«Source separated food waste collection system from hotels for

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Αίγυπτος Ένα ταξίδι μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1. Γροιλανδία km² - αυτοδιοικούμενη περιοχή που ανήκει στη Δανία ΓροιλανδίαΔανία 2. Νέα Γουινέα km² - το δυτικό τμήμα ανήκει στην.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 5: Κοινωνικά και οικονομικά οφέλη Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ Σιαμπάνο Ηλία Σκουρτσίδη Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο Σπύρο
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Φωτοβολταϊκά πλαίσια Μετατρέπουν την ηλιακή ενέργεια σε ηλεκτρική. Το βασικό μέγεθος που τα χαρακτηρίζει είναι τα kWp, δηλαδή η μέγιστη ισχύς που μπορούν.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητες 1.Οι χάρτες
ΑΝΔΕΙΣ Χριστοδουλάκη Άννα –Μαρία ΤμήμαΑ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Το θέμα «έφηβοι και διατροφή» τέθηκε από τους μαθητές του προγράμματος προκειμένου να διαπιστωθεί η σημασία και ο ρόλος της διατροφής στη ζωή και την καθημερινότητα.
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Στοιχεία υδρομετεωρολογίας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Άρης Λέκκας.
Υγιεινή και Ασφάλεια Τροφίμων
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Β 3.5 Τα ποτάμια της Ασίας Ινδία.
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Ελλάδα Τα μεγαλύτερα νησιά.
Οι μαθήτριες του Β2: Παρουσιάζουν το πρότζεκτ με θέμα: Μακρή Θεοδώρα
ΓΕΛ Καστορείου Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Μαθηση για ολα τα παιδια
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Τράπεζα Τροφίμων Food Bank   Οι Εκκλησίες της Ελληνικής Κοινότητας Τορόντο διοργανώνουν για 4η συνεχή χρονιά Τράπεζα Τροφίμων   Η συλλογή τροφίμων έχει.
ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΓΑΣ Α’ ΤΑΞΗ 2007
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Source separated food waste collection system from hotels for animal feed production – the F4F Life project» I. Giakoumaki, K. Borboudaki, P. Panteli, M. Georgiou, N. Stylianidis, C. Mamoulakis, G. Zervas, J. Zentek, K. Lasaridi, T. Manios 3. Τηλεθέρμανση οικισμού πλησίον του ΧΥΤΑ Ηρακλείου, το θερμικό φορτίο του οποίου υπολογίστηκε 4.088.000 KWh/έτος. Λόγω της απόστασης του οικισμού από το ΧΥΤΑ (5km) αναμένονται θερμικές απώλειες στο δίκτυο μεταφοράς και συνεπώς από την παραγόμενη θερμική ενέργεια στις μηχανές αξιοποίησης, μπορεί να αξιοποιηθούν περίπου 10.000.000 KWh/έτος, ενέργεια που υπερκαλύπτει τις θερμικές απαιτήσεις του οικισμού. Β. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΒΙΟΑΕΡΙΟΥ ΣΕ ΒΙΟΜΕΘΑΝΙΟ Η σχετικά μικρή δυναμικότητα της εξεταζόμενης μονάδας αναβάθμισης, μέσης παροχής 528,08m3/h. σε σχέση με τα πολύ υψηλά κόστη επένδυσης, αλλά και επεξεργασίας, όπως φαίνεται στο σχ.3 καθιστούν τη λύση αυτή προς το παρόν μη ενδεικνυόμενη για την αξιοποίηση του παραγόμενου βιοαερίου. ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία εξετάζει τη Μελέτη Περίπτωσης για τη βέλτιστη παραγωγή και αξιοποίησή του βιοαερίου που παράγεται στους χώρους Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων ΧΥΤΑ και χρησιμοποιείται είτε για συμπαραγωγή ηλεκτρισμού και θερμότητας είτε ως καύσιμο κίνησης. Περιγράφεται η υφιστάμενη κατάσταση διαχείρισης βιοαερίου ΧΥΤΑ στην Ελλάδα και γίνεται εκτίμηση του δυναμικού βιοαερίου. Γίνεται περιγραφή των διαθέσιμων τεχνολογιών αξιοποίησης της ενέργειας του βιοαερίου, ενώ παρατίθεται το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Ειδικότερα εξετάζεται η μελέτη περίπτωσης του ΧΥΤΑ Ηρακλείου, του μεγαλύτερου ΧΥΤΑ της Κρήτης, όπου εκτιμάται το διαθέσιμο ενεργειακό δυναμικό και εξετάζονται εναλλακτικές λύσεις για την ολοκληρωμένη διαχείριση του βιοαερίου του χώρου. ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Μέσα από την εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να αναλυθεί ο τρόπος αξιοποίησης του αερίου που παράγεται διαχρονικά στους χώρους διάθεσης αποβλήτων, ως ενεργειακού πόρου από την οπτική των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Για τη διεξαγωγή της έρευνας, θεωρήθηκε ότι το βιοαέριο θα οδηγηθεί είτε παλινδρομικές μηχανές εσωτερικής καύσης με δυνατότητα συμπαραγωγής ηλεκτρισμού και θερμότητας, είτε σε μονάδα αναβάθμισης του σε βιομεθάνιο. Η παραγόμενη θερμότητα προτείνεται να χρησιμοποιηθεί με διάφορους τρόπους όπως φαίνεται στο Σχήμα που ακολουθεί . ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ & ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ Η μελετώμενη μελέτη περίπτωσης του ΧΥΤΑ Ν.Ηρακλείου, παρουσιάζει σημαντικές δυνατότητες αξιοποίησης, καθώς οι ανακτώμενες ποσότητες αερίου σύμφωνα και με το σχήμα 2 είναι ικανές να παράγουν σημαντικά ποσά ηλεκτρικής ενέργειας και θερμότητας προσφέροντας σημαντικά έσοδα από την πώληση της ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και δυνατότητα διαφορετικών χρήσεων της παραγόμενης θερμότητας. Σχήμα 2. Διαγραμμα Sankey για την αξιοποίηση του βιοαερίου με ΣΗΘ Εξεταζόμενες λύσεις για την απορρόφηση της παραγόμενης θερμότητας: 1. Ξήρανση Ιλύος της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Ηρακλείου, ετήσιας ποσότητας 22.000 τόνων, μέσω αφαίρεσης 16.200 τόνων υγρασίας το έτος. Η απαιτούμενη ενέργεια για την εξάτμιση της υγρασίας αυτης υπολογίζεται σε 11.180 ΜWh/έτος. Προκύπτει λοιπόν, ότι το θερμικό δυναμικό του βιοαερίου του ΧΥΤΑ Ηρακλείου (σχήμα 2) θεωρητικά επαρκεί για την πλήρη κάλυψη των αναγκών της ηλιακής ξήρανσης της αφυδατωμένης ιλύος. 2. Αφαλάτωση των υφάλμυρων νερών των αρδευτικών γεωτρήσεων του ΧΥΤΑ Ηρακλείου. Με την εφαρμοζόμενη μέθοδο MED/ME, για την παραγωγή του απαιτούμενου όγκου 30.600 m3 αρδευτικού νερού θα χρησιμοποιηθούν τριπλάσιες ποσότητες, ήτοι 91.800 m3 Η θερμική ενέργεια του βιοαερίου επαρκεί για την αφαλάτωση πολύ μεγαλύτερου όγκου υφάλμυρου νερού, ήτοι 146.400 m3. . Σχήμα 3. Συνάρτηση παροχής του βιοαερίου με κόστος επένδυσης μονάδας αναβάθμισης. (NEL, 2010) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το σενάριο ενεργειακής αξιοποίησης του βιοαερίου με συμπαραγωγή ηλεκτρισμού και θερμότητας, κρίνεται το πιο ενδεδειγμένο για την ολοκληρωμένη διαχείριση ενός ενεργειακού πόρου όπως είναι το βιοαέριο συγκριτικά με την αναβάθμισή του σε βιομεθάνιο. Οι τρεις εναλλακτικές δυνατότητες χρήσης της παραγόμενης θερμότητας, θα μπορούσαν και να συνδυαστούν εποχικά, καθώς η αρδευτική περίοδος συμπίπτει με τη περίοδο της ηλιοφάνειας, που η ξήρανση της ιλύος μπορεί να επιτευχθεί με την ηλιακή ενέργεια. Τη καλοκαιρινή περίοδο, η παραγόμενη θερμότητα προτείνεται να διοχετεύεται στην εγκατάσταση αφαλάτωσης. Τη χειμερινή περίοδο, η παραγόμενη θερμότητα μπορεί να απορροφάται από τη μονάδα ξήρανσης της ιλύος και συμπληρωματικά να διοχετεύεται για την τηλεθέρμανση του οικισμού. Σχήμα 1. Σχηματική Απεικόνιση Προτεινόμενης Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Βιοαερίου