Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάδος Αστικής Ευθύνης Διαχείριση & Διακανονισμός Ζημιών Κλάδου Αστικής Ευθύνης.
Advertisements

Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΙΙ Β’ ΚΥΚΛΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ : ΨΥΚΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ.
ΑΝΑΓΚΕΣ Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας.
Το Πάσχα στην Κάλυμνο Τ άξη:A’5 Τ άξη:A’5 Έτος: Έτος: Ονόματα μαθητών: Σιδερούλα Μύτικα,Πόπη Σαμάρκου,Μικέλα Σαμάρκου,Καλλιόπη Τρικοίλη.
Κουκούλης Παράσχος (parkouk) 1 ο Δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου Η Μεγάλη Εβδομάδα αρχίζει από την Κυριακή των Βαΐων το βράδυ, όπου τελείται η Ακολουθία του Νυμφίου,
Ενότητα 3 : Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών- Βασικές Έννοιες (Μέρος 2 ο ) Νικολακόπουλος Κωνσταντίνος, Επίκουρος Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα.
1 Υποδείγματα Λήψης Αποφάσεων στο Χώρο - Εισαγωγή zΒασικές Υποθέσεις του Οικονομικού Ορθολογισμού yΜεγιστοποίηση Χρησιμότητας - Υποθέσεις xΤέλεια πληροφόρηση.
ΠΥΡΙΤΙΟ ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ Τα είναι οπτικές ίνες; Οι οπτικές ίνες είναι πολύ λεπτά νήματα φτιαγμένα από πλαστικό ή γυαλί, με διάμετρο μικρότερη των 8μm μέσα.
ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΝΝα διατυπώνετε την έννοια του οικονομικού προβλήματος. ΝΝα επισημαίνετε τις αιτίες ύπαρξης.
Η 4 Η ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ ΚΟΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Β1 ΤΑΞΗ 1.
ΜΠΑΣΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ 1ο Π.Δ.Σ.Θ.-ΑΠ.Θ ΣΤ΄2.  Το Έβερεστ είναι το ψηλότερο βουνό πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, αλλά αν λάβουμε υπόψη την επιφάνεια.
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΑ ΤΟΞΑ. Σε αυτή την παρουσίαση θα δείτε σημαντικές πληροφορίες για τα σημαντικότερα ηφαίστεια στον κόσμο.
Αρριανού, Αλεξάνδρου Ανάβαση Ο Αρριανός - με πρότυπο τον Ξενοφώντα – σε 7 βιβλία εξιστόρησε την εκστρατεία του μεγάλου Αλεξάνδρου από την αρχή (336 π.Χ)
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (Π.Ε.ΣΥ.Π.) ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ.
Διατροφή-Διαιτολογία Ενότητα 14: Διατροφικά συμπληρώματα Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οικονομική Ανάλυση ΘΕΜΑ:
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΓΕΛ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Α’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μηχανογραφημένη Λογιστική ΙI
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΣ
Κοινωνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες τοπικών συλλόγων στον τόπο καταγωγής και τον τόπο εγκατάστασης.
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
novoril® FRESH Ουδέτερο καθαριστικό γενικής χρήσης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Α4’ Π.Μ.Γ.Λ.Π.
vadelia® san Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
vadelia® cream Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ ΤΜΗΜΑ: Α3 ΜΑΘΗΤΗΣ:ΚΛΕΑΡΧΟΣ ΠΡΕΚΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ: Κα ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΘΕΜΑ: ΕΙΔΗ ΓΡΑΦΗΣ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Α – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Β.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’
Διατροφή-Διαιτολογία
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
ΛΙΜΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης
Ινδιάνοι.
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
Εργασία Βιολογίας β’ Γυμνασίου
Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Πετσιμέρη Ειρήνη
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
Διατροφή-Διαιτολογία
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 22000:2005 ΣΕ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Project τμηματοσ γυναικων
Αρχιεπισκοπος πασησ Αλβανιας
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Άννα Φρανκ «Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ»
Χρησιμοποιώ υπεύθυνα Ένα πάρτυ αλλιώτικο απο τ’άλλα!
Μεταξοτυπια Σηρογραφια Βακιρτζης Αθανασιος
Σωτηριάδης Ευάγγελος 1Ο Π.Δ.Σ.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. Στ
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
Φυσική του εσωτερικού των αστεριών
Το ηφαίστειο της Αίτνας
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Οπτικές Ίνες Μαθητές που εργάστηκαν : Γαλακτίδης Παναγιώτης
Καθηγήτρια:Στανίτσα Μαλαματένια
Εργασία για το μάθημα της Φυσικής Β’ Λυκείου
Μπισκοτούλης Α.Ε. ΜΠΙΣΚΟΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Τμήμα : Β΄4 Ομάδα : Β΄
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης Εργασία στο πλαίσιο Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας «Επαγγέλματα από το χώρο ανακύκλωσης επαγγελματικές προοπτικές»

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΚΡΗΣ ΧΗΣΤΟΣ – ΤΣΑΛΗ ΚΛΕΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ - ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΒΑΡΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΙΑΝΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΣΗΦ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΟΥΡΚΟΥΛΑ ΝΙΚΗ ΚΟΥΤΣΙΔΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-ΜΑΡΙΑ ΛΑΜΠΙΔΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΜΑΚΡΗΣ ΝΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ-ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΝΑΣΙΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ ΑΘΗΝΑ ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΠΑΓΟΥΝΗ ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΕΓΙΟΥ ΡΙΖΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΣΛΗΜΙΣΤΙΝΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΣΑΡΧΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ - ΜΑΡΙΑ ΦΟΥΡΓΚΑΤΣΙΩΤΗ ΣΟΥΛΤΑΝΑ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΧΑΤΖΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΥΚΑ ΕΛΣΑ ΜΑΝΤΣΡΛΛΙ ΠΑΟΛΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΚΡΗΣ ΧΗΣΤΟΣ – ΤΣΑΛΗ ΚΛΕΟΝΙΚΗ

ΜΕΡΟΣ Α Εισαγωγή Τι είναι η ανακύκλωση Επαγγέλματα από το χώρο ανακύκλωσης επαγγελματικές προοπτικές

Ποιοι είμαστε - με τι θα ασχοληθούμε Είμαστε μαθητές της Α’ Γυμνάσιου Νεάπολης Κοζάνης και θα ασχοληθούμε, στα πλαίσια του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, με τα επαγγέλματα που έχουν ως βάση την ανακύκλωση, από τη συλλογή και μεταφορά των αποβλήτων μέχρι διαλογή την επεξεργασία και την αξιοποίηση τους.

Ποιοι είμαστε - με τι θα ασχοληθούμε Στην εργασία μας αυτή λοιπόν εμείς θα ασχοληθούμε όχι μόνο με την έννοια της ανακύκλωσης αλλά και με τις θέσεις εργασίας από εξειδικευμένο προσωπικό που δημιουργούνται σε ένα μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων συναφών με την «εναλλακτική διαχείριση» των αποβλήτων, τις γνώσεις που απαιτούνται και τους χώρους συγκεκριμένα που μπορεί να εργαστεί κάποιος με τις γνώσεις αυτές

Τι είναι ανακύκλωση Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και το οποίο στην μορφή που είναι δεν αποτελεί πλέον αγαθό για τον άνθρωπο. Στην διαδικασία αυτή συνήθως τα απορρίμματα μετατρέπονται σε πρώτες ύλες από τις οποίες παράγονται νέα αγαθά.

Σημασία της ανακύκλωσης Μειώνονται τα απορρίμματα και τα προβλήματα διαχείρισής τους. Εξοικονομούνται ενέργεια και φυσικοί πόροι, που λαμβάνονται συνεχώς από τη φύση. Μειώνεται η ρύπανση της ατμόσφαιρας, του εδάφους και των υπόγειων υδάτων (ελαφρύνεται, έτσι, η επιβάρυνση του περιβάλλοντος). Εξοικονομείται η ενέργεια που απαιτείται για την κατασκευή όλων των προαναφερθέντων αντικειμένων. Επιτυγχάνεται μακροπρόθεσμη πτώση (ή μη αύξηση) των τιμών των προϊόντων, καθώς δεν απαιτείται εκ νέου παραγωγή πρώτης ύλης. Σώζεται η υγεία όλων των κατοίκων του πλανήτη και διασφαλίζεται το καλύτερο μέλλον των παιδιών. Δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας σε τομείς θετικών ενεργειών για την διάσωση του πλανήτη. Δημιουργείται ευχάριστη αίσθηση και ικανοποίηση για τη συμμετοχή στην βελτίωση του περιβάλλοντος και των συνθηκών ζωής. Προσφέρει στον πολιτισμό - συμβάλλει στη δημιουργία μιας έμπρακτης περιβαλλοντικής συνείδησης.

Επανένταξη υλικών στο περιβάλλον Μέρος της διαδικασίας της ανακύκλωσης είναι και η μετατροπή βλαβερών για το περιβάλλον υλικών σε λιγότερο ή και καθόλου βλαβερά. Με τον τρόπο αυτό γίνεται ομαλότερα η επανένταξή τους στο φυσικό περιβάλλον το οποίο ουσιαστικά ολοκληρώνει την διαδικασία της ανακύκλωσης με φυσικό τρόπο. Παράδειγμα μιας τέτοιας περίπτωσης είναι η μετατροπή οικιακών λυμάτων σε τέτοια μορφή ώστε να είναι λιγότερο βλαβερά σε αντίθεση με την κατευθείαν εναπόθεσή τους π.χ. στην θάλασσα

Επαγγέλματα από το χώρο ανακύκλωσης Οι εξελίξεις σήμερα στον τομέα της προστασίας του περιβάλλοντος, η αναγκαιότητα ορθολογικότερης διαχείρισης πόρων και οι θεμελιώδεις αρχές της Κοινοτικής και Εθνικής νομοθεσίας σχετικά με τη διαχείριση των αποβλήτων και την ανακύκλωση υλικών αρχίζουν να επιβάλλουν και στη χώρα μας αυξημένες απαιτήσεις στην εκπαίδευση τεχνικού προσωπικού.

Επαγγέλματα από το χώρο ανακύκλωσης Έτσι αποτελεί αναγκαιότητα η εισαγωγή νέων γνώσεων, συχνά στα πλαίσια καινούργιων ειδικοτήτων όπως αυτές του Περιβαλλοντολόγου του Μηχανικού περιβάλλοντος του Τεχνολόγου ενέργειας. του Τεχνικού Διαχείρισης και Ανακύκλωσης Αποβλήτων

επαγγελματικές προοπτικές Οι παραπάνω μπορούν να απασχολούνται σε : επιχειρήσεις με αντικείμενο τον μετασχηματισμό πρώτων υλών την παραγωγή προϊόντων κάθε κλάδου της βιομηχανίας & βιοτεχνίας γενικώς, τη συλλογή, διαχείριση & ανάκτηση αστικών αποβλήτων, αλλά και υπολειμμάτων/αποβλήτων των αναπαραγωγικών διαδικασιών,

επαγγελματικές προοπτικές Για παράδειγμα: Σε Κέντρα Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών Συσκευασίας, Προγράμματα προδιαλογής υλικών (δημοτικά-ιδιωτικά), Εγκαταστάσεις προσωρινής αποθήκευσης αποβλήτων, Εργασίες συλλογής – μεταφοράς αποβλήτων, Σε επιχειρήσεις ΟΤΑ για την περισυλλογή, επεξεργασία & ανακύκλωση δημοτικών αποβλήτων, Υπηρεσίες καθαριότητας ή/και ανακύκλωσης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Τμήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης αποβλήτων και ελέγχου παραγωγικών μονάδων ή υπηρεσιών σε ΔΕΚΟ, βιομηχανίες και άλλες οικονομικές μονάδες (π.χ. μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις )

επαγγελματικές προοπτικές Σε μονάδες απορρύπανσης και αποσυναρμολόγησης οχημάτων τέλους κύκλου ζωής, Σε μονάδες επεξεργασίας ηλεκτρικών & ηλεκτρονικών αποβλήτων, Σε μονάδες επεξεργασίας βιομηχανικών αποβλήτων, Σε μονάδες ανακύκλωσης ελαστικών, Σε μονάδες ανακύκλωσης συσσωρευτών,

επαγγελματικές προοπτικές Στην Πλαστικοβιομηχανία, Σε μονάδες αναγέννησης αποβλήτων Λιπαντικών Ελαίων, Σε χώρους Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων (Χ.Υ.Τ.Υ), Στη θερμική επεξεργασία αποβλήτων, Σε εγκαταστάσεις κομποστοποίησης οργανικών οικιακών αποβλήτων, κλαδεμάτων, αγροτικών υπολειμμάτων , προγράμματα στήριξης της οικιακής κομποστοποίησης οργανικών απορριμμάτων, αλλά και σε Υπηρεσίες εφαρμογής Συστημάτων Περιβαλλοντικού Ελέγχου,

επαγγελματικές προοπτικές Σε Μεταλλουργικές επιχειρήσεις, Σε Βιομηχανία χαρτιού, Σε χαλυβουργία, χυτήρια μετάλλων, Σε υαλουργεία, Σε εργοστάσια αλουμινίου, Σε εργοστάσια τροφίμων, ποτών, Σε εργοστάσια κλωστοϋφαντουργίας, Σε εργοστάσια θερμικής ή/και ηλεκτρικής ενέργειας, Σε εργοστάσια τσιμέντου,

ΜΕΡΟΣ Β Έρευνα στην περιοχή μας για τα υλικά που ανακυκλώνουμε ΜΕΡΟΣ Β Έρευνα στην περιοχή μας για τα υλικά που ανακυκλώνουμε

Υλικά που ανακυκλώνουμε Χωριστήκαμε σε ομάδες και με έρευνα στα καταστήματα της περιοχής μας διαπιστώσαμε ότι γίνεται ανακύκλωση στα παρακάτω υλικά:

Υλικά που ανακυκλώνουμε Χαρτί Γυαλί Πλαστικό Απόβλητα Ηλεκτρικού και  Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού (ΑΗΗΕ) - Φωτιστικά Είδη Μπαταρίες Αλουμίνιο Αυτοκίνητα Τηγανέλαια

Ποιοι κάνουν ανακύκλωση; Το χαρτί, πλαστικό, γυαλί, αλουμίνιο ανακυκλώνονται στην περιοχή μας από τη ΔΙΑΔΥΜΑ ΑΕ Τα Απόβλητα Ηλεκτρικού και  Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού (ΑΗΗΕ) - Φωτιστικά Είδη, οι Μπαταρίες, τα Αυτοκίνητα, τα Τηγανέλαια που ανακυκλώνονται από ιδιώτες ή εταιρείες.

Ποιοι κάνουν ανακύκλωση; Σε μερικά καταστήματα (super market, ηλεκτρικών ειδών) υπήρχαν κάδοι συγκέντρωσης μπαταριών, ηλεκτρικών ειδών και στα καταστήματα φαγητού και εστίασης μας είπαν ότι συγκεντρώνουν τα τηγανέλαια τα οποία μαζεύουν κάποιοι συνεργάτες τους και τα προωθούν σε εταιρείες που τα μετατρέπουν σε βιοκαύσιμο

Ανακύκλωση στο σχολείο μας; Στο Σχολείο μας υπάρχουν κάδοι συγκέντρωσης μπαταριών (ΑΦΗΣ), ηλεκτρικών λαμπτήρων οι οποίοι τοποθετήθηκαν από εταιρείες ανακύκλωσης αυτών των υλικών. Στο Σχολείο μας επίσης συγκεντρώνουμε και τα καπάκια από τα πλαστικά μπουκάλια για τα οποία στη συνέχεια παίρνει ο ΔΗΜΟΣ ΒΟΙΟΥ και τα προωθεί για την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων για άτομα με ειδικές ανάγκες.

ΜΕΡΟΣ Γ Επίσκεψη στο Δημοκρίτειο πανεπιστήμιο Θράκης Μονογραφία του Μηχανικού Περιβάλλοντος

Επίσκεψη στο Δημοκρίτειο πανεπιστήμιο Θράκης Μονογραφία του Μηχανικού Περιβάλλοντος Στις 29/3/2017 και 30/3/2017 επισκεφτήκαμε το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο στην Ξάνθη όπου οι καθηγητές κ. Κώστας Αθανασίου και Ιωάννης Παπασπύρος μας μίλησαν για το τμήμα των Μηχανικών Περιβάλλοντος και μας ξενάγησαν στα εργαστήρια της Σχολής.

Τι είναι η Μηχανική Περιβάλλοντος Η επιστήμη του μηχανικού περιβάλλοντος  … αναγκαία για την ανθρωπότητα, δεδομένου της ανεξέλεγκτης τεχνολογικής προόδου των τελευταίων δεκαετιών, καθώς και των περιβαλλοντικών προβλημάτων που έχει επιφέρει. Είναι το πεδίο συνάντησης της Επιστήμης και της Τεχνολογίας με στόχο τη βελτίωση του φυσικού περιβάλλοντος και τη προστασία των επιμέρους τμημάτων του, όπως το νερό, ο αέρας, το έδαφος, αλλά και οι χώροι διαβίωσης του σύγχρονου ανθρώπου.

Μηχανικός Περιβάλλοντος Με τι ασχολείται ο Μηχανικός Περιβάλλοντος Έτσι, ένας μηχανικός περιβάλλοντος: μέτρηση, παρακολούθηση, αξιολόγηση και αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργεί η ανθρώπινη επέμβαση στο περιβάλλον, σχεδιασμό και την εφαρμογή τεχνολογιών για το περιορισμό των επιπτώσεων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στο φυσικό περιβάλλον,

Μηχανικός Περιβάλλοντος Με τι ασχολείται ο Μηχανικός Περιβάλλοντος εξειδικεύεται στις τεχνολογίες διαχείρισης υγρών αποβλήτων, αερίων εκπομπών, στερεών και τοξικών και επικίνδυνων αποβλήτων, προωθεί και βελτιώνει τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, το βιοκλιματικό αστικό σχεδιασμό και τις τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας,

Μηχανικός Περιβάλλοντος Με τι ασχολείται ο Μηχανικός Περιβάλλοντος αξιολογεί, αναπτύσσει και διασυνδέει συστήματα παρακολούθησης, προσομοίωσης και διαχείρισης του περιβάλλοντος εκτιμά, αξιολογεί και αναλύει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις μελλοντικών δράσεων και έργων στο φυσικό περιβάλλον και αναπτύσει σχέδια ελαχιστοποίησης των επιπτώσεων λαμβάνοντας υπόψη τις διαθέσιμες τεχνολογίες και κοινωνικο-οικονομικά κριτήρια

Μηχανικός Περιβάλλοντος Με τι ασχολείται ο Μηχανικός Περιβάλλοντος Γνωρίζει τη περιβαλλοντική νομοθεσία (Ευρωπαϊκή και Εθνική) και περιβαλλοντικές πολιτικές που εφαρμόζονται σε κάθε πεδίο, Καταγράφει τη περιβαλλοντική επίδοση των επιχειρήσεων και προωθεί τη πράσινη επιχειρηματικότητα και τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης.

Εργαστήρια Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος Εργαστήριο Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων, Εργαστήριο Διαχείρισης & Τεχνολογίας Στερεών Αποβλήτων, Εργαστήριο Διαχείρισης & Τεχνολογίας Υγρών Αποβλήτων, Εργαστήριο Μη-Συμβατικών Πηγών Ενέργειας, Εργαστήριο Οικολογικής Μηχανικής & Τεχνολογίας, Εργαστήριο Περιβαλλοντικής Χημείας, Εργαστήριο Περιβαλλοντικού & Ενεργειακού Σχεδιασμού Κτηρίων & Οικισμών Εργαστήριο Οικονομικών των Επιχειρήσεων και της Περιβαλλοντικής Τεχνολογίας.

Φωτογραφίες από την επίσκεψη στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο

Φωτογραφίες από την επίσκεψη στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο

Φωτογραφίες από την επίσκεψη στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο

Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με ξενάγηση και διασκέδαση στην πόλη της Ξάνθης

Ευχαριστούμε Το ΔΗΜΟ ΞΑΝΘΗΣ για τη βοήθεια στην οργάνωση της εκδρομή μας στην Ξάνθη. Τους καθηγητές του τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος κ. Κώστα Αθανασίου και Ιωάννη Παπασπύρο για την ενημέρωση και την ξενάγηση στα εργαστήρια της σχολής. Οι διαφάνειες 24-30 αποτελούν αυτούσιο κομμάτι από την ενημέρωσή τους. Τον Διευθυντή του Λαογραφικού Μουσείου Ξάνθης κ. Πασχάλη Ξανθόπουλο για την ξενάγηση στην πόλη της Ξάνθης. Τους καταστηματάρχες της περιοχής μας για το χρόνο που διέθεσαν και τη βοήθειά τους στην έρευνά μας.

Πηγές Εφημερίδα Ημερησία Βικιπαίδεια ή Wikipedia Εκδήλωση Υποδοχής Πρωτοετών 2016-17 Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος