“Going Glocal” is a sequence of data-driven decisions

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.
Ασφάλιση Πιστώσεων και Πληροφοριακά Συστήματα Μάκης Τζέης Atradius Credit Insurance NV Hellenic Branch The Evolution of Insurance. Παρασκευή, 27 Μαρτίου,
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #4: Core Competencies, Core Processes, Balanced Scorecard and 6Sigma Διδάσκων: Αγγελική Πουλυμενάκου.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γκζα Αναστασία Α. Μ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
C o p y ri g ht © ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙ ΚΟ Σ R OSILI Έρευνα αγοράς και διαχείριση Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: Καινοτόμα Μοντέλα σε ψηφιακό Περιβάλλον Μ. Βλαχοπούλου,
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Google Tag Manager: Ευελιξία και δύναμη στην ιστοσελίδα σας
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Global imbalances and the paradox of thrift
Τιμολόγηση, Προώθηση και Επικοινωνία
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Στρατηγική Διοίκηση και ο Επιχειρηματίας
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Τι είναι η AIESEC; Η AIESEC είναι ένας παγκόσμιος νεανικός οργανισμός που προσπαθεί να πετύχει ειρήνη στον κόσμο και μεγιστοποίηση των ανθρώπινων δυνατοτήτων,
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Ρομαντισμός.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Innovate with us!.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 2016/679 ΕΕ (GDPR)
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Ενημέρωση για eTwinning
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
aka Mathematical Models and Applications
Η δική μας Ελλάδα…ένα Σύννεφο…
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
KYRIAKOU Your requirements, Our priority ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ ABOUT US
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εισαγωγή Πόσο «επιθυμητή» είναι η Αθήνα ως προορισμός διακοπών και τουρισμού; Ποιες πόλεις ανταγωνίζεται και σε ποια επίπεδα; Τι έχει να προσφέρει η Αθήνα.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Going Glocal” is a sequence of data-driven decisions Ανδρέας Σπυρίδης Managing Director, iTrust Digital

We believe in genius. We live by excellence A 360° Performance Marketing Agency ABOUT US We believe in genius. We live by excellence It's what turns our clients' goals into reality.

There’s more to see beyond your backyard Η καταναλωτική δύναμη στην Ελλάδα παρουσιάζει πτώση από το 2008 ενώ στην Ε.Ε. αυξάνεται τα τελευταία 6 χρόνια GOING GLOBAL IS A SEQUENCE OF DATA-DRIVEN DECISIONS Διαρκής αυξήση των διασυνοριακών αγορών στην Ευρώπη Ευκαιρίες επέκτασης είναι εμφανείς. Ήδη πολλές ελληνικές εταιρίες στρέφονται μαζικά στις εξαγωγές Αύξηση 76% του εξαγωγικού τζίρου το 2015 στην Ελλάδα

Going Glocal Go Global. Think Local GOING GLOBAL IS A SEQUENCE OF DATA-DRIVEN DECISIONS Τα business operation είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τις εταιρίες. Ζητήματα που απασχολούν τις offline εξαγωγές, πρέπει να λυθούν και για ecommerce εταιρίες

Think Local GOING GLOBAL IS A SEQUENCE OF DATA-DRIVEN DECISIONS Ο βασικός τρόπος πληρωμής στη Γερμανία είναι η κατάθεση σε λογαριασμό 50% των Πολωνών, Γάλλων αγοράζουν με μοναδικό κριτήριο τη χαμηλότερη τιμή 1 στους 2 Γερμανούς συγκρίνει τιμές πριν προβεί σε αγορά H συμπεριφορά των online καταναλωτών διαφέρει από χώρα σε χώρα Προσοχή στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς, θα σας εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη που χρειάζεται για να σας επιλέξουν

Από που αρχίζω; Μικρά Βήματα. Στρατηγική Είσοδος. Αφήστε στην άκρη το ένστικτο. GOING GLOBAL IS A SEQUENCE OF DATA-DRIVEN DECISIONS Owned Data Google Analytics, CRM, Internal Data Google Tools Google Trends, Consumer Barometer, Market Finder Facebook Tools Facebook IQ, Cross Border Insights Finder Ξεκινήστε με δεδομένα που ήδη έχετε από το κοινό σας. Από ποιες χώρες έχετε πολλές επισκέψεις; Αγορές; Πού έχετε μεγάλα καλάθια; Google, Facebook σας παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για τους καταναλωτές ώστε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική Πχ πόσο γρήγορα γίνονται οι αποστολές; Οι χρήστες αγοράζουν online ή συγκρίνουν online και αγοράζουν offline?

Τι περιλαμβάνει το σωστό localisation; Νιώθω σαν στο σπίτι μου γλώσσα πλοήγησης καμπάνιες προσαρμοσμένες στην τοπική πραγματικότητα εξυπηρέτηση πελατών στην μητρική γλώσσα GOING GLOBAL IS A SEQUENCE OF DATA-DRIVEN DECISIONS H online εμπειρία πρέπει να είναι ευχάριστη και χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις. Ποιο μέσο επικοινωνίας προτιμούν email? Τηλέφωνο? Messenger?

Τι περιλαμβάνει το σωστό localisation; Απολαμβάνω Εμπειρία Αγοράς 5 αστέρων τρόποι πληρωμής χρόνοι αποστολής δυνατότητα επιστροφής/αλλαγής κόστος μεταφορικών κόστος μετατροπής συναλλάγματος GOING GLOBAL IS A SEQUENCE OF DATA-DRIVEN DECISIONS Η εμπειρια αγορας πρεπει να είναι ευχάριστη. Αποφύγετε surprise cost στο checkout

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο GOING GLOBAL IS A SEQUENCE OF DATA-DRIVEN DECISIONS Η ecommerce στρατηγική σας πρέπει να είναι ολιστική. Αξιοποιήστε όλα τα κανάλια προώθησης και δε αυτά στα οποία συχνάζει είναι το κοινό σας. Αυτό θα εξασφαλίσει μέγιστη, συχνή προβολή σας. Μια ολιστική 360° στρατηγική βασισμένη σε δεδομένα της εκάστοτε αγοράς

Μικρά Βήματα. Στρατηγική Είσοδος. Customer Journey GOING GLOBAL IS A SEQUENCE OF DATA-DRIVEN DECISIONS Κλασικό customer journey

Μικρά Βήματα. Στρατηγική Είσοδος. Ώριμες αγορές έχουν απαγορευτικό κόστος εισόδου. H Λύση: Low-hanging Fruit #3 Μεγάλο κοινό, μικρό commercial intent #2 Lookalike κοινά επισκεπτών & πελατών Επικεντρώσου στο εξαιρετικό customer service. Aυτό θα φέρει word-of-mouth αγορές. GOING GLOBAL IS A SEQUENCE OF DATA-DRIVEN DECISIONS Αγοραστική ετοιμότητα σε κάθε στάδιο του funnel είναι διαφορετική, Επικεντρωθείτε στα εύκολα conversions από χρήστες στα στάδια του consideration & conversion. To budget είναι μικρότερο και το ROI άμεσο. #1 εύκολες αγορές από ready-to-buy* καταναλωτές

Μικρά Βήματα. Στρατηγική Είσοδος. GOING GLOBAL IS A SEQUENCE OF DATA-DRIVEN DECISIONS Το customer journey αντιστρέφεται. Ξεκινήστε με ενέργειες που θα φέρουν εύκολα ROI. Αφού ξεκινήσει η ροή πωλήσεων σταδιακά θα τροφοδοτείτε με budget τα στάδια του awareness, consideration Το customer journey αντιστρέφεται. Ξεκινήστε με ενέργειες που θα φέρουν εύκολα ROI. 

Thank you!