ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Διάγνωση- Διαφοροδιάγνωση –Υποστήριξη Μαθητικού Πληθυσμού με αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χαρακτηριστικά των προσερχόμενων στο Π.Δ.Ψ. τμήμα του Κ.Ψ.Υ. Σερρών ( )
Advertisements

Ο ρόλος του ψυχολόγου στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ Παναγιωτάκης Αλέξανδρος Ψυχολόγος, MSc στην Εκπαίδευση.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
ΠΑΞΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΡ.ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Απόκλίσεις της σπονδυλικής στήλης Σκολίωση, Κύφωση, Λόρδωση
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 3: Ποιοτικός Έλεγχος στα Έπιπλα Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I.
Το συμβολικό παιχνίδι Είναι το παιχνίδι προσποίησης, δηλαδή το παιχνίδι κατά το οποίο η σημασία αντικειμένων και πράξεων αλλάζει έτσι ώστε να ανταποκρίνεται.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Test.
Test.
«Η διδακτική του μαθήματος της Ιστορίας» (Οργάνωση διδασκαλίας
«Σχολείο ως χώρος Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης»
Στρατηγική Διδασκαλίας
Αξιολόγηση παιδιών/ ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΔΕΠ-Υ Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής -Υπερκινητικότητα
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
Μικροδιδασκαλία Η μικροδιδασκαλία ως μέθοδος εκπαίδευσης εκπαιδευτικών εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1960 στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Σχεδιασμός των Μεταφορών
ΕΛΕΓΧΟΙ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ετήσια ερευνητική εργασία (project)
ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ APACHE II ΚΑΙ APACHE III SCORES, ΤΗΣ 1ης ΗΜΕΡΑΣ ΣΤΗ ΜΕΘ, ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΜΣ «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ»
Η σοκολάτα στη διατροφή μας
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
«ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ»
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΟμαδοΣυνεργατικη μαθηΣη
أثر بعض استراتيجيات حل المشكلات الرياضية وتكوينها
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΔΙΜΟΡΦΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ της 49ης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, του Σχολικού Συμβούλου Ανδρέα Ν. Ζεργιώτη «Η γλωσσική καλλιέργεια.
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΥ
№207 “Жаңатұрмыс” орта мектебі
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Α΄ ΒΑΘΜΟΥ Σύντομος οδηγός για την.
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σχεδιασμός Παρέμβασης- Δραστηριότητας Πλαίσιο & μάθηση M
Ο ερμηνευτικός διάλογος
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Ι Λήδα Αναγνωστάκη ΤΕΑΠΗ/ΕΚΠΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Διάγνωση- Διαφοροδιάγνωση –Υποστήριξη Μαθητικού Πληθυσμού με αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Γιατὶ εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ᾿ τον κόσμο Γιατὶ εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ᾿ τον κόσμο. Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο.... Έχεις ακόμη να κλάψεις πολὺ ώσπου να μάθεις τον κόσμο να γελάει. Γιάννης Ρίτσος

Αναπτυξιακές Κρίσεις κατά τη σχολική ηλικία ΕRΙΚSΟΝ πρωτοβουλία ή ενοχή φιλοπονία ή κατωτερότητα ταυτότητα ή σύγχυση ρόλων Ζώνη Επικείμενης Ανάπτυξης (δάσκαλος) Vygotsky Δάσκαλος η γέφυρα του μαθητή Ν.Καζαντζάκης  

Σκοπός των ΚΕ. Δ. Δ. Υ. Δημόσια Υπηρεσία του Υπ. Παιδείας άρθρου 2 παρ Σκοπός των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Δημόσια Υπηρεσία του Υπ. Παιδείας άρθρου 2 παρ. 2 του Ν, 2817/2000 αξιολόγηση διάγνωση-διαφοροδιάγνωση υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες υποστήριξη, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας  

Αρμοδιότητες ΚΕ.Δ.Δ.Υ. άρθρα 2 και 15, παρ. 3 του Ν. 2817/2000 Αρμοδιότητες ΚΕ.Δ.Δ.Υ. άρθρα 2 και 15, παρ. 3 του Ν. 2817/2000  είδος και βαθμός δυσκολιών μαθητών με α.ε.ε.α. προγράμματα πρώιμης εκπαιδευτικής παρέμβασης φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα αντικατάσταση των γραπτών δοκιμασιών με προφορικές  είδος τεχνικών βοηθημάτων και οργάνων προσαρμοσμένα προγράμματα ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης εισήγηση για την προαγωγή ή τον υποβιβασμό σχολείων Ε.Α.Ε.

Μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Ν.3699/2008) Μαθητές που για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών, οι οποίες σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης.

Προσωπικό των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. διεπιστημονική ομάδα αξιολόγησης: προϊστάμενος γραμματέας διεπιστημονική ομάδα αξιολόγησης: ειδικοί εκπαιδευτικοί Α/θμιας εκπαίδευσης και Β/θμιας εκπαίδευσης ψυχολόγος κοινωνικός λειτουργός παιδοψυχίατρος ή παιδονευρολόγος λογοθεραπευτής και εργοθεραπευτής

Παρεχόμενες υπηρεσίες Α. Αξιολόγηση μαθητών 4-22 ετών προνήπια και νήπια μαθητές δημοτικού μαθητές Γυμνασίου μαθητές Λυκείου Β. συμβουλευτική υποστήριξη σε γονείς Γ. επισκέψεις σε σχολεία Δ. ενημέρωση -ευαισθητοποίηση σχολείου, κοινωνίας Ε. υποστήριξη εκπ/κών παράλληλης στήριξης

Η διαδικασία παραπομπής α) Σχολικός Σύμβουλος Γενικής Αγωγής β) κατάρτιση προγράμματος αντιμετώπισης βραχύχρονης διάρκειας γ) Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής  Αγωγής δ) παραπομπή   στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για αξιολόγηση και διάγνωση παραπομπή από Ε.Δ.Ε.Α.Υ. μετά από τρίμηνη παρέμβαση

Αξιολόγηση Νηπίων Κλινική συνέντευξη BOEHM-3 PRESCHOOL Ερωτηματολόγια ACHENBACH Παρατήρηση παιχνιδιού περιγραφική αξιολόγηση σχολείου (Έγχρωμες Προοδευτικές Μήτρες του Raven) Ψυχομετρικό Κριτήριο Πρώιμης Μαθηματικής Επάρκειας Εργαλείο Ανίχνευσης και Διερεύνησης των Αν. Δυσ. στο Νηπ/γείο και Α΄-Β΄ Δημοτικού κοινωνικό ιστορικό ιχνογράφημα του παιδιού άτυπη αξιολόγηση με παρατήρηση Κλινική συνέντευξη

Αξιολόγηση μαθητών Α΄-Β΄ τάξης Ψυχομετρικό κριτήριο Πρώιμης Μαθηματικής επάρκειας 4.00-7.05 WISC-III Achenbach (γονέων και εκπαιδευτικών) περιγραφική αξιολόγηση του σχολείου κοινωνικό ιστορικό ιχνογράφημα του παιδιού Εργαλείο Ανίχνευσης και Διερεύνησης των Αν. Δυσκ. στο Νηπιαγωγείο και Α΄-Β΄ Δημ.

Αξιολόγηση μαθητών Γ΄-ΣΤ΄ τάξης Ψυχομετρικό κριτήριο Μαθηματικής επάρκειας 7.06-15.05 Achenbach (γονέων και εκπαιδευτικών) περιγραφική αξιολόγηση του σχολείου Τεστ Ανάγνωσης, ΤΕΣΤ-Α Εργαλείο Διαγνωστικής Διερεύνησης Δυσ. στο γραπτό λόγο Γ΄- ΣΤ΄ Δημοτικού κοινωνικό ιστορικό κλινική συνέντευξη με μαθητή κλινική συνέντευξη με γονείς WISC-III

Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου-Λυκείου ΤΕΣΤ-Α, τεστ ανάγνωσης Ψυχομετρικό κριτήριο Μαθηματικής επάρκειας 7.06-15.05 άτυπη αξιολόγηση για ανάγνωση και παραγωγή γραπτού λόγου Achenbach (γονέων και εκπαιδευτικών) περιγραφική αξιολόγηση του σχολείου κοινωνικό ιστορικό κλινική συνέντευξη με μαθητή κλινική συνέντευξη με γονείς WISC-III

Εργαλείο Ανίχνευσης και Διερεύνησης των Αν. Δυσκ Εργαλείο Ανίχνευσης και Διερεύνησης των Αν. Δυσκ. στο Νηπιαγωγείο και Α΄-Β΄Δημ. φωνολογική επίγνωση αναγνωστική αποκωδικοποίηση αναγνωστική κατανόηση βραχύχρονη μνήμη φωνολογικών πληροφοριών

Τεστ Ανάγνωσης, ΤΕΣΤ-Α αποκωδικοποίηση α) φωνολογική αποκωδικοποίηση (ανάγνωση ψευδολέξεων) β) ορθογραφική αποκωδικοποίηση ανάγνωση συχνόχρηστων λέξεων γ) ευχέρεια μορφολογία- σύνταξη κατανόηση

Τεστ γραπτού λόγου Γραπτή περιγραφή μιας εικονογραφημένης ιστορίας α) ορθογραφική ορθότητα β) κειμενική οργάνωση :συνοχή και συνεκτικότητα του κειμένου

Ψυχομετρικό κριτήριο πρώιμης μαθηματικής επάρκειας 4.00-7.05 σύγκριση ταξινόμηση αντιστοίχηση σειριοθέτηση χρήση λέξεων αρίθμησης δομημένη καταμέτρηση αποτελεσματική καταμέτρηση γενική γνώση αριθμών

ψυχομετρικό κριτήριο πρώιμης μαθηματικής επάρκειας 7.06-15.05 η υποδοκιμασία: Λεξιλόγιο Μαθηματικών Εννοιών η υποδοκιμασία: Υπολογισμοί η υποδοκιμασία: Επίλυση Προβλημάτων

WISC-III Wechler Κλίμακες Test νοημοσύνης λεκτική νοημοσύνη πρακτική νοημοσύνη γενική νοημοσύνη

Raven’s (Έγχρωμες Προοδευτικές Μήτρες ) Test νοημοσύνης λεκτική νοημοσύνη πρακτική Νοημοσύνη γενική νοημοσύνη

Διάγνωση Διάγνωση κατά τις διατάξεις του νόμου 3699/2008 νοείται η εκπαιδευτική αξιολόγηση με σκοπό τη συγκέντρωση στοιχείων και δεδομένων που θα βοηθήσουν στο σχεδιασμό και την εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων-παρεμβάσεων

διαφοροδιάγνωση Διαφορική διάγνωση ή διαφοροδιάγνωση είναι η διαγνωστική διαδικασία μέσω της οποίας αποκλείονται παθήσεις με παρόμοια συμπτώματα, ώστε να καταλήξουμε στην επικρατέστερη διάγνωση. Αποτελεί μέρος της διεπιστημονικής αξιολόγησης με σκοπό τη συγκέντρωση των αναγκαίων δεδομένων για το σχεδιασμό και την εφαρμογή κατάλληλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και την παροχή κατάλληλων υποστηρικτικών δομών και υπηρεσιών.

Διαγνώσεις (Ν. 3699/2008) αισθητηριακές αναπηρίες όρασης νοητική αναπηρία αισθητηριακές αναπηρίες όρασης αισθητηριακές αναπηρίες ακοής κινητικές αναπηρίες χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα διαταραχές ομιλίας-λόγου ειδικές μαθησιακές δυσκολίες σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα

διαγνώσεις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού) ψυχικές διαταραχές πολλαπλές αναπηρίες μαθητές με σύνθετες γνωστικές συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες μαθητές που έχουν μία ή περισσότερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα

γνωμάτευση από την διεπιστημονική ομάδα του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ορισμός και περιγραφή της δυσκολίας προτάσεις για την υποστήριξη του μαθητή κατάλληλο σχολικό πλαίσιο (Ειδικό Σχολείο, Τμήμα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη, ενισχυτική διδασκαλία) Εκπ. Εξ/μένο Πρόγραμμα (Ε.Ε.Π.) με στόχους από το ΚΕ.Δ.Δ.Υ. στους γονείς και στο σχολείο. φάκελος: αυστηρά απόρρητος

υποστήριξη εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σύμφωνα με τις ανάγκες του μαθητή πρόταση για υποστήριξη του μαθητή από εκπαιδευτικό Παράλληλης Διδακτικής Στήριξης και αρωγή στο έργο του εκπ/κού επισκέψεις σε σχολεία για ενημέρωση εκπ/κων

εκπ/κη και ψυχολογική υποστήριξη μαθητών με σοβαρά προβλήματα συνεδρίες με γονείς κατά την επίδοση της γνωμάτευσης συμβουλευτική σε οικογένειες και επικοινωνία με το σχολείο για την αντιμετώπιση των δυσκολιών του μαθητή εκπ/κη και ψυχολογική υποστήριξη μαθητών με σοβαρά προβλήματα