Ηλεκτρονικός Έλεγχος και Αυτοματισμοί σε Σύγχρονα Κιβώτια Ταχυτήτων
Περιεχόμενα Προγράμματα λειτουργίας σε περίπτωση βλάβης VI. Προειδοποιήσεις και δυσλειτουργίες μετάδοσης (Alarms) V. Θέση ενεργοποιητών και αισθητήρων IV. Αυτόματο powershift III. Ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα II. Comfort clutch (Άνετος συμπλέκτης) I.
Comfort clutch (Άνετος Συμπλέκτης) Πραγματοποιεί την ίδια εργασία με αυτή του πεντάλ του συμπλέκτη Βρίσκεται στον λεβιέ ταχυτήτων Στέλνει ένα παρεμφερές σήμα μ’ αυτό του συμπλέκτη Απεμπλέκεται ο κεντρικός συμπλέκτης με το πάτημα του μπουτόν
Ηλεκτροϋδραυλική Ρεβέρσα Εύκολη πρόσβαση κάτω από το τιμόνι Αλλάζοντας την κατεύθυνση του μοχλού πραγματοποιείται αλλαγή στην κατεύθυνση κίνησης Ομαλή αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς την χρήση του συμπλέκτη
Αντίθετη κίνηση Η υδραυλική ρεβέρσα δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να αντιστρέψει την πορεία του ελκυστήρα ακόμα κι αν αυτός κινείται στην αντίθετη κατεύθυνση υπό την προϋπόθεση ότι η ταχύτητα δεν θα υπερβαίνει ένα προκαθορισμένο όριο (συνήθως 8-12 km/h) Το δεξί χέρι του χειριστή παραμένει ελεύθερο.
Πολυχειριστήριο
Ηλεκτροϋδραυλική Ρεβέρσα
Αυτόματο Powershift Η μετεξέλιξη του παραδοσιακού Powershift είναι το αυτόματο Powershift το οποίο λαμβάνοντας τις τιμές ταχύτητας και ελκτικού φορτίου, αυτόματα αλλάζει την κλίμακα στο Powershift ανάλογα με τις συνθήκες κατά την διάρκεια εργασίας και μεταφοράς
Αυτόματο Powershift Χειρισμός Προγραμματισμός
Αυτόματο Powershift Οι σχέσεις μεταβάλλονται με χρήση όλου του εύρους υψηλής ροπής. Οι σχέσεις μεταβάλλονται με σκοπό την παροχή μέγιστης ισχύος. Η ρύθμιση της ευαισθησίας γίνεται με ποτενσιόμετρο
Αυτόματο Powershift Αυτόματη αλλαγή βαθμίδων ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα (οι στροφές του κινητήρα μπορεί να είναι σταθερές) Καθώς μεταβάλλεται η ταχύτητα οι σχέσεις προσαρμό- ζονται αυτόματα Περισσότερες από μία επιλογές, π.χ. α) για οδήγηση στο δρόμο, β) για εργασία στον αγρό Οι ομάδες των σχέσεων που μπορούν να επιλεγούν είναι προεπιλεγμένες Οι διαθέσιμες επιλογές: S S S H H H H H M M M M M L L L
Αυτόματο Powershift
Διαβάθμιση ταχύτητας Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 40 km/h Με την 2η ταχύτητα και χωρίς μεταβολή των στροφών του κινητήρα επιτυγχάνεται μεταβολή της ταχύτητας από 5,57 μέχρι 9,6 χλμ/ώρα χρησιμοποιώντας τις υδραυλικές βαθμίδες. Με την 3η ταχύτητα από 8,9 μέχρι 15,4 χλμ/ώρα
Θέση Ενεργοποιητών και Αισθητήρων Αισθητήρας στροφών κινητήρα Αισθήτηρας ταχύτητας Βαλβίδα εμπλοκής 4x4 Αισθητήρας μέτρησης στροφ. κιβωτ.
Διάγραμμα Καλωδίωσης Μετάδοσης
Προειδοποιήσεις και δυσλειτουργίες μετάδοσης (Alarms) Εύκολη ανάγνωση από τον χειριστή
Προγράμματα λειτουργίας σε περίπτωση βλάβης Κανονική λειτουργία Επιτρέπει στον χειριστή να ολοκληρώσει την τρέχουσα εργασία Εναλλακτικό πρόγραμμα λειτουργίας Επιτρέπει στον χειριστή να ολοκληρώσει την τρέχουσα εργασία με περιορισμένες δυνατότητες μετάδοσης (κιβώτιο Powershift απενεργοποιημένο) Λειτουργία έκτακτης ανάγκης Επιτρέπει στον χειριστή να κάνει τους απαιτούμενους χειρισμούς για μεταφορά του ελκυστήρα σε κάποιο κοντινό συνεργείο Ακινητοποίηση ελκυστήρα Η λειτουργία του ελκυστήρα δεν είναι δυνατή