ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ σχ. Ετοσ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν.4186 – (ΦΕΚ193 Α΄ )
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4186/2013. Το νέο Γενικό Λύκειο σχηματικά Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥΒ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Διδακτική Πληροφορικής
ΓΕΛ ΤΗΝΟΥ Οκτώβρης ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΩΡΕΣ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Ελληνική Γλώσσα Νέα Ελληνική Γλώσσα2 Λογοτεχνία2 2.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δυναμικό του σχολείου μαθητές, Τμήματα Α=7,Β=6,Γ=5 33 Καθηγητές Κενά: 14 ώρες Γερμανικών 18 ώρες Καλλιτεχνικών 10 ώρες Φιλολογικών 15 ώρες.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
Τι ισχύει σύμφωνα με τις αλλαγές του Π.Δ. 126 ΦΕΚ 211/
1 Γυμνάσιο Τρικάλων Σχολικό έτος Αλλαγές στο Γυμνάσιο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016 ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΜΗΛΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ19-ΠΕ0401-ΠΕ1210
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Μετάβαση από το Δημοτικό
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Ενημερωτική συνάντηση γονέων και κηδεμόνων 21ου Γυμνασίου Πατρών
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ! Διευθύντρια Δανοχρήστου Μ. Υποδιευθύντριες
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Διδακτικές ώρες – Ωράριο μαθημάτων
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Ενημερωτική συνάντηση γονέων και κηδεμόνων
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ σχ. Ετοσ 2018-2019 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ σχ. Ετοσ 2018-2019 2ο Γυμνάσιο Βούλας

Η μεταβαση απο το δημοτικο στο γυμνασιο Η μετάβαση από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο αποτελεί αλλαγή που δεν είναι ούτε αυτονόητη, ούτε ανώδυνη για τους μαθητές. Είναι μια σημαντική αλλαγή στη ζωή τους επειδή καλούνται να προσαρμοστούν όχι μόνο στην αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και εκπαιδευτικής βαθμίδας, αλλά και να διαχειριστούν εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και κοινωνικά θέματα, που προκύπτουν από αυτήντην αλλαγή, η οποία μάλιστα συμπίπτει και με την έναρξη της εφηβείας.

Σημαντικοτερεσ αλλαγεσ  Καινούργιοι καθηγητές  Νέα μαθήματα  Διαφορετικό περιεχόμενο μαθημάτων  Δύσκολη εργασία στο σχολείο  Το ότι έχουν διαφορετικό καθηγητή για κάθε μάθημα  Το να χάνουν μαθήματα από απουσίες  Το να τους ενοχλούν οι μεγαλύτεροι  Το να χάσουν τους φίλους τους  Το να είναι οι πιο μικροί στο σχολείο  Αυστηροί καθηγητές  Εργασία στο σπίτι

Πιθανεσ επιπτωσεισ Καθώς οι μαθητές φεύγουν από το οικείο, άνετο και ασφαλές περιβάλλον του Δημοτικού, χάνουν πιθανόν την κοινωνική ομάδα των συμμαθητών τους και αρχίζουν να εκτίθενται σε προκλήσεις και δυσκολίες που συνδέονται με τα μαθήματα, τη διαχείριση του χρόνου και τον φόρτο εργασίας. Οι διδακτικές μέθοδοι είναι διαφορετικές, η εργασία στο σπίτι περισσότερη, η αξιολόγηση πιο απαιτητική. Είναι λογικό επομένως οι διαφορές αυτές να επηρεάζουν τη σχολική πορεία των μαθητών. Από έρευνες γνωρίζουμε ότι για το 10% των μαθητών αυτής της ηλικιακής ομάδας η αλλαγή σχολείου αποτελεί τραυματική εμπειρία και πολλά απ’ αυτά τα παιδιά παρουσιάζουν προβλήματα που συνεχίζονται και στις υπόλοιπες τάξεις.

Μεταβαση στο γυμνασιο και εφηβεια Η μετάβαση συμπίπτει ακόμα και με την πολύ σημαντική βιολογική αλλαγή στη ζωή των μαθητών, δηλαδή με το πέρασμά τους από την παιδική στην εφηβική ηλικία. Η μετάβαση στην εφηβεία δεν είναι πάντα ομαλή στη ζωή των παιδιών. Αυτή η περίοδος έχει συσχετιστεί με σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς και πτώση στη σχολική επίδοση ενός αριθμού μαθητών. Εμπεριέχει άγχος, αγωνία και φόβο για όλους τους μαθητές, ακόμη και γι’ αυτούς που δεν εμφανίζουν δυσκολίες προσαρμογής μετέπειτα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Μεταβαση στο γυμνασιο και γονεισ Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο δεν είναι μια αλλαγή μόνο στη ζωή των παιδιών, αλλά και στη ζωή των γονιών. Όπως και με τις άλλες αλλαγές, χρειάζεται χρόνος, υπομονή και θετική στάση από την πλευρά σας. Το παιδί που εισπράττει απαισιοδοξία από το περιβάλλον του, που έχει διαμορφώσει χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι πιθανότερο να αντιμετωπίσει περισσότερες δυσκολίες σε αυτή τη μετάβαση απ’ ό,τι ένα παιδί που χαρακτηρίζεται από υψηλή αυτοεκτίμηση, που είναι αισιόδοξο και χαρούμενο. Μια θερμή υποστήριξη από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς σε αυτή τη δύσκολη περίοδο θα βοηθήσει πολύ τα παιδιά σε αυτό το νέο τους ξεκίνημα.

Ο ρολοσ των γονεων στη μεταβαση Οι γονείς από το δημοτικό χρειάζεται να παρακολουθούν το παιδί τους, να συζητούν, να απομυθοποιούν καταστάσεις που το βασανίζουν, αλλά και να του αφήνουν χώρο να αναπτύσσεται αυτόνομα. Για παράδειγμα να οργανώνει το πρόγραμμα της μελέτης μόνο του και να το εκτελεί, να αναζητά απαντήσεις σε πηγές για την κατ΄οίκον εργασία και να τις διαμορφώνει. Οι γονείς πρέπει να φροντίζουν να εξασφαλίζει το παιδί χρόνο για να παίξει με τους φίλους του έστω τα Σαββατοκύριακα και μια φορά μεσοβδόμαδα αλλά και σε κάθε ευκαιρία αργίας, διακοπών, κλπ.

Ωρολογιο προγραμμα Οι ώρες διδασκαλίας είναι 7 και 6. Οι ώρες διδασκαλίας είναι 7 και 6. Συνολικά όλη την εβδομάδα οι ώρες διδασκαλίας είναι 32. Στο Γυμνάσιό μας Ώρα έναρξης : 08.15 Ώρα λήξης : 13.20 ή 13.55

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α/Α ΩΡΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 1. 8.15 - 09.00 45’ 2. 9.00 - 9.45 10’ 3. 9.55 - 10.40 15’ 4. 10.55 - 11.40 5. 11.50 - 12.30 40’ 6. 12.40 - 13.20 7. 13.20 – 13.55 35’

ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ Το σχολικό έτος για τα Γυμνάσια αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου και λήγει την 31η Αυγούστου του επόμενου έτους. Το διδακτικό έτος στο Γυμνάσιο αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου και λήγει την 30η Ιουνίου του επόμενου έτους. Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους διεξάγεται η διδασκαλία των μαθημάτων και γίνονται οι κάθε είδους εξετάσεις. Η διδασκαλία των μαθημάτων διεξάγεται σε δύο διδακτικές περιόδους που ονομάζονται τετράμηνα. Η πρώτη περίοδος (1ο τετράμηνο) διαρκεί από 11 Σεπτεμβρίου έως 20 Ιανουαρίου και η δεύτερη περίοδος (2ο τετράμηνο) από 21 Ιανουαρίου έως 31 Μαΐου.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο κατατάσσονται σε τρεις ομάδες.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (ΟΜΑΔΑ Α) Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α') περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (5 ώρες Α’ - 4 ώρες Β’, Γ’) Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελληνική Λογοτεχνία, Μαθηματικά (4 ώρες), Φυσική (1 ώρα Α’ - 2 ώρες Β’, Γ’), Ιστορία (2 ώρες).

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (ΟΜΑΔΑ Β) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (4 ώρες) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση Βιολογία (1 ώρα), Γεωλογία – Γεωγραφία (1 ώρα Α’ – 2 ώρες Β’) , Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (2 ώρες Γ’), Θρησκευτικά (2 ώρες), Αγγλικά (2 ώρες), Δεύτερη ξένη γλώσσα (2 ώρες) και Οικιακή Οικονομία (2 ώρες).

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (ΟΜΑΔΑ Γ) Τεχνολογία – Πληροφορική (1+1 ώρες) , Μουσική – Καλλιτεχνικά (2 ώρες) Φυσική Αγωγή (2 ώρες) .

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Δρ. Γιώτης Γεώργιος (Αγγλικών – Διευθυντής) Δρ. Γιώτης Γεώργιος (Αγγλικών – Διευθυντής) Ταμπούκου Άννα (Γεωπόνος – Υποδιευθύντρια) Μουτζούρη Αναστασία (Θεολόγος) Απέργη Χριστιάννα (Φιλόλογος) Γκίνη Δήμητρα (Φιλόλογος) Λεκατσά Αλεξάνδρα (Φιλόλογος) Παρούση Εύη (Φιλόλογος) Πετράκη Ρένια (Φιλόλογος) Σαμαριάδου Χρυσούλα (Φιλόλογος) Χατζηαναστασίου Δήμητρα (Φιλόλογος)

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Ρουμάνης Χρήστος (Μαθηματικός) Ρουμάνης Χρήστος (Μαθηματικός) Αραχωβίτη Αικατερίνη (Μαθηματικός) Κωστοπούλου Ειρήνη (Φυσικός) Περήφανος Εμμανουήλ (Χημικός) Κασιμάτη Ειρήνη (Γαλλικής Φιλολογίας) Γυφτοπούλου Ζωή (Αγγλικής Φιλολογίας) Δεληγιάννης Χρίστος (Γερμανικής Φιλολογίας)

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Φιλάνδρα Αικατερίνη (Καλλιτεχνικών) Μπρουμάς Κωνσταντίνος (Κοινωνιολόγος) Κολοφώτη Γεωργία (Γυμνάστρια) Κυριακούλη Ευγενία (Οικιακής Οικονομία) Σιαφλά Περσεφόνη (Μουσικός) Προδρομίτη Φωτεινή (Πληροφορικής) Σκαράκης Αλέξανδρος (Πληροφορικής) ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Χίλιου Αργυρώ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Για την αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή κατά τη διάρκεια των τετραμήνων συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια: η συνολική συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή διδασκαλία, από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες , την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ., οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).

ΩΡΙΑΙΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ προειδοποιημένες, αν έπονται μιας ανακεφαλαίωσης και καλύπτουν ευρύτερη διδακτική ενότητα για την οποία έχουν διατεθεί μέχρι τέσσερις (4) διδακτικές ώρες. μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο μάθημα.

ΩΡΙΑΙΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ Στα μαθήματα της Ομάδας Α΄ διενεργείται μόνο μια ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου. Στα μαθήματα της Ομάδας Β΄ διενεργείται μία ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου. Κατά το δεύτερο τετράμηνο ο διδάσκων μάθημα της δεύτερης ομάδας δύναται να επιλέξει, αντί της διεξαγωγής ωριαίας γραπτής δοκιμασίας σε κάποιο τμήμα ή κάποια τμήματα, την ανάθεση μιας συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης στους μαθητές του τμήματος ή των τμημάτων. Στα μαθήματα της Ομάδας Γ΄ δεν διενεργείται καμιά ωριαία γραπτή δοκιμασία.

ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τον παρακάτω περιορισμό: Κάθε τμήμα μπορεί να εξετάζεται με ωριαία γραπτή δοκιμασία μόνο σε ένα (1) μάθημα την ημέρα και μέχρι σε τρία (3) το πολύ μαθήματα την εβδομάδα. Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τους εξής περιορισμούς: δεν υπερβαίνουν τις τρεις (3) ανά μάθημα για κάθε τετράμηνο, διαρκούν το πολύ δέκα (10) λεπτά, τα ερωτήματα αναφέρονται στο αμέσως προηγούμενο μάθημα και έχουν ελεγχθεί ότι είναι δυνατόν να απαντηθούν εντός του διαθέσιμου χρόνου.

ΓΡΑΠΤΕΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΤΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Από την 1η μέχρι την 30η Ιουνίου η σχολική μονάδα ολοκληρώνει τις εξής διαδικασίες: την πρώτη εξεταστική περίοδο στην οποία διεξάγονται οι γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις στα μαθήματα της Ομάδας Α΄ το πρόγραμμα υποστηρικτικής διδασκαλίας για τους μαθητές που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης και παραπέμπονται σε επαναληπτική εξέταση τη δεύτερη εξεταστική περίοδο στην οποία διεξάγονται επαναληπτικές εξετάσεις σε όσα μαθήματα έχουν παραπεμφθεί μαθητές.

ΒΑΘΜΟΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ Στα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α΄) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι το ένα τρίτο του αθροίσματος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου, του δεύτερου τετραμήνου και της γραπτής ανακεφαλαιωτικής εξέτασης. Βαθμός ανά μάθημα Ετήσιος Βαθ. ανά Μαθ = Βαθ. A΄ τετρ. + Βαθ. Β΄ τετρ. + Βαθ. Εξετ 3 Στα μαθήματα της δεύτερης ομάδας (Ομάδα Β΄) και της τρίτης ομάδας (Ομάδα Γ΄) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι ο μέσος όρος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου και του δεύτερου τετραμήνου. Ετήσιος Βαθ. ανά Μαθ = Βαθ. A΄ τετρ. + Βαθ. Β΄ τετρ. 2

Ο μαθητησ προαγεται όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13). Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης: ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10)

Χαρακτηρισμός φοίτησης: «Επαρκής», ή «Ανεπαρκής» ΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Χαρακτηρισμός φοίτησης: «Επαρκής», ή «Ανεπαρκής» Επαρκής έως 114 απουσίες Ανεπαρκής πάνω από 114 απουσίες

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ Σε ποιους πρέπει να απευθύνεστε για τον έλεγχο και τη δικαιολόγηση των απουσιών; Στους υπεύθυνους καθηγητές των τμημάτων ή στη γραμματεία. Όταν ο μαθητής συμπληρώσει 30 απουσίες ενημερώνεται ο κηδεμόνας με e-mail, sms, επιστολή.

Εκδρομεσ Σε περίπτωση απουσίας μαθητή λογίζονται τόσες απουσίες όσες και οι ώρες διδασκαλίας της ημέρας εκείνης. Εξαιρούνται οι εκδρομές με λεωφορείο ή άλλο μεταφορικό μέσο για τις οποίες απαιτείται άδεια συμμετοχής από τον κηδεμόνα.

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ) Συχνότερες παρεκκλίσεις: Καθυστερημένη προσέλευση στο μάθημα Εξεζητημένη εμφάνιση Χρήση κινητών (απαγορεύονται και από τον Νόμο) Σχολικός Εκφοβισμός -Bullying (και μέσω internet)

Εκφοβισμοσ – τι ακριβωσ ειναι Ο εκφοβισμός (bullying) είναι κάθε συμπεριφορά που έχει σκοπό να πληγώσει κάποιον σωματικά, ψυχικά και συναισθηματικά. Αυτή η επιθετική συμπεριφορά είναι εκούσια και δεν είναι τυχαία, δηλαδή υφίσταται πρόθεση πρόκλησης ανάλογης βλάβης και είναι απρόκλητη από το θύμα, συμβαίνει κατ΄επανάληψη και δεν αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό, ενώ διακρίνεται κάποιας μορφής ανισορροπία δύναμης μεταξύ του θύτη και του θύματος.

Γονεισ και εκφοβισμοσ Καθήκον ενός γονέα είναι να προετοιμάσει το παιδί του για τη ζωή του στον πραγματικό κόσμο, έξω από το κέλυφος και την προστασία του σπιτιού κι αυτό σημαίνει να το βοηθήσει να αντιμετωπίσει πρακτικά τους ανθρώπους που θέλουν να το πλήξουν με οποιοδήποτε τρόπο. Προστατεύω το παιδί μου! Εάν το παιδί μου λέει ότι κάποιος το εκφοβίζει, δεν το αψηφώ και δεν θεωρώ την αντίδραση του παιδική Δεν λέω στο παιδί μου να αγνοήσει ένα παιδί που το εκφοβίζει ή να το αντιμετωπίσει μόνο του! Εάν ήξερε πώς να το χειριστεί μόνο του, δε θα ερχόταν να ζητήσει βοήθεια και συμβουλές. Συνεργασία με το σχολείο.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ Η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης σας ενημερώνει ότι παρέχεται από τις ψυχολόγους της υπηρεσία η δυνατότητα ψυχολογικής υποστήριξης και συμβουλευτικής με στόχο την προαγωγή της ψυχικής υγείας του ατόμου, καθώς και την πρόληψη ή την επίλυση ατομικών και κοινωνικών δυσκολιών. Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται δωρεάν Αρμόδιοι Ψυχολόγοι: Πίκη Ανθούσα τηλ.: 2132019907 Μάλεση Γεωργία τηλ.: 2132019926

Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) 800 11 800 15 Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) 800 11 800 15 Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Αθηνών Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού Η Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού», λειτουργεί τη Γραμμή χωρίς χρέωση «ΜΕ Υποστηρίζω» 800 11 800 15. Λειτουργεί καθημερινά από τις 9:00 έως τις 15:00, για θέματα που αφορούν την ορθή χρήση της τεχνολογίας από ανηλίκους (εξάρτηση από το διαδίκτυο, διαδικτυακός εκφοβισμός- bullying, αποπλάνηση- grooming, ακατάλληλο περιεχόμενο, θέματα προσωπικών δεδομένων, πορνογραφικό υλικό, τζόγος, βίαια παιχνίδια κλπ). Απευθύνεται σε παιδιά, εφήβους, γονείς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς. Η Γραμμή Στήριξης λειτουργεί σε συνεργασία με τον Οργανισμό «Ομπρέλα» www.obrela.gr στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Σύμπραξης της ENACSO www.enacso.eu.

Διακρισεισ των μαθητων μασ   Α) ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΘΑΛΗΣ Κατσαδώρος-Φεγγερός Κωνσταντίνος Β4 Τσίλης Πέτρος Β3 ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Ο Κατσαδώρος-Φεγγερός Κωνσταντίνος Β4 συμμετείχε στην 35η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ Β) ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ‘’ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ’’ Ιωαννίδου Ειρήνη - Ελένη Α1 : Εύφημος Μνεία Λιμοντζόγλου Δανάη Α3 : Εύφημος Μνεία Πονηρού Ειρήνη Α3 : Εύφημος Μνεία Παπαδεράκης Δημήτρης Γ3 : 3ο βραβείο Αριστείας Γ) ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ‘’ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ’’ Ο Γιάννης Αλεξίου, μαθητής της Γ΄ Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2016-2017 και μέλος του «Λογοτεχνικού εργαστηρίου» του σχολείου μας, διακρίθηκε στον διαγωνισμό που οργανώνει τα τελευταία χρόνια η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής. Το διήγημά του, με τίτλο «Στη γιαγιά μου», είναι μια τρυφερή κατάθεση ψυχής και δίκαια συγκίνησε και κέρδισε, ανάμεσα σε πολλά, την εύνοια της κριτικής επιτροπής, η οποία αποτελείται από έγκριτους λογοτέχνες. Δ) ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ UNESCO H Τσιριμώκου Δανάη , μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2016-2017, κατέκτησε την 3η θέση στον Διαγωνισμό Ποίησης της UNESCO E) ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΒΑΡΗΣ ΒΟΥΛΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ κατέκτησε η ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ

2ο γυμνασιο βουλασ Τηλέφωνο 2108955228 Φαξ: 2109659955 e-mail : mail@2gym-voulas.att.sch.gr Φαξ: 2109659955 http://2gym-voulas.att.sch.gr