Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Advertisements

Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Διδακτική εφαρμογή ενός προγράμματος νοητικού χάρτη στην Ιστορία
Τάξεις 2 Κανάλι 1: Ένα διαδικτυακό κανάλι για το διάστημα
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Jigsaw: Τί είναι;.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Πρόγραμμα Kidspiration
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων Διαμάντω Γεωργίου Η΄ Δημοτικό Σχολείο Ομόνοιας (ΚΒ΄) Λεμεσού.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τίτλος Δραστηριότητας
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΝΕΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Νικόλαος Αμανατίδης, Δάσκαλος ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Δείκτες επιτυχίας και Επάρκειας Διαφοροποίηση διδασκαλίας
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των Αγγλικών
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Προσχολική Παιδαγωγική
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας Βαλέρια Κυριακίδου Α’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού <Κ.Α.>

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Α’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού <Κ.Α.> Γ’ Τάξη Μάθημα: Ιστορία Θέμα:Οι θεοί του Ολύμπου Ενότητα: Ελληνική Μυθολογία Διάρκεια: 8 σαραντάλεπτα 1 Η.Υ. στην τάξη

Σκοπός και στόχοι ενότητας Σκοπός: Οι μαθητές να γνωρίσουν τη θρησκεία των Ελλήνων της Κύπρου και της Ελλάδας κατά την αρχαιότητα. Στόχοι: Οι μαθητές να ονομάζουν τους δώδεκα θεούς του Ολύμπου και να αναφέρουν τα γνωρίσματα που απέδιδαν σε αυτούς οι άνθρωποι.

Χρησιμότητα – Ωφελιμότητα ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ Χρησιμότητα – Ωφελιμότητα Οι μαθητές δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον και συμμετέχουν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία. Σε μικρό χρονικό διάστημα αποκτούν τη δεξιότητα του γρήγορου εντοπισμού των κύριων σημείων ενός κειμένου.

Χρησιμότητα – Ωφελιμότητα ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ Χρησιμότητα – Ωφελιμότητα Εργάζονται ομαδικά και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ενθαρρύνεται η μάθηση μέσα από τη διερεύνηση και την ανακάλυψη βασικών εννοιών που περιλαμβάνονται στο μάθημα.

Χρησιμότητα – Ωφελιμότητα ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ Χρησιμότητα – Ωφελιμότητα Οι λέξεις κλειδιά που τοποθετούν στο σχεδιάγραμμά λειτουργούν ως συνδετικές για τη σύνθεση ενός μικρού κειμένου. Ακόμα και οι πιο αδύνατοι μαθητές είναι σε θέση να εντοπίζουν κάποιες βασικές έννοιες και να φτιάχνουν το σχεδιάγραμμά τους.

Προβλήματα - Δυσκολίες ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ Προβλήματα - Δυσκολίες Η επαφή των μαθητών με το πρόγραμμα δεν ήταν όσο συχνή θα επιθυμούσαμε λόγω της απουσίας περισσότερων Η.Υ. Οι πιο αδύνατοι μαθητές παρουσίασαν δυσκολίες στον εντοπισμό των κύριων σημείων ενός άγνωστου κειμένου.

Εντυπώσεις εκπαιδευτικού ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ Εντυπώσεις εκπαιδευτικού Αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών για το μάθημα. Ενεργητική συμμετοχή όλων των παιδιών ακόμα και των πιο αδύνατων. Έγιναν πολύ καλές εργασίες όχι μόνο από τα παιδιά που εργάστηκαν στον υπολογιστή αλλά και από εκείνα που εργάστηκαν πάνω σε χαρτί.

Εντυπώσεις εκπαιδευτικού ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ Εντυπώσεις εκπαιδευτικού Εύχρηστο πρόγραμμα για τα παιδιά. Το έμαθαν πάρα πολύ γρήγορα χωρίς να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερες δυσκολίες.

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ Ανάγκες - Εισηγήσεις Η ύπαρξη περισσότερων υπολογιστών σε κάθε τάξη θα διευκόλυνε πολύ την εργασία μας. Το kidspiration είναι ένα πρόγραμμα με πολλές δυνατότητες. Μπορεί να αξιοποιηθεί σε διάφορα θέματα του Α.Π.