Σοφιάννα Κοτσανάδα Σιλβάνα Σίντχομ Αλεξάνδρα Κονιτσιώτη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Advertisements

3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Ιστορία του Ιντερνετ.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
PLAY AND STAY CAMPAIGN. Ομάδα Εργασίας για το Play and Stay Ιδρύθηκε το 2002 Έρευνα για το πώς το Τένις μπορεί να παρουσιαστεί αποτελεσματικότερα. Παράγοντες.
Τεχνικές Μεταγωγής Παράγραφος 1.5.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Εισαγωγικά Θέματα WWW Δίκτυα Διανομής Περιεχομένου Τεχνολογίες, Παραδείγματα και Προοπτικές ΔΙΑΚΟΜΙΧΑΛΗΣ ΜΗΝΑΣ.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Παραδοσιακά παιχνίδια
“We mean Business” Επενδύουμε στους νέους, στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 16 Οκτωβρίου.
Γεράσιμος Λιαρόπουλος JADE Hellas International Manager, 2006 Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Νεανικών Επιχειρήσεων.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Money Show 2009 «Ανάπτυξη Δικτύου Επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, με την συνεργασία ΣΕΒΕ - ΣΑΕ» Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Εδώ σπάμε το φράγμα των αμοιβών όλων των ανεξαρτήτων συνεργατών από όλες της εταιρίες κατευθυνόμενης πώλησης! ΣΧΕΔΙΟ ΑΜΟΙΒΩΝ.
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Το FIFA είναι ένα video game που δημιουργήθηκε από την EA Sports τα Χριστούγεννα του Ο κόσμος είχε ανάγκη από διασκέδαση και έτσι η Αμερικανική.
Τεχνολογία TCP/IP TCP/IP internet είναι ένα οποιοδήποτε δίκτυο το οποίο χρησιμοποιεί τα πρωτόκολλα TCP/IP. Διαδίκτυο (Internet) είναι το μεγαλύτερο δίκτυο.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο!
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Διδακτική Πληροφορικής
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ !! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ !.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
SHOPPING NETWORK SEMINAR ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Παρουσιάση εταιρείας και θέσεων για Πρακτική Χειμερινού Εξαμήνου
Πολιτιστικές Βιομηχανίες
Τίτλος Παρουσίασης Logo
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Το μοντέλο πελάτη - εξυπηρετητή
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
«ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ» Μέσα στήριξης της Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Η παρωχημένη τακτική του πολέμου vs της τέχνης να βρίσκεις τη λύση
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σοφιάννα Κοτσανάδα Σιλβάνα Σίντχομ Αλεξάνδρα Κονιτσιώτη ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Παρουσιάστε μια επιχείρηση ελληνική ή ξένη που έχει εφαρμόσει με επιτυχία ένα πρόγραμμα καινοτομίας προκειμένου να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα της. Μελέτη περίπτωσης: «League of Legends» Σοφιάννα Κοτσανάδα Σιλβάνα Σίντχομ Αλεξάνδρα Κονιτσιώτη

Εταιρία League of Legends Η πρώτη κυκλοφορία ανακοινώθηκε στις 8 Οκτωβρίου 2008, και κυκλοφόρησε επίσημα στις 27 Οκτωβρίου 2009. Το παιχνίδι είναι Free to Play Είναι εγγεγραμμένοι περισσότεροι από 32 εκατομμύρια παίκτες σε όλο τον κόσμο. Είναι διαθέσιμο σε 11 διαφορετικές γλώσσες.

Τρόποι παιχνιδιού Tutorial Custom mode CO - OP Vs Ai mode Normal mode Ranked mode

Επίπεδα παιχνιδιού Bronze Silver Gold Platinum Diamond Master Challenger (επαγγελματίες)

Χάρτες & Game Modes The Summoner's Rift (Το Φαράγγι Των Επικαλεστών) ARAM (Γέφυρα Του Πόνου ή Μαινόμενη Άβυσσος) Twisted Treeline (Δάσος Της Σύγχησης) U.R.F (Υπερταχύτατο Πυρ) Hexakill (Halloween) One For All/Σπάνια O.F.A (Ένας Για Όλους) Summoner’s Rift

Μειονεκτήματα Πρέπει να αγοράζεις όλους τους παίχτες με paysafe (skin) Χρειάζεται καλό επεξεργαστή και κάρτα γραφικών Μπορούν να παίξουν μόνο μέχρι 5 παίκτες ομαδικό παιχνίδι σε κάθε ομάδα Περιμένεις από 1-10΄ για να ξεκινήσει το παιχνίδι Εάν δεν έχεις καλό internet δεν μπορείς να παίξεις Afk (δηλαδή σε βγάζει εκτός παιχνιδιού).

Πλεονεκτήματα Δωρεάν συνδρομή Όταν χάνεις σε παιχνίδι, πέφτεις σε κατάταξη Μπορεί να παίξει οποιοσδήποτε Πολλοί χαρακτήρες ανα βδομάδα μπαίνουν σε έκπτωση Όταν κερδίζεις συνεχόμενα παιχνίδια η Riot σου δίνει παραπάνω πόντους.

Ποιο το πρόβλημα; ζητάμε από ένα ρούτερ που συνήθως επεξεργάζεται μεμονωμένα πακέτα 1500 byte σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να επεξεργαστεί 27 φορές περισσότερες πληροφορίες στο ίδιο χρονικό διάστημα. Όσο περισσότεροι σταθμοί δρομολόγησης προς τους παίκτες, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος υπερφόρτωσης του ρούτερ.

Η καινοτομία της εταιρείας Η εταιρεία Riot ανήκει στην βελτιωτική καινοτομία. Οταν υπήρχε το Dota η δραστηριότητα των παιχτών δεν ήταν τόσο ενεργή όσο είναι σήμερα στο LoL. Το παιχνίδι βασίστηκε σε χαρακτιριστικά τεχνικά και λειτουργικά. Σε 3 χρόνια είχε 32 εκατομύρια εγγεγραμένους χρήστες Γίνονται Τουρνουά 5x5 Οι παίχτες έχουν την δυνατότητα να γίνουν εκατομμυριούχοι και να το κάνουν επάγγελμα. Υπάρχει αναδόμηση Ρούνων Είναι ελαφρή παιχνίδι και μπορεί να παίζεται από πολλούς υπολογιστές.

Επιχειρηματικό σχέδιο Βασικοί συνεργάτες Βασικές δραστηριότητες Βασικοί πόροι Πρόταση αξίας Σχέσεις με πελάτες Δίκτυα Αγορές-στόχοι Αγορά καταναλωτών Μικρή εξειδικευμένη αγορά Ροές εσόδων (revenue stream) Δομή κόστους (Cost Structure)

Λύσεις Προβλημάτων Σταθερή εμπειρία παιχνιδιού χωρίς καθυστερήσεις. Περισσότερα σημεία παρουσίας στην Πορτογαλία (στη Λισαβόνα ή στο Πόρτο), στην Ιταλία (Ρώμη), στην Ελλάδα (Αθήνα) και πιθανώς στην Πολωνία. Νέες συνεργασίες με εταιρείες παροχής υπηρεσιών Internet, ώστε τα δεδομένα του LoL που χειρίζονται να μεταδίδονται μέσω της ταχύτατης λεωφόρου. Περισσότερα servers σε κάθε χώρα ξεχωριστά, με αποτέλεσμα να μην κολλάει το παιχνίδι των παιχτών.

Δικτυογραφία Λίγα λόγια για την εταιρεία, τους τρόπους παιχνιδιών, τους χάρτες και τα επίπεδα: https://el.wikipedia.org/wiki/League_of_Legends Λίγα λόγια για την εταιρεία Riot: https://www.riotgames.com/en/who-we-are Ποιες είναι οι λειτουργίες και το πρόβλημα που αντιμετώπισε το LOL: https://www.cowboytv.gr/2017/10/07/ola-osa-petyxan-kai-apetyxan-sta-missions-toy-league-of-legends/

Σας ευχαριστούμε!