Μετουσίωση πρωτεϊνών (ωολευκωματίνης)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ογκομέτρηση.
Advertisements

Επίδραση κοινού ιόντος ( Ε.Κ.Ι ).
Χλωριούχο νάτριο Κοινό ή μαγειρικό αλάτι NaCl. HClNaOHH + Cl - Na + OH - H + Cl - Na + Cl - Η2ΟΗ2Ο Η + + Cl - + Na + + OH - → Na + + Cl - + H 2 O ΟΞΥΒΑΣΗΑΛΑΤΙΝΕΡΟ.
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Εισηγητές Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-Med Αντώνιος Ε. Χρονάκης Χημικός Χημεία Λυκείου Διαλυτότητα ουσιών Παράγοντες διαλυτότητας.
1 Γεωργική Χημεία, Ανόργανη ποιοτική ανάλυση, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Γεωργική Χημεία Ενότητα.
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΦΡΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Χημεία Α΄, Β΄, Γ΄ Λυκείου Οργανική Χημεία Εισηγητής Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-MEd Υπεύθυνος ΕΚΦΕ Αγίων Αναργύρων.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΕΦ.3.I: ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ–ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ (α) ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Η ουσία Χ μπορεί να είναι η Α ή η Β. ΔΙΑΚΡΙΣΗ.
ΤΟΓΙΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ – ΑΘΑΝΑΣΙΑ Α.Μ : Ζ15886 ΤΜΗΜΑ: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ : ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΣΜΑΣ.
1ο -2o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Α) ΝΟΘΕΙΑ ΣΤΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ Β) ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΟ ΤΑΓΓΙΣΜΑ ΣΤΑ ΦΥΤΙΚΑ ΕΛΑΙΑ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥΚΕΦ.2.Ζ: ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ (α) ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ είναι διαλύματα συζυγών ζευγών ΗΑ, Α - (ή Β, ΗΒ + ) που διατηρούν.
ΠΟΣΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΜΙΝΟΞΕΩΝ ΣΕ ΧΥΜΟΥΣ ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΩΝ Δρ. Όλγα Γκορτζή.
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Χημεία Α΄ Λυκείου Χημικές Αντιδράσεις Παρασκευή διαλύματος γνωστής Συγκέντρωσης Αραίωση διαλύματος Εισηγητής Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ.
ΜΑΘΗΜΑ 8. ΙΟΝΤΟΦΟΡΗΣΗ ΙΟΝΤΟΦΟΡΗΣΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΥΣΙΩΝ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΙΟΝΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Α) ΝΟΘΕΙΑ ΣΤΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ Β) ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΟ ΤΑΓΓΙΣΜΑ ΣΤΑ ΦΥΤΙΚΑ ΕΛΑΙΑ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ.
Η ενίσχυση της κτηνοτροφίας στη Νέα ΚΑΠ Εισήγηση: Πεβερέτος Παναγιώτης Πρόεδρος ΣΕΚ Μέλος ΔΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Απρίλιος, 2015 Συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή.
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΑΚΧΑΡΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΛΥΜΑΤΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΒΙΟΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΩΝ
Αλλάζοντας τη θέση χημικής ισορροπίας σε διαλύματα σόδας και γαλαζόπετρας Νίκη Σπάρταλη, Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτου και Ρομπέρτος Αλεξιάδης ΕΚΦΕ Χανίων
Χημεία Β΄ Λυκείου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Χημική Κινητική Εισηγητές
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΞΙΔΙΟΥ ΣΕ ΟΞΙΚΟ ΟΞΥ
Γεωργική Χημεία Ενότητα 8: Χημικές αντιδράσεις, θερμοδυναμική/κινητική
Τι είναι οξείδωση και αναγωγή;
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΟΧΗΜΙΚΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ, ΣΤΟ ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΟ
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΟΠΟΙΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Κυριότερες οξειδωτικές και αναγωγικές ουσίες.
Χημεία Γυμνασίου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Παρασκευές διαλυμάτων Μέτρηση pH
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ 3 & 4 ΜΑΡΙΝΑΤΑ ΑΛΙΕΥΜΑΤΑ.
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
2.2.1– Μείγματα.
Απομόνωση νουκλεικών οξέων
ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
Παρουσίαση Πειραμάτων (1)
PH.
Πάγκαλος Σπύρος, Χαραλαμπάτου Λιάνα, Χημικοί, συνεργάτες Ε.Κ.Φ.Ε.
Μικροσκοπική παρατήρηση ζωικών κυττάρων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ… Β΄ Λυκείου 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου.
Οι φυσικές καταστάσεις.
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ
Μεσογειακή διατροφή.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD 23 Νοεμβρίου 2017
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
Σαπούνι από λάδι ελιάς Επιμέλεια: Λίνα Μαρματσούρη, 2ο ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου.
Διαλύματα ασθενών μονοπρωτικών οξέων ή βάσεων
ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ
מבוא לכימיה שיעור מס' 8 h.m..
Ενώσεις με γενικό τύπο CnH2n+2O Αλκοόλες και Αιθέρες
Άσκηση 7. Κατά την σύνθεση του HCl από Η2 και Cl2, χρησιμοποιείται μίγμα των παραπάνω αερίων με περίσσεια 10% v/v σε Η2 και θερμοκρασία 2850οΚ. Αν η εξάρτηση.
Η επιγραφή στο πίσω θυρόφυλλο αναγράφει: Η επιγραφή στο μεγάλο κομμάτι αναγράφει τα εξής : (με κόκκινο τα αποκαταστημένα τμήματα της επιγραφής) 
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
Παρασκευη φυτικου σαπουνιου
Χημεία Διαλυμάτων.
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері.
Διαλύματα ασθενών μονοπρωτικών οξέων ή βάσεων
Πειράματα με οξέα, βάσεις και άλατα σε μικροκλίμακα.
Αραίωση διαλυμάτων Νόμος της Αραίωσης Ερώτημα
Η χημεία του πορτοκαλιού
Μέτρηση πυκνότητας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μετουσίωση πρωτεϊνών (ωολευκωματίνης) 7η εργαστηριακή άσκηση Β Λυκείου

Όργανα και υλικά για το πείραμα Λύχνος Bunsen ή γκαζάκι Τρίποδο με πλέγμα Ποτήρι ζέσεως 100ml & 400ml 5 Δοκιμαστικοί σωλήνες Γυάλινη ράβδος Διάλυμα NaOH 4M Διάλυμα CuSO4 0,1M Αυγό, Γάλα HCl 2M, υδροχλωρικό οξύ ή ξύδι Οινόπνευμα Απιονισμένο νερό φίλτρο καφέ (προαιρετικά)

Πορεία του πειράματος Σε ποτήρι ζέσεως 100 ml προσθέτουμε απιονισμένο νερό μέχρι την μέση του και αραιώνουμε όλο το ασπράδι του αυγού στο νερό

Ανακατεύουμε σιγά σιγά ώστε να ομογενοποιηθεί το μίγμα Μοιράζουμε το μίγμα μας σε 5 δοκιμαστικούς σωλήνες όπου τους γεμίζουμε μέχρι το μέσο τους

Στον δοκιμαστικό σωλήνα (1) ανιχνεύουμε την πρωτεϊνική σύσταση Προσθέτουμε 5-6 σταγόνες διαλύματος NaOH 4M Προσθέτουμε λίγες σταγόνες διάλυμα CuSO4 0,1M ανακατεύουμε … μάρτυρας (σωλήνας με νερό) μάρτυρας (σωλήνας με νερό) και παρατηρούμε το χαρακτηριστικό μενεξεδί χρώμα, αντίδραση διουρίας (Biuret)

Στον δοκιμαστικό σωλήνα (2) Στα σημεία επαφής των δυο διαλυμάτων σχηματίζεται μια λευκή ζώνη (μετουσιωμένη πρωτεΐνη) και σιγά σιγά σχηματίζεται ένα γαλακτώδες διάλυμα Προσθέτουμε στο διάλυμα σιγά-σιγά ΗCl 2M, ή υδροχλωρικό οξύ

τον δοκιμαστικό σωλήνα (3) παρατηρούμε ένα γαλακτώδες διάλυμα που είναι η μετουσιωμένη πρωτεΐνη Τον τοποθετούμε στο υδατόλουτρο … και *Μπορούμε να τον θερμάνουμε απευθείας στον Λύχνο. Δοκιμαστικός σωλήνας 5 (μάρτυρας, έχει μόνο το αραιωμένο ασπράδι)

Στον δοκιμαστικό σωλήνα (4) Στα σημεία επαφής των δυο διαλυμάτων σχηματίζεται μια λευκή ζώνη (μετουσιωμένη πρωτεΐνη) και σιγά σιγά σχηματίζεται ένα γαλακτώδες διάλυμα Προσθέτουμε στο διάλυμα σιγά-σιγά το οινόπνευμα

Εναλλακτικά: μελέτη της μετουσίωσης πρωτεΐνης του γάλακτος Σε δύο ύαλους ωρολογίου τοποθετούμε γάλα και στον ένα προσθέτουμε λίγο υδροχλωρικό οξύ Γάλα με υδροχλωρικό οξύ μετουσιωμένη πρωτεΐνη