Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Advertisements

Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Τίτλος. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση Μικρή Περιγραφή: Λεξιλόγιο: Κοινό που απευθύνεται: Ηλικία: Περιβάλλον: Χρονική διάρκεια: Πριν την επίσκεψη.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Jigsaw: Τί είναι;.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δημιουργική Απασχόληση
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
«Μ΄ ένα Αστέρι κι ένα Μύθο την Ευρώπη θα γνωρίσω» 2 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Βιολογία Γυμνασίου.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Προσχολική Παιδαγωγική
Κρυστα ρακαλλιδου.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση

12ο Αχαρνών Θέμα: Αξία του νερού – Πείραμα με διαλύματα νερού – Αποτύπωση με το δικό τους τρόπο(κολάζ) – Παρουσίαση στην παρεούλα Στόχοι: Ενίσχυση της κριτικής ικανότητας και αντίληψης των παιδιών. Προώθηση της συνεργασίας και της ομαδικότητας. Συμμετοχή όλων των παιδιών στη συζήτηση μέσω λεκτικών παρεμβάσεων και ανάληψη ρόλων ομιλητή και ακροατή. Διερεύνηση φυσικού περιβάλλοντος – Περιέργεια για διερεύνηση του κόσμου που τα περιβάλλει Ικανότητα να παρατηρούν τη διαδικασία του πειράματος και να περιγράφουν τις παρατηρήσεις τους Ικανότητα να διατυπώσουν υποθέσεις πριν το πείραμα Ικανότητα να διερευνούν μόνα τους ή σε συνεργασία με τους άλλους, να διαπραγματεύονται και να εξάγουν συμπεράσματα Ικανότητα να συνδέουν προηγούμενες γνώσεις και εμπειρίες σε ένα νέο πλαίσιο , όπως το πείραμα. Ικανότητα να κάνουν μετρήσεις και εκτιμήσεις, να διατυπώνουν, να ελέγχουν υποθέσεις και να επιλύουν προβλήματα. Ευχαρίστηση και ικανοποίηση όταν μαθαίνουν. Σεβασμός και φροντίδα για το νερό. Τρόποι αξιολόγησης: ;;; Τομείς εστίασης;

2ο Ηλιούπολης Θέμα: Ταξίδια στον κόσμο Στόχοι: Να αποκτήσουν την ικανότητα να εκφράζουν τις απόψεις τους και να επιχειρηματολογούν πάνω σε αυτές. Να αποκτήσουν την ικανότητα να κάνουν επιλογές, να παίρνουν αποφάσεις και πρωτοβουλίες για ζητήματα που τα αφορούν. Να μπορέσουν να διαπραγματεύονται, να συναποφασίζουν και να συνεργάζονται μεταξύ τους, καθώς να συνεισφέρουν σε ιδέες και να αποδέχονται τις ιδέες των άλλων. Να δημιουργούν τα παιδιά και να διατηρούν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις, με άλλα παιδιά πέραν της σταθερής παρέας τους. Ανάπτυξη της ικανότητας χρήσης της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας. Εξοικείωση με την έννοια του χώρου, του χρόνου και της απόστασης. Αξιοποίηση της φαντασίας, να δημιουργούν πρωτότυπες παραγωγές, να χρησιμοποιούν διαφορετικά υλικά και εργαλεία και διαφορετικές τεχνικές. Περιέργεια για διερεύνηση του κόσμου που τα περιβάλλει. Να διερευνούν μόνα τους ή σε συνεργασία με τους άλλους, να διαπραγματεύονται και να εξάγουν συμπεράσματα. Ενθουσιασμό, ευχαρίστηση και ικανοποίηση όταν μαθαίνουν. Επιμονή και συγκέντρωση όταν δουλεύουν σε μια εργασία. Σύνδεση προηγούμενων γνώσεων και εμπειριών με το νέο πλαίσιο. Ικανότητα να χρησιμοποιούν τη σκέψη και τη φαντασία τους για να επιλύουν προβλήματα. Τρόποι αξιολόγησης: ;;; Τομείς εστίασης;

29ο Αθηνών Θέμα: Σύνθεση κολλάζ Στόχοι: Προσοχή στον τομέα «Σκέψη και Διερεύνηση» (Επίλυση προβλημάτων, ενθάρρυνση δημιουργικής σκέψης) Ενθάρρυνση συνεργασίας Τρόποι αξιολόγησης: ;;; Τομείς εστίασης:

2ο Ηλιούπολης Β Θέμα: Η γειτονιά μου (;) Στόχοι: Γνωριμία με τον χώρο που έρχονται σε επαφή καθημερινά (την γειτονιά τους) Έκφραση ιδεών και αιτιολοήγησή τους Ανάπτυξη αφηρημένης σκέψης-προσανατολισμού Συνεργασία Τρόποι αξιολόγησης: ;;; Τομείς εστίασης:

1ο Μελισσίων Θέμα: κατασκευή παιχνιδιών από ανακυκλώσιμα υλικά - ιστοριογραμμή. Στόχοι: Τα παιδιά να συνεργαστούν και να αλληλοεπιδράσουν μεταξύ τους. Τα παιδιά να μπουν σε μία διαδικασία σκέψης και εξερεύνησης. Κριτήρια αξιολόγησης: Τα παιδιά συνεργάστηκαν μεταξύ τους; Είχαν κοινό στόχο; Αντάλλαξαν απόψεις; Πως διαχειρίστηκαν τυχόν διαφωνίες τους; Έδειχναν τα παιδιά ενδιαφέρον για τη διαδικασία; Διατύπωσαν ιδέες και ερωτήσεις; Συμμετείχαν ενεργά όλοι; Διαφοροποιήθηκε η στάση τους από αυτά που έκαναν συνήθως; Τρόποι αξιολόγησης: ;;; Τομείς εστίασης:

4o Μάνδρας Θέμα: Επιδαπέδιο: πορεία τροφής στο σώμα μας Θέμα: Επιδαπέδιο: πορεία τροφής στο σώμα μας Στοιχεία που θα εστιάσουν: ομαδικές δραστηριότητες , εξοικείωση με τα μαθηματικά σύμβολα και την χρήση τους , σεβασμό καις συμμόρφωση στους κανόνες και στην διαχείριση του λάθους. Στόχοι: Ενίσχυση της εργασίας σε ομάδες (τα παιδιά εργάζονται ομαδικά για να δημιουργήσουν τα κομμάτια του επιδαπέδιου) Υπακοή σε κανόνες και σεβασμό Αποδοχή του λάθους ( δε θα υπάρχει νικητής και ηττημένος διότι σε όλους θα δίνεται η δυνατότητα να τερματίσουν στο επιδαπέδιο) Εξοικείωση με τα μαθηματικά σύμβολα ( το παιχνίδι θα περιέχει αριθμούς και σύμβολα ) Σύνδεση προηγούμενων γνώσεων και εμπειριών ,με νέες γνώσεις μέσω της δραστηριότητας (μαθαίνουν για το πεπτικό σύστημα και την πορεία της τροφής και την συνδέουν με παλιότερες γνώσεις ) Τρόποι αξιολόγησης: ;;; Τομείς εστίασης: