Συνθετικό Γεωγραφικό Θέμα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
Advertisements

ΑΡΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Ι Ενότητα 4: Υλικά μιας Ε.Η.Ε. Σταύρος Καμινάρης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016 ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΟΥΡΓΙΔΗΣ. ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Στόχοι ενότητας: Να ορίζεις την έννοια της ομοιόστασης και να περιγράφεις το γενικό μηχανισμό της Να εξηγείς το μηχανισμό διατήρησης της θερμοκρασίας.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Θα μετρήσουμε έμμεσα το συντελεστή θερμικής γραμμικής διαστολής α του υλικού ενός σώματος, που έχει τη μορφή ράβδου (σωλήνα), θερμαίνοντας το. Η μέτρηση.
Παραδόσεις Δασικής Οικολογίας Μάθημα 4 ο : Δάσος και περιβάλλον Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, Εαρινό εξάμηνο 2012 ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΠΑΡ/ΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Αφορά την κάθε οργανωμένη δραστηριότητα που στοχεύει στην βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων και στην αύξηση των.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian) Κατανομή των Ακραίων Τιμών Τύπου Ι (Gumbel) Όρια Εμπιστοσύνης.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
8 Ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Δρ. Σαββίδης Γ. Σεραφείμ Καθηγητής Τ. Ε. Ι Δυτικής Μακεδονίας.
Στην άσκηση αυτή μετρούμε την πυκνότητα ρ του υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένος ένας κύλινδρος. Η μέτρηση της πυκνότητας ρ θα γίνει με τη βοήθεια της.
13/11/2016 7:55 μμ 1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Β ΜΗΧ Μίχας Παναγιώτης 1 Επίδειξη Υλικού Εγκαταστάσεων Χαμηλής Τάσης ΣΚΟΠΟΣ : : Η πραγματοποίηση αυτής της άσκησης έχει.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Βιολογία Α΄ λυκείου Κεφ.3ο ΠΑΥΛΙΝΑ ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑ- ΒΙΟΛΟΓΟΣ
MSc in Management and Information Systems
Μυριούνη Ελένη-Νέλλη Κακοσίμου Ευαγγελία
Φυσικές Ιδιότητες των Υλικών
Αίμα.
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Ηλιακό σύστημα θερμοσιφωνικής κυκλοφορίας (ηλιακός θερμοσίφωνας)
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Β
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κρούσεις σωμάτων.
ΠΑΡΑΘΥΡΕΟΕΙΔΕΙΣ (Γενικά)
Παράδειγμα 4.12 Πότε λαμβάνουμε υπόψη τα φαινόμενα γραμμής μετάδοσης Όνομα:Τσιμπούκας Κων/νος ΑΜ:6118 Από το βιβλίο: Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκλώματα Μία.
Τι είναι ναρκωτικά-είδη
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εργασία Φυσικής.
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΜΙΑΣ ΡΑΒΔΟΥ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Γνωριμία με το Σχολικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (μετρήσεις, αβεβαιότητα) Gastr CLUB α.
Η Υγεία των Ματιών Ενημέρωση και Πρόληψη
Πρέπει να πληρούνται συγχρόνως 3 συνθήκες
ΥΛΙΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ
Βαρύτητα Αστέριος Μπλιώνας Η Βαρύτητα.
Φροντίδα Aσθενών με Διαταραχές των Oφθαλμών και των Ώτων
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΜΟΛΥΝΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Εξαρτήματα και αγωγοί.
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΥ-ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗΣ
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Κανονική Κατανομή (Gaussian)
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
          
ναρκωτικα Μάθημα : Project Υπεύθυνη καθηγήτρια : Μαρία Κολιού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνθετικό Γεωγραφικό Θέμα Περιοχή: Νομός Κορινθίας Διδάσκοντες: Ε. Καρύμπαλης , Καθηγητής Α.Γ. Παπαδόπουλος , Καθηγητής Χ. Χαλκιάς, Καθηγητής Επικουρικά: Β. Μπατζάκης (Υποψ. Διδάκτωρ) Α. Θεοφίλη (Υποψ. Διδάκτωρ)

Ενδεικτική δομή των παρουσιάσεων Εβδομάδα Ημερομηνίες Περιεχόμενο Διδάσκων 1η εβδομάδα 20/2 Εισαγωγή στη θεματολογία - φιλοσοφία του μαθήματος Ε. Καρύμπαλης Α.Γ. Παπαδόπουλος Χ. Χαλκιάς 2η εβδομάδα 27/2 Παροχή ψηφιακών δεδομένων για τη δημιουργία της ψηφιακής χωρικής βάσης δεδομένων (θεματικά επίπεδα ισοϋψών καμπυλών, υδρογραφικού δικτύου, γεωλογικών σχηματισμών, κάλυψης γης, διοικητικών ορίων κ.α.) για το σύνολο του νομού (Β. Μπατζάκης) 3η εβδομάδα 6/3 Οργάνωση ψηφιακών δεδομένων και δημιουργία της ψηφιακής χωρικής βάσης δεδομένων (θεματικά επίπεδα ισοϋψών καμπυλών, υδρογραφικού δικτύου, γεωλογικών σχηματισμών, κάλυψης γης, διοικητικών ορίων κ.α.) για την περιοχή της κάθε ομάδας. Δημιουργία προκαταρκτικού γεωμορφολογικού χάρτη

Ενδεικτική δομή των παρουσιάσεων 4η εβδομάδα 13/3 Συζήτηση για τα κοινωνικο-δημογραφικά στοιχεία για το σύνολο του νομού (σε επίπεδο καλλικρατικού δήμου). Ενημέρωση για στοιχεία από την Απογραφή Γεωργίας-Κτηνοτροφίας για τις γεωργικές χρήσεις στο σύνολο του νομού. Α.Γ. Παπαδόπουλος (Α. Θεοφίλη) 5η εβδομάδα 20/3 Εφαρμογή κοινωνικών δεικτών σε χαμηλότερο γεωγραφικό επίπεδο ( για τις επιμέρους περιοχές της κάθε ομάδας). Οδηγίες σύνταξης ερωτηματολογίου που θα συμπληρωθεί κατά τις επιτόπιες επισκέψεις στην Κορινθία.

Ενδεικτική δομή των παρουσιάσεων 6η εβδομάδα 27/3 Χαρτογράφηση των περιοχών και τεχνικές Χ. Χαλκιάς 7η εβδομάδα 17/4 8η εβδομάδα 24/4 Επιτόπια έρευνα (Φυσική Γεωγραφία - Γεωμορφολογία - Περιβάλλον) Ε. Καρύμπαλης (Β. Μπατζάκης) Α.Γ. Παπαδόπουλος 9η εβδομάδα 8/5 Επιτόπια έρευνα (Ανθρώπινη Γεωγραφία - Ερωτηματολόγια) (Α. Θεοφίλη)

Ενδεικτική δομή των παρουσιάσεων 10η εβδομάδα 15/5 Επιτόπια έρευνα (θεματολογία ανάλογα με την οργάνωση της δουλειάς ανά ομάδα) Ε. Καρύμπαλης (Β. Μπατζάκης) Α.Γ. Παπαδόπουλος (Α. Θεοφίλη) Χ. Χαλκιάς 11η εβδομάδα 22/5 Σύνθεση πρωτογενών δεδομένων (σε διάφορα επίπεδα) 12η εβδομάδα 29/5 Σύνθεση πρωτογενών δεδομένων (διαμόρφωση πόστερ για την τελική παρουσίαση) 13η εβδομάδα 26/6 Παρουσίαση πόστερ - προφορική εξέταση - αξιολόγηση (ανά ομάδα)

Περιοχή ιδιαίτερου φυσικο-γεωγραφικού – γεωμορφολογικού ενδιαφέροντος Περιοχή σημαντικής τεκτονικής ανύψωσης (το ανατολικό τμήμα ανυψώνεται με μεγαλύτερους ρυθμούς 1.00–1.28 mm/έτος σε σχέση με το δυτικό 0.70 mm/έτος). Ιδιαίτερο γεωμορφολογικό ενδιαφέρον (παρουσία ανυψωμένων θαλάσσιων αναβαθμίδων και beach rocks, λεκάνες που έχουν αναστρέψει τη ροή τους λόγω τεκτονισμού). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον η παράκτια ζώνη καθώς διαβρώνεται με σημαντικούς ρυθμούς και υφίσταται αρνητικές επιπτώσεις από ακραίες φυσικές διεργασίες (π.χ. πλημμύρες περιοχής Κορίνθου).

Περιοχή ιδιαίτερου φυσικο-γεωγραφικού – γεωμορφολογικού ενδιαφέροντος Περιοχή σημαντικής τεκτονικής ανύψωσης (το ανατολικό τμήμα ανυψώνεται με μεγαλύτερους ρυθμούς 1.00–1.28 mm/έτος σε σχέση με το δυτικό 0.70 mm/έτος). Ιδιαίτερο γεωμορφολογικό ενδιαφέρον (παρουσία ανυψωμένων θαλάσσιων αναβαθμίδων και beach rocks, λεκάνες που έχουν αναστρέψει τη ροή τους λόγω τεκτονισμού). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον η παράκτια ζώνη καθώς διαβρώνεται με σημαντικούς ρυθμούς και υφίσταται αρνητικές επιπτώσεις από ακραίες φυσικές διεργασίες (π.χ. πλημμύρες περιοχής Κορίνθου).

“Φυσικο-γεωγραφικοί” Στόχοι Οργάνωση μιας χωρικής βάσης ψηφιακών δεδομένων (σε κοινό σύστημα αναφοράς ΕΓΣΑ87) με πρωτογενή θεματικά επίπεδα (ισοϋψών καμπυλών, υδρογραφικού δικτύου, γεωλογικών σχηματισμών, κάλυψης γης, διοικητικών ορίων κ.α.) για το σύνολο του νομού αλλά και για την περιοχή κάθε ομάδας. Σχεδίαση και περιγραφή γεωμορφολογικού χάρτη από κάθε ομάδα. Σύγκριση ακτογραμμών 1945 – 2017 με σκοπό τη μέτρηση των ρυθμών υποχώρησης. Αναφορά στις ακραίες φυσικές διεργασίες που ενδεχομένως απειλούν την κάθε περιοχή.

Κορινθία – μια δημογραφικά εύρωστη περιοχή, περιαστική ζώνη, με δυναμική γεωργία Η Κορινθία έχει αναπτυχθεί ως περιοχή δορυφόρος της Αθήνας και είναι δυναμική τόσο δημογραφικά όσο και οικονομικά κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Την χαρακτηρίζει σημαντική ποικιλομορφία τόσο γεωγραφικά όσο και παραγωγικά. Διαθέτει σημαντικό ανθρώπινο δυναμικό. Στηρίζεται σε ένα μείγμα παραγωγικών τομέων και διακρίνεται από σημαντική επιχειρηματικότητα στους διαφορετικούς κλάδους που αναπτύσσονται στην περιοχή. Η Κορινθία διαθέτει διαφορετικές ζώνες με διακριτά κοινωνικοοικονομικά και αγροτικά χαρακτηριστικά που χρήζουν ανάλυσης και μελέτης.

«Ανθρωπο-γεωγραφικοί» Στόχοι Να χρησιμοποιηθούν τα κοινωνικοδημογραφικά στοιχεία προκειμένου να καταρτιστούν κάποιοι δημογραφικοί και κοινωνικο-οικονομικοί δείκτες για τις διαφορετικές χωρικές μονάδες της περιοχής. Να περιγραφεί το κοινωνικο-δημογραφικό και οικονομικό προφίλ των γεωγραφικών ενοτήτων που θα επιλεγούν για μελέτη. Να σχεδιαστεί και να συμπληρωθεί ερωτηματολόγιο για τις περιοχές μελέτης. Να αναλυθούν τα στοιχεία που θα συλλεχθούν προκειμένου να δημιουργηθεί μια εικόνα για την κατάσταση των περιοχών.