Μηχανές Αναζήτησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαδίκτυο.
Advertisements

Πρακτική Άσκηση Διδασκαλία σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κουβαράς Γεώργιος Χειμερινό Εξάμηνο
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ΜΑΡΙΝΑ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ ΆΝΝΑ ΙΣΟΥΦΙ Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Σιγρίου.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
Στόχος διαδικασίας παρακολούθησης, είναι η διασφάλιση της  υλοποίησης της πράξης σύμφωνα με τους όρους έγκρισής της  συμμόρφωσης των πράξεων με τους.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΚΑΡΔΙΩΝ Ζητήσαμε από τα παιδιά να μας πουν τι σημαίνει να έχεις καλή καρδιά και κακή καρδιά. Τα παιδιά είπαν τις απόψεις τους και ζητήσαμε.
Δραστηριότητα 5 η συζητήσαμε με τα παιδιά την ακόλουθη πρόταση: -σεβασμός είναι το να νιώθω καλά με τον εαυτό μου ρωτήσαμε τα παιδιά: πότε νιώθετε καλά.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Τι είναι το Ίντερνετ Παγκόσμιο Δίκτυο
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ πρακτικης
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ2 Βασίλης Α
9η δραστηριότητα –το σχολείο της καρδιάς
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 18 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑΣ
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015
Ρομαντισμός.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Επαναφορά Συστήματος σε προηγούμενη κατάσταση λειτουργίας (σημείο επαναφοράς) Αντίγραφο.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Έχετε επιχειρηματική ιστοσελίδα ή e-shop;
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΙΣΛΑΜ Β’ Εργασία β΄ τετραμήνου Μαθητές : Αλεξίου Απόστολος Βήχα Γαλήνη
αΝΑΝΕΩΣΙΜΕς ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕς ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΗς ΣΤ’
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Προφίλ Facebook.
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο και το ΕΠΑΛ Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
Ιστορικός Άτλας Centennia
Πειράματα Χημείας για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3
«Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών»
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ B’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ- ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑπΟ το μυθιστΟρημα Ε.Π. (ΕνωμΕνες ΠΑντα)
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μηχανές Αναζήτησης

Πως κάνουμε αναζήτηση στο διαδίκτυο Τι γίνεται όμως στην περίπτωση όπου χρειαζόμαστε πληροφορίες για κάποιο θέμα αλλά δε γνωρίζουμε ποιες είναι οι καλύτερες ιστοσελίδες για αυτό το θέμα; Υπάρχουν κάποιοι ιστότοποι οι οποίοι ψάχνουν μέσα στον απέραντο Παγκόσμιο Ιστό και μας παρουσιάζουν στην οθόνη μας μία λίστα από ιστοσελίδες που βρήκαν, οι οποίες θεωρούν ότι έχουν περιεχόμενο που είναι το πιο σχετικό με την αναζήτησή μας.

Μηχανές αναζήτησης Μερικές από τις πιο δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης είναι οι εξής: Google (www.google.com) Bing (www.bing.com) Yahoo (www.search.yahoo.com)

Πως χρησιμοποιούμε τις μηχανές αναζήτησης Πληκτρολογούμε στη γραμμή διεύθυνσης το URL της μηχανής αναζήτησης που ψάχνουμε. (π.χ www.google.gr) πατάμε enter και μας οδηγεί σε αυτό το περιβάλλον.

Πως θα επιλέξουμε τις σωστές λέξεις-κλειδιά για την αναζήτησή μας Είναι πολύ σημαντικό να περιγράφουμε ξεκάθαρα αυτό που αναζητούμε. Π.χ αν θέλουμε να βρούμε ένα άρθρο για τη μόλυνση θαλάσσιας περιοχής του Αιγαίου από διαρροή πετρελαίου τον περασμένο μήνα θα πρέπει να γράψουμε αναλυτικά «μόλυνση αιγαίου από διαρροή πετρελαίου»

Πως θα επιτύχουμε πιο στοχευμένα αποτελέσματα αναζήτησης Μόλις πατήσουμε enter στην οθόνη μας θα εμφανιστούν τα αποτελέσματα της αναζήτησής μας τα οποία όμως είναι πάρα πολλά (19.900 αποτελέσματα)

Πως θα επιτύχουμε πιο στοχευμένα αποτελέσματα αναζήτησης Πατώντας στο πεδίο «εργαλεία» (tools) που βρίσκεται κάτω από τη μπάρα αναζήτησης θα εμφανιστούν διάφορα βοηθητικά links (όλα- ειδήσεις-εικόνες-βίντεο-περισσότερα- χρόνος) τα οποία αν τα επιλέξουμε καθιστούμε την αναζητησή μας ακόμα πιο συγκεκριμένη.

Πως θα επιτύχουμε πιο στοχευμένα αποτελέσματα αναζήτησης Αν λοιπόν θέλουμε να βρούμε άρθρα που αφορούν σε μόλυνση της θαλάσσιας περιοχής του Αιγαίου τον περασμένο μήνα θα πρέπει να πάμε και να επιλέξουμε το πεδίο “ειδήσεις” (news) και από το πεδίο “χρόνος” (any time) να επιλέξουμε τον “περασμένο μήνα” (past month).

Πως θα επιτύχουμε πιο στοχευμένα αποτελέσματα αναζήτησης Αν θέλουμε να βρούμε εικόνες για την αναζήτησή μας τότε επιλέγουμε μόνο το πεδίο “εικόνες” (images)

Τι είναι το Υπερκείμενο (ή ο Υπερσύνδεσμος) Πολλές φορές καθώς διαβάζουμε ένα κείμενο παρατηρούμε μερικές λέξεις να έχουν διαφορετικό χρώμα και όταν βάλουμε το ποντίκι πανω τους ο κέρσορας αλλάζει από βελάκι σε χεράκι. Όταν τις πατήσουμε (ένα κλικ) με το ποντίκι μας οδηγούν σε ένα άλλο κείμενο (άλλη ιστοσελίδα). Μερικές φορές μπορεί και μια φωτογραφία να μας οδηγήσει σε άλλη ιστοσελίδα.