Αξιολόγηση στα Μαθηματικά των Γενικών Λυκείων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
Advertisements

ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 10.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) ιδρύθηκε το 1923, είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με αιρετή Διοίκηση. Κατά τους κανόνες.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
Σχέδιο Απόσυρσης και Αντικατάστασης Παλαιών Οχημάτων Παρουσίαση Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
1 ΗΓΕΣΙΑ. 2 Θέματα που αναλύονται Η έννοια της ηγεσίας Τονίζεται η διαφορά μεταξύ διευθυντή και ηγέτη. Αναφέρεται στη θεωρία που έχει ως βάση τα χαρακτηριστικά.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΜΟΡΦΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΠΟΝΤΟΥ, ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΝΟΣ ΣΕΤ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
ΜΥΚΗΝΑΪΚΗ ΚΕΡΑΜΙΚΗ (YEI-II)
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
Τα μόρια της ζωής.
ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ APACHE II ΚΑΙ APACHE III SCORES, ΤΗΣ 1ης ΗΜΕΡΑΣ ΣΤΗ ΜΕΘ, ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ.
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Ανάληψη Υποχρέωσης (Π. Δ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τις Δημιουργικές Εργασίες του Λυκείου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Α. Κουτσούρης
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
מעבר אור מתווך שקוף לתווך שקוף
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4495/17 (167 Α/ ) Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλ­λοντος και άλλες διατάξεις και αλλαγές με το ν.4513/18 (101 Α/2018)
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
Диффуз токсик букок 710-ГУРУХ ТАЛАБАСИ КАРИМОВА МУНИСА.
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΟΥΡΑΖΑΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΕΜΠΕΛΙΚΟΣ
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση στα Μαθηματικά των Γενικών Λυκείων Γραπτές δοκιμασίες & Δημιουργικές Εργασίες

Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ (Άλγεβρα, Γεωμετρία) Α΄ Τετράμηνο Διαγώνισμα Α΄ Τετραμήνου Τέστ Δημιουργική Εργασία (παρουσίαση στα επόμενα) Προφορική Εξέταση ------------------------------------------------------------------- Β΄ Τετράμηνο Διαγώνισμα Β΄τετραμήνου (απαιτείται η έκδοση Π.Δ. πριν τη λήξη του Β΄τετραμήνου). ----------------------------------------------------------------------------------------------- Γραπτές προαγωγκές Εξετάσεις: Άλγεβρα, Γεωμετρία

Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( Άλγεβρα, Γεωμετρία, Μαθηματικά Ο.Π.) Α΄τετράμηνο Διαγώνισμα Α΄ Τετραμήνου Τέστ Δημιουργική Εργασία (παρουσίαση στα επόμενα) Προφορική Εξέταση ------------------------------------------------------------------- Β΄ Τετράμηνο Διαγώνισμα Β΄τετραμήνου (απαιτείται η έκδοση Π.Δ. πριν τη λήξη του Β΄τετραμήνου). ----------------------------------------------------------------------------------------------- Γραπτές προαγωγκές Εξετάσεις Άλγεβρα για τους μαθητές Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών. Η Γεωμετρία δεν εξετάζεται. Οι μαθητές/τριες της Ο.Π. Θετικών Σπουδών δεν εξετάζεται ούτε στην Άλγεβρα ούτε στη Γεωμετρία (απαιτείται η έκδοση Π.Δ. πριν τη λήξη του Β΄τετραμήνου).

Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Α΄ Τετράμηνο Διαγώνισμα Α΄ Τετραμήνου Τέστ Προφορική Εξέταση ------------------------------------------------------------------- Β΄ Τετράμηνο Διαγώνισμα Β΄τετραμήνου (απαιτείται η έκδοση Π.Δ. πριν τη λήξη του Β΄τετραμήνου) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Γραπτές προαγωγκές Εξετάσεις Όλοι οι μαθητές εξετάζονται στα Μαθηματικά και Στατιστική . Δεν υπάρχει ενδοσχολική εξέταση στα Μαθηματικά Προσανατολισμού.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ/ΤΕΣΤ Οι γραπτές δοκιμασίες διακρίνονται στις ολιγόλεπτες (τεστ) και στις ωριαίες (διαγωνίσματα). ΤΕΣΤ Τα τεστ διαρκούν πέντε (5) έως δεκαπέντε (15) λεπτά, Αποτελούν εναλλακτικό τρόπο εξέτασης των μαθητών στο μάθημα της ημέρας. Γίνονται χωρίς προειδοποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων και κατάλληλων ερωτήσεων, οι οποίες διατυπώνονται από τον διδάσκοντα. Ο αριθμός των ολιγόλεπτων γραπτών δοκιμασιών αφήνεται στην κρίση του διδάσκοντος.

------------------------------------------------------------------- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ/ΤΕΣΤ Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες (διαγωνίσματα): διαρκούν μία (1) διδακτική ώρα, καλύπτουν περιορισμένης έκτασης ενότητα και γίνονται ύστερα από προειδοποίηση των μαθητών στο τελευταίο μάθημα της ενότητας. ------------------------------------------------------------------- Επισήμανση Δεν καθορίζεται ο τύπος, η δομή και η διάρθρωση των θεμάτων αλλά ούτε και η κατανομή βαθμολογικών μονάδων ανά θέμα ή/και περιοχή (θεωρία /ασκήσεις-προβλήματα). Τα παραπάνω αφήνονται στην κρίση του διδάσκοντα.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) Το πλαίσιο υλοποίησης των Δημιουργικών Εργασιών προσδιορίζεται στο άρθρο 8 του Π.Δ. 46/2016, όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθ. 34 του Ν. 4521/2018 (ΦΕΚ 38/Α/2-3-2018). Επισημαίνεται ότι «Πληροφοριακό και ενδεικτικό υποστηρικτικό υλικό» σχετικά με την υλοποίηση των Δημιουργικών Εργασιών είναι αναρτημένα στην ιστοθέση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: http://iep.edu.gr/el/component/k2/content/37-synthetikes-ergasies. Τα θέματα των Δ.Ε. εντάσσονται στους ακόλουθους δύο (2) Θεματικούς Πυλώνες: Θεματικός Πυλώνας I : Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Κοινωνικές Επιστήμες και Καλλιτεχνική Παιδεία, Θεματικός Πυλώνας II : Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά, Πληροφορική και Φυσική Αγωγή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) Άρθρο 8 Σκοπός και γενικά χαρακτηριστικά Οι Δημιουργικές Εργασίες (Δ.Ε.) είναι υποχρεωτικές. Αφορούν όλα τα μαθήματα Α’ και Β’ τάξης Ημερησίου και Α’, Β’ και Γ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου εκτός από την Ερευνητική Εργασία. Υλοποιούνται στο πλαίσιο των μαθημάτων που θα οριστούν για κάθε τμήμα, είναι ομαδικές αλλά, αν κριθεί απαραίτητο, δύναται να είναι και ατομικές. Κάθε εκπαιδευτικός που διδάσκει σε κάποια/ες από τις τάξεις αυτές σχεδιάζει, συντονίζει και παρακολουθεί μέχρι την ολοκλήρωσή τους τις Δ.Ε. τουλάχιστον ενός (1) τμήματος σε ένα γνωστικό αντικείμενο δηλαδή ή μόνο Άλγεβρα ή μόνο Γεωμετρία ή και τα δύο ( εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε περισσότερα του ενός σχολείου, αναλαμβάνουν τις Δ.Ε. τμήματος του σχολείου όπου έχουν τις περισσότερες διδακτικές ώρες ή επιλέγεται σχολείο μετά από συνεννόηση μεταξύ των Διευθυντών/-ντριών των σχολείων).

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) Προετοιμασία υλοποίησης των Δ.Ε. Ο Σύλλογος Διδασκόντων/-ουσών στην αρχή της σχολικής χρονιάς ορίζει έναν/μία εκπαιδευτικό ως Υπεύθυνο/-η της διαδικασίας κατανομής των Δ.Ε. (Στην περίπτωση σχολικών μονάδων με περισσότερα από τέσσερα (4) εμπλεκόμενα τμήματα οι υπεύθυνοι/ες μπορεί να είναι δύο (2)). Κάθε εκπαιδευτικός δηλώνει στον/στην Υπεύθυνο/η της διαδικασίας με σειρά προτίμησης τα μαθήματα και τα τμήματα στα οποία επιθυμεί να αναλάβει την καθοδήγηση και υποστήριξη της εκπόνησης των Δ.Ε. και προσδιορίζει την περίοδο υλοποίησης, που μπορεί να εκτείνεται στο ένα ή και στα δύο τετράμηνα. Οι μαθητές/-τριες εκπονούν υποχρεωτικά τουλάχιστον δύο (2) Δ.Ε. και τουλάχιστον μία (1) σε κάθε Θεματικό Πυλώνα.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) Οι Υπεύθυνοι/ες της διαδικασίας εκπόνησης καταθέτουν εισήγηση στο Σύλλογο Διδασκόντων/-ουσών όσον αφορά τον προγραμματισμό ανά τμήμα και ανά εκπαιδευτικό. Η τελική διευθέτηση της κατανομής των Δ.Ε. στους εκπαιδευτικούς ανά τμήμα εναπόκειται στο Σύλλογο των Διδασκόντων/ουσών κάθε σχολικής μονάδας. Ο Σύλλογος μπορεί να αναθεωρήσει το σχεδιασμό, αν προκύψει κάποια αλλαγή των δεδομένων ή αν το κρίνει για κάποιο λόγο σκόπιμο.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) Διαδικασία Επιλογής Θεμάτων: Οι εκπαιδευτικοί ενημερώνουν τους/τις μαθητές/-τριες για τα κριτήρια αξιολόγησης της εργασίας και καθοδηγούν τις ομάδες στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση των βημάτων που πρέπει να ακολουθήσουν. Εκπόνηση Η υλοποίηση των Δ.Ε. γίνεται σε τρεις φάσεις: α) σχεδιασμός, β) υλοποίηση και γ) παρουσίαση. Η διάρκεια κάθε φάσης προσδιορίζεται από τον/την εκπαιδευτικό.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) Αξιολόγηση Οι Δ.Ε. αξιολογούνται από τον/την εκπαιδευτικό και συνεκτιμώνται στην αξιολόγηση της επίδοσης του/της μαθητή/-τριας στο αντίστοιχο μάθημα για το τετράμηνο κατά το οποίο κατατίθενται. Αν μία Δ.Ε. καλύπτει και άλλο/-α μάθημα/μαθήματα, η εργασία λαμβάνεται υπόψη κατά την αξιολόγηση του/ της μαθητή/-τριας και στα μαθήματα αυτά (π.χ Άλγεβρα και Γεωμετρία). Αν πρόκειται για μαθήματα που δεν διδάσκονται από τον ίδιο/-α εκπαιδευτικό, η Δ.Ε. αξιολογείται μετά από συνεργασία των οικείων διδασκόντων/-ουσών. Εάν πρόκειται για συλλογική εργασία, αυτή λαμβάνεται υπόψη το ίδιο για όλους τους/τις μαθητές/-τριες που συμμετείχαν σε αυτή, ωστόσο δύναται να υπάρξει και διαφοροποίηση κατά την κρίση του/της διδάσκοντα/-ουσας, αν υπήρξε εμφανώς διαφορετική η συμβολή κάποιων μελών της ομάδας στο τελικό αποτέλεσμα. Η αξιολόγηση της Δ.Ε. γίνεται περιγραφικά με κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων των οποίων δείγματα προτείνονται από το ΙΕΠ. Ανάλογα με το είδος της δημιουργικής εργασίας (απάντηση/λύση σε ερώτημα/πρόβλημα ή μουσικό/εικαστικό/λογοτεχνικό έργο ή κατασκευή κ.τλ.) οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν τα κατάλληλα διαβαθμισμένα κριτήρια.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (Α΄ και Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Άλγεβρα ή/και Γεωμετρία) Διάρκεια υλοποίησης των Δ.Ε. Η διάρκεια υλοποίησης των Δ.Ε. στα Μαθηματικά (Άλγεβρα και Γεωμετρία) είναι από πέντε (5) έως οκτώ (8) διδακτικές ώρες. Σε περίπτωση Δ.Ε. που αναφέρονται σε περισσότερα από ένα (1) μαθήματα, τα οποία διδάσκονται από τον/την ίδιο/-α ή διαφορετικούς/-ές εκπαιδευτικούς και ανήκουν στον ίδιο ή σε διαφορετικούς Θεματικούς Πυλώνες, ο χρόνος υλοποίησής τους μπορεί να αυξηθεί αναλόγως του αριθμού των εμπλεκόμενων μαθημάτων, με προϋπόθεση να τηρείται η αναλογία ωρών που θα διατίθενται σε κάθε μάθημα (π.χ αν ο εκπαιδευτικός διδάσκει και Άλγεβρα και Γεωμετρία και έχει Δ.Ε. Σε ένα τμήμα μπορεί να παρατείνει τη διάρκειά της και πέραν των 8 διδακτικών ωρών). Οδηγίες αξιολόγησης και σχετικά με τις Δ.Ε. Από το Ι.Ε.Π. στο σύνδεσμο: http://iep.edu.gr/el/component/k2/content/37-synthetikes-ergasies.

Υλικό για τις Δ.Ε. Στα Μαθηματικά Υλικό για τις Δ.Ε. Στα Μαθηματικά & Ηλεκτρονικό Βιβλίο-παρουσίαση Δ.Ε. του σχολικού έτους 2017-2018 από Γενικά Λύκεια της Ρόδου (1ο ΓΕ.Λ. ΡΟΔΟΥ ΒΕΝΕΤΟΚΛΕΙΟ ΜAΪΟΣ 2018) θα βρείτε στο δικτυακό τόπο: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙΗΓΗΤΗΣ Blogs.sch.gr/iokaragi