ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ, 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Πληροφοριακά Συστήματα
Advertisements

ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Η Αποτελέσματα Εξετάσεων Ι.Β Γενικά Στατιστικά Στοιχεία 2. Σύγκριση.
Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2015 (18:00-20:00) ΕλληνοαμερικανικόνΕκπαιδευτικόνΊδρυμα Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Λ Υ Κ Ε.
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Δ.Παπαχρήστος Ιανουάριος 2016 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών & Μηχ. Αυτοματισμού.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 2: Θεωρία και Ιστορία. Επιχειρηματικότητα και οικονομική ανάπτυξη Διδάσκουσα: Ιωάννα Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Ράνια Μούσσα Α ’ Γυμνασίου.  Υπερυπολογιστής ονομάζεται ένας υπολογιστής που διαφέρει αισθητά απ ' τους υπολογιστές που χρησιμοποιούνται από απλούς χρήστες.
Expanding your horizons! Σπουδές στη Βρετανία. Τα πανεπιστήμια 120 κρατικά και διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια κολλέγια πανεπιστημίων κρατικά κολλέγια.
Χ. Πουλόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Ενότητα 2: Πρότυπα διαχείρισης έργων. Διδάσκων: Φιτσιλής Παναγιώτης, Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Xαρτογράφηση Εννοιών. Εννοιολογικοί χάρτες Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων Μαθητών 1 ου Έτους Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου 2015 (18:00-20:00) 1.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 1 : Εισαγωγικές Επισημάνσεις Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων Μαθητών 2 ου Έτους Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014 (18:00-20:00) 1.
Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών.
Αριθμοί δια μέσου των πολιτισμών Μια ιστορική ανασκόπηση: από τους Σουμέριους στους Βαβυλώνιους, Αιγύπτιους και Έλληνες. Πυθαγόρας και αριθμοί Συστήματα.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ Ενότητα # 9: Χρεώσεις Υπηρεσιών II Καθηγητής Χρήστος Ι. Μπούρας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο.
Η ανθρωπολογία στη χώρα των πραγμάτων… Είναι ο υλικός κόσμος άψυχος και παθητικός στον αντίποδα της οντότητας άνθρωπος που είναι ζωντανός και ενεργητικός;
ALTERNATIVE ART ( Εναλλακτική Τέχνη ). Τ Ι ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ? Δεν έχει δοθεί κάποιος συγκεκριμένος ορισμός για τον όρο τέχνη, καθώς για τον καθένα είναι κάτι.
Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων Μαθητών 2 ου Έτους Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013 (18:00-20:00)
Μέθοδος του Εσωτερικού Συντελεστή Απόδοσης. (Ε.Σ.Α.)
Θεωρίες μάθησης. Οργάνωση μαθήματος. Ελένη Μπαμπαλώνα.
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
“Smart Cities” Περιγραφή, ανάλυση και αξιολόγηση παραδειγμάτων Βορειοαμερικανικών και Ασιατικών πόλεων. Άσπα Γοσποδίνη Αρχιτέκτων ΑΠΘ, MSc, PhD Bartlett.
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Δ. Ζμπάινος Λέκτορας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης & Σχολικών προγραμμάτων
Δραστηριότητες αφήγησης
Θεωρία & πράξη της αξιολόγησης: Εναλλακτικές μορφές στην εκπαίδευση
Project 1 ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ.
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Δράμα Επιμέλεια: Λαφαζάνη Πολυχρονία
Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Υ Ν Ε Δ Ρ Ι Ο “ Η συμβουλευτική σταδιοδρομίας στη μεταμοντέρνα εποχή: έρευνα και συμβουλευτική πρακτική” 23 & 24 Νοεμβρίου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
Ένας Φοιτητής ΔΕΤ στην Silicon Valley
Μέθοδος της Καθαράς Παρούσας Αξίας. (Κ.Π.Α.)
ΡΥΠΑΝΣΗ TOY EΔAΦOYΣ Ρύποι του εδάφους Ραδιενεργές ουσίες Εντομοκτόνα
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
Επικεφαλής κινήματος οι συνταγματάρχες Νικόλαος Πλαστήρας
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ
Τα Προγράμματα Σπουδών στα ελληνικά και βρετανικά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα: μια πρώτη συγκριτική αποτίμηση ενός ανερχόμενου γνωστικού αντικειμένου στην.
2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
Κατερίνα Μαυραντωνάκη
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Έφη Γουργιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΠΕ Παν
Ναυτική Ακαδημία Κύπρου Αξιωματικός Εμπορικού Ναυτικού Έμμισθη Πρακτική | Σχέδιο Χρηματοδότησης | Άμεση Εργοδότηση | Υψηλές Απολαβές | Ταχεία Ανέλιξη.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ
INTERNATIONAL BACCALAUREATE Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων
Γενικό Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών
μυθοσ ο ψηφιακοσ Γυμνάσιο Αμφίκλειας Ομάδα ανάπτυξης
Η φύση των Μαθηματικών: ο ρόλος και η επιρροή τους
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΤΣΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ!
Πολυπλοκοτητα - netlogo
Έλληνες Τραγουδιστές.
Συνεκπαίδευση μαθητών σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Η λογική πίσω από τα περιβάλλοντα LOGO
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ, 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018 ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ, 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Ι.Β.1 (Κ.Ψ.) Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Ι.Β.2 (Κ.Ψ.)

Α΄Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας Δομή Γενικού Λυκείου Α΄Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας Β΄ Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας και δύο Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών Ομάδα Θετικών Σπουδών Γ΄ Λυκείου: Μαθήματα Γενικής Παιδείας και τρεις Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού Ομάδα ΘετικώνΣπουδών Ομάδα Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ   ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β´ ΛΥΚΕΙΟΥ 38 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 30 Δ. Ω. ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 5 Δ. Ω. ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 3 Δ. Ω.

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΙΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ   ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 2 ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΓΕΒΡΑ 3 ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΑ 1 ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΥΣΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (Οικονομία - Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου - Κοινωνιολογία) ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 30 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 3 1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Κοινωνιολογία, Οικονομική Επιστήμη και Πολιτική Επιστήμη) 2   ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 5 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΦΥΣΙΚΗ 3   ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2 1 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 5 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ   35 + 3 =38

Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ   ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΜΑΔΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ´ΛΥΚΕΙΟΥ 38 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 17 Δ. Ω. ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 15 Δ. Ω. ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ 6 Δ. Ω.

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 2 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 1 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΓΛΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Δεύτερη Ξένη Γλώσσα (Γαλλικά ή Γερμανικά) Ελεύθερο Σχέδιο Γραμμικό Σχέδιο Ιστορία της Τέχνης ΑΟΔΕΥ   ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 17 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 5 1,5 ΙΣΤΟΡΙΑ 3 1 ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 2 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 15 4 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: ΠΟΛΥ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5 1 ΦΥΣΙΚΗ 3 2 ΧΗΜΕΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΑΕΠΠ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 15 4 ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 5 2 ΑΟΘ 3 0,5 ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΕΠΠ 1,5 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 15 4 ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ   32 + 6 = 38

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2017-2018   ΤΡΙΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ  Εικαστικά Νεοελληνική Γλώσσα Αρχαία Ελληνικά Ομάδας Προσανατολισμού SAT PHYSICS SAT R.T. (Critical Reading & Writing) Πληροφορική Σκέψη Αλγοριθμική Σκέψη SAT R.T. MATH SAT World History Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Φυσική

ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Σε ενδοσχολικό επίπεδο Σε όλα τα διδασκόμενα μαθήματα του εκπαιδευτικού προγράμματος εκτός της Φυσικής Αγωγής και της Ερευνητικής Εργασίας (Α΄ και Β΄ Λυκείου) Με θέματα που ορίζονται από τους διδάσκοντες και είναι κοινά για όλα τα τμήματα Διόρθωση γραπτών από τον διδάσκοντα Ο γενικός βαθμός προαγωγής (Α΄ και Β´ Λυκείου) και απόλυσης (Γ΄ Λυκείου) δεν προσμετράται στον υπολογισμό των μορίων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΗ Γενικός Μέσος Όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5) Προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας (Α΄ και Β΄ Λυκείου)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΙΣΗΓΗΣΗ Ι.Ε.Π. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Ι. Απολυτήρια γραπτή εξέταση στο τέλος του έτους μόνον στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία (τρίωρη εξέταση) Μαθηματικά Ιστορία Βιολογία Υποχρεωτικό ωριαίο διαγώνισμα μόνον στο 1ο τετράμηνο Βαθμός απολυτηρίου: μέσος όρος βαθμών 1ου τετραμήνου, 2ου τετραμήνου και απολυτήριας εξέτασης ΙΙ. Στα υπόλοιπα μαθήματα πλην της Φυσικής Αγωγής: Δεν απαιτείται απολυτήρια γραπτή εξέταση στο τέλος του έτους Υποχρεωτικό ωριαίο διαγώνισμα και στο 1ο και στο 2ο τετράμηνο Βαθμός απολυτηρίου: μέσος όρος βαθμών 1ου και 2ου τετραμήνου

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Διεξαγωγή Πανελλαδικών Εξετάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Μετά την απόλυση του μαθητή από το Λύκειο Σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της Γ΄ Λυκείου

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ 1ο Επιστημονικό πεδίο (Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες) 2ο Επιστημονικό πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες) 3ο Επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Υγείας και Ζωής) 4ο Επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής)

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Δύο δυνατότητες για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Εξέταση σε τέσσερα μαθήματα → Δικαίωμα πρόσβασης σε σχολές ενός μόνον Επιστημονικού Πεδίου Επιλογή πέμπτου μαθήματος → Δικαίωμα πρόσβασης και σε σχολές δεύτερου Επιστημονικού Πεδίου

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΜΑΔΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ   ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΦΥΣΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ   ΧΗΜΕΙΑ  ΑΕΠΠ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Διαμόρφωση βαθμού πρόσβασης: υπολογισμός μόνο βαθμών Πανελλαδικών Εξετάσεων Αναγωγή βαθμών στην εικοσάβαθμη κλίμακα με προσέγγιση δεκάτου Α= Άθροισμα βαθμών τεσσάρων πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων Χ δύο Β=(1ο μάθημα Χ συντελεστή βαρύτητας)+(2ο μάθημα Χ συντελεστή βαρύτητας) (Α+Β) Χ εκατό

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (H.B.) Αίτηση μαθητών σε Πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου: δεκτοί όλοι οι μαθητές υπό προϋποθέσεις Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών: δεκτό στο Πανεπιστήμιο της επιλογής τους Βαθμός απόλυσης 18-19,7 Σε κάποιες περιπτώσεις και βαθμός 18+ σε δύο ή περισσότερα από τα μαθήματα του κλάδου Επιπλέον, ανάλογα με το Πανεπιστήμιο: IELTS ή TOEFL ή πρόσφατο Cambridge Proficiency ή σε σπανιότερες περιπτώσεις καλός βαθμός στο μάθημα των Αγγλικών του Σχολείου

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤOY H. B Imperial College York Edinburgh Surrey Durham Oxford King’s College UCL Bath Cambridge Exeter Cardiff Strathclyde Southampton Queen Mary Sussex Royal Holloway Newcastle Lancaster Kent Brighton Sheffield University of the Creative Arts Loughborough Reading

Bard College Bryn Mawr College Boston U Caltech Columbia ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ) Bard College Bryn Mawr College Boston U Caltech Columbia George Washington Johns Hopkins MIT New York U Northwestern Penn State Pomona C Stanford Tufts UC Berkeley UC San Diego U Michigan Wake Forest U WPI Yale

ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Θεμελιώδη κείμενα του Δυτικού Πολιτισμού Δεξιότητες του 21ου αιώνα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ Επαφή των μαθητών με τα “Great Books” Οργανική ένταξη των βιβλίων και της παραγωγής λόγου στο αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων Εμβάθυνση στα διδακτικά αντικείμενα Γραφή επιχειρηματολογικού κειμένου στην τάξη Καλλιέργεια της γλωσσικής ικανότητας των μαθητών στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα Δημιουργία φακέλου (portfolio) μαθητή

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ Καίρια χρήση της τεχνολογίας (use of ICT for learning) Οικοδόμηση της γνώσης (knowledge building) Δεξιότητες επικοινωνίας (skilled communication) Επίλυση προβλήματος (problem-solving) Συνεργασία (collaboration)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ