ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΡΕΤΣΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΟΣ, ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ, MSc.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Κανόνες και όρια κατά τη διάρκεια της εφηβείας
Διδάσκοντας Μαθηματικά
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 5 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Alfred Adler ΑνθρΩπινη τυπολογΙα.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Πειθαρχία.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΕΙΩΣΗ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα ΕΠΕΑΕΚ: ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ.
Οι εκτιμήσεις των ενηλίκων αποτελούν τη βάση για την αυτοεκτίμηση των παιδιών της νηπιακής ηλικίας Το καλό και το κακό ορίζονται από τις συναισθηματικές.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Παιδαγωγική Ψυχολογία Φ. Αντωνίου
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 12:Η ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
John Dewey
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
Διαχείριση Σχολικής Τάξης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ποιά η καλύτερη προσέγγιση για την επιβολή πειθαρχίας στα παιδιά;
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η Πειθαρχία στον Αθλητισμό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΡΕΤΣΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΟΣ, ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ, MSc

Πειθαρχία Ορισμοί: Πείθομαι + αρχή = πειθαρχία Υπακοή σε κανόνες που ρυθμίζουν τη συμπεριφορά και τη δράση των ατόμων ενός συνόλου και εξασφαλίζουν τη τάξη

Πειθαρχία… Ορισμένη τάξη (ιεραρχία, δομή) Η πειθαρχία είναι πλευρά της ανθρώπινης συμπεριφοράς που χαρακτηρίζεται από: Ορισμένη τάξη (ιεραρχία, δομή) Αφομοίωση (υπακοή, ευπείθεια) Εκτέλεση ιστορικά διαμορφωμένων κανόνων (ηθικών, νομικών, πολιτικών) Υποταγή στις αποφάσεις (υποδείξεις, εντολές) υπερκείμενων οργάνων ή προσώπων Ορισμένους τρόπους (μέσα, μεθόδους) επιβολής

Πότε έχουμε πρόβλημα πειθαρχίας; Πειθαρχικο προβλημα εχουμε οταν η συμπεριφορα του μαθητη εμποδιζει αλλους μαθητες απο τη μαθηση ή το δασκαλο απο τη διδασκαλια.

Κατηγορίες πειθαρχικών προβλημάτων Τυπικά πειθαρχικά μικροπροβλήματα Όταν τα παιδιά συζητούν ή φιλονικούν ή παρενοχλούν τους συμμαθητές τους Προβλήματα που προκύπτουν από την ανήσυχη φύση του παιδιού (ζωηρότητα, κινητικότητα, πληθωρικότητα). Αργοπορία, πρόκληση θορύβου, έξοδος από την αίθουσα.

Κατηγορίες πειθαρχικών προβλημάτων Τυπικά πειθαρχικά μικροπροβλήματα Απροσεξία, αδιαφορία για το μάθημα, Μη τήρηση των κανονισμών του αθλήματος ή της αίθουσας του γυμναστηρίου, Αδικαιολόγητη απουσία από το μάθημα.

Κατηγορίες πειθαρχικών προβλημάτων Προβλήματα πειθαρχίας που οφείλονται σε διαταραχές προσωπικότητας: Υπερκινητικό παιδί. Υπερκινητικό παιδί με ελλειμματική προσοχή. Απρόσεκτο. Παρορμητικό. Συνδυασμένος τύπος.

Κατηγορίες πειθαρχικών προβλημάτων Εκδήλωση αντικοινωνικής συμπεριφοράς Άσκηση βίας. Κλοπές. Πρόκληση κακώσεων. Βανδαλισμοί στο γυμναστήριο.

Γενικές αιτίες έλλειψης πειθαρχίας Οι κοινωνικές ανισότητες. Ο αυταρχισμός του εκπαιδευτικού. Ο μη προσανατολισμός του μαθητή στο έργο Όταν τα παιδιά παρακολουθούν τον καθηγητή που παρουσιάζει μια άσκηση, έχουν περισσότερες ευκαιρίες να εκδηλώσουν πειθαρχικά προβλήματα. Όταν τα παιδιά περιμένουν να οργανώσει ο καθηγητής το μάθημα (π.χ. να μοιράσει μπάλες), ή περιμένουν τη σειρά τους για να εκτελέσουν μια άσκηση, το πιθανότερο είναι να βαρεθούν και να αρχίσουν τις αταξίες.

Αιτίες που προκαλούν πειθαρχικά προβλήματα Σχεδιασμός, οργάνωση και διαχείριση της τάξης Ο αριθμός των μαθητών στην τάξη. Το πρόγραμμα της προπόνησης. Η δομή και η ομοιογένεια της ομάδας. Οι διάφοροι καταναγκασμοί. Η οργάνωση και η λειτουργικότητα του χώρου

Αιτίες που προκαλούν πειθαρχικά προβλήματα Η πειθαρχία σχετίζεται με τις εσφαλμένες πεποιθήσεις που έχουν αναπτύξει οι μαθητές για τον εαυτό τους. Ο μαθητής που πιστεύει ότι δεν αναγνωρίζεται από τον δάσκαλο ή δεν αποσπά την προσοχή του δασκάλου, οδηγείται συχνότερα σε αταξίες.

Αιτίες που προκαλούν πειθαρχικά προβλήματα Η παιδαγωγική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στο δάσκαλο και το μαθητή. Ο μαθητής που δεν μπορεί να εκφράσει τις σκέψεις και τα συναισθήματά του ελεύθερα δημιουργεί συχνότερα πειθαρχικά προβλήματα.

Αιτίες που προκαλούν πειθαρχικά προβλήματα Όταν ο δάσκαλος κάνει κατάχρηση απειλών, τιμωριών, επιπλήξεων οι μαθητές αντιδρούν άσχημα, αντιστέκονται και αυθαδιάζουν. Η δομή και η κατάσταση της οικογένειας πολλές φορές αποτελεί αιτία της συχνότερης εκδήλωσης πειθαρχικών προβλημάτων από τα παιδιά.

Αιτίες που προκαλούν πειθαρχικά προβλήματα Δεν πειθαρχούν τα παιδιά όταν πιστεύουν ότι ο δάσκαλός τους ... είναι ανεπαρκής σε γνώσεις. δεν εφαρμόζει κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας. διδάσκει μονότονα. δεν κάνει διάλογο με τους μαθητές. δεν προετοιμάζεται καλά για το μάθημα. δείχνει υπερβολική αυστηρότητα.

Είδη πειθαρχίας Εσωτερική πειθαρχία (Επιβάλλεται από εσωτερικούς – υποκειμενικούς- λόγους) Εξωτερική πειθαρχία (Επιβάλλεται από εξωτερικούς –αντικειμενικούς- λόγους)

Εσωτερικοί λόγοι πειθαρχίας Περιλαμβάνουν την ευχαρίστηση και ικανοποίηση ενώ εκτελείται μια δραστηριότητα. Τα παιδιά πειθαρχούν, γιατί ευχαριστιούνται στο μάθημα, μαθαίνουν νέες ασκήσεις κι αυτό τους αρέσει, βρίσκουν το μάθημα συναρπαστικό.

Πειθαρχώ γιατί: Εσωτερικοί λόγοι πειθαρχίας: Θέλω να μάθω νέες ασκήσεις και παιγνίδια. Θέλω να παρακολουθήσω το μάθημα. Για να καταλάβω τι κάνω σωστά και τι λάθος. Είναι σημαντικό για μένα να τα πάω καλά στο μάθημα. Θέλω να βελτιωθώ στις ασκήσεις. Βρίσκω το μάθημα διασκεδαστικό. Ευχαριστιέμαι το μάθημα. Το μάθημα είναι συναρπαστικό.

Λόγοι υπευθυνότητας Δηλώνουν συνέπεια και υπευθυνότητα ως άτομο. Τα παιδιά πειθαρχούν επειδή θέλουν να είναι συνεπή με τον εαυτό τους και τις αρχές τους.

Πειθαρχώ γιατί: Λόγοι υπευθυνότητας: Προσπαθώ να είμαι υπεύθυνο άτομο. Νοιώθω ότι είμαι υπεύθυνος/η γι’ αυτά που μαθαίνω. Προσπαθώ να είμαι συνεπής με τον εαυτό μου και τους άλλους. Θέλω να είμαι συνεπής σ’ αυτά που λέω και σ’ αυτά που κάνω.

Λόγοι εσωτερικής πίεσης Εμφανίζονται όταν υπάρχουν εσωτερικές πιέσεις για δράση με σκοπό την αποφυγή αρνητικής αυτοαξιολόγησης και των συνακόλουθων συναισθημάτων, όπως: αμηχανία, ενοχή ή ντροπή. Τα παιδιά πειθαρχούν επειδή θα ντρέπονται και θα αισθάνονται άσχημα με τον εαυτό τους αν δεν το κάνουν.

Πειθαρχώ γιατί: Θα νοιώσω άσχημα με τον εαυτό μου αν δεν το κάνω. Λόγοι εσωτερικής πίεσης: Θα νοιώσω άσχημα με τον εαυτό μου αν δεν το κάνω. Ντρέπομαι αν δεν το κάνω. Με ενοχλεί όταν δεν το κάνω.

Εξωτερικοί λόγοι πειθαρχίας Αναφέρονται στη συμπεριφορά που καθορίζεται από εξωτερικές αμοιβές, συμμόρφωση σε κανόνες ή φόβο τιμωρίας. Τα παιδιά πειθαρχούν για να αποφύγουν τις ποινές ή επειδή θα ανταμειφθούν

Πειθαρχώ γιατί: Αυτό είμαι υποχρεωμένος να κάνω. Εξωτερικοί λόγοι πειθαρχίας: Αυτό είμαι υποχρεωμένος να κάνω. Έτσι ο δάσκαλος δεν θα με βάλει τις φωνές. Αυτός είναι ο κανόνας. Οι άλλοι δεν θα νευριάσουν με μένα.

Πειθαρχώ γιατί: Λόγοι φροντίδας για τους άλλους: Θέλω οι συμμαθητές μου να καταλαβαίνουν τι κάνουν σωστά και τι λάθος. Είναι σημαντικό για μένα να βελτιώνονται όλοι στην τάξη Προσπαθώ με κάθε τρόπο να βοηθώ τους συμμαθητές μου στο μάθημα. Μου αρέσει να προοδεύει όλη η τάξη Σέβομαι τους συμμαθητές μου, την πρόοδό τους και το δικαίωμά τους στη μάθηση

Κανένας λόγος πειθαρχίας Μια έννοια που αναφέρεται σε συμπεριφορές χωρίς πρόθεση, όπου κυριαρχεί η αίσθηση του ανεξέλεγκτου. Τα παιδιά δεν κατανοούν το λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να πειθαρχούν.

Πειθαρχώ γιατί: Πραγματικά δεν ξέρω γιατί πειθαρχώ. Κανένας λόγος πειθαρχίας: Πραγματικά δεν ξέρω γιατί πειθαρχώ. Δεν βλέπω γιατί θα έπρεπε να πειθαρχώ. Πραγματικά αισθάνομαι ότι χάνω το χρόνο μου πειθαρχώντας στο μάθημα.

Χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών που πετυχαίνουν να έχουν πειθαρχημένες τάξεις Σταθεροί. Εννοούν αυτό που λένε. Ήρεμοι. Όχι υστερίες και εκφοβισμοί. Σαφείς. Οι εντολές είναι σαφείς και ξεκάθαρες. Θερμοί. Ενδιαφέρονται για τους μαθητές. Πάντοτε απαιτούν να τηρούνται οι κανόνες συμπεριφοράς.

Στρατηγικές πρόληψης των πειθαρχικών προβλημάτων Μέτωπο προς τα παιδιά, κοιτάμε τα παιδία σε όλη τη διάρκεια της προπόνησης. Πλησίασμα, εμπλακόμαστε στην προπόνηση με τους μαθητές. Εκμάθηση των ονομάτων όλων των παιδιών. Επιλεκτική παράβλεψη.

Αντιμετώπιση των πειθαρχικών προβλημάτων Προτροπή, για βελτίωση, σωστή συμπεριφορά Αυστηρό βλέμμα Απλή παρατήρηση Έκκληση σε τάξη Επίπληξη Τιμωρία Αποβολή από την προπόνηση

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΝΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ Παρατήρηση Απειλή Επίπληξη Αποβολή Υλική ποινή Ηθική ποινή Επιδοκιμασία Έπαινος Χαρακτηρισμός Βαθμός - ζώνη Βραβείο