(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
Advertisements

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Δ/ντης Διεύθυνσης Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών, ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης και κοινωνικής.
Το 1989 τα Ηνωµένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, υπογραμμίζοντας τον θεµελιώδη του ρόλο στην παιδική ηλικία. Το παιχνίδι.
Επιδράσεις Ομάδων & Ομάδες Αναφοράς (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Πληροφορική και Εκπαίδευση - Νέες Τεχνολογίες Δια βίου εκπαίδευση Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Δημιουργία παρουσίασης: Αθανασία Παπαχρήστου. Πλεονεκτήματα χρήσης του διαδικτύου Πληθώρα πληροφοριών Πληθώρα πληροφοριών Εύκολη πρόσβαση Εύκολη πρόσβαση.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Εισαγωγή στις Νέες Τεχνολογίες και Εργαστηριακές Εφαρμογές Κώστας Μουρλάς Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, 2016.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
ΤΙΤΛΟΣ POSTER ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Παρθενώνας: ένας ναός για την Αθηνά, το σύμβολο μιας πόλης
Τι είναι το Ίντερνετ Παγκόσμιο Δίκτυο
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
WEB 2.
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Creativity, innovation and change...in class.
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
Ο όρος Web 2.0.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
Προφίλ Facebook.
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
GLOGSTER.
ΤΙΤΛΟΣ E-POSTER Συγγραφείς και Φορείς
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ψευδή προφίλ στο facebook
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018 (ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018 ΕΡΓΑΛΕΙΑ WEB 2.0 ΦΑΡΜΑΚΙΩΤΗ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ Φ.Π.Ψ.

Από τα εργαλεία web 1.0 στα web 2.0 Web 1.0 εργαλεία είναι το ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (World Wide World) Οι χρήστες βλέπουν και διαβάζουν ιστοσελίδες χωρίς να μπορούν να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο τους απλοί καταναλωτές πληροφοριών

Από τα εργαλεία web 1.0 στα web 2.0 Αλλαγή στον τρόπο που οι χρήστες χρησιμοποιούν τον παγκόσμιο ιστό Ενεργοί χρήστες και όχι απλά καταναλωτές πληροφοριών Το περιεχόμενο διαμορφώνεται, παύει να είναι άκαμπτο Σχεδίαση συστημάτων που γίνονται καλύτερα όσο περισσότερα άτομα τα χρησιμοποιούν (O’ Reilly,2008)

Web 2.0 εργαλεία: Κατηγοριοποίηση BLOGS : τα γνωστά ιστολόγια online ημερολόγια Διαδραστικά Το γνωστότερο : Tumblr

Web 2.0 εργαλεία: Κατηγοριοποίηση WIKIS: Online εργαλεία συλλογικής γραφής Καθένας μπορεί να προσθέσει και να επεξεργαστεί το περιεχόμενο Ευνοϊκές συνθήκες για συνεργατική μάθηση Γνωστότερο : Wikipedia

Web 2.0 εργαλεία: Κατηγοριοποίηση Micro blogging Κοινωνικές πλατφόρμες blogging Επαφή και αλληλεπίδραση με άλλα μέλη Περιορισμός: μόνο 140 χαρακτήρες μπορεί να χρησιμοποιήσει σε κάθε ανάρτηση Συντομία Γνωστότερο: Twitter

Web 2.0 εργαλεία: Κατηγοριοποίηση Social Networks: Διαδικτυακές υπηρεσίες όπου επιτρέπουν την κατασκευή ενός δημόσιου ή ημι-δημόσιου προφίλ εντός ενός φραγμένου συστήματος Οι χρήστες δημιουργούν λίστες άλλων χρηστών με τους οποίους μοιράζονται το περιεχόμενο του προφίλ τους Βλέπουν προφίλ άλλων χρηστών διασχίζοντας τις λίστες συνδέσεων τους Γνωστότερα: Facebook, MySpace, LinkedIn

Web 2.0 εργαλεία: Κατηγοριοποίηση Content communities (multimedia-sharing) Κοινή χρήση μέσων ο κύριος στόχος των κοινοτήτων ( βίντεο, παρουσιάσεις, αρχεία ήχου, φωτογραφίες) Ο χρήστης στον ρόλο του παραγωγού Γνωστότερα: YouTube, SlideShare

Web 2.0 εργαλεία: Κατηγοριοποίηση Online games/ virtual worlds Εξατομικευμένα είδωλα (avatars) Αλληλεπίδραση χρηστών σε εικονικό περιβάλλον μέσω των avatars Αυστηροί κανόνες ή κοινωνικοί εικονικοί κόσμοι Γνωστότερα War of Warcraft, Sims

Γιατί να συνδυαστούν τα web 2.0 εργαλεία με την εκπαίδευση; Κεντρίζει το ενδιαφέρον του μαθητή Ενεργητική μάθηση, όχι παθητική / καθηγητής-παντογνώστης Ανακαλυπτική μάθηση, απομάκρυνση από παραδοσιακά μοντέλα διδασκαλιας , μαθητής-εξερευνητής Ο μαθητής «μαθαίνει πώς να μαθαίνει» Επικοινωνία μαθητών-καθηγητών και εκτός της σχολικής τάξης, καθηγητές-μέντορες

Γιατί να συνδυαστούν τα web 2.0 εργαλεία με την εκπαίδευση; Ομαδοσυνεργατική μάθηση και κοινωνικοποίηση των μαθητών Συνεργασία και ανταλλαγή απόψεων Δημιουργία κοινοτήτων μάθησης Κίνητρο για συμμετοχή στην μαθησιακή διαδικασία Σύνδεση σχολικού περιβάλλοντος με την πραγματική ζωή Ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων για την ζωή τους εκτός του σχολικού πλαισίου

Ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία; Web 2.0 και διδασκαλία Ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία; Υπάρχουν απεριόριστες επιλογές για τον εκπαιδευτικό Ας δούμε ορισμένες από αυτές…

Web 2.0 και διδασκαλία Pixton- δημιουργία comics έτοιμα πρότυπα κόμικς – ελευθερία για αλλαγές Βασική δωρεάν έκδοση Παρουσίαση μίας ιστορίας από τους μαθητές Εφαρμογή σε πολλά αντικείμενα

Web 2.0 και διδασκαλία Comapping – συνεργατική εννοιολογική χαρτογράφηση Δημιουργία εννοιολογικών χαρτών-οπτική αναπαράσταση Κατασκευή-συμπλήρωση-αξιολόγηση-εντοπισμός λαθών Συνεργασία μέχρι 20 άτομα- διαθέσιμο chat- διεπαφή και συνεισφορά των χρηστών Προσθήκη κόμβων- υποκόμβων – σημειώσεων- παρατήρηση πρόοδου

Web 2.0 και διδασκαλία Stixy – διαμοιραζόμενοι πίνακες ανακοινώσεων Καθηγητές και μαθητές συμμετέχουν- ομάδες χρηστών Ανεβάζουν αρχεία-φωτογραφίες-σημειώσεις-σελιδοδείκτες Πολλοί πίνακες ανακοινώσεων και δυνατότητες εμφάνισης (ιδιωτικοί ή δημόσιοι) και ειδοποιήσεων

Web 2.0 και διδασκαλία Second Life- εικονικοί κόσμοι Avatars σε αλληλεπιδραστικό περιβάλλον Πολλές παραμετροποιήσεις Ομαδικές-ατομικές δραστηριότητες –αίσθημα συμμετοχής και συνεισφοράς στα πλαίσια μίας κοινότητας

Web 2.0 και διδασκαλία Glogster- ηλεκτρονικά poster Εύκολη δημιουργία ηλεκτρονικών πόστερ Προσθήκη κειμένου- γραφικών- ήχου- βίντεο Προσθήκη λινκ πάνω στα σημεία της αφίσας που οδηγούν σε περισσότερες πληροφορίες

ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ