Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Advertisements

Διασχολική ημερίδα αθλοπαιδιών και παιχνιδιών δεξιοτήτων Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Χαράλαμπος.
Ο κόσμος στα όνειρά μας.
1. Είδος τροφής 2. Ο τρόπος που γεννούν
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Αναμνήσεις του καλοκαιριού
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
Γεια σας. Είμαστε τα τρία γουρουνάκια και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στη γνωριμία σας με τα κλάσματα Ναι!! Με το τέλος αυτού του μαθήματος θα γίνετε έξυπνοι.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Α΄ΤΕΥΧΟΣ Οι αριθμοί μέχρι το 5 Παρουσίαση της ύλης του σχολικού βιβλίου Εξάσκηση - ανατροφοδότηση γνώσεων με ευχάριστο και διασκεδαστικό.
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ
Από την Παρασκευή Σιδερά
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
Διαμόρφωση παρουσίασης
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Ο ΚΥΚΛΟΣ. Θυμάμαι ότι: Κύκλος είναι μια κλειστή καμπύλη γραμμή της οποίας όλα τα σημεία απέχουν εξίσου από το κέντρο Ο. Ο Ακτίνα (α) είναι ένα ευθύγραμμο.
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Από την Παρασκευή Σιδερά
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
Με αξιοποίηση του 9 και του 8 Κων/νος Κλουβάτος, Σχ. Σύμβουλος
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Καταπληκτικό! Ήλεκτρον ή Κεχριμπάρι
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Λόγος δυο μεγεθών¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον προφορικό και γραπτό λόγο, έχουμε μάθει ότι για να συγκρίνουμε κάτι χρησιμοποιούμε τον συγκριτικό βαθμό των επιθέτων. Στα μαθηματικά, πώς συγκρίνουμε μεγέθη; Με λόγους 8 κόκκινα τριαντάφυλλα 4 κίτρινα τριαντάφυλλα Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους από τα τριαντάφυλλα.

: 8 4 8 4 8 4 2 1 2 ή Σχηματίζουμε τους λόγους: 1. Αριθμός κόκκινων λουλουδιών προς κίτρινα λουλούδια 2 κόκκινα τριαντάφυλλα αντιστοιχούν σε 1 κίτρινο. 8 προς 4 ή 8 : 4 Τα κόκκινα είναι διπλάσια από τα κίτρινα. 8 4 2 1 2

2. Αριθμός κίτρινων λουλουδιών προς κόκκινα λουλούδια. 4 προς 8 Σε ένα κίτρινο τριαντάφυλλο αντιστοιχούν 2 κόκκινα. ή Τα κίτρινα είναι μισά σε πλήθος από τα κόκκινα. 4 : 8 4 8 1 2 0,5 8 4 και Αντίστροφοι

Και τώρα λίγη εξάσκηση Σε μια κατασκήνωση υπάρχουν 150 παιδιά. Από αυτά τα 60 είναι αγόρια. Μπορείτε να γράψετε το λόγο: του αριθμού των αγοριών προς τον αριθμό όλων των παιδιών της κατασκήνωσης. του αριθμού των κοριτσιών προς τον αριθμό όλων των παιδιών της κατασκήνωσης. του αριθμού των αγοριών προς τον αριθμό όλων των κοριτσιών. του αριθμού των κοριτσιών προς τον αριθμό όλων των αγοριών. Λύση 60 προς 150 ή 60 : 150 ή 60 / 150 ή 4/10 ή 0,4 .................................................................................................. ……………………………………………………………………………………………….