Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Modern Greek Lessons
Advertisements

Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δημιουργικές δραστηριότητες
ΤΑ ΤΡΕΛΑ ΜΥΑΛΑ Δημοσιογράφοι!!!.
Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο
Ελληνικά στο ΤΕΠΑΚ1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΓΛΩΣΣΩΝ • ΣΗΜΕΡΑ • ΑΥΡΙΟ • ΧΤΕΣ.
Πρόσωπα: Τόπος: Χρόνος: Μάτα μπαμπάς μαμά Το δωμάτιο της Μάτας
2.2.Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων
Γνωριμία με το ρήμα, το υποκείμενο, το αντικείμενο και το αντικείμενο
Τι κάνω όταν έχει σεισμό;
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Μαρία Κουρή Πάολα Αλυσανδράτου Ελένη Μαρτσέλου
Η σωστή αντιμετώπιση των Πανελληνίων εξετάσεων
ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ Ελένη Βακανά.
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες
Θέατρο σκιών.
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Αναμνήσεις του καλοκαιριού
Ξημερώνει μια νέα μέρα. Ώρα για σχολείο…
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
Στην τάξη μου.
Modern Greek Lessons 29, 30.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
• Greetings • Personal Pronouns • The irregular verb «Είμαι» • The Verb in the present tense.
Εναλλακτική λύση Εάν ο χρόνος μας δεν είναι αρκετός για να καλυφθούν όλες οι συνεδρίες τότε αρκετές από αυτές αναθέτονται σε διαφορετικές ομάδες οι οποίες.
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Καθαριότητα «Φροντίζω τον εαυτό μου!»
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
ΤΑ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΑ - ΜΑΡΙΑΣ Όταν τρως σπιτικό φαγητό το καταλαβαίνεις…… μυρίζει και έχει Μμμμμ… άλλη γεύση!!!!!!!!!!!!
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πως πέρασα το καλοκαίρι
Όλα για την υγεία μου Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Ο οργανισμός για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται ενέργεια. Για τον.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
ONOMATIKEΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
Greek II LECTURE 6 MRS DOXA EFSTATHIOU. 1.Θα περάσουν το Πάσχα στην Καλαμπάκα. 2. Η Καλαμπάκα είναι στη Θεσσαλία. 3. Η Ηρώ. 4. Τα Μετέωρα είναι ψηλοί.
Lesson 2 ΜΑΘΗΜΑ 2 GRE 101. Verbs in active and passive voice.
Lesson 3 Μάθημα 3 GRE 101 GREEK. Ουσιαστικά/Nouns: Αρσενικά ο Θηλυκά η Ουδέτερα το -ας ο αναπτήρας -η η μηχανή -ο το βιβλίο -ης ο χάρτης -α η ομπρέλα.
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Future events (revision) Health and body
Ελενη νασοπουλου Υπεύθυνος Καθηγητής: κ. Καπετανάκης
11/2/16 Aims Object and Numbers
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Μου χαρίζεις την ουρά σου;
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Το Αγαπημένο Μου Μέρος Άγγελος-Πέτρος Δ
Describing past events Interview At a restaurant
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Προσωπικές αντωνυμίες
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Μίρα Λιουμπσιόβα – Το σχολείο μου
Τι έκανες εσύ χτες/ προχτές/ την περασμένη Παρασκευή;
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ ΑΣΚΗΣΗ. Να συμπληρώσετε τις προτάσεις διαλέγοντας τα σωστά ρήματα από τη στήλη και βάζοντάς τα στην κατάλληλη πρόταση και στον κατάλληλο χρόνο και πρόσωπο. Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ Τα βιβλία μου τα ______________στην τσάντα μου αργώ-καιω Το αυτοκίνητο ______________βενζίνη παίζω Ψες κοιμήθηκα λίγο, και τώρα ______________ τρέχω Το φαγητό ______________στο τραπέζι κατασκευάζω ______________και ______________να προλάβω νυστάζω Το γάλα το ______________το πρωί και το βράδυ δαγκώνω Το σχολείο ______________ψηλά στο χωριό λύνω Ο Γιώργος ______________τις ασκήσεις του βρίσκομαι Η Ελένη ______________ τα μαθήματά της πίνω Η Μαρία ______________με τις κούκλες της γράφω Ο σκύλος τον ______________στο πόδι διαβάζω