Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
Advertisements

ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) ιδρύθηκε το 1923, είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με αιρετή Διοίκηση. Κατά τους κανόνες.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Αν ταξίδευε το σεντούκι το 2016, ποιες περιοχές της γης θα επισκεπτόταν και τι θα συναντούσε εκεί; Σε αυτό το ερώτημα τα παιδιά της Δ, Ε και Στ των.
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Ψυχαγωγία Ενημέρωση Εκπαίδευση Πληροφόρηση
Δασκάλα – σύμβουλος ΣΧΤ
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Ανάληψη Υποχρέωσης (Π. Δ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
ETWINNING.
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Από τον Web 1.0 στον Web X
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Α. Κουτσούρης
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
מעבר אור מתווך שקוף לתווך שקוף
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4495/17 (167 Α/ ) Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλ­λοντος και άλλες διατάξεις και αλλαγές με το ν.4513/18 (101 Α/2018)
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1 Συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος

Αντικείμενο της επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. Αντικείμενο της επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. Συνιστά εισαγωγική επιμόρφωση σε θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τ.Π.Ε., με στόχο την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για τη χρήση και αξιοποίηση στην τάξη: α) νέων ψηφιακών υποδομών που αναπτύσσονται για τα σχολεία μέσα από δράσεις και έργα του Υπουργείου Παιδείας, όπως για παράδειγμα τα διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας, σε συνδυασμό με τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες και αποθετήρια συλλογής και διάθεσης ψηφιακού υλικού, καθώς και β) σύγχρονων εργαλείων γενικής χρήσης και του διαδικτύου (περιλαμβανομένων θεμάτων ασφάλειας διαδικτύου), μέσα από παραδείγματα και πρακτικές, που θα αξιοποιούν όλα τα παραπάνω.

Στόχοι της επιμόρφωσης Β1 είναι Οι επιμορφούμενοι να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά, τη λειτουργία και τους τρόπους αποδοτικής χρήσης των διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας στην εκπαιδευτική διαδικασία, να μπορούν να αξιοποιούν εκπαιδευτικά τις δυνατότητες που παρέχουν οι εκπαιδευτικές πλατφόρμες και αποθετήρια συλλογής και διάθεσης ψηφιακού υλικού, να αποκτήσουν εποπτεία για τα σύγχρονα εργαλεία γενικής χρήσης, το διαδίκτυο και τις νέες διαστάσεις του, καθώς και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα ασφαλούς χρήσης του, να κατανοούν τις προϋποθέσεις και τις δυνατότητες αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών στο σχολείο, για την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Επιμορφωτικός σχεδιασμός του B1 για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ60-70 Δημιουργία μιας κοινότητας μάθησης από εκπαιδευτικούς Βασικός σκοπός της κοινότητας μάθησης: Ανάπτυξη ικανοτήτων χρήσης βασικών εφαρμογών των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική με βάση τις σύγχρονες αντιλήψεις της Διδακτικής των Επιστημών Λειτουργία της κοινότητας Α) χρησιμοποιεί κυρίως ένα περιβάλλον δια ζώσης μάθησης (ΚΣΕ), το οποίο υποστηρίζεται από ένα περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (πλατφόρμα Moodle) Β) ακολουθεί ένα παιδαγωγικό μοντέλο που δίνει έμφαση στην υλοποίηση δραστηριοτήτων ανοικτού τύπου και την ενίσχυση των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων

Παιδαγωγικός σχεδιασμός του Β1 Δραστηριότητες γνωριμίας με λογισμικά και ψηφιακά περιβάλλοντα στις δια ζώσης και στις ασύγχρονες δράσεις Δραστηριότητες ανοικτού τύπου (δια ζώσης) διερευνήσεις, επίλυση προβλήματος, μελέτες περίπτωσης Αλληλεπιδράσεις (με υλικό, επιμορφωτή, συναδέλφους) Σύγχρονες αλληλεπιδράσεις (ΚΣΕ) Ασύγχρονες δράσεις (πλατφόρμα Moodle) Κατάλληλο υλικό (πολυμεσικό, αλληλεπιδραστικό, κλπ.) Εφαρμογές διαδικτύου (forum, wikis, blogs, κλπ.) για ατομική και συνεργατική χρήση

Υπηρεσίες / Πηγές / Εργαλεία Κύριες υπηρεσίες επιμόρφωσης Δια ζώσης συναντήσεις στο ΚΣΕ Σύστημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Moodle) Πηγές υλικού Αποθετήριο διδακτικού υλικού (πλατφόρμα Moodle) Ιστότοποι ΥΠΠΕΘ και ΙΤΥΕ Διόφαντος Εργαλεία διαδικτύου Πλατφόρμα Β’ επιπέδου Εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Moodle), εργαλεία σύγχρονης επικοινωνίας (π.χ. Skype, Team Viewer), εργαλεία ασύγχρονης επικοινωνίας (π.χ. forum), εργαλεία συλλογικής έκφρασης και συνεργασίας (π.χ. wikis, blogs, κλπ.)

«Επιμορφωτικό» συμβόλαιο «Επιμορφωτικό» συμβόλαιο: το διδακτικό συμβόλαιο της κοινότητας μάθησης του ΚΣΕ ΠΡΟΣΟΧΗ: η φύση της παρούσας επιμόρφωσης είναι τέτοια ώστε απαιτείται ενεργή συμμετοχή σε εβδομαδιαία βάση Μεγάλο μέρος της επιμόρφωσης απαιτεί ατομικές ή ομαδικές δραστηριότητες που διεξάγονται εκτός ΚΣΕ Δραστηριότητες Ερωτηματολόγια (διερευνήσεις), ανάπτυξη πολυμεσικού υλικού, επίλυση προβλημάτων, μελέτη περιπτώσεων, κλπ. συμμετοχή σε forum, χρήση blog, δημιουργία wiki, κλπ.

ΔΟΜΗ πλατφόρμας Β1 (τρίωρο)

Χρονοδιάγραμμα επιμόρφωσης Β1 Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 36 διδακτικές ώρες και έχει διάρκεια περίπου 12 εβδομάδες (εν γένει 1 τρίωρο την εβδομάδα, δηλαδή μία δια ζώσης επιμορφωτική συνεδρία που λαμβάνει χώρα στο Κ.Σ.Ε.). Ως αναπόσπαστο μέρος της επιμορφωτικής διαδικασίας, στο μεσοδιάστημα των συνεδριών, οι επιμορφούμενοι υλοποιούν μικρές εργασίες - δραστηριότητες που τους ανατίθενται από τους επιμορφωτές τους. Σε ειδικές περιπτώσεις είναι δυνατόν η συχνότητα διεξαγωγής των συνεδριών των προγραμμάτων μιας περιόδου επιμόρφωσης να μεταβληθεί (πχ. σε δύο τρίωρα την εβδομάδα), με ανάλογη μεταβολή της διάρκειάς τους (πχ. σε περίπου 6 εβδομάδες), κυρίως για λόγους έγκαιρης ολοκλήρωσης της περιόδου επιμόρφωσης (πχ. εντός της σχολικής χρονιάς).

Ανάλυση χρονοδιαγράμματος Συνολική διάρκεια: 12 συνεδρίες (εβδομάδες) α/α μαθήματος (συνεδρίας, 3-ώρου) ΤΙΤΛΟΣ 1ο Εισαγωγή στην εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ 2ο Κατηγοριοποίηση εργαλείων – περιβαλλόντων Moodle (ως πλατφόρμα διάθεσης υλικού και εκπόνησης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο της επιμόρφωσης) 3ο Λογισμικά παρουσίασης, Διαδραστικοί Πίνακες και διαδραστικά σχολικά βιβλία (εισαγωγή) 4ο Διαδραστικοί Πίνακες και Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία (δραστηριότητες) 5ο Συνεργατικά και άλλα εργαλεία γενικής χρήσης (1o μέρος) 6ο Διδακτικές δραστηριότητες και μ-εκπαιδευτικά σενάρια Εισαγωγή στο Φωτόδεντρο 7ο Εκπαιδευτικά σενάρια με υλικό από το Φωτόδεντρο 8ο Συνεργατικά και άλλα εργαλεία γενικής χρήσης (2ο μέρος) 9ο Ειδικές εκπαιδευτικές εφαρμογές για την ολοκληρωμένη παιδαγωγική αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη 10ο Εκπαιδευτικά σενάρια – Προτάσεις εκπαιδευτικής αξιοποίησης 11ο Ασφαλής χρήση διαδικτύου 12ο

Σκοπός εβδομαδιαίας συνεδρίας «Γέφυρα»: σύνοψη με την προηγούμενη εβδομάδα Κάθε εβδομάδα ξεκινά από ένα ερώτημα διερεύνησης, ένα προς επίλυση πρόβλημα ή μια μελέτη περίπτωσης Παράδειγμα διερεύνησης: έχουν όλα τα εκπαιδευτικά λογισμικά τα ίδια χαρακτηριστικά; Παράδειγμα προβλήματος: πώς να διδάξω έννοιες με λογισμικά προσομοίωσης Παράδειγμα μελέτης περίπτωσης: μελετώ μια έτοιμη διδακτική δραστηριότητα, την αξιολογώ και την προσαρμόζω στις ανάγκες μου Προβλήματα ή μελέτες μπορούν να επεκτείνονται και σε παραπάνω από μία εβδομάδα, π.χ. Πρόβλημα: πως σχεδιάζω σενάριο Η διερεύνηση, το πρόβλημα ή η μελέτη περίπτωσης αποτυπώνεται στον σκοπό της εβδομάδας

Τυπική τρίωρη (ή εβδομαδιαία) συνεδρία «Γέφυρα»: σύντομη ανασκόπηση της προηγούμενης εβδομάδας (προηγούμενου τριώρου)/απορίες Α) Δια ζώσης συνάντηση (12 τρίωρα) Β) Εξ αποστάσεως Ασύγχρονες δραστηριότητες σε εβδομαδιαία βάση (δώδεκα δραστηριότητες συνδυασμένες με τις σύγχρονες συναντήσεις) Προκαταρκτικές ενέργειες για την επόμενη εβδομάδα (επόμενο τρίωρο)

Εξ αποστάσεως ασύγχρονες δραστηριότητες Ο τρόπος διεξαγωγής τους περιγράφεται στον οδηγό επιμορφωτή και συζητείται στο πλαίσιο της δια ζώσης συνεδρίας Αφορούν δραστηριότητες ανοικτού τύπου (διερευνήσεις, επίλυση προβλήματος ή μελέτη περίπτωσης) Διεξάγονται ομαδικά ή ατομικά μετά τη δια ζώσης συνεδρία και ολοκληρώνονται στην τρέχουσα εβδομάδα Οδηγούν σε μια συγκεκριμένη παραγωγή, η οποία μπορεί να αποτελεί μέρος μιας συνολικότερης εργασίας (π.χ. σχεδίαση δραστηριότητας) (μίκρο)μ-σενάρια/(μίκρο)μ-δραστηριότητες

Υποχρέωση παρακολούθησης μαθημάτων Όπως προβλέπεται από το κανονιστικό πλαίσιο Να είναι παρών στο 90% κατ’ ελάχιστον, των διδακτικών ωρών του προγράμματος (32 από το σύνολο των 36 ωρών). Η συμμόρφωση ως προς την υποχρέωση αυτή θα πιστοποιείται από τα παρουσιολόγια, τα οποία θα υπογράφονται από τους επιμορφούμενους κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και θα καταχωρίζονται ηλεκτρονικά στο Πληροφοριακό σύστημα (MIS) της Πράξης.

Αξιολόγηση Δύο μορφές αξιολόγησης που λειτουργούν συμπληρωματικά: i. συνεχής διαμορφωτική αξιολόγηση, κατά την οποία η κρίση για τον κάθε εκπαιδευόμενο θα είναι το αποτέλεσμα μιας συνεχούς διαδικασίας αποτίμησης της προόδου του κατά την φοίτησή στο πρόγραμμα επιμόρφωσης: Η ενεργός συμμετοχή του επιμορφούμενου πιστοποιείται από την «ανάρτηση» στην πλατφόρμα διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου και ηλεκτρονικής μάθησης (moodle) και τη βαθμολόγηση από τον επιμορφωτή του με τουλάχιστον 60 στην κλίμακα 100, τουλάχιστον τεσσάρων (4) εργασιών που υλοποίησε στο πλαίσιο του προγράμματος. Οι τέσσερεις (4) αυτές εργασίες πρέπει να αφορούν σε διαφορετικές ενότητες του προγράμματος, εκ των οποίων οι δυο (2) να αφορούν σε ενότητες που πραγματεύονται εκπαιδευτικά σενάρια. Δύο (2) τουλάχιστον εκ των τεσσάρων (4) εργασιών πρέπει να είναι ατομικές. ii. τελική δοκιμασία αξιολόγησης και πιστοποίησης, η οποία θα στηρίζεται σε μια ιδιαίτερη διαδικασία εξετάσεων και θα πραγματοποιηθεί σε ορισμένη χρονική στιγμή, μετά την ολοκλήρωση της επιμορφωτικής διαδικασίας.

Τελική αξιολόγηση Διαδικασία πιστοποίησης: Η τελική δοκιμασία θα περιλαμβάνει εργαστηριακή, online εξέταση, στην οποία ο εκπαιδευόμενος θα κληθεί να απαντήσει μέσω Η/Υ, σε συγκεκριμένες ερωτήσεις κλειστού τύπου.

Πόροι - δραστηριότητες συνεδρίας (τριώρου) Βασικό επιμορφωτικό υλικό συνεδρίας /τριώρου (το υλικό αυτό μπορεί κάποιος να το δει σύγχρονα ή και ασύγχρονα και κρίνεται απαραίτητο για να γίνουν οι δραστηριότητες και να επιτευχθεί ο σκοπός της συνεδρίας) Συμπληρωματικό επιμορφωτικό υλικό συνεδρίας/τριώρου (περιλαμβάνει ότι θεωρείται καλό να έχει επιπλέον ο επιμορφούμενος) Υλικό επιμορφωτή (πρόσβαση μόνο από τον επιμορφωτή) Σύγχρονες δράσεις (ενέργειες και μικροδραστηριότητες) που θα γίνουν στη δια ζώσης συνεδρία Δραστηριότητες (εργασίες) που θα γίνουν ασύγχρονα (εκφωνήσεις και αναμενόμενο προϊόν)