Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου και Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ενιαίος Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης & τα Επαγγελματικά Δικαιώματα.
Advertisements

ΕΠΛ231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
Στην πιο όμορφη περιοχή του Σαρωνικού κόλπου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ (1)  Έχουμε τις προτάσεις: (1) master(giorgos, odi). (2) master(giannis, pluto). (3) lives(giannis, athina). (4) lives(Y, Z) :- master(X,
ΔιΧηΝΕΤ-Υπολογιστικό Κέντρο Χημικών Μηχανικών Ε.Μ.Π.
1200 LIVADI.PARNASSOS.
Αναπτύχθηκε από το 1984, και διατέθηκε ως ελεύθερο λογισμικό υπό την άδεια GNU GPL από το U.S. Army Construction Engineering Research Laboratories
Ενότητα 1.2 Αναδρομικές Σχέσεις Σχεδίαση & Ανάλυση Αλγορίθμων.
MASTER PRO ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΟΥΣΗΣ
7/15/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Assignments.
ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ - ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΡΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Νίκος Καζαντζάκης «Χαρά στον άνθρωπο συλλογίζουμαι που αξιώθηκε, προτού πεθάνει, ν’ αρμενίσει το Αιγαίο. Πουθενά αλλού δεν μετατοπίζεσαι τόσο γαλήνια και.
Χρήστος Παπανίκας Σπύρος Ανδριανός. 400 Επιχειρήσεις Πολυεκατομμυριούχος Ιππότης Δυσλεκτικός!
ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΡΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΟΥΚΡΑΝΙΑ) Διεθνής Ημερίδα ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ 22 Απριλίου 2016 ΡΟΔΟΛΦΟΣ ΜΑΣΛΙΑΣ.
Expanding your horizons! Σπουδές στη Βρετανία. Τα πανεπιστήμια 120 κρατικά και διεθνώς αναγνωρισμένα πανεπιστήμια κολλέγια πανεπιστημίων κρατικά κολλέγια.
Πώς να θεραπεύσετε τη μέση σας Τσουπλή Αικατερίνη Φυσικοθεραπεύτρια Εξειδικευμένη στις εναλλακτικές θεραπείες ΜΑΙΟΣ 2015.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα έχουν καταστήσει τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) βασική προϋπόθεση επιβίωσης και.
Ιστορικό και διερεύνηση λευκοκύτταρωση Μ.Καρακάντζα.
Ενότητα 1 1 Πρότυπο κόστος. Τι είναι: –Πολύ σωστά και πολύ λεπτομερειακά υπολογισμένο προϋπολογιστικό κόστος Τι εκφράζει: –Στόχους που θα πρέπει να επιτευχθούν.
Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου Ανώτερη Λειτουργός ΙΔΕΠ Λάρνακα 26 Απριλίου 2016 Αξιοποίηση του Erasmus+ από Νέους, Οργανισμούς και Επιχειρήσεις στην ΕΕΚ και.
Εφαρμογές – Ασκήσεις (Ερωτήσεις 1-3) Αναλυτής εκτιμά ότι η απόδοση της μετοχής Α και Β θα κατανεμηθεί ως ακολούθως : ΠιθανότηταΑπόδοση ΑΑπόδοση Β
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.
Click to edit Master text styles Ευρετήρια & Πίνακες Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ Ευρετήρια & Πίνακες Υπεύθυνος Μαθήματος: Αλεξόπουλος Σεραφείμ Τμήμα: 4.
Δρ. Δημήτριος Μακρής, Διευθύνων Σύμβουλος Ο.Λ.Θ. Α.Ε.
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
θεματικεσ μαθηματοσ Είδη επιστημονικών μελετών
Ανάπτυξη Διαδρόμου Πολυτροπικών Εμπορευματικών Μεταφορών για τη σύνδεση του Αιγαίου Πελάγους με τη Μαύρη Θάλασσα Στοιχεία Επικοινωνίας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Ρ. ΚΑΛΟΥΡΗ
Απολογισμός δράσεων Διοικητικού Συμβουλίου – μελών Σ.ΕΠ.Ε. Κω
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2010
Στρατηγική Επιχειρήσεων
Ερευνητική εργασία: Changing Corporate Identity – The Case of a Regional Hospital. Αναγνώριση της ανάγκης για νέα ονομασία με σκοπό την επανατοποθέτηση.
Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
EUROPEAN CREDIT TRANSFER SYSTEM (E.C.T.S)
Using Narrative Inquiry as a Research Method
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Almere – Oλλανδία – αρχ. Christian de Portzamparc Πυκνότητα κατοικιών
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Τμήμα Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστημίου Πατρών
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ & ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ FULBRIGHT
Crawler Parental Control
Παρουσιάσεις Β’ Γυμνασίου
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 40 ΓΕΛ Πατρας Σχ. Έτος
We loosen Indicative active 1st person plural
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΚΟΖΑΝΗ
φυσική ή μη ειδική ανοσία (Innate, Natural, Non-Specific Immunity)
Σκέψεις και προβληματισμοί πάνω στη μετεξέλιξη των Ελληνικών λιμανιών
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
POWERPOINT TEST 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
“Ενεργειακή Αναβάθμιση - Αυτοματοποίηση του Συστήματος Ηλεκτροφωτισμού Κοινοχρήστων Χώρων και εφαρμογές Smart Cities, με Εξοικονόμηση Ενέργειας.
Οι σπουδές στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Α. Π. Θ. Δ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
“Μπορεί η Αυτοδιοίκηση να κερδίσει το στοίχημα της Ανάπτυξης - Ενεργειακή Αναβάθμιση - Αυτοματοποίηση του Συστήματος Ηλεκτροφωτισμού Κοινοχρήστων Χώρων.
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
Μεταπτυχιακά προγράμματα και εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στο ΕΜΠ
ΜΑΡΙΑ ΡΕΛΛΙΑ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ MASTER ΕΑΠ
Αλεξάνδρα Παπάζογλου Φωτεινή Αραβανή
Δομικά και λειτουργικά στοιχεία της διδασκαλίας
תרגול 3 - רקורסיות 3 שיטות עיקריות לפתור נוסחאות זמן ריצה רקורסיביות:
Σπανάκη Ειρήνη PhD , Ειδική Αγωγή
ΙΙ. ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΜΦΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΗΣ ΑΝΟΣΙΑΣ ΙΙΙ. ΦΛΕΓΜΟΝΗ
Δρ. Κατερίνα Αργυροπούλου
Perfective (Aorist) Adverbial Participle
Καθηγήτρια : Στανίτσα Μαλαματένια
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου και Εκπαίδευση Πιέρ Μπουρντιέ, Ζαν Κλωντ Πασερόν 8/9/2018 Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Η θεωρία του πολιτισμικού κεφαλαίου Aόρατοι μηχανισμoί μέσα από τους οποίους συντελείται στο σχολείο η αναπαραγωγή της κοινωνικής ανισότητας. Τα οικονομικά εμπόδια δεν αρκούν για να κατανοήσουμε την αναπαραγωγή του καταμερισμού της εργασίας. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Έμφαση στη σημασία των πολιτισμικών διαδικασιών Ενδιαφέρεται: α) να ανακαλύψει γιατί οι δομές τείνουν να αυτο-αναπαράγονται β) να εξετάσει πώς λειτουργεί η εκπαίδευση ως σύστημα μετάδοσης ιδεών και γνώσεων. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Συμπέρασμα Η εκπαίδευση αναπαράγει και νομιμοποιεί τις ανισότητες Αν δεχτούμε ότι η εκπαίδευση λειτουργεί ως σύστημα μετάδοσης γνώσης και ιδεών τότε είναι ανεπιτυχής 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Αποτυχία εκπαίδευσης α) Ορισμένα παιδιά προοδεύουν στην εκπαίδευση περισσότερο από κάποια άλλα β) η πρόοδος επηρεάζεται από την κουλτούρα που μεταβιβάζει η οικογένεια στο παιδί γ) οι οικογένειες της κυρίαρχης τάξης δίνουν στα παιδιά τους το πολιτισμικό κεφάλαιο που τους επιτρέπει να προοδεύσουν δ) η κουλτούρα της εκπαίδευσης είναι παρόμοια με της κυρίαρχης τάξης 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Αποτυχία εκπαίδευσης ε) η κουλτούρα των κυρίαρχων τάξεων καθορίζει τα κριτήρια της σχολικής αξιολόγησης στ) η εκπαίδευση δεν διδάσκει ρητά αυτά που εξετάζει ζ) η εκπαίδευση χαίρει μιας φαινομενικής αυτονομίας από έξωθεν παρεμβάσεις, επειδή νομιμοποιεί την εξουσία και την κουλτούρα των κυρίαρχων τάξεων. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Πολιτισμικό κεφάλαιο και ταξικό έθος Εκτός από τα κοινωνικά και οικονομικά προνόμια υπάρχει το πολιτισμικό κεφάλαιο, το οποίο αποτελείται από γνωστικά και ιδεολογικά στοιχεία. Συνδέεται με το «μορφωτικό ταξικό έθος», δλδ στάσεις και συμπεριφορές απέναντι στο σχολείο και την παιδεία Μεταδίδονται από γενιά σε γενιά και είναι διαφορετικές σε κάθε κοινωνική τάξη 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ «Ελεύθερη παιδεία» Τα παιδιά των προνομιούχων τάξεων έρχονται στο σχολείο εφοδιασμένα με την «ελεύθερη παιδεία» Δλδ μορφωτικά εφόδια που προδιαθέτουν θετικά τους μαθητές απέναντι στη μάθηση. Αποτελεί μια εξάσκηση αποκτημένη έξω από το σχολείο που έχει άμεση σχολική απόδοση. Η εξάσκηση πραγματοποιείται ωσμωτικά και ανεπαίσθητα 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Η Ελεύθερη παιδεία πηγή ανισότητας Η κοινωνική προέλευση εκτός από γνώσεις παρέχει στάσεις κ συμπεριφορές Οι στάσεις απέναντι στον εκπαιδευτικό θεσμό διαφέρουν από τη μία κοινωνική τάξη στην άλλη. Π.χ. τα παιδιά από τα προνομιούχα στρώματα αντιμετωπίζουν τις πανεπιστημιακές σπουδές ως το φυσικό τέλος της σχολικής τους πορείας. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Κοινωνική θέση οικογένειας Οι συμπεριφορές απέναντι στην παιδεία καθορίζονται από τη θέση της οικογένειας Η εξοικείωση με τις διανοητικές πρακτικές αφαιρεί κάθε έννοια καταναγκασμού από την απόκτησης των γνώσεων που η εκπαίδευση απαιτεί. Η μάθηση δεν θεωρείται μόχθος για τα παιδιά από τις προνομιούχες τάξεις. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Ταξική άνεση Ένα αίσθημα ασφάλειας επιτρέπει στον προνομιούχο φοιτητή να αδιαφορεί για το ενδεχόμενο αργοπορίας στις σπουδές. Το ίδιο αίσθημα του επιτρέπει να επιλέγει σπάνιες ή καινούργιες ειδικότητες ανάλογα με τις ατομικές προτιμήσεις και κλίσεις του. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Ταξική δυσκολία Ο μαθητής από λαϊκά στρώματα ο μη ικανός μαθητής Ο μικροαστός μαθητής είναι η προσωποποίηση του σχολικού μόχθου Το σχολείο ως μέσο κοινωνικής κινητικότητας 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Ο μύθος των φυσικών χαρισμάτων Η άνεση και η ευκολία στη μάθηση αντιμετωπίζονται ως ενδείξεις ευφυΐας ή φυσικής έφεσης για μάθηση. Έτσι καλλιεργείται ο μύθος των «φυσικών χαρισμάτων» και του «εκλεκτού» μαθητή. Το κοινωνικό κεκτημένο μεταφράζεται σε φυσικό προσόν και μεταβιβάζονται τα προνόμια της σχολικής αριστείας στους ήδη προνομιούχους. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Συμβολική βία Χρήση του όρου «συμβολική βία» για την κατανόηση του κοινωνικού ρόλου του σχολείου. Κάθε εξουσία τείνει στην αναπαραγωγή της και εκτός από τη φυσική βία ασκεί και συμβολική. Επιβολή των αυθαίρετων πολιτιστικών σταθερών ή σημασιών. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Αυθαίρετες πολιτισμικές σταθερές Ορισμένες πτυχές της κουλτούρας δεν εξηγούνται με τη λογική ανάλυση ούτε προκύπτουν από την ανθρώπινη φύση Μέσω κοινωνικοποίησης αποκτούμε την κουλτούρα και τις αυθαίρετες σταθερές της 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Διαφορετικές τάξεις διαφορετικές σταθερές Η εκπαίδευση επιβάλλει τις σταθερές των κυρίαρχων τάξεων Τα προνομιούχα παιδιά κατανοούν την εκπαίδευση και δείχνουν πιο ικανά Η κουλτούρα των κυρίαρχων αποδεικνύεται ανώτερη Ασκείται μια πράξη συμβολικής βίας 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Κώδικες/master patterns Η εκπαίδευση δεν διδάσκει ρητά τους βασικούς κώδικες της σκέψης και της αντίληψης. Στην καλύτερη περίπτωση εκθέτει τους μαθητές σ’ αυτά και οι πιο «έξυπνοι» μπαίνουν στο νόημα. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Κοινωνικά κριτήρια αξιολόγησης Οι κυρίαρχες τάξεις καθορίζουν έμμεσα το περιεχόμενο εκπαίδευσης Η εκπαίδευση συνεπώς δεν είναι αντικειμενικός κριτής των μαθητών Τα κριτήρια δίνονται από την κουλτούρα των κυρίαρχων παραλλαγμένα ως ένα βαθμό από το εκπαιδευτικό σύστημα 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Σχετική αυτονομία Η αυτονομία που δίνεται στο εκπαιδευτικό σύστημα αποκρύπτει ότι τα κριτήρια ωφελούν τις ανώτερες τάξεις. Η εκπαίδευση είναι αυτόνομη στο βαθμό που παραμένει στα όρια των αυθαίρετων πολιτιστικών σταθερών των κυρίαρχων τάξεων. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Κριτική Όλα τα μέλη των κυρίαρχων τάξεων έχουν το κυρίαρχο πολιτιστικό κεφάλαιο; 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Κριτική Οι παιδαγωγικές που στοχεύουν στη διαμόρφωση πειθήνιων και παραγωγικών υποκειμένων ενδέχεται να οδηγήσουν στη σύγκρουση και την αμφισβήτηση. 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ 8/9/2018 ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ