ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗ Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
Advertisements

Ελληνική Νομοθεσία για την Προστασία των Ζώων ANIMAL RIGHTS HUMAN WRONGS ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων Ενότητα 3: Αξιολόγηση Προσωπικού Δημήτριος Σταυρουλάκης Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
 Μια μεγάλη ομάδα ασθενών με εγκεφαλικό είναι και οι ασθενείς με βλάβη του δεξιού ημισφαιρίου.  Ήπια προβλήματα:  Προβλήματα κατονομασίας  Κατανόηση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Εργασία στο μάθημα: Συγκριτική Κοινωνική Εργασία. Καθηγήτρια: Κανδυλάκη Αγάπη. Φοιτητής: Καβούκης.
2016. Σύνοψη δράσεων προγράμματος πρόληψης και ευαισθητοποίησης Κεντρική φιλοσοφία του προγράμματος αποτέλεσε ο στόχος μέσω των δράσεων το μήνυμα για.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΑΠΑΡΤΙΩΣΗ «ΑΣΘΕΝΗΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ» Χαράλαμπος Καλόφωνος Αναπληρωτής Καθηγητής Ιατρικό Τμήμα Πανεπιστημίου Πατρών.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Φοιτήτρια: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ - ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ 2 o Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εξαγωγική δραστηριότητα αποτελεί σήμερα την μοναδική ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ 1 Δανιηλίδου Αικατερίνη, Τριανταφύλλου Παναγιώτα, Χριστοφορίδης Αθανάσιος.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Αν. Καθ. Θεοδουλίδης Θεόδωρος Καρασαββίδης Νικόλαος.
Σχέσεις με την Κυβέρνηση. Σχέσεις με την κυβέρνηση Σχέσεις με την κυβέρνηση ή δημόσιες υποθέσεις (σύμφωνα με τις αμερικανικές εταιρείες): η κύρια εστίαση.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία: Έρευνα και Εφαρμογές
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Στατιστικές Υποθέσεις
Εκτιμητική: σημειακές εκτιμήσεις παραμέτρων
Leopold % Logothetis Nature 1996
Εισαγωγή στη Ψυχολογία
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
Ελληνικό Μαθητικό Κοινοβούλιο 21/03/2016
Συλλογή, επεξεργασία και παρουσίαση δεδομένων
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
12/05/2018.
fMRI: περιορισμοί Block design:
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΑ.
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Μοσχάτο, Σεπτεμβρίου 2014, Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη
Γεώργιος Βιζυηνός Γέννηση Θάνατος Υπηκοότητα Ιδιότητα
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Cola wars Case study.
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Τεχνολογικού Λυκείου Κεφ
ΔΙΑΛΕΞΗ 9 Δραστηριότητα και κινητικότητα Ύπνος.
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε έναν Αεροπορικό Οργανισμό
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ THE KIDNEY DISEASE QUESTIONNAIRE ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΥΠΟ ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗ Αλικάρη Βικτώρια1, Τσιρώνη Μαρία2, Μάτζιου Βασιλική3,
Υπαίθρια Ζωή και Κατασκηνώσεις ΑμΕΑ
تقدير المتغيرات في دراسات الجدوى
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Διοικηση Επισιτιστικών επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 3ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ
Η έρευνα παρουσιάστηκε το 2016 στο PME40, στο Szeged της Ουγγαρίας
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση και την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών Ιωάννης Καραγιάννης.
Στατιστικές Υποθέσεις
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
Τι ακριβώς αναπτύσσεται;
يئΎصحإ΍ ليϠحتل΍ يف ΔصصΨتϤل΍ ΔيΒيέΪتل΍ ΓέϭΪل΍ عϤجتϤل΍ ΔيϠك ΏΎحέ يف ΕΪقع جمΎنήب ϡ΍ΪΨتسΎب (SPSS) ήيمأ΍ ΪϬعم ΎϬϤظن يتل΍ϭ ،ΔعمΎجلΎب سيέΪتل΍ ΔΌيه.
Τα άστρα και οι μύθοι τους.
Βήματα δημοκρατίας: Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή»,
Βασική ανατομική οργάνωση
Απεικονιστικές μέθοδοι λειτουργίας και δομής εγκεφάλου.
B R A I N Διαφορές μεταξύ αριστερού και δεξιού ημισφαιρίου
TRAFFICKING-ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Δρ. Κατερίνα Αργυροπούλου
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ «ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ» Πτυχιακή εργασία του: Χατζημπετέλη Νικόλαου (ΑΜ: 8627) Επιβλέπων: Γιοβάνης Νικόλαος, επίκουρος καθηγητής ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2017

“Nευροεπιστήμη” Τι είναι? Πότε, πώς και από που προήρθε?

Ο “τριπλούς” εγκέφαλος (του Paul MacLean) Ο κατώτερος εγκέφαλος (primitive brain = πρωτόγονος εγκέφαλος) Ο μέσος εγκέφαλος Ο νεοφλοιός

6 Stimuli (των Renvoice & Morin) Εγωκεντρισμός (Self-centered) Αντίθεση (Contrast) Απτότητα (Tangible) Αρχή και Τέλος (Beginning & End) Οπτικοποίηση (Visual) Συναισθηματική Φύση (Emotional Nature)

6 Stimuli (των Renvoice & Morin)

Μέθοδοι Εγκεφαλικής Δραστηριότητας Το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (EEG) Το μαγνητοεγκεφαλογράφημα (MEG) Η τομογραφία εκπομπής ποζιτρονίων (PET) Η λειτουργική απεικόνιση μαγνητικής αντήχησης (fMRI) Η γαλβανομέτρηση δέρματος (GSR) Ο μετρητής κόρης ματιού (Pupilometer) Ο εντοπιστής εστίασης βλέμματος (Eye-tracker) Το ηλεκτρομυογράφημα προσώπου (Facial EMG)

Ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (EEG)

Μαγνητοεγκεφαλογράφημα (MEG)

Λειτουργική Απεικόνιση Μαγνητικής Αντήχησης (fMRI)

Τομογραφία Εκπομπής Ποζιτρονίων (PET)

Γαλβανομέτρηση Δέρματος (GSR)

Μετρητής Κόρης Ματιού (Pupilometer)

Εντοπιστής Εστίασης Βλέμματος (Eye-tracker)

Ηλεκτρομυογράφημα Προσώπου (Facial EMG)

“Nευρομάρκετινγκ” Τι είναι? Πότε, πώς και από που προήρθε?

Εφαρμογές νευρομάρκετινγκ Pepsi challenge Προσμονή και απόφαση

Μεθοδολογία έρευνας Διερευνητικού χαρακτήρα και πρωτογενής Ποσοτική με χρήση ερωτηματολογίου Δείγμα τυχαίο και αντιπροσωπευτικό (50 ατόμων) Τόπος & Χρόνος Διεξαγωγής: Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη (19/5/2017) Δόμηση ερωτηματολογίου ανάλογα με τη δική μας κρίση Το ερωτηματολόγιο χωρίζεται σε δύο μέρη (16 συνολ. ερωτήσεις): A’ μέρος – δημογραφικά στοιχεία Β’ μέρος – κυρίως έρευνα Διχοτομικές ερωτήσεις, κλίμακας απλής επιλογής και κλίμακας Likert Επεξεργασία στοιχείων με το λογισμικό IBM SPSS Statistics v.23 (for macOS)

Αποτελέσματα έρευνας (1/6) Υψηλά ποσοστά στις τάξεις των 41-60 και <17 Δείγμα τυχαίο και αντιπροσωπευτικό

Αποτελέσματα έρευνας (2/6) Καθόλου και ελάχιστη γνώση των δύο όρων Θα ληφθούν καθαρά πρωτογενή αποτελέσματα Μη αντιπροσωπευτικό ένα μικρό μέρος της έρευνας

Αποτελέσματα έρευνας (3/6)

Αποτελέσματα έρευνας (4/6) Στοχευμένη καταναλωτική συμπεριφορά Καταναλωτές με συγκεκριμένο πλάνο

Αποτελέσματα έρευνας (5/6) Κατώτερος εγκέφαλος (αίσθηση άμυνας) δίνει εντολή  Μέσος εγκέφαλος (επεξεργασία ερεθίσματος, ευχάριστο) στέλνει την πληροφορία  Νεοφλοιός (αναλύεται σε βάθος και συγκρατείται δημιουργώντας θετική στάση) Φαίνεται ή αισθάνεται πιο ασφαλές σε σχέση με άλλο αντίστοιχο προϊόν Η αίσθηση ασφάλειας είναι το κλειδί στην κατανάλωση προϊόντων

Αποτελέσματα έρευνας (6/6) Καταναλωτές με ορθολογική συμπεριφορά Συνειδητοποιημένοι σχετικά με τους κινδύνους που κρύβονται πίσω από το marketing

Τελικά συμπεράσματα Το νευρομάρκετινγκ, όπως καθετί νέο, περιέχει και αυτό στοιχεία υπερβολής   Ο εγκέφαλος είναι ένα σύνθετο εργαλείο επεξεργασίας πληροφοριών Η νευροεπιστήμη μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε την καταναλωτική συμπεριφορά  Οι νευροεπιστήμονες έκαναν μια σημαντική ανακάλυψη για τους marketers: “τα συναισθήματα είναι το κλειδί που κινητοποιεί τους ανθρώπους” Το νευρομάρκετινγκ ήδη εφαρμόζεται σε Αμερική και Ευρώπη, αλλά στην Ελλάδα σε πολύ μικρότερο βαθμό Με την ανάπτυξη του νευρομάρκετινγκ και της νευροεπιστήμης δεν σταματά η ελεύθερη βούληση του ανθρώπου Τα οφέλη του καταναλωτή από την γνώση: γιατί αντιδράει έτσι, γιατί νιώθει έτσι, απόκτηση δυνατής συνείδησης για την προστασία του αλλά και για τις υπόλοιπες καθημερινές του ασχολίες