Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Advertisements

Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Απασχόληση και Διεύρυνση εμπειρίες από διασυνοριακές περιοχές
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Βασικές διαδικασίες 1 ου έτους εφαρμογής Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΜΑΘΗΤΕΣ : ΣΙΩΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Αντιλήψεις Γονέων για τη Σχολική Φοίτηση των Διδύμων
ΓΕΛ ΤΗΝΟΥ Οκτώβρης ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΩΡΕΣ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Ελληνική Γλώσσα Νέα Ελληνική Γλώσσα2 Λογοτεχνία2 2.
Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα για κάθε άνθρωπο.
Επίδοση στο σχολείο και κοινωνική προέλευση. Δεκαετία 1960 Πολυάριθμες έρευνες σε πολλές δυτικές χώρες με στόχο να διαπιστωθεί αν το σχολείο προσφέρει.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτριες:
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Schoolers: Μια δομή για εφήβους Σχολική Διαρροή Μπάρλου Έφη Παιδοψυχίατρος Μονάδα Εφηβικής Υγείας Β Παιδιατρική Κλινική Νοσοκομείο Παίδων «Π& Α. Κυριακού»
Κοινωνική Πολιτική Δήμου Δοξάτου Δήμαρχος Δοξάτου Δημήτρης Δαλακάκης.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Στατιστικές Υποθέσεις
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Ενότητα 2_1 Απόρριψη και στασιμότητα στο δημοτικό σχολείο
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
«Διαχρονική εξέλιξη της Φυματίωσης στο νομό Μαγνησίας»
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Εθισμός στην Τεχνολογία
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εκπαίδευση και μειονότητες
Κοινωνική ανισότητα, φτώχεια και κοινωνική ένταξη στην ΕΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!

Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των νεοεισερχόμενων μαθητών των τάξεων, της Προπαρασκευαστικής, της Γ΄ και της Δ΄ του Εσπερινού Γυμνασίου-Λυκείου Λάρνακας, 2016-2017

  Λόγοι της πρόωρης εγκατάλειψης του πρωϊνού σχολείου Πίνακας 1 Διάγραμμα 1 Λόγος εγκατάλειψης πρωινού σχολείου Συχνότητα %   προβλήματα υγείας 2 7,4 απώλεια δικών μου ανθρώπων 4 14,8 στασιμότητα λόγω επίδοσης 8 29,6 οικονομικές δυσκολίες 6 22,2 ελλιπής φοίτηση άλλο 3 11,1 Σύνολο 27 100,0 Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνάς μας είμαστε μαθητές που εγκαταλείψαμε πρόωρα το πρωϊνό σχολείο για τους λόγους που φαίνονται στον π1 και δ1. Το μεγαλύτερο ποσοστό εξασφάλισε η στασιμότητα λόγω επίδοσης 30% και το μικρότερο 7,4% τα προβλήματα υγείας . (στο άλλο δηλωθηκαν οικογ. Προβλημ/ενοχλητ συμπεριφ). ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΩΝ ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ

Φύλο Συχνότητα % άνδρας 22 81,5 γυναίκα 5 18,5 Σύνολο 27 100,0 Διάγραμμα 2 Πίνακας 2 Φύλο Συχνότητα % άνδρας 22 81,5 γυναίκα 5 18,5 Σύνολο 27 100,0 Φαίνεται ότι οι άνδρες είναι πολύ περισσότεροι.Η σημαντική αυτή διαφορά μεταξύ των φύλων επισημαίνεται και από την Έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης του 2016 για την Κύπρο στην ενότητα της Πρόωρης εγκατάλειψης σχολείου. Δηλαδή πολύ περισσότερα αγόρια εγκαταλείπουν πρόωρα τα σχολεία από ότι τα κορίτσια. Η ΗΛΙΚΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ

Πίνακας 3 Διάγραμμα 3 Ηλικία Συχνότητα % από 15-25 χρόνων 8 29,6 Πίνακας 3 Διάγραμμα 3 Ηλικία Συχνότητα %   από 15-25 χρόνων 8 29,6 26 και άνω 19 70,4 Σύνολο 27 100,0 Εκτός των άλλων λόγων που μπορεί να ερμηνεύσουν αυτό το αποτέλεσμα επισημαίνουμε έναν πολύ σημαντικό λόγο. Aφενός ερμηνεύει το αποτέλεσμα αφετέρου επηρεάζει σημαντικά τον αριθμό μαθητών που θα εγγράφονται στα Εσπερινά σχολεία με την πάροδο του χρόνου και αφορούν πολιτικές που φαίνονται στην επόμενη διαφάνεια.

Πληροφόρηση Συχνότητα % διαδίκτυο 1 3,7 ΜΜΕ 2 7,4 πρωινό σχολείο Πίνακας 4 Διάγραμμα 4 Πληροφόρηση Συχνότητα %   διαδίκτυο 1 3,7 ΜΜΕ 2 7,4 πρωινό σχολείο φίλους και συγγενείς 22 81,5 άλλο Σύνολο 27 100,0 Παρατηρούμε ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι μαθητές πληροφορήθηκαν για το Εσπερινό από φίλους και συγγενείς. Εδώ φαίνεται αφενός η δύναμη της προσωπικής επαφής και αφετέρου η αδυναμία του ΥΠΠ ακόμα και της Διεύθυνσης / ΚΣ του Εσπερινού να βρει τρόπους να προσεγγίσει και να ενημερώσει αυτά τα άτομα για την ύπαρξη των Εσπερινών. (Στο άλλο μόνο ένας μαθητής ενημερώθηκε από το Εσπερινό) Για ποιο λόγο όμως αποφασίσαμε να φοιτήσουμε;

Λόγος φοίτησης Μ.Ο στα 5 Μ.Ο στα 20 σπουδές 3,07 12,3 καλή εργασία 1=Καθόλου 2=Ελάχιστα 3=Μέτρια 4=Πολύ 5=Πάρα πολύ Πίνακας 5 Διάγραμμα 5   Λόγος φοίτησης Μ.Ο στα 5 Μ.Ο στα 20 σπουδές 3,07 12,3 καλή εργασία 4,44 17,8 προσωπική ικανοποίηση 4,59 18,4 Τον υψηλότερο μέσο όρο συγκεντρώνει η προσωπική ικανοποίηση 4,59 στα 5.. Κανένας δεν δήλωσε άλλο λόγο φοίτησης. Επιβεβαιώνεται η κυριότερη ανάγκη που γέννησε τα ΣΔΕ στην ΕΕ, που ήταν η μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε κατά τη φοίτησή μας

Πίνακας 7 Διάγραμμα 7 Mέσος όρος Προβλήματα φοίτησης Πίνακας 7 Διάγραμμα 7 Προβλήματα φοίτησης Mέσος όρος συμπεριφορά συμμαθητών 1,70 ωράριο εσπερινού 3,07 προσ.&οικογ.προβλήματα 2,67 οικογενειακές υποχρεώσεις προετοιμασία για σχολείο 2,52 έξοδα φοίτησης 3,22 ωράρια εργασίας 3,69 Το ωράριο εργασίας αποτελεί ένα μέτριο ως πολύ μεγάλο πρόβλημα για όσους εργάζονται . Τα υπόλοιπα αποτελούν μέτρια προβλήματα με τα έξοδα φοίτησης να συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο μ.ο . Η ενοχλητική συμπεριφορά άλλων μαθητών είναι ελάχιστη.(Μόνο ένας μαθητής σημείωσε στο άλλο ......ως πρόβλημα το δεν έχω μέσο) Πόσοι από εμάς εργαζόμαστε;

Συμπεράσματα για τους νεοεισερχόμενους μαθητές του σχολείου μας Συμπεράσματα για τους νεοεισερχόμενους μαθητές του σχολείου μας Ο κυριότερος λόγος ΠΕΣ είναι η στασιμότητα λόγω επίδοσης και απουσιών (44%) . Είναι στην πλειοψηφία τους άνδρες (81%). Είναι ηλικίας 26 ετών και άνω (70%). Γνώρισαν το Εσπερινό μέσω συγγενών και φίλων (82%). Οι περισσότεροι μαθητές εργάζονται (59% ). Η προσωπική ικανοποίηση (4,6/5) και η εύρεση καλής εργασίας (4,4/5) είναι οι σημαντικότεροι λόγοι φοίτησής τους. Τα ωράρια εργασίας (3,7/5) αποτελούν μέτριο ως πολύ μεγάλο πρόβλημα στη φοίτησής τους.

ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ-ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ Ο αριθμός των μαθητών που εγγράφονται στα Εσπερινά θα μειώνεται τα προσεχή χρόνια λόγω μείωσης της ΠΕΣ. Η μείωση της ανεργίας συμβάλλει στη διαρροή μαθητών από τα Εσπερινά Οι καλύτεροι πρέσβεις των Εσπερινών πρέπει να γίνουν οι ίδιοι οι μαθητές τους. Το Υ.Π.Π, οι Διευθύνσεις και οι Κ.Σ. των Εσπερινών να ενημερώνουν αρμόδια κυβερνητικά τμήματα (π.χ. γραφείο εργασίας, γραφείο ευημερίας, τμήμα Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης) για την αξία της φοίτησης στα Εσπερινά. Τα αρμόδια τμήματα να εισηγούνται σε εγγεγραμμένους άνεργους , λήπτες δημοσίου βοηθήματος και μετανάστες που δεν έχουν απολυτήριο την εγγραφή τους στα εσπερινά σχολεία.

Η Διεύθυνση και οι διδάσκοντες να εστιάζουν σε προσεγγίσεις και μεθόδους διδασκαλίας εντελώς διαφορετικές από αυτές του τυπικού σχολείου. Ανάλαφρο πρόγραμμα σπουδών για κουρασμένους μαθητές. Να μειωθούν τα χρόνια του Εσπερινού Λυκείου από τέσσερα (4) σε τρία (3) χρόνια. Το Κράτος να δίνει επίδομα σε όσους φοιτούν στα Εσπερινά για να αντιμετωπίζουν τα έξοδα φοίτησής τους (κίνητρο).

Προβλήματα από τη σκοπιά της Διεύθυνσης Ταμείο Διευθυντή Στελέχωση σχολείου Κατάρτιση συναδέλφων Απουσίες μαθητών – διακοπή φοίτησης – πρόγραμμα φύλαξης παιδιών μαθητών μας Αναλυτικό πρόγραμμα σε συνάρτηση με τις Παγκύπριες εξετάσεις Ωρολόγιο πρόγραμμα Στήριξη από ψυχολόγο, ειδικά καταρτισμένο για ενήλικες μαθητές