Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση 1o ΕΠΑΛ Υμηττού σχ. έτος 2016 – 2017 Πετσιμέρη Ειρήνη, ΠΕ 02 Ρόρρης Δαμιανός, ΠΕ 18.18 Μαρκοπούλου Μαρίνα, ΠΕ 13
Παρουσίαση φωτογραφικού υλικού από τις ακόλουθες εκπαιδευτικές πρακτικές: Βιωματικές δράσεις στο ΚΠΕ Καρπενησίου και στη σχολική μονάδα. Συγγραφή ομιλίας για την Βουλή των Εφήβων στο καταφύγιο Μπάφι Βιωματικό παιχνίδι «Περάσματα» Συμμετοχή μαθητή στο Athens Model United Nations
καταιγισμός ιδεών σχετικά με την περιβαλλοντική μετανάστευση Καταιγισμός ιδεών καταιγισμός ιδεών σχετικά με την περιβαλλοντική μετανάστευση
Ενημέρωση σχετικά με τις βιωματικές δράσεις που θα ακολουθήσουν ΚΠΕ Καρπενησίου Ενημέρωση σχετικά με τις βιωματικές δράσεις που θα ακολουθήσουν
ΚΠΕ Καρπενησίου – Κλιματική αλλαγή Βιωματικό παιχνίδι για την αλληλεπίδραση των οικοσυστημάτων & τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής
ΚΠΕ Καρπενησίου – Περιβαλλοντικοί μετανάστες Βιωματική προσέγγιση της αβεβαιότητας της διαδρομής του περιβαλλοντικού μετανάστη - 4ωρη πεζοπορία χωρίς καθοδήγηση των συνοδών
Δυσκολίες που συνάντησαν στο πέρασμά τους... ΚΠΕ Καρπενησίου – Περιβαλλοντικοί μετανάστες Δυσκολίες που συνάντησαν στο πέρασμά τους...
Δυσχέρειες στη διαδρομή ΚΠΕ Καρπενησίου – Περιβαλλοντικοί μετανάστες Δυσχέρειες στη διαδρομή Εικονικός τραυματισμός και μεταφορά τραυματία
Καταφύγιο Μπάφι – σύνταξη ομιλίας Αναμνηστική φωτογραφία της ομάδας που συνέταξε ομιλία για την Βουλή των Εφήβων στο καταφύγιο Μπάφι, μετά από 50λεπτη πεζοπορία στα καμένα εδάφη της Πάρνηθας
«Περάσματα» «Κάποιο φοβερό περιβαλλοντικό φαινόμενο (πλημμύρες, φυσική πυρκαγιά, τυφώνας…) ανάγκασε άνδρες – γυναίκες και παιδιά να εγκαταλείψουν τα χωριά τους. Οι μαθητές σ’ αυτό το παιχνίδι θα ακολουθήσουν τη διαδρομή των ανθρώπων αυτών, υιοθετώντας τους ρόλους τους και βιώνοντας όλες τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζουν από την πρώτη στιγμή που φεύγουν μέχρι την εγκατάστασή τους στη νέα περιοχή».
«Περάσματα» - οργάνωση οικογενειών Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες... ...και αφού δέσουν τα μάτια τους με μαντίλια (στέρηση εμπιστοσύνης)
«Περάσματα» - φυγή ...πρέπει να περάσουν μια διαδρομή με κλειστά μάτια (αβεβαιότητα)
«Περάσματα» - προσωρινό καταφύγιο Στη διαδρομή πρέπει να περάσουν εμπόδια που δεν υπολόγιζαν... ...ενώ εκ περιτροπής πρέπει να μείνουν περιορισμένοι (αίσθημα αδυναμίας)
«Περάσματα» - τελικός απολογισμός ευαισθητοποίηση των μαθητών απέναντι στην περιβαλλοντική μετανάστευση δημιουργία θετικών στάσεων απέναντι στους πληγέντες