Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ"
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κ.Σ.Β. ΚΑΤΑ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!! Καλώς ήρθατε στην πρώτη μας εκπομπή!
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ-ΣΥΖΗΤΗΣΕ ΤΟ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Κατανοώ και αντιμετωπίζω το Σχολικό Εκφοβισμό
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Νοέμβριος 2015 ΣΤ 2 τάξη Μαθητές: Ευτυχία Μουλά, Βασιλική Ρωμοσιού, Μπεσνίκ Νουρεντίνι, Νίκος Παπαευσταθίου, Περικλής Σταυρόπουλος.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
OUR ANTI-BULLYING CAMPAIGN. ΒULLYING ΕΙΝΑΙ Επαναλαμβανόμενη βία Ανισορροπία δυνάμεων.
 Υπάρχει πάντα ένας δράστης και ένα θύμα. Ο δράστης είναι αυτός που κάνει bullying και το θύμα είναι το παιδί που το δέχεται.  Ο δράστης μπορεί να.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ο σχολικός εκφοβισμός (ή bullying) είναι μια μάστιγα που παρατηρείται σε σχολεία και επιβάλεται να καταπολεμηθεί άμεσα. Μαρία Μαστοράκου.
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Η σχολική βία (antibulling) με 15 εικόνες και 10 ερωτήσεις .
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία Μαρή Μέντορες: Αλεξάνδρα Τζιμέα Δήμητρα Χαλκιοπούλου Κων/νος Φάκας

Αριθμός Ερωτήσεων: 11 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ: Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 65 Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 63 Αποτελεσματα ερευνασ Αριθμός Ερωτήσεων: 11 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ: Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 65 Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 63 Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 59 Σύνολο: 187

1. Έχετε υποστεί ποτέ βία;

1. Έχετε υποστεί ποτέ βία;

1. Έχετε υποστεί ποτέ βία;

2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο;

2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο; αν ναι τι είδους;

2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο;

2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο; αν ναι τι είδους;

2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο;

2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο; αν ναι τι είδους;

3. Έχετε αντιδράσει;

3. Έχετε αντιδράσει;

3. Έχετε αντιδράσει;

4. Σε ποιον έχετε μιλήσει;

4. Σε ποιον έχετε μιλήσει;

4. Σε ποιον έχετε μιλήσει;

5. Σας βοήθησε;

5. Σας βοήθησε; αν ναι με ποιον τρόπο;

5. Σας βοήθησε;

5. Σας βοήθησε; αν ναι με ποιον τρόπο;

5. Σας βοήθησε;

5. Σας βοήθησε; αν ναι με ποιον τρόπο;

6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης;

6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης; αν ΝΑΙ με ποιες από τις παραπάνω βίες που αναφέραμε ;

6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης;

6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης; αν ΝΑΙ με ποιες από τις παραπάνω βίες που αναφέραμε ;

6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης;

6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης; αν ΝΑΙ με ποιες από τις παραπάνω βίες που αναφέραμε ;

7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής;

7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε; 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;

7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής;

7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε; 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;

7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής;

7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε; 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;

8. Κάποιος από τους φορείς στους οποίους απευθυνθήκατε αδιαφόρησε ή ασχολήθηκε με την επίλυση του θέματος ;

8. Κάποιος από τους φορείς στους οποίους απευθυνθήκατε αδιαφόρησε ή ασχολήθηκε με την επίλυση του θέματος ;

8. Κάποιος από τους φορείς στους οποίους απευθυνθήκατε αδιαφόρησε ή ασχολήθηκε με την επίλυση του θέματος ;

9. αν ήσασταν μάρτυρες ενός περιστατικού βίας, πως θα αντιδρούσατε ;

9. αν ήσασταν μάρτυρες ενός περιστατικού βίας, πως θα αντιδρούσατε ;

9. Αν ήσασταν μάρτυρες ενός περιστατικού βίας, πως θα αντιδρούσατε ;

10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ; 10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;

10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ; 10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;

10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ; 10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;

11. Αντιλαμβάνεστε ότι η ΑΝΟΧΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ ;

11. Αντιλαμβάνεστε ότι η ΑΝΟΧΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ ;

11. Αντιλαμβάνεστε ότι η ΑΝΟΧΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ ;

Συνεργασία με την καθηγήτρια της αισθητικής αγωγής κα Ιωάννα Ευθυμίου: ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ

Συνεργασία με την καθηγήτρια της αισθητικής αγωγής κα Ιωάννα Ευθυμίου: ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ

Συνεργασία με την καθηγήτρια της αισθητικής αγωγής κα Ιωάννα Ευθυμίου: ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ

Οι απόψεις των μαθητών ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. Θανάσης Σταμούλης, μαθ. Α Τάξης ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ. Γιάννης Στεφανής, μαθ. Α Τάξης Αυτός που το προκαλεί δεν έχει αρκετή προσοχή στο σπίτι του και έτσι ζητάει την προσοχή που θέλει στο σχολείο. Θώμας Σιόμπολος, μαθ. Α Τάξης

Οι απόψεις των μαθητών Τα παιδιά που δέχονται bullying δεν μπορούν να αντιδράσουν γιατί δεν πιστεύουν στον εαυτό τους και δεν έχουν αυτοποπεποίθηση. Τίνα Τζάτσου, μαθ. Α Τάξης Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ που είναι το χειρότερο από τα τρία, αυτός που βλέπει και δεν το λέει σε δασκάλους διότι φοβάται. Αμπέρ Χότζα, μαθ. Α Τάξης

Οι απόψεις των μαθητών Μετά συνεχίζεται στο σχολείο αν δεν έχει μάθει το παιδί να εκφράζει τα συναισθήματά του στους άλλους. Αλέξανδρος Ψύλλος, μαθ. Α Τάξης έχουν αδυναμίες που για να μην φανούν αυτές, πειράζουν άλλα παιδιά. Ηλίας Τσιρώνης, μαθ. Α Τάξης καταστρέφουν τη ζωή του άλλου. Βασίλη Τζόλας, μαθ. Α Τάξης

Οι απόψεις των μαθητών ΠΟΤΕ ΝΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. Αιμίλιος Σεϊντολάρι, μαθ. Α Τάξης Κατάθλιψη, φόβος εκμετάλλευση, ψυχικά και σωματικά τραύματα και άλλα πολλά τρομερά συναισθήματα προκαλούνται στο θύμα. Φρέσκου Έλενα, μαθ. Α Τάξης Αν οι γονείς δεν καταλαβαίνουν πρέπει τα παιδιά να μην κοντράρονται μεταξύ τους και να συνεργάζονται. Στρακαντούνα Ροζίνα, μαθ. Α Τάξης

Οι απόψεις των μαθητών Να κάνει φίλους και όχι εχθρούς. Νικολέττα Συλεόυ, μαθ. Α Τάξης δεν ξέρουν πώς να φερθούν, γίνονται συνήθως μοναχικά και κάνουν τα πάντα για να τραβήξουν λίγη προσοχή. Κατερίνα Σιάτη, μαθ. Α Τάξης

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας