Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
Advertisements

1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τομέας Πληροφορικής. Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων Εφαρμογών & Δικτύων Η/Υ.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 2: Χαρακτηριστικά φύλλων ανθέων και καρπών Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 10: Παράγωγη καλλωπιστικών φυτών. Μέρος Β’ Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Διδακτική της Λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση Εισαγωγή στον Γραμματισμό – Πρακτικές Ασκήσεις Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Β1-Β2 (Σχ.έτος ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΝΕΟΚΟΣΜΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΜΑΡΙΑ.
1 Μηχανογραφημένη Λογιστική Ι Χρόνος Έκδοσης Στοιχείων Λιανικής Πώλησης Άρθρο 13 Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια και την ύλη της Εφαρμοσμένης Ηθικής Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και.
Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών. Ο επαγγελματικός τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ανήκει στον κύκλο Εφαρμογών του 10ου ΕΠΑ.Λ. και περιέχει την ειδικότητα: Γραφικών.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ Ενότητα 3: Σύνταγμα - Δικαστήρια Γρηγόριος Βάρρας Αν.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ;. TAΞΕΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.. Οι παραδοσιακοί χοροί της χώρας μας παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία. Κάθε περιοχή, χωριό έχει τους δικούς.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΘΙΚΗ Ενότητα 10: Φιλοσοφική Συμβουλευτική Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σχεδίαση καταστρώματος
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 4: Κοστολόγηση Συνεχούς Παραγωγής
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Καμπύλη σιμότητας – καμπύλη κυρτότητας – καμπύλη καταστρώματος
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Βύθισμα – Κλίμακες βυθισμάτων
Σχέδιο ναυπηγικών γραμμών: Νομείς
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΒΗΣΣΑΡΙΑ & ΜΑΡΙΑ ΣΤ2.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Μαθηματικα στην κουζινα
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 9: Βύθισμα – Κλίμακες Βυθισμάτων Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής  Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός  M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’, Τμήμα Ναυπηγικών Μηχανικών ΤΕ Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. 1

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΒΥΘΙΣΜΑ – ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΒΥΘΙΣΜΑΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΒΥΘΙΣΜΑ Με τον όρο ΒΥΘΙΣΜΑ νοείται μια διάσταση που μετριέται κατακόρυφα και αναφέρεται στο τμήμα του πλοίου που είναι μέσα στο νερό. Ορίζονται : ΒΥΘΙΣΜΑ σχεδίασης ή βύθισμα αναφοράς : η κάθετη απόσταση από το βασικό επίπεδο αναφοράς μετρούμενο στη μέση τομή του πλοίου , μέχρι μια καθορισμένη , από τον κανονισμό της ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΦΟΡΤΩΣΕΩΣ 1966 , ίσαλο η οποία αναφέρεται στη μέγιστη επιτρεπόμενη φόρτωση του πλοίου. Η γραμμή φόρτωσης εξαρτάται από τον τόπο και χρόνο πλεύσης του πλοίου και από τον τύπο του πλοίου (τύπος Α , τύπος Β) . Το βασικό επίπεδο αναφοράς , είναι το επίπεδο που διέρχεται από την άνω επιφάνεια της τρόπιδας : Στα ξύλινα πλοία το βύθισμα μετριέται από τον ασσό μέχρι την έμφορτη ίσαλο. Ο ασσός είναι το ίχνος του διαμήκους επιπέδου της πρώτης σειράς εξωτερικά του ξύλινου περιβλήματος που συναντάται με το ξύλο της τρόπιδας. ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΒΥΘΙΣΜΑ ΒΥΘΙΣΜΑ αντοχής : είναι το μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα για το οποίο παρουσιάζονται οι μέγιστες επιτρεπόμενες καταπονήσεις . ΒΥΘΙΣΜΑ στεγανών φρακτών : είναι το μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα το οποίο προκύπτει από τον έλεγχο του πλοίου σε κατάσταση βλάβης (κανονισμοί SOLAS , στεγανή υποδιαίρεση) . ΜΕΓΙΣΤΟ ΟΛΙΚΟ ΒΥΘΙΣΜΑ : για να ανταποκρίνεται το βύθισμα στην πραγματική και όχι στη σχεδιαστική κατάσταση του πλοίου , αυτό μετριέται από την εξωτερική επιφάνεια του σκάφους, δηλαδή από το κατώτερο επίπεδο του σκάφους (γραμμή κάτωθεν της τρόπιδας). ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΒΥΘΙΣΜΑ Για όλα τα πλοία σημειώνονται ανάγλυφα σε συγκεκριμένα σημεία του πλοίου ΒΥΘΙΣΜΑΤΑ που αντιστοιχούν σε μια συγκεκριμένη ίσαλο . Ορίζονται : ΒΥΘΙΣΜΑ ΠΛΩΡΗΣ (ΠΡΩΡΑΙΟ ΒΥΘΙΣΜΑ) : η κάθετη απόσταση που μετριέται επί της πρωραίας καθέτου , από το σημείο τομής της ισάλου πλεύσεως με την πρωραία κάθετο μέχρι την κάτω επιφάνεια της τρόπιδας . ΒΥΘΙΣΜΑ ΠΡΥΜΝΗΣ (ΠΡΥΜΝΑΙΟ ΒΥΘΙΣΜΑ) : η κάθετη απόσταση που μετριέται επί της πρυμναίας καθέτου , από το σημείο τομής της ισάλου με την πρυμναία κάθετο μέχρι την κάτω επιφάνεια της τρόπιδας. ΒΥΘΙΣΜΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ (ΜΕΣΑΙΟ ΒΥΘΙΣΜΑ) ΤΜ : η κάθετη απόσταση που μετριέται επί της καθέτου στο μέσον από το σημείο τομής της ισάλου με τη μεσαία κάθετο μέχρι την κάτω επιφάνεια της τρόπιδας. Το ΜΕΣΟ ΒΥΘΙΣΜΑ υπολογίζεται ως η μέση τιμή του πρωραίου και πρυμναίου βυθίσματος : ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΒΥΘΙΣΜΑ Πλοίο χωρίς διαγωγή (χωρίς διαφορά πρωραίου και πρυμναίου βυθίσματος) Όταν ΤF = TA : η βασική γραμμή είναι παράλληλη με την ίσαλο σχεδίασης και τα βυθίσματα πλώρης και πρύμνης είναι ίσα. ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΒΥΘΙΣΜΑ Πλοίο με διαγωγή (διαφορά πρωραίου και πρυμναίου βυθίσματος) ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΒΥΘΙΣΜΑΤΩΝ Είναι μικρά ελασμάτινα τεμάχια (λαμάκια) που χρησιμεύουν για την ανάγνωση των βυθισμάτων , το κάθε λαμάκι τοποθετείται σε ύψος το οποίο μετριέται από το κατώτερο σημείο του σκάφους (τοποθετούνται δε και πάνω από την έμφορτη ίσαλο). Τι είναι Τι είναι Τα βυθίσματα αριθμούνται σε εκατοστά ή σε πόδια. Το μηδέν των βυθισμάτων τοποθετείται στο κατώτερο σημείο του σκάφους. Πώς μετρώνται Σε όλα τα πλοία τοποθετούνται στις καθέτους (πρωραία – μεσαία – πρυμναία) δεξιά και αριστερά του σκάφους. Πού ευρίσκονται ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΒΥΘΙΣΜΑΤΩΝ Κλίμακα βυθισμάτων Πλώρης Κλίμακα βυθισμάτων Πρύμνης ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΤΡΟΠΟΙ ΓΡΑΦΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΒΥΘΙΣΜΑΤΩΝ Τα βυθίσματα γράφονται με δυο τρόπους 1 2 ΖΥΓΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ Δεκάμετρα ή πόδια ΠΕΡΙΤΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ Δεκάμετρα ή πόδια ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΚΛΙΜΑΚΑ ΒΥΘΙΣΜΑΤΩΝ 1 ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΚΛΙΜΑΚΑ ΒΥΘΙΣΜΑΤΩΝ 2 ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΒΥΘΙΣΜΑΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής

ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΒΥΘΙΣΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΒΥΘΙΣΜΑΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD Καθηγητής : Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής