Επίκληση στο «ήθος» του πομπού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Από Άκρο σε Άκρο Αποφυγή Συμφόρησης
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Τερέζας Γιακουμάτου Επιμορφώτριας νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Η ΠΕΙΘΩ ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ.
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
Η εκστρατεία για την αύξηση της ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ Η κλασική κιθάρα είναι μια κιθάρα με έξι χορδές. Ανήκει ως είδος στα χορδοφωνα και με αυτήν παίζεται κυρίως κλασική μουσική, αν και.
Παρατηρήστε τις διαφημίσεις: Ποια είναι η (κοινωνική)γλωσσική ποικιλία που χρησιμοποιείται και γιατί; Σε ποιο κοινό απευθύνονται; Ποια είναι.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Στρατηγικές Διαπραγμάτευσης με συμμάχους και αντιπάλους Μάριος Στυλιανίδης.
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ Το κειμενικό είδος της περιγραφής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση Σύμβουλος Ελληνικών
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Βέρα Δακανάλη1 2 Σε κάθε ανάγνωση υπάρχουν τρεις συντελεστές/παράγοντες: ο συγγραφέας, που υπάρχει έξω από το κείμενο, αλλά μπορεί να προσθέτει στην.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
Συμβολική αναπαράσταση της γνώσης
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
Ομάδα 1 η Καραμέρος Γιατσάι Αναστοπούλου Ν. Διαμαντόπουλος Ομάδα 2 η Κανελλοπούλου Άλλκα Εσκέιφ Μαρία Διαμαντόπουλος Γ. Ομάδα 3 η Αναστόπουλος Θεοφιλοπούλου.
ΕΚΘΕΣΗ ΕΚΦΡΑΣΗ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΗΤΣΕΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ) ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ.
Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Υπουργείο Παιδείας,
1 REPUTATION & TRUST MANAGEMENT IN P2P Γεωργούλας Κώστας Σταθοπούλου Ευγενία.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Project 2013 Α΄ Ομάδα : Η πειθώ στον διαφημιστικό λόγο
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
Ο μύθος της ομοιογένειας
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.
ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ KEΦΑΛΑΙΟ 3. Η μελέτη της ηθικής παίζει σπουδαίο ρόλο σήμερα στην διοίκηση και μπορεί να καθορίσει τις δραστηριόητες.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Αναγνώριση και ταυτοποίηση αντικειμένων με χρήση ραδιοσυχνοτήτων RFID - υλοποίηση αισθητήρων σε ετικέτες RFID, αξιολόγηση απόδοσης WiFi RFID, μοντελοποίηση.
Κειμενογλωσσολογία 12ο μάθημα
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Ε. ΣΤΑΥΡΙΝΑΚΗ.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2895 Κωδικός Διαφανειών: MKT110 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα Εργαστήριο Πληροφορικής.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ. Εθνική Υπηρεσία Αιμοδοσίας Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας Κέντρα Αίματος (Κέντρα Αιμοδοσίας): καλύπτουν ανάγκες σε περιφερειακό επίπεδο.
Ανάλυση και Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων (Θεωρία)
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
Δούκα Ανθίππη Υπ. Δρ. Γλωσσολογίας Πανεπιστημίου Πατρών
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
Τα 2 επίπεδα του μηνύματος
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Πλαίσιο για την ανάλυση των γραπτών πηγών
ΕΙΔΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ της Αναστασίας Κάλφα, Mst Φιλόλογος
Ενότητα 13 : Επανάληψη – ενδεικτικές ερωτήσεις Καραμάνης Κωνσταντίνος
ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Έκφραση – Έκθεση Γ’ Λυκείου ΘΕΩΡΙΑ σε διαγρΑμματα
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Τα όρια της υπακΟΉς (Ε.Παπανούτσος)
ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ  επίκληση στη λογική εεπίκληση στο συναίσθημα (του δέκτη) εεπίκληση στο "ήθος" (του πομπού)
ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ  επίκληση στη λογική εεπίκληση στο συναίσθημα (του δέκτη) εεπίκληση στο "ήθος" (του πομπού)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επίκληση στο «ήθος» του πομπού Δήμητρα Βεργιώτη Επίκληση στο «ήθος» του πομπού ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΠΟΜΠΟΥ – ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ. www.filologikos-istotopos.gr

Αξιοπιστία του Πομπού: Ο Πομπός προσπαθεί να εδραιώσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον Δέκτη. Η αξιοπιστία του Πομπού επιτυγχάνεται μέσα από την ορθότητα των επιχειρημάτων του και όχι μέσα από την επίδειξη γνώσεων, μορφωτικών τίτλων, γλωσσικής ευχέρειας ή μέσα από εξωτερική εμφάνιση, χειρονομίες, αμφίεση. Επίθεση στο ήθος του αντιπάλου: συνήθως πρόκειται για λασπολογία, σκανδαλολογία. Επίκληση στην αυθεντία: η ορθή χρήση αυτής της τεχνικής είναι θεμιτή και αποτελεσματική στον επιστημονικό λόγο ΌΜΩΣ καθίσταται αθέμιτη όταν: Χρησιμοποιείται για να καλύψει την έλλειψη επιχειρημάτων, Διαστρεβλώνονται τα λόγια του ειδικού και προσαρμόζονται στις ανάγκες του πομπού και Όταν γίνεται επίκληση μη ειδικού για το εξεταζόμενο θέμα.