ΜΟΥΣΙΚΗ
ΣΜΥΡΝΑΙΙΚΟ & ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΤΟ ΣΜΥΡΝΑΙΙΚΟ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΤΟΝ 19ο ΑΙΩΝΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΡΡΟΕΣ. ΟΙ ΗΧΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ
ΟΥΤΙ – ΚΑΝΟΝΑΚΙ – ΣΑΝΤΟΥΡΙ - ΛΥΡΑ
ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ «ΤΕΚΕΔΕΣ» ΤΟΥ ΡΕΜΠΕΤΗ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ.
ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ: Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΩΝ & ΤΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ: Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΩΝ & ΤΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ. ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΚΕΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΚΡΥΨΕΙΣ.
ΟΙ ΡΕΜΠΕΤΕΣ… ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΣΙΣΙ. ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΝΙΩΝΤΑΙ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ
ΠΑΡΑ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΟΥΖΕΙ, ΤΟ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΑΡΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΟΥ ‘22
Σμυρναίικα… http://www.youtube.com/watch?v=MFe2agtqlDk Ρεμπέτικο … http://www.youtube.com/watch?v=vpB9BuzV0I0
ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ – ΗΛΙΑΣ ΒΕΝΕΖΗΣ – ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΛΟΥΝΤΕΜΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΤΗΣ, ΜΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΛΙΤΙΣΣΑΣ. ΜΕΣΑ ΑΠ’ ΑΥΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΕΥΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΠΟΧΗ.
ΗΛΙΑΣ ΒΕΝΕΖΗΣ Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΑΙΟΛΙΚΗ ΓΗ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΙΣ «ΧΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΣ»
ΗΛΙΑΣ ΒΕΝΕΖΗΣ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟΥΣ 14 ΜΗΝΕΣ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ. «ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΜΕ ΑΙΜΑ» ΘΑ ΠΕΙ…
ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ «ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΕΧΥΣΑ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΣ ΛΑΟΥΣ. ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΙΜΙΟ ΒΙΒΛΙΟ!» ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ
ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΝΕΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΡΙΖΩΜΟ. ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ. ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΘΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΝ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ – ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ – ΘΑΛΕΙΑ-ΦΛΩΡΑ ΚΑΡΑΒΙΑ – ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΝΕΛΛΗΣ
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ. ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΥΓΕΙ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ
Μονομαχία Ερεχθέα - Εύμολπου, 1937-39 Τοιχογραφία στο Δημαρχείο Αθηνών Μονομαχία Ερεχθέα - Εύμολπου, 1937-39 Τοιχογραφία στο Δημαρχείο Αθηνών
Η Ιωνική Δωδεκάπολη (Λεπτομέρεια), 1937 Τοιχογραφία στο Δημαρχείο Αθηνών
ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ Ο ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΣ, ΣΕΖΑΝ ΚΑΙ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ, ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ, 1924
ΑΡΣΑΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, 1935
ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΝΕΛΛΗΣ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΩΒ ΣΜΙΓΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΩΝ
«ΕΛΙΕΣ»
ΜΙΚΡΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ
ΘΑΛΕΙΑ-ΦΛΩΡΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΣΤΙΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΤΟΥ. ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ, Η ΚΑΡΑΒΙΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟ