Γενικό λύκειο Νιγρίτας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γενικό λύκειο Νιγρίτας 2013-14 Β΄ τετράμηνο Project : ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΡΦΩΣΗ-ΠΑΙΔΕΙΑΣ υπεύθυνη : K. Κουτούπα Η ομάδα αποτελείται από : ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΑΓΟΥ ΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΦΟΥΡΛΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Περίληψη

Περιεχόμενα : ΠΕΡΙΛΗΨΗ ………………………………. Διαφάνεια 2 ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ…… Διαφάνεια 4 ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ………………... Διαφάνεια 5 ΗΘΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ……………………… Διαφάνεια 6 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ …………....... Διαφάνεια 7 ΕΘΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ…………………….. Διαφάνεια 8 ΣΤΟΧΟΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ……………………... Διαφάνεια 9 ΤΕΧΝΗΜΑ ……………………………….. Διαφάνεια 10 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ………………………. Διαφάνεια 11 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ …………………………. Διαφάνεια 12

ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ Συνήθως στην εποχή μας για να πούμε έναν άνθρωπο διανοούμενο πρέπει αυτός να είναι μορφωμένος. Ό κάθε μορφωμένος δεν είναι και διανοούμενος. Τέτοιου είδους άνθρωποι στις μέρες μας σπανίζουν λόγω των σημερινών εξελίξεων ζωής . Ο πνευματικός άνθρωπος επομένως  είναι αυτός που είναι καλλιεργημένος ψυχικά και σωματικά ο οποίος δεν ασχολείται μόνο και μόνο με το αντικείμενο της επιστήμης του αλλά τον απασχολούν πολλά άλλα θέματα όπως πολιτιστικά, κοινωνικά, οικολογικά.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Στον πνευματικό τομέα ένας πνευματικός ηγέτης διαθέτει χαρίσματα όπως η δυνατότητα εμβάθυνσης και αξιολόγησης σε διάφορες γνώσεις, είναι ουσιαστικά προβληματισμένος, αναζητά την αλήθεια, για αυτό και αμφισβητεί γόνιμα προβάλλοντας θετικές αντιπροτάσεις. Ευρύ πνεύμα καταδικάζει το φανατισμό  και την πνευματική μονομέρεια, βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση και ενημερώνεται για τα δρώμενα.

ΗΘΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Όσον αφορά τον ηθικό τομέα διέπεται από αρχές και αγωνίζεται για τα ιδανικά. Είναι άνθρωπος με αυτογνωσία που επιχειρεί τον περιορισμό των ελαττωμάτων του. Η αξιοπρέπεια του βίου του γίνεται υπόδειγμα για τους υπόλοιπους και ο ώριμος τρόπος συμπεριφοράς του.

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Στον πολιτιστικό τομέα διακρίνεται η ευγένεια, η ευαισθησία, η ανωτερότητα. Εκτιμά τις τέχνες και συνήθως προέρχεται από το χρόνο αυτό, προβάλλει το ωραίο τόσο με την έννοια του καλαίσθητου όσο και με την έννοια του καλού, του δίκαιου και του κακού. Τιμά την παράδοση, προσπαθεί για την διαφύλαξη ηθών και γενικά για την προστασία της πολιτιστικής μας ταυτότητας.

ΕΘΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ      Τέλος όσον αφορά τον εθνικό τομέα ο γνήσιος πνευματικός άνθρωπος αντιλαμβάνεται απόλυτα τη σημασία της αλληλεγγύης και της συναδέλφωσης των λαών και πηγαίνει με το μέρος της ειρήνης. Συνεπώς στηρίζει την πραγμάτωση του υγιούς κοσμοπολιτισμού που βασίζεται στη διατήρηση της πολιτισμικής ταυτότητας του κάθε λαού.

Στόχοι της Παιδείας Πνευματική συγκρότηση Αισθητική καλλιέργεια Η ολοκλήρωση της προσωπικότητας του ατόμου Πνευματική συγκρότηση Αισθητική καλλιέργεια

ΤΕΧΝΗΜΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Βικιπαίδεια Εγκυκλοπαίδεια Μαλλιάρη

ΤΕΛΟΣ Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Κ. Κουτούπα για την πολύτιμη βοήθεια της και έπειτα εσάς για την προσοχή σας …