Εισήγηση :Βαλμά Θ. Κωνσταντίνα Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ατομικός Φάκελος μαθητή Portfolio
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Ανακοινώσεις για την εκδήλωση.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισήγηση :Βαλμά Θ. Κωνσταντίνα Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής Τετράδιο επικοινωνίας με τους γονείς : "Μέσο συνεργασίας και ενημέρωσης " Εισήγηση :Βαλμά Θ. Κωνσταντίνα Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Η συμμετοχή των γονιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και η ομαλή συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς μπορεί να αποβεί εποικοδομητική και για τους δυο συμβαλλόμενους .

Πιο συγκεκριμένα η καλή συνεργασία σχολείου-γονέων θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχει θετικές επιδράσεις: Όσο αφορά στην επίδοση των μαθητών Στη συμπεριφορά του μαθητών στο σχολείο Αυξάνει τα κίνητρά τους για μάθηση Βελτιώνει τη σχέση γονιού – μαθητή Επιδρά θετικά και στη σχέση μαθητή – εκπαιδευτικού Δημιουργεί ένα πιο ήρεμο περιβάλλον μέσα στο σχολείο

Η συνεργασία των γονέων με το σχολείο μπορεί να είναι εξίσου ωφέλιμη: Η συνεργασία των γονέων με το σχολείο μπορεί να είναι εξίσου ωφέλιμη: Έχουν την ευκαιρία να τα γνωρίσουν τα παιδιά τους καλύτερα Κατανοούν τις αδυναμίες και τις ικανότητες τους Μαθαίνουν πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης και επίλυσης των διαφόρων προβλημάτων Βελτιώνουν την επικοινωνία τους με το παιδί τους Ενθαρρύνουν τις προσπάθειες των παιδιών Σχηματίζουν μια πιο θετική εικόνα για το έργο που παράγεται στο σχολειό αλλά και για τους εκπαιδευτικούς.

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Η επικοινωνία ανάμεσα στο σχολείο ( εκπαιδευτικοί) και στην οικογένεια του μαθητή ( γονείς ή κηδεμόνες) μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους όπως για παράδειγμα: Στις προγραμματισμένες συναντήσεις γονέων. Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας. Με γραπτά σημειώματα στην τσάντα των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς όταν χρειάζεται. Με προσωπική επικοινωνία την ώρα της προσέλευσης ή αποχώρησης των μαθητών από το σχολείο. (απαιτείται χρόνος που συνήθως δεν είναι διαθέσιμος εκείνη την στιγμή).

Και τέλος….. Το τετράδιο επικοινωνίας ( το οποίο επιτρέπει στον γονέα που δεν μπορεί να έρχεται συχνά στο χώρο του σχολείου ή να επικοινωνεί τηλεφωνικά, να ενημερώνεται αλλά και να απαντά μέσω του γραπτού λόγου στην ειδική σελίδα του τετραδίου).

Πως λειτουργεί και τι είναι το ΔΕΙΓΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Πως λειτουργεί και τι είναι το τετράδιο επικοινωνίας με τους γονείς…. Στόχος του τετραδίου αυτού είναι να μεταφέρονται στους γονείς οι σημαντικότερες αρχές που διέπουν το εκπαιδευτικό έργο. Έτσι ώστε οι γονείς από τη δική τους πλευρά να μπορούν να κατανοούν την αξία όσων λαμβάνουν χώρα καθημερινά στην τάξη και το εξατομικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης (ΕΠΕ) του μαθητή.

Με τον τρόπο αυτό οι γονείς & η εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής , θα έχουμε ακόμα καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία, που αποτελεί βασική συνθήκη για την πρόοδο του μαθητή, τόσο ως προς τη γνωστική ανάπτυξη αλλά και τη συνολική εξέλιξη της προσωπικότητάς του. Πιστεύω πως αυτό θα συμβάλλει και στην καλύτερη δυνατή ενίσχυση και στήριξη του παιδιού στο σπίτι. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Tο τετράδιο επικοινωνίας πρέπει να βρίσκεται τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα στην τσάντα του μαθητή για να συμπληρώνεται από την εκπαιδευτικό και να αποστέλλεται ξανά στους γονείς για ενημέρωση.

Το τετράδιο επικοινωνίας στο τέλος της σχολικής χρονιάς ΠΡΟΣΟΧΗ! Το τετράδιο επικοινωνίας στο τέλος της σχολικής χρονιάς το επιστρέφετε στην εκπαιδευτικό , για να τοποθετηθεί στον ατομικό φάκελο του μαθητή.

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ…… Μέσα από αυτό το τετράδιο, θα έχετε την ευκαιρία να: Ενημερώνεστε για την πρόοδο και την εξέλιξη του παιδιού στο σχολείο. Να σχολιάζετε και να αναφέρετε και εσείς με τη σειρά σας τα κατορθώματά του!!! Εάν επιθυμείτε μέσα από εδώ να ενημερώνετε εκ των προτέρων μια – δυο μέρες πριν (πχ για μια προγραμματισμένη απουσία του μαθητή και για ότι τυχόν προκύψει). Αυτό το τετράδιο όπως έχει δημιουργηθεί, περιέχει φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες του μαθητή, μέσα από τις οποίες μπορούμε να δούμε αλλά και να σχολιάσουμε τα όσα λαμβάνουν χώρα μέσα στην τάξη, τον τρόπο με τον οποίο εργάζεται ο μαθητής αλλά και ο εκπαιδευτικός και να παρακολουθούμε την πρόοδο και την εξέλιξή του.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ Για να είμαστε όσο το δυνατό πιο ασφαλείς πριν δημιουργήσουμε ένα τετράδιο επικοινωνίας που να περιέχει φωτογραφικό υλικό που αφορά τον μαθητή: Καλό θα είναι να ενημερώσουμε το γονέα για το πώς θα χρησιμοποιήσουμε το υλικό του τετραδίου. Να ζητήσουμε τη συναίνεσή του (προφορικά) Να ζητήσουμε να μας δώσει και « επίσημα» την άδειά του για τη δημιουργία και τη χρήση του υλικού αυτού με μια υπεύθυνη δήλωση, για διάθεση και χρήση οπτικοακουστικού υλικού που αφορά το παιδί.

ΔΕΙΓΜΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ:

Ο τρόπος εμπλουτισμού του τετραδίου με φωτογραφικό υλικό συμβάλλει στην πιο κατανοητή και απλή ενημέρωση, κυρίως:   Για τους γονείς που κατάγονται από άλλες χώρες. Για τους γονείς των μαθητών που το μορφωτικό επίπεδο δεν τους βοηθά να διαβάσουν ή να γράψουν οι ίδιοι. (Σε αυτές τις περιπτώσεις το τετράδιο λειτουργεί απλά και μόνο σαν μέσο ενημέρωσης). Είναι επίσης χρήσιμο εργαλείο ενημέρωσης για τους ειδικούς που ασχολούνται με το παιδί καθώς διαφαίνεται η εξέλιξή του ( πχ. ΚΕΔΔΥ ,άλλοι φορείς αξιολόγησης και επιστημονικό προσωπικό).

ΔΕΙΓΜΑ ΤΕΤΡΑΔΙΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Τα γράμματα απ το όνομά μου δείχνουν τι έχω στην καρδιά μου!!!!! Γ γιατί είμαι Γελαστός…. Ι γιατί είμαι φίλος Ιδανικός!!!! Α γιατί είμαι Αγαπητός σε όλους… Ν γιατί είμαι Νέος και ωραίος!!! Ν γιατί κάνω όλο Νάζια…. Η γιατί έχω ματάκια λαμπερά σαν του Ήλιου το φως !!! Σ γιατί είμαι Σπάνιος και μοναδικός….

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΝΟΜΑ ΜΑΘΗΤΗ: Γ.Σ. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: Α ΟΝΟΜΑ ΜΑΘΗΤΗ: Γ.Σ. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: Α ΤΜΗΜΑ: Ν3 Εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής : Βαλμά Κωνσταντίνα ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015 Αγαπητοί γονείς, από σήμερα 12 Ιανουαρίου οι μαθητές του Νηπιαγωγείου, χωρίζονται εκ νέου σε τμήματα. Ο Γ. ανήκει πλέον στο τμήμα Ν3 του Νηπιαγωγείου μας και η καινούρια του νηπιαγωγός θα είμαι εγώ. Το όνομά μου είναι Βαλμά Κωνσταντίνα. Μέσα από αυτό το τετράδιο, θα έχετε την ευκαιρία να ενημερώνεστε για την πρόοδο και την εξέλιξη του παιδιού στο σχολείο , να σχολιάζετε και να αναφέρετε και εσείς με τη σειρά σας τα κατορθώματά του!!! Ακόμα θα μπορείτε αν θελήσετε μέσα από εδώ να με ενημερώνετε εκ των προτέρων μια – δυο μέρες πριν (πχ για μια προγραμματισμένη απουσία του μαθητή και για ότι τυχόν προκύψει). Συναντήσεις με τους γονείς στο σχολείο, θα γίνονται προγραμματισμένα περίπου 1 φορά το μήνα, κατόπιν συνεννόησης. Εύχομαι να έχουμε ένα όμορφο και δημιουργικό υπόλοιπο για αυτή τη σχολική χρονιά!!!! Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία….. Με εκτίμηση, η νηπιαγωγός ΕΑΕ Βαλμά Θ. Κωνσταντίνα

ΤΡΙΤΗ 13 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ Αφού διαλέξαμε τη γωνιά μας στην αίθουσα βαλθήκαμε να την «στήσουμε». Έπειτα συμφωνήσαμε από κοινού, ότι για να είμαστε οι καλύτεροι, θα πρέπει να θέσουμε τους κανόνες της τάξης έτσι ώστε να μην έρχεται κανείς σε δύσκολη θέση. Εφόσον θα αποφασίσουμε μαζί ποιοι θα είναι αυτοί οι κανόνες, θα τους βάλουμε στη γωνιά μας, ώστε να τους βλέπουμε όταν ξεχνιόμαστε!!!! Οι κανόνες μας στη μια μεριά, να μας θυμίζουν τι πρέπει να κάνουμε και το παρουσιολόγιο με τα στρουμφάκια από την άλλη, να μας θυμίζει ότι κάθε πρωί έχουμε το όνομά μας στην ΚΑΛΗΜΕΡΑ και πως αν δεν κάνουμε «ζαβολιές»…. Ώστε να καταλήξουμε στην ΣΥΝΕΠΕΙΑ – ΣΝΙΦ! Θα βρεθούμε το μεσημέρι στο ΜΠΡΑΒΟ!!! Και φυσικά θα πάρουμε το δώρο - έκπληξη της ημέρας!!!!!!

Σήμερα μας επισκέφθηκε ο αριθμός 3 ΤΡΙΤΗ 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Σήμερα μας επισκέφθηκε ο αριθμός 3 Ο Γιάννης τα κατάφερε εύκολα…. Επειδή όμως βιάστηκε να ζωγραφίσει πάνω στο χαρτί, δεν περίμενε να ακούσει τις οδηγίες, τον ρώτησα: «Γιάννη γιατί δεν περίμενες να πούμε τι πρέπει να κάνουμε;;» Απάντησε: «Δεν χρειάζεται!!!». Ύστερα κοίταξε τον πίνακα με τους κανόνες και είπε: «Συμώκη κυλία! Τώλα το είδα!!!» Άκουσε τις οδηγίες και ολοκλήρωσε την εργασία του (εικόνα 2)

ΤΕΤΑΡΤΗ 13 ΕΩΣ ΠΕΜΠΤΗ 14 ΜΑΗ ΜΕΛΙΣΣΕΣ!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ....!!! ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΗΣ Η ΚΥΡΙΑ.... ΓΙΑΝΝΗΣ: " Ε ΚΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ!!! ΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΛΙΓΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ ΑΛΛΑ ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΣ!!!!!! " ΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ……!!!!

ΤΡΙΤΗ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ Αγαπητοί γονείς, Η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 05 Ιουνίου 2015 και ώρα 10 πμ στην αίθουσα εκδηλώσεων του συστεγαζόμενου με εμάς σχολείου ( 9ου Δημοτικού Σχολείου ) Η σχετική πρόσκληση θα τοποθετηθεί αύριο στην τσαντούλα των παιδιών!!!! Εάν το επιθυμείτε, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε μια τελευταία και αποχαιρετιστήρια συνάμα, συνάντηση, μετά το πέρας της εκδήλωσης στο χώρο του σχολείου μας! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!

ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΛΙΚΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΙΟΥΝΙΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΛΙΚΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΦΑΚΕΛΩΝ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ…. ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΟΥ !!!!!