ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Advertisements

Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου. Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου Διδακτικό αρχείο : ένα καλά οργανωμένο σύνολο στοιχείων και πληροφοριών.
Τ Ε Χ Ν Ο Λ Ο Γ Ι Κ Ο Ε Κ Π Α Ι Δ Ε Υ Τ Ι Κ Ο Ι Δ Ρ Υ Μ Α Σ Ε Ρ Ρ Ω Ν Σ Χ Ο Λ Η Τ Ε Χ Ν Ο Λ Ο Γ Ι Κ Ω Ν Ε Φ Α Ρ Μ Ο Γ Ω Ν Τ Μ Η Μ Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ.
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
4ο ΕΤΟΣ -ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑ Ε. Πανουργιά
ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΣΠΑ Κώστας Συργιάννης Θωμάς Νιαβής Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου ΕΦΕΠΑΕ.
Μάθημα: Οικονομική Του Περιβάλλοντος & Των Φυσικών Πόρων Διδάσκων: Dr. Ευτύχιος Σαρτζετάκης Δημήτρης Σακκουλίδης – Φωτεινή Σαμαρά Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ 10η ενότητα: «Βασική Τεχνική Χιονοδρομίας Κατάβασης» Κουθούρης Χαρίλαος, Αν. Καθηγητής Τ.Ε.Φ.Α.Α, Πανεπιστήμιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΚΤΕΛΕΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ της ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ο εκπαιδευτικός ως ‘αρχιτέκτονας της διδασκαλίας’ «Επιστήμονας» και «Δάσκαλος» Ιωάννης Ε. Βρεττός.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης ΤΕΙ Λάρισας.
Τεχνολογία και μοντελοποίηση Χ. Λεμονίδης Ιούνιος 2016.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Ενέργεια και κλιματική αλλαγή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 9, 10 Οκτωβρίου 2015
Διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με αυτισμό
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΧΗΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
M. PARKIN, M. POWELL, K. MATTHEWS
Επιφανειακή προσέγγιση ή προσέγγιση μάθησης σε βάθος
Ολιστική Προσέγγιση και Βιωσιμότητα
Εισαγωγή στην έννοια της αειφορίας
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Θεωρίες Μάθησης
Κάποια θεωρητικά θέματα της μοντελοποίησης
Oil & Gas Technology ENVIRONMENT D. Marmanis
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (ΔΔ) Επειδή ένα μέγεθος παπουτσιών δεν ταιριάζει σε όλους… Αλβανόπουλος Γιώργος ΠΕΚ Καβάλας, 03/05/2017.
Δ. Ζμπάινος Λέκτορας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης & Σχολικών προγραμμάτων
Αικ. Σταματελάτου, επ. καθηγήτρια
Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου
Δραστηριότητες αφήγησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been.
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Κώστας Γαλιάτσος Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος ΕΤΕΑΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
Η βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Σερρών συναντά την πολιτιστική δράση της Unesco
Αποτίμηση υποέργου του προγράμματος Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 2010
Αξιοποίηση της επικαιρότητας στη Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας
Σαγώνας Κ1., Κοτσακιόζη Π1., Παφίλης Π2,3., και Ε.Δ. Βαλάκος1
Η όξινη βροχή Τι ακριβώς είναι ,ποιά είναι τα αίτια,
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Χέρια που «μιλούν» Χέρια που «ακούνε»
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
Διαχείριση απορριμμάτων
Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων
Αριθμοί- αλγεβρικές εκφράσεις
TEACHING MIXED LEVELS Διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Ιστορική εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Μοροπούλου Αντωνία, Κωνσταντή Αγορίτσα
Teaching STEM with Fairy Tale Creative Fairy Tale Activities for Play & Learning.
Learning-Teaching- Training activities
Κώστας Γαλιάτσος Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος ΕΤΕΑΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
H εξέλιξη της ειδικής αγωγής στην Ελλάδα στον 20ο αιώνα
مدیریت مواد زائد خطرناک تحت قوانین RCRA
Εξίσωση ενέργειας - Bernoulli
제3회 전자재료 워크숍 - 그린 에너지 신소재 분야 - 오시는 길 학회장 주최 주관 2009년 8월 7일 포항공과대학교 후원
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΤΟΧΗΣ ΥΛΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Δρ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ -ΣΥΝΘΕΤΑ ΥΛΙΚΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ Χαράλαμπος Χαραλαμπόπουλος Δάσκαλος με εξειδίκευση στον αυτισμό

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Εκπαιδευτικοί με γνώση της διαταραχής του αυτισμού. Κατανόηση των γνωστικών μηχανισμών που παίζουν ρόλο στη μάθηση.( αντίληψη- προσοχή-μνήμη- μάθηση) Γνώση για το πώς μαθαίνει το παιδί με αυτισμό. Δυνατότητα ευελιξίας κατευθύνσεων του προγράμματος Ορισμός στόχων της ειδικής εκπαίδευσης των μαθητών με αυτισμό Συνεργασία με τους γονείς για την προσαρμογή του καλύτερου δυνατού προγράμματος καθώς και με τους επαγγελματίες θεραπευτές του.

ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ Ανταπόκριση στις ιδιαίτερες γνωστικές ανάγκες ανάλογα με το αναπτυξιακό επίπεδο και την ηλικία τους. Αξιοποίηση στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό των ικανοτήτων και των προσωπικών ενδιαφερόντων τους. Επικέντρωση στην ετοιμότητα των μαθητών να διαχειρίζονται και να επιλύουν προβλήματα, στοχεύοντας στην αυτονομία τους.

ΤΟ «ΠΩΣ» ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 ΤΟ «ΠΩΣ» ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Ακολουθούμε ένα σταθερό ημερήσιο πρόγραμμα. Οργανώνουμε ένα δομημένο μαθησιακό περιβάλλον(χώρος- οπτική οργάνωση των δραστηριοτήτων) Εστιάζουμε στη διδασκαλία δεξιοτήτων για κοινωνική αλληλεπίδραση και επικοινωνία. Διδασκαλία κατά περίσταση(incidental teaching) Προσαρμογή του φυσικού περιβάλλοντος(engineering the environment) δίνουμε ευκαιρίες για να διδάξουμε μια επικοινωνιακή δεξιότητα. Εμπειρία των αισθήσεων και χαλάρωση Προτιμούμε την εξατομικευμένη εκπαιδευτική προσέγγιση.

ΤΟ «ΠΩΣ» ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 2 ΤΟ «ΠΩΣ» ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 2 Χρησιμοποιούμε εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας(οπτικοποιημένο διδακτικό υλικό- φυσική καθοδήγηση) Επιλέγουμε δραστηριότητες με επίκεντρο τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους. Ακουλουθoύμε ρουτίνες για να χτίσουμε χρήσιμες ακολουθίες πράξεων( π.χ : φόρμα ή ποδιά πάνω από τα ρούχα πριν τη ζωγραφική, πλύσιμο χεριών πριν το φαγητό και μετά την τουαλέτα κ.λ.π) Να δουλεύουμε έχοντας πάντα κατά νου ότι ο εξοπλισμός-υλικό θα πρέπει να ανταποκρίνεται σε μια μορφή διαδικασίας του « ξεκινώ…κάνω…σταματώ»

ΤΟ «ΠΩΣ»ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 3 ΤΟ «ΠΩΣ»ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 3 Οι δυσκολίες του παιδιού δυσχεραίνουν τη φυσική ροή της επικοινωνίας μας με αυτό. Οφείλουμε λοιπόν να προσέχουμε τις χειρονομίες, τη στάση του σώματός μας, την έκφραση του προσώπου, την εγγύτητα μας προς αυτό, τη βλεμματική επαφή, την αμφίδρομη επικοινωνία, το ρυθμό, την προσωδία, την ταχύτητα, την ένταση της φωνής, τον λόγο Ας μην ξεχνάμε ποτέ πως η εμπλοκή του παιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι από μόνη της επιτυχία.

ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ Μείωση της γνωστικής σύγχυσης και του άγχους των μαθητών με αυτισμό Κατανόηση του περιβάλλοντος που ζουν Απόκτηση αυτονομίας σε διάφορους τομείς της ζωής τους Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των εκπαιδευτικών και της προσπάθειας τους για τη στήριξη των μαθητών με αυτισμό. Δημιουργία προοπτικής ασφάλειας και σιγουριάς στους γονείς για σταθερή, συνεχή και συνεπή εκπαιδευτική παρέμβαση και υποστήριξη των παιδιών τους.