Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 37 ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Advertisements

ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΥΟΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΑ. Λειτουργική ταξινόμηση μυοκαρδιοπαθειών Οι περισσότερες μυοκαρδιοπάθειες Οι διηθητικές και ινοπλαστικές νόσοι.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
1. 2 Προτεραιότητες Εθνικής Υπηρεσίας για το 2016 Η Εθνική Υπηρεσία, για το 2016, λαμβάνοντας υπόψη τα πιο κάτω, έχει ορίσει τις δικές τις προτεραιότητες,
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
Εκπαιδευτικές Δράσεις του Ο.Α.Σ.Π. Η εφαρμογή του έργου «RACCE» Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Δρ Α. Κούρου Δρ Α. Κούρου Προϊσταμένη Τμήμ.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
«ΓΡΑΜΜΗ-ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ» : ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Μέλος των: Child Helpline International (CHI) Eurochild International Society for Prevention.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
“Κινητικότητα Erasmus & ECTS/DS Labels” Αθήνα, 6 Απριλίου 2012 National Teams of Bologna Experts Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts.
Πανεπιστήμιο Πειραιώς Πιστοποίηση με ISO ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑ ISO 9001:2008 ΔΙΕΘΝΗΣ  ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ  ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ  ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ 
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Ενημέρωση για φοιτητές/τριες
ERASMUS+ ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης Λευκωσία, 12 Ιουνίου 2017
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Αλγόριθμος όνομα_αλγορίθμου Εντολές Τέλος όνομα_αλγορίθμου
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Προδιαγραφές Ευχρηστίας Ιστοχώρων Γενικές Αρχές και Σημεία Ελέγχου
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΚΟΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΕΝΤΟΡΑΣ: κ. ΜΟΣΧΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΧΡΗΣΗ Ή ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
η βιβλιοθηκη μας Φιλίπ Μπαρμπώ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Ετοιμάστηκε για: Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα
Programme for International Student Assessment 2018
Φορέας Διαπιστευμένος για την Διενέργεια Ελέγχων
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟΙ ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
Programme for International Student Assessment 2018
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Programme for International Student Assessment 2018
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Η φοίτηση στο ….
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
10645/ΓΔ4/ ΥπουργικΗ ΑπΟφαση ΕγγραφεΣ, μετεγγραφεσ, φοΙτηση και θΕματα οργΑνωσηΣ τηΣ σχολικΗΣ.
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Erasmus+ Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107 Link_UP the world!

καταληκτική ημερομηνία υποβολής (για την Ιδρυματική Πρόταση) CALL for Proposals 2018-2020 καταληκτική ημερομηνία υποβολής (για την Ιδρυματική Πρόταση) 1 Φεβρουαρίου 2018 Καταληκτική Ημερομηνία υποβολής σχεδίων κινητικότητας έως 18/1/2018

Σχόλια - Παρατηρήσεις (Εθνική Μονάδα Συντονισμού / ΙΚΥ) σχετικά με τις Ποιοτικές Ερωτήσεις της Πρότασης Η στρατηγική διεθνοποίησης των Ιδρυμάτων που ανήκουν σε χώρες-Προγράμματος (χώρες ΕΕ) και των Ιδρυμάτων που ανήκουν σε χώρες-Εταίρους (χώρες εκτός ΕΕ) δεν είναι ξεκάθαρη ή/και δεν περιγράφεται επαρκώς Παρατηρείται αντιγραφή-επικόλληση Κριτήριο 4 (αντίκτυπος και διάδοση): δόθηκαν πολύ γενικές απαντήσεις Ρεαλισμός: Σε αρκετές περιπτώσεις δεν λήφθηκε υπόψη ο διαθέσιμος προϋπολογισμός ή/και περιορισμοί Σχόλια – παρατηρήσεις που δεχθήκαμε από το ΙΚΥ κατά την υποβολή της περσινής πρότασης

Τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» της συγγραφής ! Βασισμένοι στις προτάσεις και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, το ΙΚΥ μας μετέφερε έναν άτυπο οδηγό καλής πρακτικής. Πρόκειται για οδηγίες σύνταξης της νέας πρότασης που απευθύνονται στις διοικήσεις, αλλά πρέπει να ληφθούν υπόψη από τα μέλη ΔΕΠ που θα αποστείλουν τις προτάσεις τους, προκειμένου το Γραφείο μας να έχει μια σωστή τροφοδότηση

Κριτήριο 1: Συνάφεια της στρατηγικής 30 ΜΟΡΙΑ Κριτήριο 1: Συνάφεια της στρατηγικής «Εξηγήστε γιατί το προβλεπόμενο σχέδιο κινητικότητας σχετίζεται με τη στρατηγική διεθνοποίησης των εμπλεκόμενων Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης (τόσο στη χώρα-Προγράμματος όσο και στη χώρα-Εταίρο). Αιτιολογήστε τον τύπο των προτεινόμενων κινητικοτήτων (φοιτητές και/ή προσωπικό).»

Κριτήριο 1: Συνάφεια της Στρατηγικής Ποιοι οι λόγοι υλοποίησης του σχεδίου κινητικότητας που υποβάλλετε ; Γιατί έχετε προτιμήσει την συγκεκριμένη χώρα-Εταίρο; Πώς το σχέδιο κινητικότητας συνδέεται με τη στρατηγική διεθνοποίησης του Ιδρύματος σας και του Ιδρύματος της χώρας-Εταίρου ; Ποια τα «μετρήσιμα στοιχεία» του Ιδρύματος-Εταίρου ; (μέγεθος, επιρροή, εμπλεκόμενες σχολές/τμήματα, ομοιότητα προγραμμάτων σπουδών) Γιατί επιλέγετε τη μετακίνηση φοιτητών ή/και προσωπικού ; Εξηγήστε γιατί θέλετε να έχετε κινητικότητα (προσέλκυση ταλέντων; Ερευνητικοί σκοποί;) - Εξηγήστε την προτίμηση σας για την συγκεκριμένη περιοχή/χώρα που επιλέγετε (υπάρχει κάποια ιδρυματική στρατηγική που ευνοεί τη συνεργασία με την εν λόγω χώρα/περιοχή;) Εδώ είναι χρήσιμα MoU, Cooperation agreements, συνέδρια, κοινές δημοσιεύσεις, συμμετοχή σε κοινά δίκτυα, κ.λπ. - Εξηγήστε γιατί το σχέδιο κινητικότητας σχετίζεται με τη στρατηγική διεθνοποίησης του Ιδρύματος ( η στρατηγική σας επικεντρώνεται στη δημιουργία συνεργασιών/δικτύων στον τομέα της εκπαίδευσης, καινοτομίας και έρευνας; Η επιλογή του Ιδρύματος εταίρου γίνεται με σκοπό την ενδυνάμωση της εν λόγω συνεργασίας; Πώς; ) - Προσπαθήστε να παράσχετε «μετρήσιμες πληροφορίες» για τους εταίρους που έχετε επιλέξει (μέγεθος και επιρροή σε συγκεκριμένο τομέα; Συμμετέχοντα Τμήματα, συμπληρωματικότητα των Σχολών/τμημάτων που εμπλέκονται; Ομοιότητα των προγραμμάτων σπουδών) - Προσπαθήστε να διακρίνετε τους ακριβείς λόγους για τους οποίους επιλέξατε να μετακινήσετε φοιτητές, προσωπικό, φοιτητές & προσωπικό (π.χ. αν θέλουμε να υποδεχθούμε 5 φ. από το Μαρόκο και να στείλουμε 3 Καθ. προς τις Φιλιππίνες, θα πρέπει να αιτιολογήσουμε τους αριθμούς και τις κατηγορίες μετακινούμενων, καθώς και τις χώρες από και προς. Χρειάζεται να ενισχύσετε και να προετοιμάσετε τη συνεργασία πριν αρχίσουν οι κινητικότητες φοιτητών; Να οικοδομήσετε αμοιβαία εμπιστοσύνη; Να διευκολύνετε τη διαδικασία αναγνώρισης; Ίσως η κινητικότητα προσωπικού είναι το πρώτο βήμα)

Κριτήριο 1: Συνάφεια της Στρατηγικής Η στρατηγική είναι περιεκτική, απλή και συγκεκριμένη ; γιατί η δημιουργία νέων συνεργασιών είναι σημαντική ; Ποια είναι η σημασία των προσφερόμενων μαθημάτων στην ενίσχυση των προγραμμάτων σπουδών ;

Κριτήριο 1: Συνάφεια της Στρατηγικής Τι να προσέξουμε: Όχι γενικότητες όχι απεριόριστες επιλογές κινητικοτήτων (Ο προϋπολογισμός είναι περιορισμένος) Όχι αναφορά σε μονοδιάστατη στρατηγική όχι κοινή αιτιολόγηση για κάθε χώρα-Εταίρο Όχι αντιγραφή-επικόλληση. (Αν οι απαντήσεις είναι όμοιες τότε να καταγράφεται η απάντηση σας μια φορά και να παραπέμπετε σε αυτή σε όλο το φάσμα του σχεδίου σας). Όχι γενικές απαντήσεις .. Περιορίστε το εύρος της αίτησης (μην αιτείστε κινητικότητες για το σύνολο των χωρών Εταίρων. Ο προϋπολογισμός είναι περιορισμένος) Όχι μονόπλευρη στρατηγική και αντιμετώπιση … Περιγράψτε τι θα κάνει ο εταίρος σας στο πλαίσιο του σχεδίου κινητικότητας. Περιγράψτε τα κοινά οφέλη Μη δίνετε την ίδια αιτιολογία για την επιλογή διαφορετικών χωρών Εταίρων. Παρότι μπορεί να έχετε παρόμοιους λόγους για τους οποίους επιλέγετε τους εταίρους σας στην ίδια χώρα/περιοχή, τα οφέλη κάθε συνεργασίας θα είναι διαφορετικά (ανάλογα με το Ίδρυμα). Αυτό θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στην περιγραφή σας Όχι στην αντιγραφή-επικόλληση. Σε περίπτωση που οι απαντήσεις σας είναι ίδιες για κάθε χώρα Εταίρο, παρακαλούμε να τις απαντάτε μια φορά μόνο και να παραπέμπετε στην πρώτη σας απάντηση σε όλη την αίτηση

Κριτήριο 2: Ποιότητα της συνεργασίας 30 ΜΟΡΙΑ Κριτήριο 2: Ποιότητα της συνεργασίας «Περιγράψτε την προηγούμενη εμπειρία σας σχετικά με τη συνεργασία σας με ΑΕΙ σε αυτή τη χώρα - εταίρο, αν υπάρχει, και αναλύστε τις ευθύνες, τους ρόλους και τα καθήκοντα για το προβλεπόμενο σχέδιο κινητικότητας»

Κριτήριο 2: Ποιότητα της συνεργασίας Ποιος θα προσφέρει τα μαθήματα; Ποιος θα υποστηρίξει και πώς την έκδοση visa, την ασφάλιση και τη διαμονή ; Ποιος θα επιλέξει τους συμμετέχοντες και με ποια κριτήρια ; Ποιες οι δραστηριότητες φοιτητών ή/και προσωπικού; Πώς θα διεκπεραιωθεί ο προϋπολογισμός ; Ποιοι οι τρόποι επικοινωνίας μεταξύ των Ιδρυμάτων ; Σιγουρευτείτε πως οι εταίροι σας διαθέτουν την οικονομική επάρκεια / εμπειρία για να τρέξουν τα σχέδια κινητικότητας Ποια η εμπειρία του φορέα σας στην υλοποίηση κινητικοτήτων; Ποια η προηγούμενη εμπειρία συνεργασίας σας και πώς συμβάλλει στην ενίσχυση νέων προοπτικών; Προσπαθήστε να επικεντρωθείτε στις δραστηριότητες που περιγράφονται στη Συμφωνία μεταξύ Ιδρυμάτων (IIAs) (κριτήρια επιλογής, κατάλογος μαθημάτων, γλωσσική προετοιμασία, Συμφωνία μάθησης, VISA, ασφάλιση, στέγαση, αναγνώριση, κ.λπ.) Εξηγήστε το διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων, όπως αυτή έχει καθοριστεί σε συνεργασία με τον εταίρο σας (Ποιος παρέχει ποια μαθήματα και πότε; Ποιος παρέχει υποστήριξη για θέματα VISA/ασφάλισης/στέγασης; Ποιος είναι υπεύθυνος για την επιλογή και/ή την αξιολόγηση των υποψηφίων; Τι θα πρέπει να κάνει ο φοιτητής/προσωπικό; Περιγράψτε τον τρόπο με τον οποίο θα γίνεται η επικοινωνία μεταξύ των Ιδρυμάτων σας (ποιος είναι υπεύθυνος για τη γραφειοκρατία; Πώς θα παρακολουθείτε και πώς θα καταγράφετε τις κινητικότητες;)

Κριτήριο 2: Ποιότητα της συνεργασίας Μην ξεχάσετε: Να αναφερθείτε στο πώς θα εργαστείτε για την υλοποίηση του μελλοντικού σχεδίου σας! Τις διευθετήσεις συνεργασίας (τις δικές σας και του Εταίρου). Τι θα κάνει ο καθένας! Προσοχή ! μην αναφερθείτε στα ίδια σημεία με εκείνα του κριτηρίου 3 (Ποιότητα σχεδιασμού και της υλοποίησης, διαδικασία επιλογής, υποστήριξη και αναγνώριση)

Κριτήριο 3: Ποιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης 20 ΜΟΡΙΑ Κριτήριο 3: Ποιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης «Παρουσιάστε τις διαφορετικές φάσεις του σχεδίου κινητικότητας και τον σχεδιασμό της επιλογής, της υποστήριξης και την αναγνώρισης της περιόδου κινητικότητας των συμμετεχόντων.»

Κριτήριο 3: Ποιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης Να αναφέρετε επίπεδα σπουδών και κριτήρια επιλογής Να λάβετε υπόψη τα ζητήματα επιλεξιμότητας Καταγράψτε συνοπτικά και συγκεκριμένα τις 3 φάσεις της κινητικότητας: πριν- κατά τη διάρκεια- μετά Περιγράψτε την ποιότητα διευθετήσεων και συνεργασίας σχετικά με: επιλογή, υποστήριξη και αναγνώριση κινητικότητας, στα Ιδρύματα σας και στα Ιδρύματα των χωρών Εταίρων Καταγράψτε την υποστήριξη που θα παρέχετε σε άτομα από ευπαθείς ομάδες, ως προς τη γλωσσική προετοιμασία, τις πολιτιστικές δραστηριότητες κ.λπ. Αναφέρετε ενδεικτικά το χρονοδιάγραμμα για κάθε δραστηριότητα Προσπαθήστε να οργανώσετε την απάντηση σας στο ερώτημα έχοντας υπόψη τις τρείς φάσεις της κινητικότητας: πριν- κατά τη διάρκεια- μετά (τι προσφέρεται στους φοιτητές/προσωπικό κατά τη διάρκεια των διαφορετικών φάσεων; Από ποιους;) Αναφέρετε την πληρότητα και την ποιότητα των δομών συνεργασίας όσον αφορά την επιλογή, υποστήριξη και αναγνώριση (και του προσωπικού), στα Ιδρύματα σας και στα Ιδρύματα των χωρών Εταίρων (πώς θα επιλεγούν οι συμμετέχοντες; Θα λάβουν υποστήριξη για VISA/στέγαση; Τι είδους υποδομές θα έχουν στη διάθεση τους; (βιβλιοθήκες, μαθήματα πληροφορικής, κ.λπ.); Πόσες μονάδες ή αντίστοιχες τους θα λάβουν για την περίοδο κινητικότητας; Με ποιόν τρόπο τα Ιδρύματα θα επωφεληθούν της κινητικότητας του προσωπικού;) Περιγράψτε πώς θα στηρίξετε τα άτομα από ευπαθείς ομάδες (γλωσσική προετοιμασία, πολιτιστική ενσωμάτωση , κ.λπ.), εφόσον έχει προβλεφθεί (θα κάνουν μαθήματα γλωσσικής υποστήριξης; Θα υπάρξουν κοινωνικές δραστηριότητες; Τα άτομα από ευπαθείς ομάδες ή με αναπηρίες, πώς θα ενθαρρυνθούν να συμμετάσχουν;) Παρέχετε ένα ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα για κάθε δραστηριότητα (πότε θα γίνει η επιλογή συμμετεχόντων, πότε θα αναγνωριστεί η περίοδος κινητικότητας, κ.λπ)

Κριτήριο 3: Ποιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης Μην ξεχάσετε: τον κύκλο σπουδών και το διάστημα κινητικότητας των εξερχόμενων φοιτητών στις περιοχές 6,7,8,10 και 11 (βλ. E+ International Credit Mobility Handbook for Participating Organisations & EΜΣ/ΙΚΥ) την περιγραφή των δραστηριοτήτων (από εσάς και από τον Εταίρο) (κυρίως για τη διαδικασία αναγνώρισης) την αναγνώριση της κινητικότητας του προσωπικού (ποια τα πλεονεκτήματα της εμπειρίας) αποφύγετε την αναφορά σε όσα περιγράψατε στο κριτήριο 2 (Ποιότητα της συνεργασίας). (Αν δεν μπορείτε να το αποφύγετε, τότε αναφερθείτε στο κριτήριο 2 χωρίς αντιγραφή-επικόλληση)

ΚΑ 107/ Call 2018 Συγκεντρωτικός πίνακας καταγραφής κινητικοτήτων και επιλέξιμων φορέων   Κινητικότητα για σπουδές (SMS) Κινητικότητα για Πρακτική Άσκηση (SMT) Κινητικότητα για διδασκαλία (STA) Κινητικότητα για επιμόρφωση (STT) Φορέας Προέλευσης να είναι… ΑΕΙ Χώρας-Προγράμματος ή Χώρας-Εταίρου Χώρας-Προγράμματος ή ή Χώρας-Εταίρου Δημόσιος ή ιδιωτικός φορέας Χώρας-Προγράμματος Φορέας Υποδοχής μπορεί να είναι… χώρας-Προγράμματος Δημόσιος ή ιδιωτικός φορέας Δημόσιος ή ιδιωτικός φορέας

Κριτήριο 4: Αντίκτυπος και Διάδοση 20 ΜΟΡΙΑ Κριτήριο 4: Αντίκτυπος και Διάδοση «Περιγράψτε τον επιθυμητό αντίκτυπο του σχεδίου κινητικότητας στους συμμετέχοντες, δικαιούχους, συνεργαζόμενους φορείς και σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο. Περιγράψτε τους τρόπους διάδοσης των αποτελεσμάτων του σχεδίου κινητικότητας σε επίπεδο Σχολής και Ιδρύματος, καθώς και γενικότερα στις χώρες Προγράμματος και στις χώρες Εταίρους.»

Κριτήριο 4: Αντίκτυπος και Διάδοση Ποια τα αποτελέσματα και ο αντίκτυπος του σχεδίου κινητικότητας σε συμμετέχοντες, οργανισμούς και συνεργαζόμενες χώρες, σε τοπικό/περιφερειακό/εθνικό επίπεδο, στη χώρα σας και στη χώρα-Εταίρο ; Ποιες είναι οι δραστηριότητες διάχυσης και πώς θα τις υλοποιήσετε ;(δημοσιεύσεις, ερωτηματολόγια, newsletters, δίκτυο αποφοίτων) Ποιος θα επωφεληθεί από τη διάδοση των αποτελεσμάτων του σχεδίου ; (ανάλογα με τον τύπο δραστηριότητας που θα πραγματοποιηθεί) - Εξηγήστε τα αποτελέσματα και τον αντίκτυπο του σχεδίου κινητικότητας (ποιος είναι ο αναμενόμενος αντίκτυπος (π.χ. δεξιότητες που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες; Πώς θα μετρήσετε, θα αξιολογήσετε και θα μοιραστείτε τα αποτελέσματα; Πώς θα ξέρετε εάν έχετε επιτύχει το επιθυμητό και αναμενόμενο αποτέλεσμα; Περιγράψτε το είδος των δραστηριοτήτων διάχυσης που στοχεύετε να εφαρμόσετε και τα μέσα τα οποία θα χρησιμοποιήσετε (έχετε μέσα να μετρήσετε την επιτυχία και τη διάχυση αποτελεσμάτων (π.χ. έρευνες, ενημερωτικά δελτία/newsletters, δίκτυα αποφοίτων, κ.λπ.); Εάν όχι, πώς σκοπεύετε να τις αναπτύξετε; Θα συνεργαστείτε με τους εταίρους σας;) Εξηγήστε ποιός θα επωφεληθεί από τη διάδοση των αποτελεσμάτων του σχεδίου (θα κάνετε δραστηριότητες διάδοσης εκτός Πανεπιστημίου; Τι θα κάνουν οι εταίροι σας;)

Κριτήριο 4: Αντίκτυπος και Διάδοση Προσοχή! Να περιγράψετε τον αναμενόμενο αντίκτυπο σε όλους τους συμμετέχοντες του Ιδρύματος-Εταίρου και σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο Να περιγράψετε τη δική σας στρατηγική διάδοσης, αλλά να αναφέρετε τί πρόκειται να κάνει και ο εταίρος Αν οι δραστηριότητες διάδοσης είναι ίδιες για κάθε συνεργασία, αναφέρετέ τις μια φορά και αν χρειαστεί τις επικαλείστε χωρίς να αντιγράψετε Ο «Επιθυμητός αντίκτυπος» δεν είναι μία προσδοκία, αλλά ό,τι μπορεί να επιτευχθεί μέσω των δραστηριοτήτων κινητικότητας

Ας βάλουμε τα δυνατά μας ! Για μια ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία !

Ευχαριστούμε πολύ ! Πληροφορίες/επικοινωνία: Μαρία Κότσαρη Τμήμα Διεθνών Σχέσεων τηλ.: 2610 969028 email: intern.rel@upatras.gr ; kotsari@upatras.gr