Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
Αλεξανδρούπολη.
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΞΑΡΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ  114 μαθητές και 13 εκπαιδευτικοί  έτος ίδρυσης: 1980.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Chlapana,E (2016) An intervention programme for enhancing kindergarteners’ cognitive engagement and comprehension skills through reading informational.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
Yopp, H., & Yopp, R.(2000). Sharing informational text with young children The reading teacher,53(5), «Μοιράζοντας τα πληροφοριακά κείμενα στα.
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Τα παιδιά κι ένα σεντούκι
Περιβαλλοντικά Προγράμματα
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Μαθητές/τριες Δημοτικού: 12 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1
ΣΚΑΛΩΜΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ KINHTA ΚΕΣΠΕΜ
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
` 1ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής Εκπαιδευτικοί Μητσινιώτου Κατερίνα Χρύσανθου.
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Άνω Βυρσίνης
ΕΣΟΧΗ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 ΑΜΑΡΑΝΤΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Μεγάλου Δέρειου
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου Κινητα κεσπεμ 2012- 2013 Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Νεστορίδου Θεοδοσία, Χαμντάν Νατάσα & Νουμάν Κιλαβούζ Επόπτης: Σταύρος Σταύρου

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ Τα παιδιά που συμμετείχαν ήταν 17. Από αυτά τα 7 ήταν Δ-Ε-ΣΤ τάξη, τα 4 ήταν Β-Γ τάξη και τα υπόλοιπα 6 ήταν Α τάξη και νηπιαγωγείο.

Η Εσοχή είναι ένα ορεινό χωριό που απέχει 55 χλμ Η Εσοχή είναι ένα ορεινό χωριό που απέχει 55 χλμ. από την πόλη της Κομοτηνής. Η πρόσβαση στο χωριό το χειμώνα είναι ιδιαίτερα δύσκολη λόγω των καιρικών φαινομένων. Ο πληθυσμός σύμφωνα με την απογραφή του 2001 είναι περίπου 357 κάτοικοι.

Ταξιδεύουμε και μαθαίνουμε μέσα από το Σεβντά του Σεντουκιού

ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΕΒΝΤΑ Με αφορμή τα κείμενα του σεβντά «Ο Έβρος» και το «Δάσος της Δαδιάς» κατασκευάσαμε μια ομαδική μακέτα με τα δυο οικοσυστήματα.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Συνήθως η ανάγνωση γινόταν από τα ίδια τα παιδιά για να εξοικειωθούν στον προφορικό λόγο. Σημειώναμε και εξηγούσαμε άγνωστες λέξεις.

Το εποπτικό υλικό (χάρτες, εικόνες από το ποτάμι και το δάσος) ήταν απαραίτητο πάντα και πολύ βοηθητικό για την καλύτερη κατανόηση. Πολύ βοηθητική ήταν και η πλούσια βιβλιοθήκη αλλά και τα σχολικά βιβλία που χρησιμοποιήσαμε.

ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ Τα παιδιά γνώρισαν τη γεωγραφική θέση τόσο του δάσους όσο και του ποταμού. Παρατήρησαν επίσης και τις άλλες χώρες από τις οποίες περνάει ο Έβρος. Έμαθαν για τα ζώα του νερού αλλά και του δάσους. Εστιάσαμε στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους μέσα από εικόνες, βίντεο και ανάλογα παραμύθια. Τονίσαμε πρώτα μέσα από συζήτηση και έπειτα γραπτά τρόπους προστασίας των δυο οικοσυστημάτων.

Φτιάξαμε λοιπόν ως τελικό προϊόν μια μακέτα συνδυάζοντας όλα όσα μάθαμε.

ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΑΚΕΤΑΣ Χωριστήκαμε σε 3 ομάδες, τους μικρούς, τους μεσαίους και τους μεγάλους. Οι μικροί σχεδίαζαν και έκοβαν με τη βοήθειά μας δέντρα και λουλούδια κολλώντας τα σε ξυλάκια. Οι μεσαίοι έφτιαξαν τη βάση της μακέτας και έφτιαξαν τις σημαίες των χωρών από όπου περνάει ο Έβρος. Οι μεγάλοι έφτιαξαν ταμπελάκια γράφοντας τους τρόπους προστασίας του οικοσυστήματος.