ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
Ελεγκτικό Συνέδριο Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Μαρία – Ευαγγελία Καλλιτσιώτη.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΠΥΡΙΤΙΟ Το πυρίτιο (Si) έχει ατομικό αριθμό 14. Είναι ένα μεταλλοειδές που ανήκει στην ομάδα IV A (14) του περιοδικού πίνακα μαζί με τον Άνθρακα, το Γερμάνιο,
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
Το σύστημα ταξινόμησης NANDA-I Δρ. ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ-AΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Δρ. ΑΘΗΝΑ.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Θ.Μίκος Μαιευτήρας – Γυναικολόγος Επιστημονικός Συνεργάτης Α.Π.Θ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Στοιχεία Ψυχοδυναμικής Θεωρίας Κομοτηνή 02 /10/201 2 Θεοφάνης Βορβολάκος Ψυχίατρος Λέκτορας ΔΠΘ.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ. Περιλαμβάνει τον ρόλο του νοσηλευτή στις τρεις φάσεις μιας χειρουργικής επέμβασης: το χειρουργικό περιβάλλον απαιτεί γνώση, κρίση.
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Μετεγχειρητική Νοσηλευτική Φροντίδα Άμεση Μετεγχειρητική Φροντίδα Η μετεγχειρητική εκτίμηση του ασθενούς από την «κεφαλή μέχρι τα πόδια» περιλαμβάνει (αλλά.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
«Πολιτικές της Περιφέρειας Στ. Ελλάδος - Παρεμβάσεις Διαρθρωτικών Ταμείων και ΕΚΤ του Θ.Σ. 9 για την κοινωνική ένταξη των Ρομά» Ελισάβετ Πρέζα ΕΥΔΕΠ Στερεάς.
NERCO - Ν. ΧΛΥΚΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Α.Ε.Μ. ΟΜΙΚΡΟΝ Α.Ε. ΞΥΛΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α.Ε.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό & Θεωρίες Μάθησης
28η Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΥΑ, Άρτα 01 & 02 Ιουνίου 2017
ΕΡΓΑΣΙΑ 1Η Δήμητρα Βαγιωνά Νίκος Μαρούσης.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά & Ηγεσία
Κοινωνικό Φροντιστήριο «ΖΗΝΩΝ» Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΜΣ Φορολογικού Δικαίου Παπαδόπουλος Βασίλειος
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ IV προστασία κτιρίων – Η/Μ εγκαταστάσεις.
ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΝ LL.M
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠANEΠIΣTHMIO AIΓAIOY ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ειδικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Δυτικής Ελλάδος
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Σύγκρουση και διαπραγμάτευση
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ ΙΑΤΡΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Στρατηγική Προσέγγιση Διοίκησης του Ανθρωπίνου Δυναμικού
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
Υπολογιστικά Φύλλα Εισαγωγή
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
Бор постулаттары. Сутегі тектес атом үшін Бор теориясы
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΡΥΘΜΙΕΣ Αθανάσιος Δρίτσας FESC
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
2-босқич магистранти МАЖИДОВ Н.
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων Εισαγωγή, Μεταφορά και Εξιτήριο

Γενικά Το νοσοκομείο είναι ίδρυμα υγειονομικής περίθαλψης, στο οποίο παρέχεται θεραπεία από ειδικευμένο προσωπικό με ειδικό εξοπλισμό. Σήμερα τα νοσοκομεία χρηματοδοτούνται από: το κράτος τις οργανώσεις υγείας (με κερδοσκοπικό ή μη σκοπό) τους οργανισμούς παροχής ασφαλειών υγείας. Τα νοσοκομεία μπορεί να αποτελούνται από ένα μόνο κτήριο ή να αποτελούν μέρος κάποιου συγκροτήματος Κάποια νοσοκομεία συνεργάζονται με πανεπιστήμια για την διεξαγωγή ιατρικών ερευνών και την εκπαίδευση του ιατρικού προσωπικού

Τύποι νοσοκομείων Οι ασθενείς προσέρχονται σε ένα νοσοκομείο είτε μόνο για διάγνωση είτε για διάγνωση και θεραπεία και στη συνέχεια αποχωρούν είτε εισάγονται και παραμένουν για κάποιο χρονικό διάστημα Τα νοσοκομεία διακρίνονται σε: 1. Γενικά αποτελούν τον πλέον διαδεδομένο τύπο νοσοκομείων είναι σχεδιασμένα να αντιμετωπίζουν διαφορετικών ειδών ασθένειες και τραύματα αποτελεί συνήθως το κύριο νοσηλευτικό ίδρυμα μίας περιοχής έχει κλίνες για εντατική ή μακροχρόνια θεραπεία και εξειδικευμένες εγκαταστάσεις χειρουργείων

Κλινικές 2. Εξειδικευμένα νοσοκομεία παίδων, τις κλινικές αποτοξίνωσης, ψυχιατρεία, τα κέντρα λοιμωδών ασθενειών, τα αντικαρκινικά νοσοκομεία 3. Πανεπιστημιακά είναι εκείνα που συνδυάζουν την περίθαλψη των ασθενών με τη διδασκαλία των φοιτητών της ιατρικής επιστήμης Κλινικές ονομάζονται οι ιατρικές εγκαταστάσεις που είναι μικρότερες σε μέγεθος από τα νοσοκομεία Η διαχείριση των κλινικών μπορεί να γίνετε είτε από κάποιο κυβερνητικό οργανισμό παροχής υπηρεσιών υγείας είτε από ιδιώτες

Τμήματα στο νοσοκομείο Τα νοσοκομεία διαθέτουν συνήθως τα ακόλουθα τμήματα ή μονάδες: Μονάδα στεφανιαίων νόσων Καρδιολογικό τμήμα Ωτορινολαρυγγολογικό τμήμα Παιδιατρικό τμήμα Παθολογικό τμήμα Οφθαλμολογικό τμήμα Νευρολογικό τμήμα Χειρουργικό τμήμα Ορθοπαιδικό τμήμα Τμήμα επειγόντων περιστατικών Μονάδα εντατικής θεραπείας (παίδων & ενηλίκων) Μονάδα τοκετού Εργαστήρια Τμήμα εξωτερικών ιατρείων Φαρμακείο Ψυχιατρική πτέρυγα Κέντρο αποκατάστασης Κέντρο φυσικοθεραπείας Ραδιολογικό – ακτινολογικό τμήμα

Σκοποί Νοσηλευτικής Υπηρεσίας Η παροχή υψηλής ποιότητας νοσηλευτικής φροντίδας Η κατάλληλη και επαρκή στελέχωση των νοσηλευτικών τμημάτων Η εφαρμογή του νοσηλευτικού καθηκοντολογίου Η εφαρμογή πρωτοκόλλων σε όλους του νοσηλευτικούς τομείς Η λειτουργία προγραμμάτων νοσηλευτικών ειδικοτήτων Η εφαρμογή προγραμμάτων συνεχιζόμενης εκπαίδευσης Η ανάπτυξη ερευνητικών προγραμμάτων και η εφαρμογή τους (evidence based practice)

Οργανωτικά χαρακτηριστικά υπηρεσιών υγείας α) η αυξηµένη κρατική παρέµβαση β) η αδυναµία του ασθενή να λάβει ο ίδιος αποφάσεις γ) η ένταση της εργασίας δ) η ένταση της οργάνωσης και διαχείρισης ε) ο τρόπος επιµερισµού της εξουσίας και της ευθύνης

Γενικά στοιχεία Υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα περίπου 56.000 κρεβάτια Από αυτά τα 28.000 (50% του συνόλου), βρίσκονται στο Νομό Αττικής Στις αγροτικές περιοχές υπάρχουν ελάχιστα ή δεν υπάρχουν καθόλου Κατά το έτος 2011, 2.218.465 ασθενείς εισήχθηκαν για νοσηλεία στα 131 Νοσοκομεία του ΕΣΥ σε σύγκριση με 2.088.199 το 2010, σημειώνοντας αύξηση 6% Αντίθετα, η μέση διάρκεια νοσηλείας ανά ασθενή το 2011 σε σχέση με το 2010 μειώθηκε κατά 3%

Οι αδυναμίες που εμφανίζει το σύστημα υγείας στην Ελλάδα μπορούν να συνοψιστούν ως εξής: Έλλειψη οργανωμένης πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας Έλλειψη ικανοποιητικών ξενοδοχειακών υποδομών Σοβαρές ελλείψεις νοσηλευτικού προσωπικού κυρίως στα νοσοκομεία Υποχρηματοδότηση του συστήματος Υψηλές ιδιωτικές δαπάνες υγείας Ανεπαρκή διοίκηση (γραφειοκρατία, έλλειψη μηχανογράφησης και σύγχρονου μάνατζμεντ) Έλλειψη μηχανισμού ελέγχου και αξιολόγησης παρεχόμενων υπηρεσιών Έλλειψη μετεκπαίδευσης και συνεχούς επιμόρφωσης των επαγγελμάτων υγείας

Εισαγωγή ασθενών Ο νοσηλευτής εκτελεί τη διαδικασία εισαγωγής. Συνήθως συλλέγει δείγματα και εκτελεί διαδικασίες προσυμπτωματικού ελέγχου όπως ηλεκτροκαρδιογραφήματα (ΗΚΓ) Οι υπάλληλοι του γραφείου κίνησης και οι γραμματείς είναι το προσωπικό που εμπλέκεται στις προκαταρκτικές διαδικασίες της εισαγωγής. Παίρνουν συνέντευξη από τους ασθενείς, επανεξετάζουν πληροφορίες σχετικές με την ασφάλεια, δημογραφικά δεδομένα, διαδικασίες οργανισμών Ο ασθενής εισέρχεται στο σύστημα υγείας με πολλούς τρόπους (π.χ. νοσοκομείο, κλινική, ιδιωτικό ιατρείο). Υπάρχουν κοινές διαδικασίες εισαγωγής των ασθενών σε αυτά τα περιβάλλοντα

Ο ρόλος του/της υπαλλήλου εισαγωγής Ο υπάλληλος εισαγωγής εκκινεί και διατηρεί την ευγενική και επαγγελματική σχέση με τους ασθενείς ενώ προσφέρει στον ασθενή ασφάλεια, νόμιμα δικαιώματα και ιδιωτικότητα Μια προσωπική συνέντευξη δίνει τη δυνατότητα στους ασθενείς και τις οικογένειές τους να αποκαλύψουν σημαντικές αναγνωριστικές πληροφορίες (όνομα του ασθενούς, ηλικία, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση, θρησκευτικές πεποιθήσεις, επάγγελμα, τύπος ασφάλειας, κα

Ο ρόλος των νοσηλευτών Βοηθούν στην τοποθέτηση των ασθενών στους θαλάμους Συμπληρώνουν μια εκτενή νοσηλευτική εκτίμηση Κάνουν ανασκόπηση προγενέστερων οδηγιών Επιβεβαιώνουν την ολοκλήρωση των αναγκαίων διαγνωστικών εξετάσεων Προνοούν για την συνέχιση της φροντίδας όταν ο ασθενής εισάγεται

Όταν ο ασθενής εισάγεται μέσω του τμήματος επειγόντων (ΤΕΠ) Ο νοσηλευτής ενημερώνει τη κλινική και αναφέρει τις πληροφορίες εισαγωγής του ασθενή (όνομα, διάγνωση, ζωτικά σημεία, επίπεδο συνείδησης, IV, κα) Ένας συνοδός παίρνει τον ασθενή και τα μέλη της οικογένειάς του στην κλινική και τους συστήνει στο νοσηλευτή που αναλαμβάνει τη φροντίδα του ασθενή Ο νοσηλευτής ΤΕΠ αναφέρει παρατηρήσεις σχετικά με τη συμπεριφορά του ασθενή (π.χ. άγχος, φόβο) και βοηθά τον ασθενή και την οικογένειά του στην προσαρμογή στο νέο περιβάλλον και τις νέες διαδικασίες

Εισαγωγή για χειρουργείο Ασθενείς που εισάγονται το πρωί της ίδιας μέρας της εγχείρησης ή της έναρξης της θεραπείας λέγονται εισαγωγές της «ίδιας μέρας» Ο νοσηλευτής παρέχει οδηγίες σχετικά με το σκοπό της εγχείρησης ή της θεραπείας, διαδικασίες προετοιμασίας και προεγχειρητική φροντίδα Η εισαγωγή, οι δηλώσεις συναίνεσης, τα διαγνωστικά τεστ, η εκπαίδευση του ασθενή και οι οδηγίες συνήθως ολοκληρώνονται πριν την ημέρα της επέμβασης Για την εκπαίδευση του ασθενή χρησιμοποιείται μια ποικιλία πηγών όπως μαθήματα, βίντεο, εγχειρίδια πληροφόρησης και τηλεφωνήματα στο σπίτι

Ο νοσηλευτής καθοδηγεί τους βοηθούς ώστε: Να εφοδιάζουν το θάλαμο του ασθενή με τον αναγκαίο εξοπλισμό πριν την εισαγωγή Να συγκε-ντρώσουν και να διασφαλί-σουν τα προσωπικά αντικείμενα του ασθενή Να συνοδεύσουν και να προσανατολί-σουν τον ασθενή και την οικογένειά του στη νοσηλευτική μονάδα Να συλλέξουν τα δείγματα που έχουν παραγγελθεί

Ξεκινήστε την ανάπτυξη του νοσηλευτικού πλάνου φροντίδας Καταγραφή και αναφορά Καταγράψτε το ιστορικό και τα ευρήματα της αξιολόγησης στις κατάλληλες φόρμες Αν ο ασθενής έχει προγενέστερη οδηγία, τοποθετήστε ένα αντίγραφο στον ιατρικό φάκελο Ενημερώστε τον ιατρό για την άφιξη του ασθενή αναφέρετε οποιαδήποτε ασυνήθιστα ευρήματα. Διασφαλίστε τις οδηγίες εισαγωγής αν δεν έχουν ήδη παρασχεθεί Ξεκινήστε την ανάπτυξη του νοσηλευτικού πλάνου φροντίδας

Επισημάνσεις Εκπαίδευσης Εξηγείστε στον ασθενή ότι σε κάθε βάρδια παρέχει φροντίδα διαφορετικός νοσηλευτής. Εξηγείστε τα χρονιά όρια και τον τρόπο με τον όποιο γίνεται η ανάθεση εργασίας Η εκπαίδευση λαμβάνει χώρα κατά τη διαδικασία της εισαγωγής. Παρέχετε πληροφορίες σχετικά με τα ευρήματα της φυσικής αξιολόγησης, τη φύση της ασθένειας, διαγνωστικές διαδικασίες, φάρμακα, κα Σε επείγουσα περίπτωση, ή αν ο ασθενής δεν είναι ικανός να αυτοεξυπηρετηθεί μερικώς, εισάγετε μέλη της οικογένειας

Η μεταφορά του ασθενή Οι ασθενείς μεταφέρονται σε νέες μονάδες φροντίδας υγείας και νέους οργανισμούς για να λάβουν διαφορετικού τύπου και επιπέδου υπηρεσίες και να έχουν ουσιώδη φροντίδα πιο κοντά στο σπίτι Κατά την μεταφορά των ασθενών πρέπει να διασφαλίζεται η συνέχιση της νοσηλευτικής φροντίδας Ο σκοπός είναι να συνεχίζεται η φροντίδα υγείας έτσι ώστε να αποφεύγονται διακοπές στη θεραπεία που να εμποδίσουν την εξέλιξη της ανάρρωσης

Μεταφορά ενός ασθενή από ένα τμήμα σε άλλο στο ίδιο Νοσηλευτικό Ίδρυμα Ο νοσηλευτής αρχικά δίνει μια τηλεφωνική αναφορά στο νοσηλευτή υποδοχής. Αυτό επιτρέπει στο νοσηλευτή υποδοχής να προετοιμαστεί για την άφιξη του ασθενή (π.χ. να ετοιμάσει το θάλαμο και να ασφαλίσει τον απαραίτητο εξοπλισμό) Όπως είναι κλινικά απαραίτητο, ο νοσηλευτής συνοδεύει τον ασθενή κατά τη μεταφορά παρέχοντας στο νοσηλευτή υποδοχής τον ιατρικό φάκελο, συστήνοντας τον ασθενή και δίνοντας ενημερωμένη αναφορά

Μεταφορά ασθενούς εκτός νοσηλευτικού ιδρύματος Μια κατάλληλη μεταφορά περιλαμβάνει: Ενημέρωση του ασθενή για τους κινδύνους και τα πλεονεκτήματα Εξασφάλιση της γραπτής συγκατά-θεσης του ασθενή για τη μεταφορά Εξασφάλιση της παροχής ιατρικής φροντίδας Ύπαρξη χώρου και ειδικευμένου προσωπικού για τη θεραπεία του ασθενή Εξασφάλιση αντιγράφων όλων των σχετικών ιατρικών φακέλων Μεταφορά με συμμετοχή εξειδικευμένου προσωπικού και εξοπλισμού μεταφοράς

Να βοηθήσουν τον ασθενή να ντυθεί Ο νοσηλευτής αναθέτει στους βοηθούς: Να βοηθήσουν τον ασθενή να ντυθεί Να μαζέψουν και να ασφαλίσουν τα προσωπικά αντικείμενα του ασθενή και οποιοδήποτε εξοπλισμό θα τον ακολουθήσει κατά τη μεταφορά Να συνοδέψουν τον ασθενή στη νοσηλευτική μονάδα ή στην περιοχή της μεταφοράς

Καταγραφή και Αναφορά Αποστολή από το νοσηλευτή των εγγράφων για την κατάσταση του ασθενή, συμπεριλαμβανομένων των ζωτικών σημείων και άλλων ευρημάτων από την αξιολόγηση, του πλάνου νοσηλευτικής φροντίδας, της ημερομηνίας και ώρας της μεταφοράς και της μεθόδου μεταφοράς Παραλαβή από το νοσηλευτή των εγγράφων του ασθενή με την άφιξη στο ίδρυμα, με καταγραφή της ημερομηνίας και ώρας άφιξης, του λόγου μεταφοράς, της μεθόδου μεταφοράς, της κατάστασης του ασθενή και της παρεχόμενης φροντίδας την ώρα της άφιξης

Παροχή Εξιτηρίου στους Ασθενείς Ο προγραμματισμός της εξαγωγής διευκολύνει τη μετάβαση ενός ασθενή από ένα νοσηλευτικό ίδρυμα σε πιο ανεξάρτητο επίπεδο φροντίδας είτε αυτό είναι το σπίτι είτε ένα άλλο ίδρυμα Ο συνολικός στόχος του προγραμματισμού της εξαγωγής είναι να παρέχεται το κατάλληλο επίπεδο και ποιότητα φροντίδας σε όλα τα στάδια της πορείας της κατάστασης του ασθενή Η διαδικασία του προγραμματισμού της εξαγωγής είναι περιεκτική και διεπιστημονική περιλαμβάνοντας όλους τους παρόχους φροντίδας οι οποίοι εμπλέκονται στη φροντίδα του ασθενούς Κάθε νοσηλευόμενος ασθενής χρειάζεται πλάνο εξαγωγής

Η διαδικασία της εξαγωγής λαμβάνει χώρα σε τρεις φάσεις: Τρεις φάσεις Οξείας Μεταβατικής Συνεχιζόμενης φροντίδας

Φάσεις εξαγωγής Στην οξεία φάση, η ιατρική περίθαλψη κυριαρχεί της προσπάθειας προγραμματισμού της εξαγωγής Κατά τη μεταβατική φάση, η ανάγκη για οξεία φροντίδα ακόμη υπάρχει αλλά η επείγουσα φύση της μειώνεται και οι ασθενείς αρχίζουν να σκέπτονται και να προγραμματίζουν τις μελλοντικές ανάγκες τους για φροντίδα Κατά την φάση της συνεχιζόμενης φροντίδας οι ασθενείς έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στον προγραμματισμό και στην εφαρμογή των δραστηριοτήτων της συνεχιζόμενης φροντίδας που είναι αναγκαίες μετά την εξαγωγή Η εξαγωγή είναι αγχωτική για τον ασθενή και την οικογένειά του. Πριν ο ασθενής παραλάβει το εξιτήριο, τόσο αυτός όσο και η οικογένεια πρέπει να γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα συνεχίσουν τη φροντίδα στο σπίτι και τί να περιμένουν σχετικά με τα συνεχόμενα φυσικά προβλήματα

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ