«Παρουσίαση της γαλακτοκομικής βιομηχανίας Όλυμπος – Καινοτομίες »

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η εταιρία Η πολύχρονη εμπειρία της στο σχεδιασμό και στην παραγωγή καινοτόμων προϊόντων καθώς και στην κατασκευή φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων την κατατάσσει.
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Royal FrieslandCampina
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ PHILOXENIA 2011 ORGANIC PRODUCTS CLUSTER MORIHOVOU SQ. 1 THESSALONIKI ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
Δημητριακά.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ποιότητα Τροφής και Είδη Καλλιεργειών
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου.
ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ… ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΤΟ ΕΡΓΟ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ" ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ.
1 2 ος Στόχος Σχολικής Χρονιάς ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Εύα Νεοφύτου ΕΜΕ Οικιακής Οικονομίας.
Ecomobile Τίτλος Εταιρείας. Οργάνωση και μέλη της Εταιρείας « 11197» Ε.Π.Σ.Υ.Π.Δ Ανακύκλωσης των κινητών και των μικροσυσκευών με άμεση ανταποδοτική χρηματοδότηση.
ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!! Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Σόνια Αρχοντάκη, Νάντια Βασιλικού, Θεοδώρα Τσουτσουλιανούδη
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
H αιγοπροβατοτροφία στην περίοδο 2004 – 2010 ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑ & ΛΙΒΑΔΙ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ – 16&17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 (Κυριάκος Ζέρβας – Ιάκωβος Ορφανίδης – Δημήτρης Τσώκος)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Ίδρυση τον Ιούλιο του Έναρξη παραγωγικής διαδικασίας τον Ιούλιο του 2013 Έναρξη εμπορικής δραστηριότητας τον Μάρτιο του 2014 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
X TÜV AUSTRIA GROUP Qatar Rail certification September 2014 Η Πιστοποίηση αξία προστιθέμενη Κων/νος Μαυρόπουλος Δ/ντης Ανάπτυξης.
24 | 25 | 26 Απριλίου 2015 κλειστό γυμναστήριο «Δημήτρης Τόφαλος» ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΧΑΪΑΣ.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
Συμβολαιακή Γεωργία και Κτηνοτροφία
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Χρυσή υπεραξία: Να παράγεις και να διασφαλίζεις οφέλη για την εθνική και τοπική ανάπτυξη 14 Οκτωβρίου 2016 Μιχάλης Θεοδωρακόπουλος Αντιπρόεδρος και Διευθύνων.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Ο ρόλος του νερού στη γεωργία
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Χρηματοδότηση της Επιχείρησης σας
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Διαχείριση των περιορισμών
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
ΑΓΝΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Από την αγελάδα… στο κεσεδάκι
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Παρουσίαση της γαλακτοκομικής βιομηχανίας Όλυμπος – Καινοτομίες » Σπουδαστές: Χιώτη Ελένη (14/130) , Πετράκος Γεώργιος (14/137) Επιβλέπουσα: Παρίση Ευαγγελία Μάθημα: Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία Αργοστόλι Κεφαλληνίας 2017

Μετά την εξαγορά κατατάσσεται στην 2η θέση πωλήσεων στην χώρα μας. Ιστορία της εταιρείας Η γαλακτοκομική βιομηχανία «Όλυμπος» ξεκίνησε την λειτουργία της το 1965 στην Λάρισα. Το 2000 η εταιρεία «Όλυμπος» εξαγοράστηκε από τους Αδερφούς Σαράντη για 6 εκατ. Ευρώ . Μετά την εξαγορά κατατάσσεται στην 2η θέση πωλήσεων στην χώρα μας.

Το τέλος και η αρχή της Όλυμπος Οι αδερφοί Σαράντη αμέσως μετά την εξαγορά της έκαναν επένδυση 64 εκατ. με στόχο να εκσυγχρονίσουν άμεσα τις εγκαταστάσεις της οι οποίες ήταν αρκετά απαρχαιωμένες. Το 2014 τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 163 εκατ. αυξήθηκε κατά 10% σε σχέση με το 2013.

Άνθρωποι: Εκπαιδεύει συνεχώς τους εργαζόμενους της. Όραμα και αξίες της (1) Το όραμα της είναι να προσφέρει στους πελάτες της με ακόμη πιο δυνατό τρόπο αγνά προϊόντα με τα καλύτερα συστατικά υλικά. Οι αξίες της είναι: Πρώτες ΄Υλες: Τα υλικά που θα χρησιμοποιήσει για την παρασκευή των προϊόντων της. Καταναλωτής: Εστιάζουν στον προσεκτικό χειρισμό των προϊόντων τους καθώς τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι αρκετά ευαίσθητα. Άνθρωποι: Εκπαιδεύει συνεχώς τους εργαζόμενους της. Περιβάλλον: Εφαρμόζει πολλές πρακτικές προστασίας του περιβάλλοντος.

Κοινωνική Υπευθυνότητα: Έχει πραγματοποιήσει πολλές δράσεις. Όραμα και αξίες της (2) Κοινωνική Υπευθυνότητα: Έχει πραγματοποιήσει πολλές δράσεις. Αυθεντικότητα – Αγνότητα: Χρησιμοποιεί μόνο ελληνικούς παραγωγούς, κτηνοτρόφους που εκτρέφουν μόνο δικά τους ζώα. Αξιοπιστία: Επιθυμούν σχέση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους καταναλωτές.

Η εμπορική της επωνυμία (Το σήμα της) Απεικονίζεται το βουνό Όλυμπος αντιπροσωπεύοντας το όνομα της. Χρησιμοποιείται σε όλα τα προϊόντα της και είναι το σήμα με το οποίο την έμαθε ο καταναλωτής. Είναι η πρώτη εταιρεία που καταφέρνει να πάρει ελληνικό σήμα. Αυτό έγινε λόγω της παράγωγής προϊόντων στην Ελλάδα και μόνο από ελληνικές πρώτες ύλες.

Προϊόντα χωρίς λακτόζη (4) Προϊόντα μαζικής εστίασης (4) Τα προϊόντα της Γάλατα (11) Γιαούρτι (16) Αριάνι (2) Κεφίρ (1) Κρέμα Γάλακτος (3) Τυροκομικά (14) Βούτυρα (5) Ροφήματα Αμυγδάλου (3) Χυμοί (2) Τσάι του βουνού (5) Βιολογικά προϊόντα (11) Προϊόντα χωρίς λακτόζη (4) Προϊόντα μαζικής εστίασης (4)

Οι καινοτομίες της (1) Στηρίζει τις ελληνικές οικογένειες κτηνοτρόφων αφού παίρνει σημαντικές πρώτες ύλες από παραδοσιακούς παραγωγούς. Δημιούργησε μια ταινία που είχε γυριστεί τον Ιούλιο του 2012 με διάρκεια μιας ώρας, στο βουνό της Πίνδου. Στην ταινία παίζουν 14 κτηνοτρόφοι με τις οικογένειες τους οι οποίοι συνεργάζονται με την εταιρεία και τους δίνουν τις πρώτες ύλες.

Οι καινοτομίες της (2) Μελέτησαν την καλλιέργεια μη γενετικά τροποποιημένων πρωτεϊνούχων κτηνοτροφικών φυτών σε πιλοτικά πειράματα αγρού τα οποία διήρκησαν 28 μήνες. Τα πειράματα αυτά έγιναν σε αγρούς κτηνοτρόφων της Θεσσαλίας με την χρήση μη τροποποιημένης σόγιας. Στην συνέχεια, εκτός από σόγια δοκίμασαν ρεβίθια, κουκιά, λούπινα. Επίσης, η Όλυμπος προμηθεύει η ίδια η εταιρεία μη γενετικά τροποποιημένη σόγια τους παραγωγούς προκειμένου να παράγουν τα προϊόντα. Προσπαθεί να αντικαταστήσει την σόγια από τα ζώα που εκτρέφονται με τροποποιημένες ζωοτροφές.

Δημιούργησε ένα καινοτόμο προϊόν την παραγωγή χυμού με παντζάρι. Οι καινοτομίες της (3) Συμμετέχει στο προωθητικό πρόγραμμα Agro7 με σκοπό παραγωγή προϊόντων που εκτρέφονται με μη γενετικά τροποποιημένες ζωοτροφές. Δημιούργησε ένα καινοτόμο προϊόν την παραγωγή χυμού με παντζάρι. Χρησιμοποιεί το σύστημα Braille, ένα απτικό σύστημα ανάγνωσης και γραφής που βοηθούν τα άτομα με προβλήματα όρασης να μπορούν να επιλέγουν και να διαβάζουν το προϊόν που επιθυμούν.

Οι καινοτομίες της (4) Παραγωγή βιοαερίου από αναερόβια επεξεργασία λυμάτων. Αυτό έχει ως στόχο την εξοικονόμηση φυσικών πόρων του πλανήτη. Δημιουργία γάλακτος χωρίς λακτόζη ‘freelact’, όπου πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να καταναλώσουν προϊόντα με λακτόζη με αποτέλεσμα πλέον να μπορούν και αυτοί να γευτούν γαλακτοκομικά προϊόντα. Δημιουργία του προϊόντος “Φέτα Ψητή” ΟΛΥΜΠΟΣ, που βραβεύτηκε για την καινοτομία του.

Πηγές χρηματοδότησης Όταν ακόμα υπήρχε η λεγόμενη Τυροκομικά Αδελφοί Σαράντη ΟΕ είχε συνεργαστεί με την εταιρεία ΦΑΓΕ όπου και απέκτησε 10% από την τότε μικρή επιχείρηση. Χρηματοδοτήθηκε από εταιρικούς επενδυτές (ΦΑΓΕ) αφού με αυτό το ποσοστό κατόρθωσε να εξαγοράσει την Όλυμπος και να γίνει ακόμα μεγαλύτερη.

Εταιρική και κοινωνική ευθύνη Εθελοντισμός: Ευαισθητοποιημένοι σε θέματα προστασίας Χρησιμοποιεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας: Παραγωγή βιοαερίου από την αναερόβια επεξεργασία λυμάτων. Σωστή διαχείριση υδάτινων πόρων: Διαθέτουν αυτόνομες εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων και φροντίζουν ώστε το νερό που ανακυκλώνουν να επιστρέφεται πίσω. Ανακύκλωση συσκευασιών: Χρήση κάδων ανακύκλωσης για συλλογή μπαταριών και χαρτιού. μέλος του εθνικού συλλογικού συστήματος ανταποδοτικής εναλλακτικής διαχείρισης συσκευασιών.

Σε αθλητές: Κυρίως στους αθλητές στίβου και γενικότερα σε αθλητές. Δράσεις της εταιρείας Σε αθλητές: Κυρίως στους αθλητές στίβου και γενικότερα σε αθλητές. Σε μαθητές: Δέχεται την επίσκεψη μαθητών στις εγκαταστάσεις της. Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες: Προσφέρει προϊόντα σε διάφορες κοινωνικές ομάδες, ιδιαίτερα αυτές που αφορούν τα παιδιά. Στηρίζουν κοινωνικά παντοπωλεία της περιοχής, δίνοντας τρόφιμα σε άπορους και κυρίως σε οικογένειες.

Βραβεία της εταιρείας Το 2013 στην τελετή απονομής των ΔΕΗ Environmental Awards για την ενέργεια που έκανε για παραγωγή βιοαερίου. Το 2017 κέρδισε τον τίτλο Superbrand 2016 στην κατηγορία των γαλακτοκομικών ειδών που έχει. Το 2016 βραβεύτηκε στη Διεθνή Έκθεση SIAL στο Παρίσι για την “Φέτα Ψητή” ΟΛΥΜΠΟΣ ως ένα από τα κορυφαία καινοτόμα προϊόντα. Χρυσό βραβείο στο Πρόβειο & Κατσικίσιο Τυρί Light, Χρυσό βραβείο στο στραγγιστό γιαούρτι με Κεράσι, Χάλκινο βραβείο στο Κεφαλοτύρι.

Κοινά-Στόχοι της εταιρείας Είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που καταναλώνουν γαλακτοκομικά προϊόντα, αφού το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού καταναλώνει τέτοιου είδους προϊόντα. Άνθρωποι οι οποίοι λόγω του οργανισμού τους δεν έχουν την δυνατότητα να καταναλώσουν προϊόντα τα οποία περιέχουν λακτόζη.

Επιχειρηματικό Μοντέλο Αγορές- Στόχοι Πρόταση Αξίας Κανάλια διανομής Σχέσεις με τους πελάτες Ροές εσόδων Βασικοί πόροι Βασικές δραστηριότητες Βασικοί συνεργάτες Δομή κόστους

Σας ευχαριστούμε πολύ, για την προσοχή σας!