Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος 2015-2016 Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Πρεσβευτής του τόπου μου Δημιουργία Blog και ανάρτηση σε αυτό ψηφιακού υλικού με θέμα την πόλη μας, την Πάτρα.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Λ Ε Υ Κ Ω Σ Ι Α Σκοπός μαθήματος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «…Από το σποράκι στο …..ψωμί!!!» Σχ. έτος
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΔΑΣΚΑΛΑ : ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Βασιλική Αρβανιταντώνη Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος 2015-2016 Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου Συνεργαζόμενοι: Ιωάννα Μανωλοπούλου, Δημήτρης Κουτσομητρόπουλος, Άννα Νικολάου, Χαράλαμπος Αλεξόπουλος Τάξη: Δ τάξη

Δ΄ τάξη Π. Δ. Π. Π.

Συμμετοχή Ε΄ τάξης Π. Δ. Π. Π.

Καλύψαμε θέματα από την Μελέτη και την Ιστορία της Δ τάξης που σχετίζονται με την τοπική ιστορία Θέσαμε βασικό στόχο την ολόπλευρη γνωριμία των βασικών κτηρίων και χώρων της Πάτρας από τους μαθητές

Οι βασικοί στόχοι μας… Να εργάζονται οι μαθητές σε ομάδες Να αντλούν πληροφορίες και να τις επεξεργάζονται από το διαδίκτυο Να οργανώνουν παρουσιάσεις σχετικά με ένα θέμα Να γνωρίσουν άγνωστες πτυχές της πόλης τους και έτσι να την ανακαλύψουν Να παίξουν ρόλο ξεναγού στην πόλη τους

Οι βασικοί στόχοι μας… Να επισκεφτούν σημαντικά κτήρια της πόλης τους Να περιηγηθούν σημαντικά κτήρια και τοποθεσίες της Πάτρας μέσα από το λογισμικό goοgle earth Να αξιολογήσουν τις γνώσεις τους μέσα από δραστηριότητες του λογισμικού hot potatoes Να ασκηθούν γλωσσικά στην περιγραφή κτηρίου

Το ταξίδι μας… Οι μαθητές της Δ τάξης αναζητούν πληροφορίες από το διαδίκτυο για τα εξής κτήρια και θέματα της Πάτρας: ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΡΧΑΙΟ ΩΔΕΙΟ ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΣΤΡΟ ΠΑΛΑΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΛΑΤΕΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΑΛΩΝΙΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ

Κάνουν διαδικτυακή περιήγηση στα κτήρια μέσω Google earth

Εντοπίζουν, αναγνωρίζουν και δεικτοδοτούν ηλεκτρονικά σχετικές φωτογραφίες

Παρουσιάζουν ομαδικά πληροφορίες για το Θέατρο Απόλλων

Παρουσιάζουν ομαδικά πληροφορίες για το Αρχαίο Ωδείο

Παρουσιάζουν ομαδικά πληροφορίες για τον Άγιο Ανδρέα

Παρουσιάζουν ομαδικά πληροφορίες για την Πλατεία Βασιλέως Γεωργίου

Παρουσιάζουν ομαδικά πληροφορίες για το Κάστρο

Παρουσιάζουν ομαδικά πληροφορίες για το Παλαιό Δημοτικό Νοσοκομείο

Παρουσιάζουν ομαδικά πληροφορίες για την Πλατεία Υψηλών Αλωνίων

Παρουσιάζουν ομαδικά πληροφορίες για την Πλατεία Υψηλών Αλωνίων

Παρουσιάζουν ομαδικά πληροφορίες για σύγχρονους Λογοτέχνες της Πάτρας

Σύνδεση με τη γλώσσα

Παραγωγή Περιγραφικού Κειμένου «Περιγραφή του Θεάτρου Απόλλων»

Εικαστική προσέγγιση κάποιων κτηρίων

Σχεδίαση και ζωγραφική του Αρχαίου Ωδείου

Κατασκευή με πηλό του Κάστρου της Πάτρας

Σύνδεση με τα Μαθηματικά Οι μαθητές λύνουν προβλήματα σχετικά με τη χωρητικότητα ορισμένων από τα παραπάνω κτήρια

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης Σύνδεση με Εικαστικά-Μαθηματικά Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας από την Πελοπόννησο γενικά. Κατασκευάσαμε από πλαστελίνη τον ανάγλυφο χάρτη της Πελοποννήσου και κάναμε υπολογισμούς βάσει κλίμακας.

Σύνδεση με Γεωγραφία Στη συνέχεια καρφώσαμε πάνω σε κάθε γεωγραφικό όρο μερικές πληροφορίες σχετικά με αυτόν, σαν σημαιάκι.

Επικεντρωθήκαμε στην πόλη της Πάτρας και συλλέξαμε πληροφορίες για το κάθε αξιοθέατο

Σύνδεση με Ιστορία-Θρησκευτικά Όσον αφορά το κάστρο και το φρούριο της Πάτρας τονίσαμε τον ρόλο τους κατά τη βυζαντινή περίοδο, Φραγκοκρατία και Τουρκοκρατία. Κατά την επίσκεψή μας στον Άγιο Ανδρέα θαυμάσαμε από κοντά τα ψηφιδωτά μέσω των οποίων «διηγηθήκαμε τη ζωή του Αγίου Ανδρέα και ονομάσαμε μέρη –αντικείμενα του ναού (τέμπλο, άμβωνας, δωδεκάορτο κ.τ.λ.)

Σύνδεση με Γλώσσα Αξιοποιώντας τις πληροφορίες που συλλέξαμε, αφού οι μαθητές τις διάβασαν μέσα στην τάξη, σημείωσαν τα πιο βασικά στοιχεία από κάθε αξιοθέατο σε ένα σχεδιάγραμμα για την παραγωγή γραπτού λόγου

Συγγραφή ημερολογίου Στο ημερολόγιό μας γράψαμε μία σελίδα από τις εντυπώσεις μας, μετά από περιήγησή μας στην πόλη με τον/τη φίλο/η μας που μας επισκέπτεται από το εξωτερικό.

Συγγραφή τουριστικού οδηγού- Σύνδεση με Αγγλικά Μεταφράσαμε επιλεγμένες πληροφορίες για τα σπουδαιότερα αξιοθέατα και φτιάξαμε έναν τουριστικό οδηγό στα αγγλικά που χρησιμοποίησαν οι φιλοξενούμενοί μας από το πρόγραμμα Erasmus+

Επίσκεψη σε ορισμένα από τα κτήρια και ξενάγηση από τους ίδιους τους μαθητές της Δ΄ και της Ε΄ τάξης

Κάστρο

Αρχαίο Ωδείο

Παλαιό Δημοτικό Νοσοκομείο

Ναός Αγίου Ανδρέα

Πλατεία Υψηλών Αλωνίων

Η αξιολόγησή μας… Οι μαθητές αξιολόγησαν τις γνώσεις τους μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες-τεστ (σταυρόλεξο, αντιστοίχηση, πολλαπλών επιλογών) σχεδιασμένες και υλοποιημένες με το λογισμικό hot potatoes. O Διαμοιρασμός των δραστηριοτήτων έγινε μέσω Διαδικτύου με χρήση dropbox.

Αξιολόγηση πληροφοριών Μετά από την ομαδική παρουσίαση των πληροφοριών σχετικά με κάθε κτήριο δίνεται στους μαθητές ερωτηματολόγιο, ώστε να αξιολογηθούν οι γνώσεις που αποκόμισαν από τις παρουσιάσεις

Σταυρόλεξο

Πολλαπλών επιλογών

Αντιστοίχηση

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Η ιστορία είναι γύρω μας… Στα παλιά κτήρια της γειτονιάς μας, στα ονόματα των δρόμων και των πλατειών, στα δημόσια μνημεία.

Η ιστορία είναι μέσα μας… Στη γνώση της προέλευσης και της καταγωγής μας, στις μνήμες των ανθρώπων και στις ιστορίες που αφηγούνται.

Η ιστορία είναι παντού, γιατί είναι χρόνος Η ιστορία είναι παντού, γιατί είναι χρόνος. Είναι τα υλικά ή άυλα σημάδια που αφήνει το παρελθόν και που, σαν ζωντανοί οργανισμοί, εξελίσσονται με το πέρασμα του καιρού και τις εναλλαγές των γενεών. Είναι, επίσης, ο τρόπος, με τον οποίο σκεφτόμαστε και εξηγούμε το παρελθόν.

Η ιστορία έχει μεγάλη σημασία για τους ανθρώπους Η ιστορία έχει μεγάλη σημασία για τους ανθρώπους. Τους δίνει το πλαίσιο, στο οποίο μπορούν να τοποθετήσουν τον εαυτό τους και τους άλλους. Τους δίνει μια ταυτότητα στο χώρο και στο χρόνο.

Έτσι και εμείς οι μαθητές της Δ΄τάξης του Πειραματικού Δημοτικού του Παν/μίου Πατρών… προσδιορίσαμε την ταυτότητά μας στο χώρο της πόλης μας, γίναμε ένα με αυτή. Πιστεύουμε πως το πετύχαμε!