ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προστατευόμενες Περιοχές Ε κπαίδευση για την Α ειφόρο Α νάπτυξη Ενέργεια Complex 2 ο Γυμνάσιο Βούλας.
Advertisements

Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
Ετσι θα κάνετε οικονομία στο νερό! Να κι ένας σωστός τρόπος να κάνετε οικονομία στο νερό. Πλένεστε και το νεράκι που κυλάει πηγαίνει στο καζανάκι σας...
Στέλιος Ευσταθίου Βλαδένης Θεόδωρος ΘΕΜΑ: ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ BLOG.
Σεξουαλική παρενόχληση μέσω διαδικτύου και παιδική αποπλάνηση
Το απόγευμα της Καθαράς Δευτέρας γίνεται η κορύφωση των πολιτιστικών εκδηλώσεων. Ο βασιλιάς Kαρνάβαλος, με ακολουθία αρμάτων, μασκαράδων, μαζορετών.
Ο Φεγγαρο-Σκεπαστούλης
ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ Ελένη Βακανά.
Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Δ/ντης Διεύθυνσης Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών, ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης και κοινωνικής.
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ/ΓΝΩΣΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ Η΄ ΜΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ MODERN GREEK IB LANGUAGE AND LITERATURE H/SL.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ  Η παιδαγωγική χρήση/αξιοποίηση της λογοτεχνίας γενικά και η «χαμένη» λογοτεχνικότητα. «ΣΧΟΛΙΟ-ΜΥΘΟΣ;» Ο.
Εμπλοκή εφήβων µε το διαδίκτυο & υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου Γιώργος Τσουβέλας Ψυχολόγος, ΜSc, MPH, cPhD Υπότροφος του Κοινωφ. Ιδρύµατος Αλέξανδρος Σ.
Sxoleio.info δικτυακή εφαρμογή για μαθητές και δασκάλους δημιουργία - προοπτικές Απόστολος Τσομπανόπουλος, Καβάλα 2008/05/17.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μια δυναμική παρουσία στο χώρο του διαδικτύου ! Κοινωνικά.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Η «αποπλάνηση» μέσω Διαδικτύου
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς.
Ιστοεξερευνήσεις Εργαστήριο
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο
Τοπικη ιστορια- βιωματικη δραση
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
Βδομάδα 6_18/2/16 Aims 1. Active verbs in –αω (conjugation B1)
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Η ΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Από τον Web 1.0 στον Web X
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης ως δημοσιογραφικό εργαλείο
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Σχ. Έτους Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Π.Θ. Γ΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας.
Επιμορφωτική Ημερίδα Φιλολόγων
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ: ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ; - ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ; - ΤΑΜΠΕΛΑ;
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Κοινωνικά Δίκτυα και Ανήλικοι Χρήστες: Κίνδυνοι και Προφυλάξεις
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο Κεφάλαιο 11-Εισαγωγή στην HTML
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
Δραστηριότητα 2 Αφορά στον κλάδο ΠΕ60
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
Lượng hóa link building
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)

Τι μας αρέσει να κάνουμε στο διαδίκτυο

Τι πρέπει να προσέχουμε στο διαδίκτυο Να μην αποκαλύπτουμε προσωπικά μας δεδομένα Να μη μιλάμε με αγνώστους Να μην παίζουμε παιχνίδια ακατάλληλα για την ηλικία μας Να μην παραμελούμε τις δραστηριότητές μας για χάρη του διαδικτύου Να σεβόμαστε τους άλλους χρήστες του διαδικτύου 0ταν κάτι μας ανησυχήσει να το πούμε σε έναν ενήλικα που εμπιστευόμαστε

Πόσο «φίλοι» είναι τελικά οι διαδικτυακοί σου φίλοι… Δε δεχόμαστε αιτήματα φιλίας και δε συνομιλούμε ποτέ με αγνώστους Πίσω από την οθόνη του υπολογιστή μπορεί να κρύβεται οποιοσδήποτε. Ακόμα και ένας 50χρονος που λέει ψέματα ότι είναι 10χρονος… Δε δεχόμαστε ποτέ να συναντηθούμε μόνοι μας με κάποιον που γνωρίσαμε διαδικτυακά, όσο χρόνο και αν συνομιλούμε μαζί του Αν κάποιος μας ενοχλεί ή μας κάνει να νιώσουμε άβολα το λέμε σε έναν ενήλικα.

Τι είναι το Grooming ; Το διαδικτυακό grooming ή αλλιώς «αποπλάνηση» συμβαίνει όταν ένας ενήλικας έρχεται σε επαφή µέσω του διαδικτύου µε ένα παιδί ή έφηβο προκειμένου να το συναντήσει από κοντά και να το εκμεταλλευτεί µε πολύ άσχημο τρόπο. Το grooming µέσω διαδικτύου είναι ένα έγκλημα που τιμωρείται αυστηρά σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

Μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι Groomers

Ποια είναι τα προσωπικά μας δεδομένα

Ποιος έχει… Τραβήξει μια φωτογραφία; Τραβήξει μια selfie; Κοινοποιήσει μια φωτογραφία στο διαδίκτυο; Επεξεργαστεί ή αλλάξει μια φωτογραφία;

Πως θα είμαι σίγουρος ότι μοιράζομαι φωτογραφίες με ασφάλεια; Πριν κοινοποιήσεις μια φωτογραφία σκέψου και ρώτα τον εαυτό σου… Με ποιον τη μοιράζομαι; Ποιος άλλος μπορεί να τη δει; Εκείνοι που θα τη δουν τι θα μάθουν για μένα; Εκείνοι που θα τη δουν τι θα μάθουν για τους υπόλοιπους που απεικονίζονται στη φωτογραφία;

Πως θα δημιουργήσω έναν «ισχυρό» κωδικό πρόσβασης Αποφεύγω το προφανές (ημ.γέννησης, όνομα κ.α) Χρησιμοποιώ περισσότερους από 8 χαρακτήρες Χρησιμοποιώ γράμματα μαζί με αριθμούς και σύμβολα Δε χρησιμοποιώ λέξεις που υπάρχουν στο λεξικό ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ: Δεν εμπιστεύομαι σε κανέναν τον κωδικό ασφαλείας που χρησιμοποιώ

Πως θα καταλάβω εάν δαπανώ υπερβολικά πολλές ώρες στο διαδίκτυο; Θέλεις να περνάς συνεχώς όλο και περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο; Όταν δεν είσαι συνδεδεμένος σκέφτεσαι διαρκώς τις διαδικτυακές σου δραστηριότητες; Δεν περνάς χρόνο με την οικογένεια ή/και τους φίλους σου ή παραμελείς τις δραστηριότητές σου εξαιτίας του διαδικτύου; Νιώθεις κενό, ανησυχία, άσχημη διάθεση ή και επιθετικότητα όταν δεν είσαι συνδεδεμένος ή όταν οι γονείς σου προσπαθούν να σου περιορίσουν τη χρήση του διαδικτύου; Ο χρόνος ενασχόλησής σου με το διαδίκτυο αποτελεί σημείο τριβής με την οικογένειά σου;

Τι μπορώ να κάνω για να βοηθήσω τον εαυτό μου Ενίσχυσε τις ικανότητες στις διαπροσωπικές σου σχέσεις και επέκτεινε το δίκτυο των φίλων σου. Βρες υγιείς δραστηριότητες που σου αρέσουν στην πραγµατική ζωή προκειµένου να γεµίσεις τον ελεύθερο χρόνο σου! Θέσε µόνος/µόνη σου στόχο για τις ώρες που θα δαπανήσεις στο διαδίκτυο και µην περιµένεις από τους γονείς σου να το κάνουν αυτό για σένα!

Χρήση του διαδικτύου με μέτρο! Μην αντικαθιστάς τους φίλους σου στον πραγματικό κόσμο με τους φίλους από το διαδίκτυο Βάλε όρια στη χρήση του διαδικτύου και μην παραμελείς τις υπόλοιπες δραστηριότητες σου

Πιστεύουμε ό,τι διαβάζουμε στο διαδίκτυο; Φυσικά και ΌΧΙ! Στο διαδίκτυο ο καθένας μπορεί να γράψει ότι θέλει

Πως ακριβώς µπορεί να εκφραστεί ο διαδικτυακός εκφοβισµός; Οι µορφές που µπορεί να πάρει ο διαδικτυακός εκφοβισµός είναι ποικίλες και µπορεί να περιλαµβάνουν: την αποστολή µηνυµάτων µε βλαβερό και απειλητικό περιεχόµενο, την αποστολή ή δηµοσίευση ευαίσθητων πληροφοριών όπως σεξουαλικές προτιµήσεις, τη δηµοσίευση προσωπικών φωτογραφιών σε blog και κοινωνικά δίκτυα, τη δηµιουργία ψεύτικου προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα µε σκοπό την γελοιοποίηση κάποιου παιδιού, τη δηµιουργία κάποιας οµάδας στο διαδίκτυο µε σκοπό τον εξευτελισµό του παιδιού, κ.α. Οι µορφές του διαδικτυακού εκφοβισµού µπορεί να είναι πραγµατικά πολλές καθώς µέσα από κάθε νέο κοινωνικό δίκτυο ή κάθε νέα εφαρµογή ή κάθε νέο παιχνίδι µπορεί να προκύψει κάποια µορφή διαδικτυακού εκφοβισµού.

Είναι πράγµατι ένα αστείο; Να θυµόµαστε ότι αστείο είναι όταν γελάµε όλοι µε αυτό και όχι µόνο ο ένας. Δυστυχώς ο διαδικτυακός εκφοβισµός δεν είναι αστείο που µπορεί να συµβεί µεταξύ συνοµηλίκων αλλά µια πολύ επικίνδυνη πράξη µε µακροχρόνιες και τραυµατικές συνέπειες για το παιδί που το βιώνει αλλά και για το παιδί που το παρατηρεί! Ανάµεσα στις συνέπειες αυτές περιλαµβάνονται: κατάθλιψη, αυτοκαταστροφική ή αυτοκτονική συµπεριφορά, χαµηλή αυτοεκτίµηση, κακή επίδοση στο σχολείο, κοινωνική αποµόνωση, αποχή από το σχολείο και τις παρέες συνοµηλίκων τους, κ.α.

Τι µπορούµε να κάνουµε προκειµένου να προστατευτούµε; Τι µπορούµε να κάνουµε προκειµένου να προστατευτούµε; Δε δίνουµε ποτέ τους κωδικούς µας σε κανέναν, ούτε στους καλύτερους φίλους µας. Δεν στέλνουµε µηνύµατα όταν είµαστε θυµωµένοι. Είναι δύσκολο να πάρουµε πίσω αυτά που έχουµε πει πάνω στο θυµό µας. Όταν κάτι δε µας φαίνεται σωστό σε έναν ιστοχώρο ή σε µια συνοµιλία, τότε κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι. Γι’ αυτό, εάν αισθανθούµε άσχηµα, ας βγούµε αµέσως από τον ιστοχώρο ή ας διακόψουµε αµέσως τη συνοµιλία. Ας συνειδητοποιήσουµε ότι η διαδικτυακή επικοινωνία δεν είναι πάντα ιδιωτική, καθώς οι άλλοι µπορούν να αντιγράψουν, να εκτυπώσουν και να µοιραστούν µε άλλους τα λεγόµενά µας ή τις φωτογραφίες µας. Δεν προωθούµε µηνύµατα ή εικόνες και φωτογραφίες που θα µπορούσαν να πληγώσουν τα συναισθήµατα κάποιου. Έχουµε στο µυαλό µας ότι, εάν κάποιος µας στείλει ένα µήνυµα και το προωθήσουµε ή γελάσουµε µε αυτό, στην ουσία γινόµαστε και εµείς µέρος του εκφοβισµού.

Ας μιλήσουμε…..

Και αν µου έχει ήδη συµβεί… Τι να κάνω; Δεν απαντάµε στα εκφοβιστικά µηνύµατα. Μπλοκάρουµε την πρόσβαση του αποστολέα. Κρατάµε και αποθηκεύουµε τα µηνύµατα ή τις συνοµιλίες. Αυτό θα µας είναι χρήσιµο εάν χρειαστεί ή εάν θελήσουµε να το καταγγείλουµε.

Να το πω σε έναν ενήλικα αν… Κάποιος με κάνει να νιώσω άβολα με αυτά που μου λέει Συναντήσω ακατάλληλο περιεχόμενο στο διαδίκτυο