Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 2: Κύκλος Ζωής Έργου.
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Το θέμα «έφηβοι και διατροφή» τέθηκε από τους μαθητές του προγράμματος προκειμένου να διαπιστωθεί η σημασία και ο ρόλος της διατροφής στη ζωή και την καθημερινότητα.
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Οι μαθήτριες του Β2: Παρουσιάζουν το πρότζεκτ με θέμα: Μακρή Θεοδώρα
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Τηλεόραση και Παιδί!!!.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας

Περιεχόμενα Αρχικός Σχεδιασμός Έργου Ανάπτυξη ιδέας Διαχείριση εύρους Διαδικασία υλοποίησης έργου Δομή ανάλυσης εργασιών Αποτύπωση διαδικασίας Σημεία ελέγχου Ομάδες συμφερόντων

Ανάπτυξη Ιδέας (1) Πολλά είδη έργων (τόσο ως προς το περιεχόμενο, όσο και ως προς τον αποδέκτη) Κάποιες από τις προτάσεις είναι ήδη καλά επεξεργασμένες, άλλες αποτελούν απλές ιδέες που «πέφτουν» στο τραπέζι Αν το έργο αφορά εξωτερικό πελάτη, συχνά ξεκινά με: Υποβολή υπομνήματος, από πλευράς πελάτη Πρόταση ή έγγραφο ανάληψης έργου, από πλευράς αναδόχου

Ανάπτυξη Ιδέας (2) 1η Φάση κάθε έργου: σύλληψη ιδέας Δημιουργικότητα: Εντοπισμός εναλλακτικών Συζήτηση εναλλακτικών Αξιολόγηση εναλλακτικών Τα ερωτήματα πρέπει να είναι περισσότερα από τις απαντήσεις. Στόχος η δημιουργία όσο το δυνατόν περισσότερων εναλλακτικών

Παράδειγμα Έργου Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων Σπάνια πρόκειται για γραμμική διαδικασία Φιλτράρισμα ιδεών π.χ.: Αξιολόγηση με βάση το μάρκετινγκ Χρηματοοικονομική αξιολόγηση Στρατηγική αξιολόγηση

Χαρακτηριστικά Δημιουργικών Διαδικασιών Περιθώρια χρόνου και χώρου στα άτομα για να κάνουν τη διερεύνηση Προστασία κυριότητας των ιδεών Ενθάρρυνση ταχείας κατασκευής μοντέλων για δοκιμές Υποστήριξη ατόμων από τα υψηλά κλιμάκια διοίκησης (project champions) Διαδικασία γρήγορης ανάπτυξης (fast track) και απόδοσης

Διαχείριση Εύρους: Sinclair C5 Έργο: μέσα δεκαετίας ΄70, ανάπτυξη τετραθέσιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου με κόστος < 1000£ Υποστηρικτές: Hoover, Lotus Αποτέλεσμα: ερπυσμός εύρους Αλλαγή αρχικού σκοπού μέχρι του σημείου όπου δεν αντιπροσωπεύει την αρχική ιδέα…

Υλοποίηση Έργου Όσο πιο πολύπλοκο το έργο, τόσο μεγαλύτερος ο αναγκαίος βαθμός συστηματοποίησης Συνήθειες και πρακτικές του κλάδου Ερωτήματα: Σε ποιον απευθύνεται η πρόταση; Γιατί ζητείται η πρόταση; Εσωτερικός πελάτης: υπάρχει συνέπεια με τους στόχους του οργανισμού; Εξωτερικός πελάτης: μπορεί να πληρώσει; Αν το έργο αξιολογείται από ομάδα ατόμων, τι χρειάζεται να γνωρίζουμε; Πρόκειται για μια διαγωνιστική διαδικασία; Πρόκειται για προκαταρκτική εξέταση δυνατοτήτων;

Λόγοι Μη-Υποβολής Πρότασης Υπάρχουν αμφιβολίες για τις ικανότητες υλοποίησης-διεκπεραίωσης Υπάρχουν αμφιβολίες για τη διαθεσιμότητα πόρων Υπάρχουν αμφιβολίες για το αν η υποβολή πρότασης είναι συμφέρουσα ή / και όταν υπάρχουν πιθανές συγκρούσεις συμφέροντος

Περιεχόμενο Πρότασης Μόνο ΜΙΑ ευκαιρία να κάνουμε καλή ΠΡΩΤΗ εντύπωση, με την πρόταση έργου Αν αποφασιστεί υποβολή πρότασης: Συνοπτική περίληψη (διάβασμα σε 1’) Κυρίως σώμα Παραρτήματα Σκοπός: να δοθεί μια γενική θεώρηση της μορφής που θα πάρει το έργο, αν προχωρήσει

Κόστος – Όφελος Σχεδιασμού Έργου Δαπάνες σχεδιαζόμενης εργασίας και συναφείς Αποφυγή κόστους του χάους από τον μη-προγραμματισμό Εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιηθούν Εξασφάλιση βάσης για τυποποιημένη διαδικασία αξιολόγησης Κόστος κατάρτισης γραπτού σχεδίου Έγκαιρος εντοπισμός προβλημάτων και επίλυσή τους «στο χαρτί» Κόστος Ευκαιρίας Σχεδιασμός, αλλά όχι «ζουρλομανδύας»

Ακρίβεια ή Ευστοχία; Αναλυτικός σχεδιασμός: ναι, αλλά όχι πριν την επεξεργασία ενός γενικού σχεδίου Στοιχεία vs. Πληροφορία Σχεδιασμός: Τι θέλουμε να γίνει; Πώς θα υλοποιηθεί;

Δομή Ανάλυσης Εργασιών – WBS (1) Ανάλυση κατά δραστηριότητα

Δομή Ανάλυσης Εργασιών – WBS (2) Ανάλυση κατά λειτουργία ή κατά τμήμα

Δομή Ανάλυσης Εργασιών – WBS (3) Ανάλυση κατά φυσική μονάδα Ανάγκη συντονισμού των μερών

Αποτύπωση Διαδικασίας Σχεδιασμού Έργου Αποτύπωση Τεσσάρων Πεδίων: Μέλη ομάδας Λογικές φάσεις δραστηριότητας Εργασίες προς εκτέλεση και αποφάσεις Πρότυπα / έλεγχοι

Σημεία Ελέγχου (ορόσημα) Σημεία ελέγχου ή πύλες ανάμεσα στις φάσεις επιτρέπουν τη διακοπή ή αλλαγή του έργου ή κάποιων δραστηριοτήτων, όταν: Τα προσδοκώμενα αποτελέσματα έχουν επιτευχθεί ήδη, διαφορετικά Τα αρχικά σχέδια και εκτιμήσεις αποδείχθηκαν υπερβολικά ανακριβή Εμφάνιση νέας εναλλακτικής, περισσότερο ελκυστικής Η εξέλιξη του έργου δεν συμβαδίζει με τυχόν νέα στρατηγική Αποχώρηση βασικών στελεχών Αναγκαίες ικανότητες και πόροι πέρα από όσα είναι διατεθειμένη να δεσμεύσει η επιχείρηση Συνέχιση έργου εκθέτει την επιχείρηση σε χρηματοοικονομικό κίνδυνο

Διαχείριση Ομάδων Συμφερόντων Φορείς που υιοθετούν νωρίς το έργο (early adopters) Εύρεση ενός πρώτου υποστηρικτή (champion) Εξασφάλιση δοκιμών και τεκμηρίων για τις ιδέες του έργου «Πώληση» της ιδέας Παροχή συμβουλών – ερωτήσεις προς πελάτες Κατανόηση αναγκών πελατών Ανάπτυξη ανάγκης των πελατών Κάλυψη πραγματικής ανάγκης πελατών Κλείσιμο συμφωνίας