Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Advertisements

Λεξεις και πλανα ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΔΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ 1η Θέμα: «Απόδειξη άλλων τύπων για τα κανονικά πολύγωνα»
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
Γυμνάσια Βροντάδου & Καρδαμύλων
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τσιλτσίδης Γιώργος Καθηγητής ΠΕ 19 Πληροφορικής Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Θέμα:
“The Perks of Being a Wallflower” Stephen Chbosky (2012) 3 η συνάντηση προβολή.
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Βέρα Δακανάλη1 2 Σε κάθε ανάγνωση υπάρχουν τρεις συντελεστές/παράγοντες: ο συγγραφέας, που υπάρχει έξω από το κείμενο, αλλά μπορεί να προσθέτει στην.
Οθόνες από το εκπαιδευτικό λογισμικό: Υπόδειγμα προγράμματος οριοθέτησης διδασκαλίας και εκπαίδευσης στην ιστορία και γεωγραφία με τη μαθητική αυτενέργεια.
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
1 6 > Ϊ Ε ^ ΟΝΣΧΙΖΑ. Ν ^ Ρ ^ Ο Τ ΟΟ >5 ΚΟΙ » ΌΥΝΆΝΧ, Η Κ ΟΡ / Α Π Ϋ Ο' Γ70Τ//£ ΦΟΏ &Μ-, Ν.Τ Ο ΌΝΟ ^ Α - ΤΗ 5 Η Τ ΑΝ /Ι|7 Ά * / Ϊ.
Σελ. 6Ο από το Επιλέγω και Πραγματοποιώ η ασκ. 2 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Τμήμα: Α1 Ημερομηνία: 10/12/14.
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ β’ λυκείου Μεγάλοι ποιητές της γενιάς του 1880, του Γ.Ροϊλού (στο μέσον ο Παλαμάς)
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες και Κόμικς Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Snoopy.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Ιστορία Με τον όρο Ιστορία εννοείται η συστηματική μελέτη του παρελθόντος εστιασμένη κυρίως στην ανθρώπινη, δραστηριότητα έως την ανθρώπινη παρούσα εποχή.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
Ιστορικότητα της λογοτεχνίας
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Λαϊκή πίστη και κοινωνική οργάνωση. Ευάγγελος Αυδίκος.
Οι πρώτοι ιστορικοί Ηρόδοτος ( π. Χ.): Η ιστορία του διαιρέθηκε από τους Αλεξανδρινούς σε 9 βιβλία, στα οποία έδωσαν τα ονόματα των 9 μουσών Επικέντρωση.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
1 Παιδική Λογοτεχνία Κωτόπουλος H. Τριαντάφυλλος Π.Τ.Ν. – Π.Δ.Μ.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Αφήγηση αφήγηση.
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Ζητείται Ελπίς Αντώνης Σαμαράκης
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Οι πρώτοι ιστορικοί Ηρόδοτος ( π.Χ.):
ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΩΡΑ: 1:30 ΑΙΘΟΥΣΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο
για να σχηματίσω τη λέξη
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΖΑΝΝΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΟΜΙΛΟΙ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ 2016-2017

Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή Ο Μ Ι Λ Ο Σ Κ Ι Ν Η Μ Α Τ Ο Γ Ρ Α Φ Ο Υ Σας ΠρΟσΚαΛοΥμΕ: Να ταξιδέψουμε μαζί στον χρόνο…. στην ιστορική αφήγηση και τις λογοτεχνικές διαδρομές, με όχημα τον κ ι ν η μ α τ ο γ ρ ά φ ο ! Να βιώσουμε την περιπέτεια της μεγάλης οθόνης, τις αγωνίες της εφηβικής ηλικίας και της κοινωνίας. Υπεύθυνοι καθηγητές Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΟΜΙΛΟΥ: «Ιστορικές και λογοτεχνικές διαδρομές με όχημα τον κινηματογράφο» Σύνδεση με το μάθημα της Ιστορίας και της Λογοτεχνίας

Με όχημα την κινηματογραφική γλώσσα και την ιστορία Σας ΠρΟσΚαΛοΥμΕ: Να περιπλανηθούμε στον χρόνο με σχεδία την κινηματογραφική γλώσσα και φωτογραφία. Να ζωντανέψουμε στη μνήμη γεγονότα σταθμούς που διαμόρφωσαν το δικό μας παρόν.

Με όχημα την κινηματογραφική γλώσσα και τη λογοτεχνία Με όχημα την κινηματογραφική γλώσσα και τη λογοτεχνία Σας ΠρΟσΚαΛοΥμΕ: Να εμβαθύνουμε στους προβληματισμούς και τις ανησυχίες των εφήβων. Να φωτίσουμε όψεις της εφηβικής ζωής και τη μετάβαση προς την ενηλικίωση.

Να συνεχίσουμε τον περσινό όμιλο κινηματογράφου προβάλλοντας νέες επιλεγμένες ταινίες που συνδέονται με την ιστορία και τη λογοτεχνία με πρωταγωνιστές παιδιά και εφήβους.

Να παρακολουθήσουμε επιλεγμένες κινηματογραφικές ταινίες, ώστε να βιώσουμε την περιπέτεια της κινηματογραφικής οθόνης και των πρωταγωνιστών της, όπως ζωντανεύουν μέσα από τον κινηματογραφικό φακό.

Να «συνομιλήσουμε» με το παρελθόν, ώστε να γνωρίσουμε Να γνωρίσουμε τον τρόπο που ταινίες ορόσημα για την κινηματογραφική τέχνη παρουσιάζουν την πραγματικότητα και την ιστορία κάθε εποχής. Να «συνομιλήσουμε» με το παρελθόν, ώστε να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας.

Να μελετήσουμε τα κινηματογραφικά είδη και τα καλλιτεχνικά ρεύματα σε συνδυασμό με τα λογοτεχνικά τεχνοτροπικά ρεύματα και σχολές. Να κατανοήσουμε τις αφηγηματικές τεχνικές στη λογοτεχνία μέσα από το παράδειγμα της κινηματογραφικής αφήγησης.

Να προσεγγίσουμε τους προβληματισμούς της εφηβικής ηλικίας, όπως διαμορφώθηκαν σε διαφορετικές κοινωνικοπολιτικές και ιστορικές συνθήκες.

Να ξεκλειδώσουμε τα μυστικά της σκηνοθεσίας και της υποκριτικής τέχνης. Να αποκτήσουμε γνώσεις με ευχάριστο και ψυχαγωγικό τρόπο.

Να γνωρίσουμε κινηματογραφικούς ήρωες και ταινίες σταθμούς στην ιστορία του κινηματογράφου.

Να εργαστούμε ομαδικά παράγοντας πρωτότυπο έργο χρησιμοποιώντας τις Νέες τεχνολογίες, Να αγαπήσουμε τη μάθηση, την τέχνη του κινηματογράφου την ιστορία και τη λογοτεχνία.

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Βότση Ελένη ΠΕ02 Διαμαντή Χρυσοβαλάντη