TEACHING MIXED LEVELS Διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας Τα επίπεδα ετοιμότητας των παιδιών είναι διαφορετικά όπως και οι μαθησιακές τους ικανότητες και ανάγκες
Προσαρμογή υλικού για τάξεις μεικτής ικανότητας Όλες οι τάξεις είναι μικτές Ακραίες περιπτώσεις μπορεί να είναι πολύ δύσκολες για τον εκπαιδευτικό Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως όλοι οι μαθητές θα πάρουν κάτι από την διδασκαλία, αλλά όχι κατ 'ανάγκη τα ίδια πράγματα, και όχι απαραίτητα αυτό που σκοπεύουμε να τους διδάξουμε.
Ανάγνωση Ζητήστε από όσους τελειώσουν πρώτοι να γράψουν την νέα ορολογία στο πίνακα με τους ορισμούς. Ξαναγράψει ένα μέρος του κειμένου σε μια διαφορετικό χρόνο / πρόσωπο. Ζητήστε την προσωπική τους άποψη / μια σύντομη περίληψη των θεμάτων που κειμένου. Κάντε ερωτήσεις σχετικά με το κείμενο. Προ-διδάξτε την δύσκολη ορολογία- λεξιλόγιο και αφήστε την γραμμένη στον πίνακα για τους μαθητές να αναφέρονται. Χρησιμοποιήστε γραφικά, αν είναι δυνατόν. Δώστε στους μαθητές ερωτήσεις multiple choice με τις απαντήσεις σε τυχαία σειρά και με κάποιες απαντήσεις επιπλέον. Τραβήξτε την προσοχή στον τίτλο, σε φωτογραφίες κλπ και ορίστε τη θεματολογία εκ των προτέρων, έτσι το μυαλό τους είναι σε προσανατολισμένο στο θέμα. Σπάστε το κείμενο ή την άσκηση σε κομμάτια και να δώσετε τη δυνατότητα ενασχόλησης μόνο σε μερικά.
Ακρόαση Δώστε τη περίληψη και ορίστε έναν «επικεφαλής λεξιλογίου» να αναζητήσει δύσκολες λέξεις, ορολογία ή εκφράσεις για να εξηγήσει στην ομάδα. Επικεντρωθείτε στη προφορά ή τον τονισμό των ομιλητών και βάλτε τους μαθητές να αντιγράψουν κομμάτια του κειμένου. Εάν είναι μια αληθής / ψευδής δραστηριότητα, ακολουθήστε σχετικά με την ερώτηση «γιατί / γιατί όχι;» Προ-διδάξτε το Λεξιλόγιο/ορολογία, χρησιμοποιήστε οπτική καθοδήγηση κατά περίπτωση. Δώστε στους μαθητές χρόνο για να συζητήσουν τις απαντήσεις πριν από την εξέταση τους στην τάξη. Δώστε στους μαθητές τη περίληψη σε τυχόν δεύτερη ακρόαση. Αν πρόκειται για συμπλήρωση κενού, δώστε τις λέξεις με μερικές επιπλέον.
Γραπτές Εργασίες Δώστε δημιουργικές εργασίες που μπορούν να κάνουν οι μαθητές στο δικό τους επίπεδο. Επισημάνετε λάθη χρησιμοποιώντας κώδικα διόρθωσης για να δώσετε στους μαθητές τη δυνατότητα για αυτο-διόρθωση. (Ορθ = ορθογραφία, Γρ = γραμματική, Πρ. = πράξεις κτλ) Αναφέρετε, όπου θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν πιο ενδιαφέροντες τρόπους για να εκφράσουν κάτι. Διορθώστε ένα προσχέδιο μαζί πριν οι μαθητές το αναπτύξουν. Μειώστε/αυξήστε το όριο λέξεων και να ενθαρρύνετε τη χρήση των λεξικών / βιβλίων/ τυπολογίου. Δώστε παράδειγμα ως μοντέλο πριν αρχίσουν να γράφουν. Ζευγαρώστε ή εντάξτε σε ομάδες αδύνατους μαθητές με καλούς.
Προφορική Εξέταση Ζητήστε από τους μαθητές να αιτιολογήσουν / υπερασπίσουν τις απόψεις τους. Ζητήστε τον περιορισμό χρήσης απλών λέξεων όπως «ωραία» για να ωθήσετε το λεξιλόγιο τους σε ένα υψηλότερο επίπεδο. Παροτρύνετε τους μαθητές να καταγράψουν τον εαυτό τους και να αυτοδιορθώνονται. Ζευγαρώστε αδύνατους μαθητές με καλούς, από κοινού, ώστε να αλληλοσυμπληρώνονται.
Προφορική Εξέταση Δώστε στους μαθητές χρόνο για να προβάρουν και να ξεκαθαρίσουν τις ιδέες τους. Επιτρέψτε τους μαθητές να κρατήσουν σημειώσεις πριν από την έναρξη της εξέτασης. Αφήστε επαρκή «χρόνο σκέψης». Αξιολογήστε τους μαθητές για την προσπάθεια που κάνουν και όχι την ικανότητά τους. Δώστε στους αδύνατους μαθητές περισσότερο χρόνο ακρόασης και σκέψης πριν τους καλέσετε να απαντήσουν σε ερωτήσεις.
Συμβουλές για την καλή διαχείριση τάξης με μικτές ομάδες Ομαδοποίηση Καθορισμός των στόχων Οδηγίες Διόρθωση σφαλμάτων Taken from: http://www.teachingenglish.org.uk/language-assistant/teaching-tips/adapting-materials-mixed-ability-classes