Ένας Χρήσιμος Οδηγός για την βέλτιστη ερώτηση Ικανοποίησης Πελατών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Advertisements

«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
The more easy and best way to create Surveys. Μέτρηση της ποιότητας  Στη σημερινή εποχή, όπου ο ανταγωνισμός υπάρχει τόσο σε διεθνή επίπεδο,όσο και σε.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Chapter 2: Personal pronouns Verb to be Stephania Savva
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.

1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
«Τι επιλογές έχει ένας μικρός επιχειρηματίας που κλείνει την επιχείρησή του» 10/12/2012 Αλέξης Κομσέλης Director ALBA Hub for Enterprise and Development.
Harvard ManageMentor ® Αντιμετωπίζοντας τις αντιδράσεις στην αλλαγή.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Το νο1 site για την εργασία στην Ελλάδα «Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας» Φάνης Ρήγας, kariera.gr.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Παιδιά μου, ας μην Α΄Ιωάννου 3:18 και ωραίες φράσεις αγαπάμε με λόγια
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και ΛΟΓΙΚΗ Καλή επιτυχία.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένας Χρήσιμος Οδηγός για την βέλτιστη ερώτηση Ικανοποίησης Πελατών NPS Ένας Χρήσιμος Οδηγός για την βέλτιστη ερώτηση Ικανοποίησης Πελατών Πώς να χρησιμοποιείτε και να επωφελείστε από το Νο1 Εργαλείο μέτρησης «του πόσο πιστός είναι ο Πελάτης σας» Η παρουσίαση αυτή είναι μια ελεύθερη μετάφραση της αντίστοιχης του SurveyMonkey Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Πώς να διεξάγεις και να αξιολογείς την έρευνα ; Εισαγωγικά για την έρευνα ικανοποίησης Πελατών Τι είναι η μέθοδος NPS Πώς μετράτε το NPS Ποια είναι η αξία του NPS ; Πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε το NPS ; Ένα βήμα πιο πέρα Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Εισαγωγικά για την έρευνα ικανοποίησης Πελατών Εισαγωγικά για την έρευνα ικανοποίησης Πελατών Παίρνει η εταιρεία σας feedback από τους Πελάτες σας ; Μπράβο, έχετε κάνει μια καλή αρχή . 83 % των εταιρειών που περιγράφονται σαν πετυχημένες μετρούν την ικανοποίηση των πελατών τους Μια μελέτη του Harvard Business Review δείχνει ότι και μόνο να ρωτάς τους πελάτες σου σχετικά με την ικανοποίηση τους, τους κάνει περισσότερο φιλικούς και πιο πρόθυμους να αγοράσουν ξανά στο μέλλον Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Εισαγωγικά για την έρευνα ικανοποίησης Πελατών (2) Εισαγωγικά για την έρευνα ικανοποίησης Πελατών (2) Αλλά είναι αρκετό να είστε μια εταιρεία σαν όλες όσες ερωτούν την ικανοποίηση των πελατών τους; Ασφαλώς «όχι» Η μεγάλη εικόνα λείπει. Τα σχόλια του πελάτη μπορούν να βοηθήσουν. Η δυσκολία είναι να ποσοτικοποιηθούν . Εξίσου δύσκολη είναι η παρακολούθηση της διαχρονικής τάσης Ικανοποίησης ή η σύγκριση με τους ανταγωνιστές. Η σιωπή δεν είναι χρυσός. Οι πελάτες που συνήθως απαντούν είναι είτε ικανοποιημένοι είτε δυσαρεστημένοι. Πώς μπορούμε να αγγίξουμε την μεγάλη πλειοψηφία αν δεν απαντά ; Είναι Παθητικό. Είναι το πρώτο βήμα. Σήμερα όμως απαιτείται προσωπική επαφή των πελατών μέσω web με τις δυνατότητες που δίνει για ατομικευμένη, επαναλαμβανόμενη τους Η έρευνα NPS (Net Promoter Score) είναι ένα ισχυρό εργαλείο με το οποίο μικρές και μεγάλες εταιρείες μπορούν να αντιμετωπίσουν τις πιο πάνω προκλήσεις Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Τι είναι η μέθοδος NPS ; Πόσο πιθανόν είναι να συστήσετε τις υπηρεσίες της «Εταιρείας» σε ένα φίλο σας ή συνεργάτη ; Τελείως Απόλυτα απίθανο πιθανό Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

NPS : Πως δουλεύει ; Πρώτα οι πελάτες Βαθμολογούν από 0 (Τελείως απίθανο να συστήσουν) μέχρι 10 (Απόλυτα πιθανόν ) . Ακολούθως οι απαντήσεις κατηγοριοποιούνται σε 3 ομάδες Detractors Δυσαρεστημένοι Πελάτες που μπορούν να θίξουν 0 – 6 την επιχείρηση μέσω σχολίων . (Word of mouth ) Passive Ικανοποιημένοι αλλά αδιάφοροι Πελάτες, οι οποίοι 7 – 8 μπορούν να μετακινηθούν στον ανταγωνισμό Promoters Ικανοποιημένοι Πελάτες που θα συνεχίσουν να 9 – 10 αγοράζουν και θα το συνιστούν σε άλλους Η βασική διαπίστωση του NPS είναι ότι οι «Passive» , αυτοί που βαθμολογούν 7 ή 8 δεν βοηθούν το Brant αλλά και δεν το βλάπτουν . Έτσι η βαθμολογία τους δεν λαμβάνεται υπόψη στη μέτρηση . Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

NPS : Πώς μετράται ; 35 Overall NPS -100 +100 -100 +100 35 Overall NPS Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα νούμερο από -100 έως +100 Δείχνει την επίδοση της επιχείρηση σχετικά με την ικανοποίηση και την πιστότητα των Πελατών Εάν Υ % είναι ο αριθμός των promoters και Χ % ο αριθμός των demoters στο σύνολο των απαντήσεων, τότε : NPS = Υ % - Χ % Παράδειγμα : Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

NPS : 5 λόγοι για τους οποίους δουλεύει ; 1 . Ακουμπά τους σιωπηλούς . Είναι σίγουρα δύσκολο να βρεθεί τρόπος να πουν όλοι οι πελάτες τη γνώμη τους. Στέλνοντας μια γρήγορη ερώτηση NPS είναι πολύ πιθανόν ότι το βρίσκουν πιο εύκολο να απαντήσουν . Δεν ρωτάς πολλά και δείχνεις ότι ενδιαφέρεσαι για την γνώμη τους . 2. Σε βοηθά να παρακολουθείς την πρόοδο σου. Έχοντας κάνει την πρώτη μέτρηση έχεις μια βάση για σύγκριση. Επαναλαμβάνοντας συχνά την μέτρηση – έρευνα έχεις την εξέλιξη του δείκτη . Αυξήθηκε μετά από τις ενέργειες που έγιναν ; Είναι αρνητικός, ποιες ενέργειες χρειάζονται για να βελτιωθεί; 3. Δίνει την δυνατότητα benchmarking . Το να παρακολουθείς την πρόοδο σου είναι σημαντικό. Πιο σημαντικό όμως είναι να μπορείς να συγκρίνεις με τους ανταγωνιστές σου. Το NPS είναι ένας δείκτης που τεχνικά σου δίνει τη δυνατότητα να συγκρίνεις όμοια πράγματα. Πχ Αν έχεις το NPS σου είναι 41, αλλά είσαι στους 5% με το μεγαλύτερο, τότε είσαι ικανοποιημένος . Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

NPS : 5 λόγοι για τους οποίους δουλεύει ; 4. Είναι συνοπτικό ερωτηματολόγιο αλλά προσωπικό Η εμπειρία εταιρειών όπως η SurveyMonkey δείχνει ότι σύντομες έρευνες συχνά οδηγούν σε πιο ακριβής και περισσότερες απαντήσεις . Επιπλέον είναι ένας τρόπος για να ακολουθήσουν πιο στοχευμένες ερωτήσεις στους πελάτες βασισμένες στο επίπεδο ικανοποίησης τους . 5. Οδηγεί όλο τον οργανισμό να ομιλεί την ίδια γλώσσα . Είναι ένας αντικειμενικός δείκτης που επιτρέπει σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού να αντιλαμβάνονται την επίδοση του με τον ίδιο τρόπο . Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Τι λένε οι επιχειρήσεις που το χρησιμοποιούν ; Από έρευνα που έγινε σε 600 επιχειρήσεις προκύπτει ότι από αυτές που χρησιμοποιούν το NPS 71 % υποστηρίζει ότι προσθέτει αξία στην επιχείρηση . 81 % Θεωρούν τις επιχειρήσεις τους πολύ ή εξαιρετικά επιτυχημένες 33 % αναφέρουν ανάπτυξη πάνω από 10% το έτος Visit cx.surveymonkey.com to see what NPS can do for your business Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

NPS : Τι περισσότερο μπορεί να κάνει ; Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αυξήσει τη γνώση μας για τους πελάτες Το πρώτο επίπεδο του NPS να είναι η δυνατότητα να μετρήσουμε την ικανοποίηση των πελατών μας, αλλά από την ώρα που έχουμε εντοπίσει τους Promoters, Passives, και Detractors μπορούμε να προχωρήσουμε στο επόμενο επίπεδο . Είναι πλέον δυνατό χρησιμοποιώντας το CRM της εταιρείας να προχωρήσουμε σε προσωποποιημένες ενέργειες ανά κατηγορία πελάτη Πιο συγκεκριμένα Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

NPS Promoters : Ευχαριστώντας τους «δικούς» σου Ευχαρίστησε στους και κάλεσε τους σε προγράμματα για πιστούς πελάτες . Μάθε τι κάνει καλά η εταιρεία σου ώστε να το διατηρήσεις. Ρώτησε τους : «Τι πραγματικά κάνει καλά η εταιρεία μας ;» Ζήτησε τους testimonial ή την ιστορία τους . Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

NPS Passives : Κράτησε τους μαζί σου Οι Passives μπορεί να φαίνονται ευχαριστημένοι αλλά με την κατάλληλη καραμέλα θα βρεθούν στα χέρια του ανταγωνιστή σου . Αποστολή σου είναι να τους κάνεις να αγαπήσουν το Brant σου . Επιδίωξε να καταλάβεις το ανταγωνιστικό δυνατό σημείο . Ερώτησε σε ένα δεύτερο επίπεδο : « Ποιες είναι οι βελτιώσεις που πρέπει να κάνει η εταιρεία μας για να μας δώσεις μεγαλύτερη βαθμολογία ;» Δώσε τους την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε «Προγράμματα Loyalty» για τους προσελκύσεις να μείνουν πιστοί. Κάνε προσωποποιημένη επαφή μαζί τους . Δείξε ότι είναι σημαντικό για σένα να τους ακούσεις . (Φρόντισε μόνο να τους «ακούσεις») Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

NPS Detractors : Φρόντισε να τους ξανά κερδίσεις Μάθε τι πρέπει να διορθώσεις γρήγορα . Ερώτησε σε ένα δεύτερο επίπεδο : « Ποιες είναι οι βελτιώσεις που πρέπει να κάνει η εταιρεία μας για να μας δώσεις μεγαλύτερη βαθμολογία ;» Είναι σημαντικό να απολογηθείς με ειλικρινά στους πελάτες σου για την εμπειρία που είχαν , Πρόσφερε ένα τρόπο να διορθώσεις το πρόβλημα . Αν δεν είναι εφικτό εξήγησε τις ενέργειες που κάνεις ώστε το πρόβλημα να λυθεί στο διάστημα που έρχεται . Δ. ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

NPS : Μερικά ακόμη σχόλια Όπως προτείνουν διαφορετικές πηγές : «The solution is to combine the NPS score, as it is only one question, with other customer metric tools that are more focused on identifying what actions need to take place to improve the customer experience. Combining two tools is not an ideal solution but it is a practical one and something that should be considered by companies finding themselves in this situation.»