TEACHING MIXED LEVELS Διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
DIVERSONOPOLY: the Intercultural Board Game GRUNDTVIG PARTNERSHIPS DiversonopolyLLP/AT-430/56/08 CENTRE FOR THE GREEK LANGUAGE Thessaloniki- 20 th May.
Advertisements

THE USE OF ICT IN THE EFL CLASSROOM THE USE OF ICT IN THE EFL CLASSROOM ΛΑΜΙΑ 08 – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΤΣΗ.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ Μάριος Τρίγκας. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Παραγωγή: Κάθε οργανωμένη δραστηριότητα που έχει σα σκοπό τη μετατροπή των πόρων σε χρήσιμα αγαθά.
Παιδιά με παράγοντες «υψηλού κινδύνου». Η ανάπτυξη ενός παιδιού μπορεί να επηρεαστεί από ατομικούς- βιολογικούς παράγοντες, οι οποίοι δρουν προγεννητικά.
Γιάννης Ρες-Επιστημονικός Συνεργάτης ΙΕΠ1 Θεωρίες μάθησης και τεχνολογίες της πληροφορικής Βασικές θεωρίες μάθησης πως οι θεωρίες αυτές επιδρούν στο σχεδιασμό.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7 η (2015 – 16) Ερευνητική Μεθοδολογία Ι Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Βασικές αρχές της Γεωργικής Παραγωγής (Εξέλιξη, Διάρθρωση, Σύγχρονες τάσεις, Προοπτικές)
Ημερίδα – Δημόσια Έργα : Βέλτιστο Κόστος για Μέγιστο Κοινωνικό Όφελος Ιωάννης Γιάνναρος (Οικονομολόγος) : Δημόσια Έργα. Το φτηνό είναι ακριβό Ομάδα Έργου.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
A show dedicated to the Comenius Project and Cypriot traditions We had our Comenius show divided in two parts. At the first part we had a power point presentation.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΚΤΕΛΕΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ της ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ο εκπαιδευτικός ως ‘αρχιτέκτονας της διδασκαλίας’ «Επιστήμονας» και «Δάσκαλος» Ιωάννης Ε. Βρεττός.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
Διγλωσσία / Bilingualism Δρ Άννα Χατζηπαναγιωτίδη Επίκουρη καθηγήτρια “η ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα σε ένα διαπολιτισμικό περιβάλλον”
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 9, 10 Οκτωβρίου 2015
Διαφοροποίηση της διδασκαλίας για μαθητές με αυτισμό
Εκπαιδευτικό Λογισμικό & Θεωρίες Μάθησης
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΝΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΡΙΑ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΕΔ
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Δίκαιη Κατανομή.
Στρατηγικές Αποτελεσματικής Διδασκαλίας
Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας
Μάνεση Ζωή Επίβλεψη: Κορδούτης Παναγιώτης Πάντειο Πανεπιστήμιο
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Οι αριθμητικές ικανότητες των ζώων Διδακτική των Μαθηματικών
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Εισαγωγή στη Λήψη των Αποφάσεων
Γρηγόρης Ρέρας Product Manager Kodak
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Δ. Ζμπάινος Λέκτορας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης & Σχολικών προγραμμάτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Δραστηριότητες αφήγησης
Τεχνολογίες Προστασίας Υλικών ΜΕΡΟΣ Γ:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ
Ζ, Έκτορος και Ανδρομάχης ομιλία
ESA 2010 vs ESA 95 Τμήμα Εσωτερικής Οικονομίας Τμήμα Οικονομετρικών Προβλέψεων (Γιάννης Παπαδογεώργης και Ζαχαρίας Μπραγουδάκης) Διεύθυνση Οικονομικής.
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Χέρια που «μιλούν» Χέρια που «ακούνε»
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
Choosing between Competing Experimental Designs
Δείκτες Ποιότητας Λειτουργίας
Διγενης ακριτας Έπος ή μυθιστόρημα;.
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Γ ε ύ σ η Γ ε ύ σ η.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Θεωρία Βελτιστοποίησης και Εφαρμογές
«Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο»
Choosing between Competing Experimental Designs
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Εισήγηση 5ης εβδομάδας – κατά παραγγελία κοστολόγηση
H εξέλιξη της ειδικής αγωγής στην Ελλάδα στον 20ο αιώνα
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Wrapper Classes, Abstract Classes and Interfaces
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Training EFL teachers on differentiated Instruction
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μύες Δρ. Πέτρος Παπαγιώργης Δρ. Πέτρος Παπαγιώργης.
ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑ intoduzione
Nancy D. Bridges, MDa, Thomas L. Spray, MDb, Margaret H
Μεταγράφημα παρουσίασης:

TEACHING MIXED LEVELS Διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας Τα επίπεδα ετοιμότητας των παιδιών είναι διαφορετικά όπως και οι μαθησιακές τους ικανότητες και ανάγκες

Προσαρμογή υλικού για τάξεις μεικτής ικανότητας Όλες οι τάξεις είναι μικτές Ακραίες περιπτώσεις μπορεί να είναι πολύ δύσκολες για τον εκπαιδευτικό Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως όλοι οι μαθητές θα πάρουν κάτι από την διδασκαλία, αλλά όχι κατ 'ανάγκη τα ίδια πράγματα, και όχι απαραίτητα αυτό που σκοπεύουμε να τους διδάξουμε.

Ανάγνωση Ζητήστε από όσους τελειώσουν πρώτοι να γράψουν την νέα ορολογία στο πίνακα με τους ορισμούς. Ξαναγράψει ένα μέρος του κειμένου σε μια διαφορετικό χρόνο / πρόσωπο. Ζητήστε την προσωπική τους άποψη / μια σύντομη περίληψη των θεμάτων που κειμένου. Κάντε ερωτήσεις σχετικά με το κείμενο. Προ-διδάξτε την δύσκολη ορολογία- λεξιλόγιο και αφήστε την γραμμένη στον πίνακα για τους μαθητές να αναφέρονται. Χρησιμοποιήστε γραφικά, αν είναι δυνατόν. Δώστε στους μαθητές ερωτήσεις multiple choice με τις απαντήσεις σε τυχαία σειρά και με κάποιες απαντήσεις επιπλέον. Τραβήξτε την προσοχή στον τίτλο, σε φωτογραφίες κλπ και ορίστε τη θεματολογία εκ των προτέρων, έτσι το μυαλό τους είναι σε προσανατολισμένο στο θέμα. Σπάστε το κείμενο ή την άσκηση σε κομμάτια και να δώσετε τη δυνατότητα ενασχόλησης μόνο σε μερικά.

Ακρόαση Δώστε τη περίληψη και ορίστε έναν «επικεφαλής λεξιλογίου» να αναζητήσει δύσκολες λέξεις, ορολογία ή εκφράσεις για να εξηγήσει στην ομάδα. Επικεντρωθείτε στη προφορά ή τον τονισμό των ομιλητών και βάλτε τους μαθητές να αντιγράψουν κομμάτια του κειμένου. Εάν είναι μια αληθής / ψευδής δραστηριότητα, ακολουθήστε σχετικά με την ερώτηση «γιατί / γιατί όχι;» Προ-διδάξτε το Λεξιλόγιο/ορολογία, χρησιμοποιήστε οπτική καθοδήγηση κατά περίπτωση. Δώστε στους μαθητές χρόνο για να συζητήσουν τις απαντήσεις πριν από την εξέταση τους στην τάξη. Δώστε στους μαθητές τη περίληψη σε τυχόν δεύτερη ακρόαση. Αν πρόκειται για συμπλήρωση κενού, δώστε τις λέξεις με μερικές επιπλέον.

Γραπτές Εργασίες Δώστε δημιουργικές εργασίες που μπορούν να κάνουν οι μαθητές στο δικό τους επίπεδο. Επισημάνετε λάθη χρησιμοποιώντας κώδικα διόρθωσης για να δώσετε στους μαθητές τη δυνατότητα για αυτο-διόρθωση. (Ορθ = ορθογραφία, Γρ = γραμματική, Πρ. = πράξεις κτλ) Αναφέρετε, όπου θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν πιο ενδιαφέροντες τρόπους για να εκφράσουν κάτι. Διορθώστε ένα προσχέδιο μαζί πριν οι μαθητές το αναπτύξουν. Μειώστε/αυξήστε το όριο λέξεων και να ενθαρρύνετε τη χρήση των λεξικών / βιβλίων/ τυπολογίου. Δώστε παράδειγμα ως μοντέλο πριν αρχίσουν να γράφουν. Ζευγαρώστε ή εντάξτε σε ομάδες αδύνατους μαθητές με καλούς.

Προφορική Εξέταση Ζητήστε από τους μαθητές να αιτιολογήσουν / υπερασπίσουν τις απόψεις τους. Ζητήστε τον περιορισμό χρήσης απλών λέξεων όπως «ωραία» για να ωθήσετε το λεξιλόγιο τους σε ένα υψηλότερο επίπεδο. Παροτρύνετε τους μαθητές να καταγράψουν τον εαυτό τους και να αυτοδιορθώνονται. Ζευγαρώστε αδύνατους μαθητές με καλούς, από κοινού, ώστε να αλληλοσυμπληρώνονται.

Προφορική Εξέταση Δώστε στους μαθητές χρόνο για να προβάρουν και να ξεκαθαρίσουν τις ιδέες τους. Επιτρέψτε τους μαθητές να κρατήσουν σημειώσεις πριν από την έναρξη της εξέτασης. Αφήστε επαρκή «χρόνο σκέψης». Αξιολογήστε τους μαθητές για την προσπάθεια που κάνουν και όχι την ικανότητά τους. Δώστε στους αδύνατους μαθητές περισσότερο χρόνο ακρόασης και σκέψης πριν τους καλέσετε να απαντήσουν σε ερωτήσεις.

Συμβουλές για την καλή διαχείριση τάξης με μικτές ομάδες Ομαδοποίηση Καθορισμός των στόχων Οδηγίες Διόρθωση σφαλμάτων Taken from: http://www.teachingenglish.org.uk/language-assistant/teaching-tips/adapting-materials-mixed-ability-classes