Ενημέρωση σε Διοικητικό Συμβούλιο ΑΝΑΔ (Info Day)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έργα τεχνικής βοήθειας για την ενδυνάμωση του ιδιωτικού τομέα σε χώρες υπό μετάβαση: Το παράδειγμα της European Profiles.
Advertisements

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 13 : ΠΡΟΪΟΝ IV Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΣΠΑ Κώστας Συργιάννης Θωμάς Νιαβής Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου ΕΦΕΠΑΕ.
ΚΑ2 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Σεπτέμβριος 2016.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.4: Αρχιτεκτονική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Ομονοίας 133, Καβάλα Τηλ.: / , Fax: / Website:
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ευρωπαϊκή Δημόσια Πολιτική Σπύρος Μπλαβούκος Δημήτρης Μπουραντώνης
Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου Ανώτερη Λειτουργός ΙΔΕΠ Λάρνακα 26 Απριλίου 2016 Αξιοποίηση του Erasmus+ από Νέους, Οργανισμούς και Επιχειρήσεις στην ΕΕΚ και.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
Ερωτήματα αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική Γιατί προκύπτει μια τέτοια ανάγκη για την Ε.Ε.; Ποιοι είναι οι θεσμοί, οι μορφές και η μέθοδος.
Cluster δημιουργικών υπηρεσιών και οι λύσεις που προσφέρουν στο αγρο-διατροφικό τομέα. Η περίπτωση του Agro Design. 12 Δεκεμβρίου 2015 Πάνος Ρεμούνδος.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων των ΕΠ «Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή»
Βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
EU-CHINA Relations.
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Mazi Travel Hotel Management Consulting
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Ρ. ΚΑΛΟΥΡΗ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ‘’ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ’’ (COMPET)
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Το Cedefop με λίγα λόγια
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Οδηγός βιβλιογραφίας Δώστε προσοχή στα σημεία της βιβλιογραφίας που πρέπει να γράφονται με πλάγια γράμματα.
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
ΛΕΙΨΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ 2014 – 2015 N.ΚΡΙΚΗΣ – Θ.ΛΥΡΗΣ
Project.
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ PENALTIES
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Θεωρία Θεσμών Επιχειρηματικότητας Καθηγητής Σπύρος Ι. Βλιάμος Τμήμα Μ
Policies, issues and challenges of Adult Education in Cyprus
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Ανάλυση Άρθρου Reforming the reform: the Greek national health system in transition Η μεταρρύθμιση της υγείας. Το Ελληνικό σύστημα υγείας σε μεταβατικό.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ: ΣΤΑΘΜΟΣ ΖΩΗΣ
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Erasmus+Czech Republic
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενημέρωση σε Διοικητικό Συμβούλιο ΑΝΑΔ (Info Day) Comprehensive policy frameworks for continuing VET: Reform of Continuing Vocational Education and Training Systems Ενημέρωση σε Διοικητικό Συμβούλιο ΑΝΑΔ (Info Day) 12/09/2017

Σκοπός και Στόχοι του Έργου Το έργο Re-CVET στοχεύει στην υλοποίηση δραστηριοτήτων που συμπληρώνουν τις δράσεις και τους στόχους που τέθηκαν στις εθνικές στρατηγικές για τη Δια Βίου Μάθηση 2014-2020. Ο κύριος στόχος είναι η βελτίωση της σύνδεσης με την αγορά εργασίας και η βελτίωση της ποιότητας, της ελκυστικότητας και της αποτελεσματικότητας της Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στις συμμετέχουσες χώρες. Το έργο σκοπεύει: να δημιουργήσει εις βάθος συνεργασίες για την αναθεώρηση και την χαρτογράφηση της Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης σε εθνικό επίπεδο. να προσδιοριστούν συγκεκριμένες προκλήσεις και ευκαιρίες για τη βελτίωση αυτής της μορφής εκπαίδευσης. να υποστηρίξει τις υφιστάμενες δραστηριότητες του ΕΚΤ. να παρέχει πρόσθετα εργαλεία, για τη δημιουργία συγκεκριμένων πολιτικών με επικυρωμένα δεδομένα.

Το πρόβλημα στην αγορά εργασίας Το πρόβλημα στην αγορά εργασίας Η μεγάλη συγκέντρωση ανέργων μεταξύ του πληθυσμού και ιδιαίτερα μεταξύ των νέων Οι ποσοτικές και ποιοτικές ανισορροπίες στην αγορά εργασία Οι ελλείψεις στα τεχνικά επαγγέλματα και η χαμηλή ειδίκευση σε επαγγέλματα η ανικανότητα του εκπαιδευτικού συστήματος να ανταποκριθεί με ευέλικτο τρόπο στις ανάγκες της αγοράς Τα ήδη υπάρχοντα κενά στο σύστημα επαγγελματικού προσανατολισμού και καθοδήγησης

Κοινοπραξία έργου (Ομάδα Έργου) Συντονιστής: Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού (CY) Εταίροι: Enoros Consulting Ltd (CY) Qualifications and Vocational Education and Training Development Centre (Λιθουανία) Συνεργάτες: Υπουργείο Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων (CY) Υπουργείο Παιδείας και Επιστήμης (Λιθουανία) Vilnius Builders Training Centre (Λιθουανία) Lithuanian Education Trade Union (Λιθουανία) Lithuanian Business Employers Confederation (Λιθουανία)

Ομάδες - Στόχος Οι συμμετέχοντες των ΣΕΕΚ, οι οποίοι επιθυμούν να βελτιώσουν τις ευκαιρίες απασχόλησής τους και να ενισχύσουν το επαγγελματικό τους προφίλ μέσω της απόκτησης πιο στοχευόμενης εκπαίδευσης και κατάρτισης. Οι πάροχοι ΣΕΕΚ, μεταδευτεροβάθμια ιδρύματα της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης που θέλουν να παρέχουν καλύτερες επιλογές εκπαίδευσης για τους μαθητές τους. Οι κυβερνητικές αρχές που είναι υπεύθυνες για το σύστημα ΣΕΕΚ στις συμμετέχουσες χώρες, καθώς και μη κυβερνητικές οργανώσεις.

Παραδοτέα Έργου Τα κύρια παραδοτέα του έργου είναι: Έρευνα αναγκών: “Reforming the Continuing Vocational Education and Training: a prerequisite for improving quality and responding to the needs of the labour market”, ώστε να εντοπιστούν και να αναλυθούν οι υφιστάμενες ανάγκες της αγοράς εργασίας και οι προοπτικές για μελλοντική ανάπτυξη στον τομέα της ΣΕΕΚ. Επιχειρηματικό Φόρουμ για την προώθηση και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στα πλαίσια του κύκλου της ΣΕΕΚ.  Εγχειρίδιο Κώδικα Ποιότητας, που θα περιλαμβάνει καλές πρακτικές.

Αναμενόμενα αποτελέσματα Βελτίωση απασχολησιμότητας νέων. Ανταπόκριση στις ανάγκες της αγοράς εργασίας και στις κοινωνικές προκλήσεις (Ενίσχυση των προγραμμάτων που προσφέρονται στο πλαίσιο ΣΕΕΚ αυτού του συστήματος). Ενίσχυση των δεσμών μεταξύ της ΣΕΕΚ και της αγοράς εργασίας. Ενίσχυση ελκυστικότητας της ΣΕΕΚ για τους εμπλεκόμενους (επιχειρήσεις, συμμετέχοντες, πάροχους ΣΕΕΚ). Προώθηση για το σχεδιασμό ενός μοντέλου για την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ σχολείων και επιχειρήσεων. Διευκόλυνση συστήματος διαβούλευσης μεταξύ των κοινωνικών εταίρων, φορέων παροχής εκπαίδευσης και κατάρτισης, οργανώσεις που ασχολούνται με την έρευνα. Θεσμοθέτηση ποιοτικών προτύπων για την παροχή προγραμμάτων ΣΕΕΚ.

Δράσεις: Επερχόμενες Δράσεις: Πιλοτικό Επιχειρηματικό Συνέδριο Πιλοτικό Επιχειρηματικό Συνέδριο 110 συμμετέχοντες (23/11/2016, Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξένια) Επερχόμενες Δράσεις: Επιχειρηματικό Συνέδριο 110 συμμετέχοντες (17/10/2017, Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξένια)

Ευχαριστώ! Επικοινωνία: Δρ. Ηλίας Μαρκάτζης Διευθυντής Μέσης και Επαγγελματικής Τεχνικής Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Επικοινωνία: Email: recvetproject@gmail.com Website: www.re-cvet.org Facebook: RE-CVET