Δομή Παρουσίασης Έκθεσης Προόδου Διδακτορικών Φοιτητών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
• During the next few slides try to match the pictures to the respective text of the fable. • Click on the correct picture to be rewarded or anywhere.
Advertisements

Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Κλάση Μηνυμάτων Ταχυδρομείου Τεχνολογία Λογισμικού Slide 14.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Εργασία στο μάθημα: Συγκριτική Κοινωνική Εργασία. Καθηγήτρια: Κανδυλάκη Αγάπη. Φοιτητής: Καβούκης.
Οριστική. Όταν θέλουμε να δώσουμε πληροφορίες για ένα γεγονός ή μια κατάσταση, χρησιμοποιούμε την οριστική Πηγαίνω στο σχολείο.Γύρισα στο σπίτι Οι αρνητικές.
2016. Σύνοψη δράσεων προγράμματος πρόληψης και ευαισθητοποίησης Κεντρική φιλοσοφία του προγράμματος αποτέλεσε ο στόχος μέσω των δράσεων το μήνυμα για.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Ιδέα κλινικής μελέτης Επικ. Καθηγητής Ουρολογικής Ογκολογίας και Ρομποτικής Department of Molecular Medicine and Surgery, Section of Urology Karolinska.
1 1 Slide Διαδικασίες Markov. 2 2 Slide Διαδικασίες Markov n Οι διαδικασίες Markov είναι χρήσιμες στη μελέτη της εξέλιξης συστημάτων με επανειλημμένες.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΤΣΙΚΟΥΡΑ.
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Εισαγωγικό μάθημα για μαθητές
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
Όροι Συμμετοχής και Δομή/Περιεχόμενο Προτάσεων
Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Ο Πελοποννησιακός πόλεμος από το 420 έως το 404
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
Αξία Μέσω της Τιμολόγησης
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Τα συντηρητικά κόμματα Θ
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
Έλεγχος LED μέσω του Slide Bar
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εργαστήριο 5 «Παραγωγή φυταρίων - Φυτώρια»
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
12/05/2018.
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
Όλγα Δέσποινα Λεωνίδας
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΕΤΕΡΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Καρδιά Μεσοκοιλιακό / μεσοκολπικό διάφραγμα: ΔΕΝ υπάρχει επικοινωνία!
Συντονιστές ν. 4469/2017 και Διαμεσολάβηση Δημήτριος Μάντζος Δικηγόρος ΥπΔΝ - Διαμεσολαβητής Εκτελεστικός Γραμματέας ΟΠΕΜΕΔ ΕΓΔΙΧ
ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
«Η ΜΑΣΚΟΤ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ (Μ.Ε.Τ.)»
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ONOMA: ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΒΙΟΥΛΙΚΩΝ
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Πα.Γ.Ν.Η.)
Τίτλος πτυχιακής εργασίας
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Google Drive
Τα συντηρητικά κόμματα Θ
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
Μεθόδοι επεξεργασίας Vs κατανάλωση ενέργειας
Λύση της εταιρείας και κλείσιμο της επιχείρησης
تقدير المتغيرات في دراسات الجدوى
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Marketing για εκπαιδευτικούς
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Σχεδιασμός 1ου ΠΑΩΔ Ποιες Στρατηγικές? Ποιες Αρχές Αντίδρασης?
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
يئΎصحإ΍ ليϠحتل΍ يف ΔصصΨتϤل΍ ΔيΒيέΪتل΍ ΓέϭΪل΍ عϤجتϤل΍ ΔيϠك ΏΎحέ يف ΕΪقع جمΎنήب ϡ΍ΪΨتسΎب (SPSS) ήيمأ΍ ΪϬعم ΎϬϤظن يتل΍ϭ ،ΔعمΎجلΎب سيέΪتل΍ ΔΌيه.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2015 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομή Παρουσίασης Έκθεσης Προόδου Διδακτορικών Φοιτητών Δομή Παρουσίασης Έκθεσης Προόδου Διδακτορικών Φοιτητών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

Παρουσίαση έκθεσης προόδου Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 26/01/2018 και το Σάββατο 27/01/2018 στο αμφιθέατρο του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών σε ώρες που θα ανακοινωθούν. Η κάθε παρουσίαση δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 10 διαφάνειες. Η χρονική διάρκεια της κάθε παρουσίασης δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 15 λεπτά, ενώ 5 ακόμα λεπτά θα υπάρχουν για πιθανές ερωτήσεις. Βάσει του νέου κανονισμού διδακτορικών σπουδών ο υποψήφιος διδάκτορας που δεν προσέλθει σε 2 παρουσιάσεις έκθεσης προόδου αυτομάτως διαγράφεται από το πρόγραμμα διδακτορικών σπουδών.

Δομή Γενικά στοιχεία διδακτορικής διατριβής (1 slide) Συνολική ερευνητική πορεία (2 slides) Μελλοντικός σχεδιασμός (2 slides) Βιβλιογραφική ανασκόπηση (2 slides) Συλλογή δεδομένων (1 slide) Εφαρμογή μεθοδολογιών (2 slides) Πρωτοτυπία (1 slide)

Γενικά στοιχεία διδακτορικής έρευνας Ονοματεπώνυμο υποψήφιου διδάκτορα Τίτλος διδακτορικής έρευνας Keywords Τομέας εξειδίκευσης Επιβλέπων Καθηγητής 1ο Μέλος Τριμελούς Επιτροπής 2ο Μέλος Τριμελούς Επιτροπής Ημερομηνία έναρξης διδακτορικής έρευνας

Συνολική ερευνητική πορεία Paper(s) που έχουν προκύψει και του status που αυτά βρίσκονται to be submitted / under review / revise & resubmit (σε ποιο journal;) ή/και παρουσίαση πρώτων αποτελεσμάτων σε κάποιο συνέδριο ή συγγραφή working paper Πιθανά ερευνητικά εμπόδια εξηγήστε π.χ. τους λόγους για αλλαγή τίτλου-θέματος διατριβής, κατεύθυνσης έρευνας ή δυσκολίες που ξεπεράστηκαν Αναφορά σε πιθανές αποκλίσεις από το χρονοδιάγραμμα που είχε τεθεί στην προηγούμενη έκθεση προόδου (για τους παλιούς διδακτορικούς) στο proposal (για τους νέους διδακτορικούς) Διατυπώστε με σαφήνεια τι θα θέλατε να έχετε πετύχει και τι πράγματι έχετε πετύχει μέχρι τώρα κατά την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής σας Εάν υπάρχει μια παρέκκλιση μεταξύ των δύο, παρακαλώ αναφέρατε σύντομα το λόγο.

Μελλοντικός σχεδιασμός Παράθεση χρονοδιαγράμματος Δυνατότητα αναπροσαρμογής σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα της προηγούμενης έκθεσης προόδου Δείτε ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα εκπόνησης διδακτορικής διατριβής από e-class διδακτορικού προγράμματος Επόμενα βήματα Διατύπωση βραχυπρόθεσμου στόχου μέχρι την επόμενη εξαμηνιαία παρουσίαση έκθεσης προόδου π.χ. υποβολή πρώτου paper βιβλιογραφική ανασκόπηση δεύτερου paper συλλογή δεδομένων συγγραφή διατριβής Εκτίμηση ημερομηνίας ολοκλήρωσης διδακτορικής διατριβής

Βιβλιογραφική ανασκόπηση Ποια είναι τα βασικά ερωτήματα της διδακτορικής σας έρευνας ή του paper που αυτή την περίοδο δουλεύετε; Το πρόβλημα αυτό γιατί είναι σημαντικό; Βάσει της διεθνούς βιβλιογραφίας, έχουν αναδείξει άλλοι μελετητές την σπουδαιότητα αυτών των θεμάτων που διερευνάτε; Παραθέστε πολύ συνοπτικά 2-3 βασικές προηγούμενες έρευνες για κάθε ερευνητικό σας ερώτημα. Τι κενό η έρευνα σας προσπαθεί να καλύψει βάσει της σχετικής υφιστάμενης βιβλιογραφίας; Με ποιο τρόπο η έρευνά σας διαφοροποιείται από αυτά που έχουν διερευνηθεί από την υπάρχουσα διεθνή βιβλιογραφία;

Συλλογή δεδομένων Ποιες είναι οι πηγές των στοιχείων που χρησιμοποιείτε για τη διδακτορική σας έρευνα ή για το paper που δουλεύετε αυτήν την περίοδο; Τα δεδομένα σας προέρχονται από έρευνες πεδίου ή από δευτερογενείς πηγές; Βρίσκεστε σε στάδιο συλλογής ή επεξεργασίας; Ποια χρονική περίοδο καλύπτουν τα δεδομένα που χρησιμοποιείτε; Πόσες παρατηρήσεις έχετε; Σε τι επίπεδο ανάλυσης είναι τα δεδομένα για την έρευνά σας (π.χ. άτομα, επιχειρήσεις, κλάδοι, χώρες);

Εφαρμογή μεθοδολογιών Ποιες μεθοδολογίες χρησιμοποιείτε για να απαντήσετε στα ερευνητικά σας ερωτήματα; Γιατί αυτή η μεθοδολογία είναι κατάλληλη ή/και απαραίτητη για την έρευνά σας; Τι πλεονεκτήματα έχει; Ποιο λογισμικό πρόγραμμα χρησιμοποιείτε για την εφαρμογή της μεθοδολογίας π.χ. Stata Eviews R SPSS Matlab

Πρωτοτυπία Γιατί είναι πρωτότυπη η διδακτορική σας έρευνα; Ποια είναι η συμβολή της έρευνάς σας στη διεθνή βιβλιογραφία; Εάν και πως τα αποτελέσματα της έρευνας μπορεί να είναι χρήσιμα για φορείς χάραξης οικονομικής πολιτικής για managers, επιχειρηματίες, επενδυτές κλπ. για χρηματοδοτικούς οργανισμούς για τη κοινωνία