Ν135 Εισαγωγή στον παραδοσιακό χορό Ακαδημαϊκό έτος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Advertisements

Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Ανάλυση και Μοντελοποίηση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Επιστ. Υπεύθυνη: Καθηγ. Ράνυ Καλούρη,
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Ομάδα Παραδοσιακών Χορών Δήμου Φιλοθέης 17 Ιουνίου 2006.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
Ομάδα Παραδοσιακών Χορών Δήμου Φιλοθέης
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Κατεύθυνση: Θεωρία και Πολιτική Ανάπτυξης και Διεθνούς Οικονομικής Μάθημα: Κοινωνικοοικονομική.
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Διδακτικό Προσωπικό: Παραδόσεις: Φροντιστήρια: Χρήστος Δ. Ταραντίλης
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Το Γυμνάσιο Μακροχωρίου σας προσκαλεί στη χορευτική παράσταση «Αραδιαστείτε στο χορό … χορέψτε να χαρούμε», την Τετάρτη 14 Μαΐου 2014 στις 18:00 στην.
Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Προγράμματα εκμάθησης ελληνικών χορών Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ.
Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Δρ. Γιώργος Αγγελινός Περίγραμμα μαθήματος & τρόπος αξιολόγησης.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ Αποστολία Παγγέ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
Θέματα Υπολογισμού στον Πολιτισμό Εύη Παπαϊωάννου
Γενικά Άνοιξη 2012 Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που δεν ανήκουν στο Τμήμα Πληροφορικής (ΕΠΛ) Διαλέξεις: Τρίτη και Παρασκευή, 12:00 – 13:30, ΧΩΔ-02.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΜΑΘΗΜΑ 1: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΑΣΟΚΟΜΙΚΗ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδακτική της Πληροφορικής
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Α.Π.Θ. Γιώργος Μπλέκας Αναπληρωτής Καθηγητής
Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών.
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
Ο ΧΟΡΟΣ ΩΣ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 1ο
Χρήση Η/Υ στις ανθρωπιστικές επιστήμες
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΟΣΟΤΙΚΈΣ ΜΈΘΟΔΟΙ & ΜΈΘΟΔΟΙ ΈΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ Μάθημα 1 ο - Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης Δημήτρης Τσέλιος Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ.
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ν135 Εισαγωγή στον παραδοσιακό χορό Ακαδημαϊκό έτος 2018-19 ΤΕΦΑΑ/ΔΠΘ Ν135 Εισαγωγή στον παραδοσιακό χορό Ακαδημαϊκό έτος 2018-19

Σκοπός του μαθήματος Στόχος του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες του ελληνικού παραδοσιακού χορού καθώς και η εκμάθηση της κινητικής φόρμας 17 χορών που επιλέχθηκαν με κριτήρια όπως η ρυθμική και η κινητική φόρμα καθώς και η δημοφιλία.

Το μάθημα 1 δίωρο/εβδομάδα Περιεχόμενο: Πρακτικό μέρος: 17 χοροί Πρακτικό μέρος: 17 χοροί Θεωρητικό μέρος: 2διαλέξεις

Πρακτικό μέρος 17 χοροί: Χασαπιά Σαμαρίνα Αϊ-Γιώργης Σβαρνιάρα Καραγκούνα Ζωναράδικος Πωγωνίσιος Εμπροπίς Παλαμάκια Συρτομπάλλος Καλαματιανός Τσάμικος Ποδαράκι Τσακώνικος Το Έντεκα Μπαϊντούσκα Τικ Μονό Πεντοζάλη.

Θεωρητικό μέρος 2 διαλέξεις Η διδακτική του παραδοσιακού χορού Χορός και ελληνική παραδοσιακή κοινωνία Χαρακτηριστικά στοιχεία των 17 χορών

Αξιολόγηση Ενδιάμεση Πρόοδος (20%) Γραπτή (θεωρητική) εξέταση (30%) Ενδιάμεση Πρόοδος (20%) Γραπτή (θεωρητική) εξέταση (30%) Τελική Πρακτική εξέταση (50%) !!!!!! Απαραίτητη προϋπόθεση η λήψη της βάσης (5) στη θεωρητική εξέταση για να υπολογιστεί και ο βαθμός της πρακτικής εξέτασης