This is your presentation title

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Διάλεξη 11: Χρήση δομών, εξωτερικών αρχείων και γραφικών στο Matlab Εαρινό εξάμηνο 2008.
Advertisements

© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Ασφάλιση Πιστώσεων και Πληροφοριακά Συστήματα Μάκης Τζέης Atradius Credit Insurance NV Hellenic Branch The Evolution of Insurance. Παρασκευή, 27 Μαρτίου,
COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Small spaces Big ideas! ΜΙΚΡΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ. ΠΟΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΙΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ/ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΑ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΤΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc- Λάρισα 2016.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Table of Contents/Περιεχόμενα
Δ.Ε.Υ.Α. και Οικονομική Κρίση
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
Σχολικός Εκφοβισμός 1.Συναισθηματικός 2.Σωματικός 3.Ηλεκτρονικός
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Στρατηγική Διοίκηση και ο Επιχειρηματίας
Συμβουλευτική Ψυχολογία
Διδακτική της Πληροφορικής & των ΤΠΕ
ΠΑΡΑΤΗΡΩNTAΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
Αντιπολεμικά Τραγούδια
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
ΘΕΜΑ: ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: ΤΣΙΓΑΡΟ
Verb to be (am / is / are):
H μεγαλη εκρηξη.
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Γιώργος Παυλικάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΜΑΔΑ Α΄ Φύλλο εργασίας
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
This is where I live Οδηγίες για το Power Point
Εντολές Δικτύων Command Line.
ΔΙΑΣΤΗΜΑ Πληροφορίες, εικόνες και άλλα σχετικά.
Future Active, Future Middle, and the Imperfect Indicative
Test Tubes PowerPoint Shape Enter your subtitle here.
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Ένα ταξίδι με πολύ φαντασία
Σήμερα στην πόλη του Δαβίδ κι αυτός είναι ο Χριστός ο Κύριος
Ονοματεπώνυμο: Σαλβαρίδης Γεώργιος Ημερομηνία: 20/09/2017
Πνευματική ιδιοκτησία στο ακαδημαϊκό περιβάλλον και ανοιχτή πρόσβαση
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
«Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ΜΔΕ) «Εφαρμοσμένη Νευροανατομία»
This is your presentation title. INSTRUCTIONS FOR USE EDIT IN GOOGLE SLIDES Click on the button under the presentation preview that says "Use as Google.
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Ο εθελοντικός δημόσιος τομέας
Αν. Καθηγητής Γεώργιος Ευθύμογλου
«ΠΙΣΩ ΑΠΟ …ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ» Eργασία τμημάτων Γ1 και Γ3 Σχ. Έτος:
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
This story was written in Cyprus by Primary School children.
Up for a Game?. The Game is called: FIND 1. Find the Light- Cigarette!
به نام خدا نام دانشجو: پدرام پناهی فر
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.
JSIS E 112: Elementary Modern Greek
The area formula is related the size of the RADIUS of the circle
Study in Holland: open to international minds
Ενότητα Γ7.1γ (Εισαγωγή στους Αλγορίθμους )
Study in Holland: open to international minds
Είσαι μεγάλο τρελοκομείο
ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΚΙΝΗΤΡΑ
Η Χρυση τομη ΣτΙΣ τΕχνΕΣ και στη Φυση
Εθισμός Ηλιάνα Πούλου.
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
Οπτικές Ίνες Μαθητές που εργάστηκαν : Γαλακτίδης Παναγιώτης
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
To παιχνίδι των Πλήκτρων #piano4all εναλλαγή ρόλων, μοιραζόμαστε χώρο, χρόνο, εμπειρία σεβόμαστε τον ρυθμό του άλλου, αναπνέουμε μαζί.
Copy and paste function can then be applied
Οπτικό Σύστημα & Μονοπάτια
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πρόσβαση και Περαιτέρω Χρήση Δημόσιας Πληροφορίας Η πλευρά του Χρήστη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

This is your presentation title Διαπολιτισμική Δραστηριότητα: «Ταξίδι στον Κόσμο» This is your presentation title Κοινωνική και Διαπολιτισμική Ψυχολογία στη Σχολική Κοινότητα ΠΜΣ Σχολικής Ψυχολογίας ΕΚΠΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: Βασίλης Παυλόπουλος Νικολέτα Σιφναίου

Εισαγωγή Η μετανάστευση μεταβάλλει την πολιτισμική σύσταση του πληθυσμού Ανάγκη επιπολιτισμοποίησης στο σχολείο Πιθανή η ύπαρξη προκαταλήψεων και στερεοτύπων στους μαθητές σχετικά με τους αλλοεθνείς συμμαθητές τους Προκαταλήψεις διατηρούνται ως ένα βαθμό λόγω της άγνοιας για τους άλλους πολιτισμούς (Stephan & Stephan, 1984) .

Το «Ταξίδι στον Κόσμο» Τάξεις με μετανάστες Δ’ – Στ’ Δημοτικού Σταθεροποίηση στερεοτύπων στα 10 έτη ((Rutland, 1999) Ανεξάρτητη εργασία μαθητών και σύνθεση πληροφοριών Συνεργασία μαθητών από άλλες κουλτούρες

Στόχοι Δραστηριότητας (1) Βραχυπρόθεσμοι: Απόκτηση γνώσεων Εξοικείωση μαθητών με ετερογενή πολιτισμικά περιβάλλοντα Επισήμανση ομοιοτήτων και αναλογιών μεταξύ πολιτισμών

Στόχοι Δραστηριότητας (2) Μακροπρόθεσμοι: Συνεργασία μαθητών από διαφορετικές χώρες Βελτίωση στάσεων μαθητών για πολιτισμική τους ταυτότητα και πολυπολιτισμικότητα

Θεωρητικό Υπόβαθρο Θεωρία της Προκατάληψης (Allport, 1954) Μοντέλο της Αυτορρυθμιζόμενης Μάθησης (Zimmerman & Schunk, 2011) Μοντέλο της ενδοομαδικής σύγκρουσης και συνεργασίας (Sherif, 1966)

Ωφελούμενοι Άμεσα Μαθητές που δεν κατέχουν γνώσεις για διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια Έμμεσα Μαθητές διαφορετικής εθνοτικής καταγωγής

Προετοιμασία Δραστηριότητας Εισαγωγή μαθητών σε βασικές έννοιες Αξιολόγηση ομάδων φιλίας μαθητών Προσδιορισμός χωρών καταγωγής μαθητών Χορήγηση ερωτηματολογίου για την πολιτισμική ταυτότητα και την πολυπολιτισμικότητα

Εφαρμογή της Δραστηριότητας (1) 1ο βήμα Δημιουργία ανομοιογενών πολιτισμικά ομάδων Τυχαίος καθορισμός χώρας σε αυτές 2ο βήμα Προσδιορισμός βασικών εκφάνσεων πολιτισμού Επιλογή στοιχείων προς παρουσίαση 3ο βήμα Παρουσίαση εργασιών στη τάξη Συζήτηση για ομοιότητες και στοιχεία ενδιαφέροντος

Μία βδομάδα μετά τις παρουσιάσεις: Εφαρμογή της Δραστηριότητας (2) Μία βδομάδα μετά τις παρουσιάσεις: Κουίζ για τις χώρες που παρουσιάστηκαν Σε περίπτωση επιτυχών απαντήσεων, η τάξη παίρνει την αντίστοιχη σφραγίδα της χώρας στο διαβατήριό της

Whoa! That’s a big number, aren’t you proud? Αξιολόγηση Αύξηση γνώσεων Κουίζ στην τάξη Αύξηση συνεργασίας Ομάδες φιλίας μεταξύ μαθητών πριν & μετά Στάσεις για πολιτισμική Ερωτηματολόγιο ταυτότητα & πριν & μετά πολυπολιτισμικότητα 89,526,124 Whoa! That’s a big number, aren’t you proud?

Δεοντολογικά Ζητήματα Εκούσια συμμετοχή μαθητών Ενημέρωση για τους σκοπούς της δραστηριότητας Αποφυγή διακριτότητας κοινωνικών κατηγοριοποιήσεων

Πρακτικοί Περιορισμοί (1) Δυσκολία συμπερίληψης στο ακαδημαϊκό πρόγραμμα Υλικοτεχνική υποδομή και επίβλεψη από εκπαιδευτικό Χρόνος για προετοιμασία δραστηριότητας Κριτήρια αξιολόγησης αυθαίρετα καθορισμένα

Πρακτικοί Περιορισμοί (2) Δυσκολία στον καθορισμό σχολείων κατάλληλων για εφαρμογή της δραστηριότητας Όχι αντίστοιχα Δυσχερής η προβλήματα εφαρμογή Μία μεμονωμένη δράση δεν είναι ικανή να φέρει αλλαγή σε προκαταλήψεις και διακρίσεις

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!