ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2014-15.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στο περιβάλλον της Βασιλείας ΙΙ
Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΕΥΑΓΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ Βοηθ. Γεν. Δντης.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Παναγιώτης Θ. Καπόπουλος
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΟ ΧΡΗμα ΩΣ εμπΟρευμα ΟΜΑΔΑ : γερκου α. αϊβαζιδου ειρ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικότητα
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
EUROBANK- ΔΙΚΤΥΟ ΝΕΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ Κατάστημα Λάρισας
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Προώθηση / Επικοινωνία
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Είναι:Μια ευρύτερη διοικητική δραστηριότητα, η οποία ΔΕΝ περιορίζεται απλώς στην διερεύνηση των επιθυμιών, σκέψεων.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Οικονομική Επιχειρήσεων Τμήμα Λογιστικής ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Λάρισα 2013 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ Δρ. Μάριος Τρίγκας Ph.D. Οικονομικής & Καινοτομίας Επιχειρήσεων.
Πρόταση πωλήσεων 2008 της Adventure Works Κατερίνα Μαρκάκη Αντιπρόεδρος Παγκόσμιες πωλήσεις 24 Μαρτίου 2008 Θέση λογότυπου.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2014-15

Περιβάλλον και Μάρκετινγκ Το περιβάλλον είναι : πολύπλοκο συνεχώς μεταβαλλόμενο επομένως η επιχείρηση για να επιβιώσει πρέπει να ....

Περιβάλλον και Μάρκετινγκ προβλέπει (προεκτιμά τις μεταβολές) προγραμματίζει αναγκαίες προσαρμογές προσαρμόζεται έγκαιρα

λανθασμένες εκτιμήσεις επιλογή ακατάλληλων ενεργειών προσαρμογής Λόγοι αποτυχίας λανθασμένες εκτιμήσεις επιλογή ακατάλληλων ενεργειών προσαρμογής λάθος στρατηγική και τακτική καθυστερημένη ή πρόωρη αντίδραση

Περιβάλλον και Μάρκετινγκ

Πληροφορίες και Μάρκετινγκ Συντελεστές παραγωγής : κεφάλαιο, πρώτες ύλες, εξοπλισμός, άνθρωποι....αλλά και ... οι ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ !

Λόγοι για επιτακτική ανάγκη μεθοδικής συλλογής πληροφοριών Επέκταση των αγορών σε υπερτοπικό και διεθνές επίπεδο Μετατόπιση του μάρκετινγκ από την ικανοποίηση των αναγκών στην ικανοποίηση των επιθυμιών Η μετατόπιση του ανταγωνισμού από τις τιμές στο μείγμα μάρκετινγκ

Είδη στοιχείων Πρωτογενή (έρευνα πεδίου) με την παρατήρηση με γνωμοδοτήσεις ειδικών με το πείραμα με τη δειγματοληπτική έρευνα

Είδη στοιχείων Δευτερογενή (εντός της επιχείρησης / εκτός) Κόστος και αποδόσεις καταθέσεων-χορηγήσεων Ποσά καταθέσεων-χορηγήσεων ανα κατάστημα και κατηγορία πελατών Κοστολόγηση υπηρεσιών Αποδοτικότητα εργασιών κατά κατηγορία πελατών Διεθνής οργανισμοί (ΟΗΕ, ΟΟΣΑ, ΕΕ...) Υπουργεία, ΕΟΜΜΕΧ, Τ.Ελλάδος, ΙΟΒΕ... Ισολογισμοί, στατιστικά, κλαδικές μελέτες Οικονομικές εφημερίδες

Έρευνα αγοράς

Έρευνα μάρκετινγκ στις Τράπεζες Τμηματοποίηση της αγοράς Μέγεθος της κάθε υποαγοράς Χαρακτηριστικά πελατών σε κάθε υποαγορά Μερίδια αγοράς – ανταγωνιστών Δίκτυο ανταγωνιστών Μέγεθος εργασιών & είδος υπηρεσιών Στρατηγικές τους Image Τιμολογιακή πολιτική Πιστότητα πελατών

Έρευνα μάρκετινγκ στις Τράπεζες Τόπος εγκατάστασης υποκαταστήματος Νέα προϊόντα Εικόνα πελατών για την τράπεζα Ανάγκες που δεν καλύπτονται

Έρευνα μάρκετινγκ στις Τράπεζες Τόπος εγκατάστασης υποκαταστήματος Νέα προϊόντα Εικόνα πελατών για την τράπεζα Ανάγκες που δεν καλύπτονται

Προϊόντα για Νέους Μηχανικούς H Attica Bank στηρίζει τους Νέους Μηχανικούς προσφέροντας προεγκεκριμένο ποσό έως και €10.000 με συνδυασμό των παρακάτω προϊόντων : ΠΡΟΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ με κυμαινόμενο επιτόκιο 7% **(πλέον εισφ. Ν. 128/75 σήμερα 0,6%) και περίοδο χάριτος έως 12 μήνες. Η αποπληρωμή του δανείου γίνεται από 12 έως 84 μήνες ΠΡΟΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ με κυμαινόμενο επιτόκιο 7%** (πλέον εισφ. Ν. 128/75 σήμερα 0,6%) και περίοδο χάριτος έως 12 μήνες. Η αποπληρωμή του δανείου γίνεται από 12 έως 84 μήνες

Προιόντα μελών ΕΤΑΑ-ΤΣΑΥ Στην Attica Bank, ακούμε τις ανάγκες σας σαν να είμαστε εσείς, οι ΓΙΑΤΡΟΙ. Γι΄ αυτό και σας προσφέρουμε προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για εσάς.   Καταθετικά Προϊόντα Στεγαστικά Δάνεια Καταναλωτικά Προϊόντα Πιστωτικές Κάρτες