This story was written in Cyprus by Primary School children.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.
Advertisements

WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
E-twinning Greece - Poland. E-twinning Δημοτικό Σχολείο Μονεμβάσιας 1 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης 7 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης Zespół.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να αναφέρει εφαρμογές των φωτοβολταϊκών στοιχείων. ΤΟ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Lesson 1a: Basic words, common objects JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
Μάθημα Διάλεξη Νο 61 Ανδρέας Αυγερινός Τ.Ε.Φ.Α.Α. – Δ.Π. Θράκης Διάλεξη Νο 6 Βήματα για την οργάνωση ενός προγράμματος παρέμβασης για την προώθηση.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ Άννα Ζαρκάδα.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.5: Φωτογραφία και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
“Write your name in Greek” workshop. Greek language The language of Homerus, great poet of the antiquity, The language of the ancient lyrical and tragical.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α’ & Β’ Δημοτικού
Π.Ο.Υ.- Υγιείς Πόλεις στην Ευρώπη και στην Ελλάδα 16η Συνάντηση Εργασίας Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων Καλλιθέα, 7 Ιουλίου 2017 Νταίζη Παπαθανασοπούλου,
Η ΚΛΕΨΥΔΡΑ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ηθική της ιατρικής έρευνας σε παιδιά
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
Εργαλεία ψηφιακής αφήγησης
Working Along with Key Experts
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αντιπολεμικά Τραγούδια
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πως μπορούν να μάθουν καλύτερα
Πρακτικη αςκηςη ςτην κοινοτητα
Γιώργος Παυλικάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το δικόμας χωριό...η ΠΕΡΙΣΤΕΡΩΝΑ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Test Tubes PowerPoint Shape Enter your subtitle here.
Κολοκάσι Σωτήρας Κολοκάσι-Πούλλες Σωτήρας
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Η θετική επίδραση της υγιεινής διατροφής στην σχολική επίδοση και την υγεία των μαθητών 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Πνευματική ιδιοκτησία στο ακαδημαϊκό περιβάλλον και ανοιχτή πρόσβαση
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ.
«ΠΙΣΩ ΑΠΟ …ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ» Eργασία τμημάτων Γ1 και Γ3 Σχ. Έτος:
The story behind a company name
Anti-bullying Campaign
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
Οι βίλες της Θεσσαλονίκης
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Safer Internet Day 2018 eTwinning Project. perigrafi/sid2018-d/
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Επανάληψη σε όλους τους χρόνους
Με Αφορμή Ένα Πρόβλημα …
This show was edited by Mike:
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
This show was edited by Mike:
Κεφάλαιο 11: Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΑΘΩΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΑΦΙΛΟΞΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ… ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΖΩΑ
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ Τα έγγραφα στα οποία δουλέψατε Transcribathon Cyprus
Μεταγράφημα παρουσίασης:

This story was written in Cyprus by Primary School children. Προαγωγη Υγειασ Α story is offered here for children to learn the importance of a healthy diet. This story was written in Cyprus by Primary School children.

Ένα παραμύθι γραμμένο από παιδιά για παιδιά.

Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε ένας ιπποπόταμος, ο Περικλής, που του άρεσαν πολύ τα γλυκά. Μια μέρα αποφάσισε να προσκαλέσει τους φίλους στο σπίτι για να γιορτάσουν μαζί τα γενέθλιά του.

Όταν έφτασαν οι φίλοι του ξαφνιάστηκαν γιατί ο Περικλής είχε ετοιμάσει μόνο γλυκά και καθόλου φρούτα και λαχανικά.

- Ούτ’ εγώ τρώω γλυκά για να έχουν δύναμη τα φτερά μου. Αφού έσβησε τα κεράκια του και άρχισε το φαγοπότι, παρατήρησε ότι κανένας από τους φίλους του δεν έτρωγε... - Ούτ’ εγώ τρώω γλυκά για να έχουν δύναμη τα φτερά μου. - Εγώ δεν τρώω γλυκά γιατί αν παχύνω δεν θα με σηκώνουν τα πόδια μου. - Μα γιατί δεν δοκιμάζετε από τα γλυκά μου; - Αν φάω πολλά γλυκά θα αρρωστήσω και δεν θα έχω όρεξη για παιχνίδι !

Από τότε ο Περικλής, όχι μόνο σταμάτησε να τρώει γλυκά, αλλά άρχισε και γυμναστική. Τώρα είναι γεμάτος με υγεία, πράγμα που φαίνεται και από το χρώμα του. Κι έζησε αυτός καλά κι εμείς καλύτερα !!