Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία Μαρή Μέντορες: Αλεξάνδρα Τζιμέα Δήμητρα Χαλκιοπούλου Κων/νος Φάκας
Αριθμός Ερωτήσεων: 11 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ: Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 65 Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 63 Αποτελεσματα ερευνασ Αριθμός Ερωτήσεων: 11 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ: Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 65 Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 63 Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 59 Σύνολο: 187
1. Έχετε υποστεί ποτέ βία;
1. Έχετε υποστεί ποτέ βία;
1. Έχετε υποστεί ποτέ βία;
2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο;
2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο; αν ναι τι είδους;
2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο;
2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο; αν ναι τι είδους;
2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο;
2. Έχετε υποστεί ποτέ βία μέσα στο σχολείο; αν ναι τι είδους;
3. Έχετε αντιδράσει;
3. Έχετε αντιδράσει;
3. Έχετε αντιδράσει;
4. Σε ποιον έχετε μιλήσει;
4. Σε ποιον έχετε μιλήσει;
4. Σε ποιον έχετε μιλήσει;
5. Σας βοήθησε;
5. Σας βοήθησε; αν ναι με ποιον τρόπο;
5. Σας βοήθησε;
5. Σας βοήθησε; αν ναι με ποιον τρόπο;
5. Σας βοήθησε;
5. Σας βοήθησε; αν ναι με ποιον τρόπο;
6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης;
6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης; αν ΝΑΙ με ποιες από τις παραπάνω βίες που αναφέραμε ;
6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης;
6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης; αν ΝΑΙ με ποιες από τις παραπάνω βίες που αναφέραμε ;
6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης;
6. Έχετε υπάρξει ποτέ θύτης; αν ΝΑΙ με ποιες από τις παραπάνω βίες που αναφέραμε ;
7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής;
7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε; 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;
7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής;
7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε; 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;
7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής;
7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε; 7. Έχετε υπάρξει ποτέ θεατής; αν ΝΑΙ πως αντιδράσατε;
8. Κάποιος από τους φορείς στους οποίους απευθυνθήκατε αδιαφόρησε ή ασχολήθηκε με την επίλυση του θέματος ;
8. Κάποιος από τους φορείς στους οποίους απευθυνθήκατε αδιαφόρησε ή ασχολήθηκε με την επίλυση του θέματος ;
8. Κάποιος από τους φορείς στους οποίους απευθυνθήκατε αδιαφόρησε ή ασχολήθηκε με την επίλυση του θέματος ;
9. αν ήσασταν μάρτυρες ενός περιστατικού βίας, πως θα αντιδρούσατε ;
9. αν ήσασταν μάρτυρες ενός περιστατικού βίας, πως θα αντιδρούσατε ;
9. Αν ήσασταν μάρτυρες ενός περιστατικού βίας, πως θα αντιδρούσατε ;
10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ; 10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;
10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ; 10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;
10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ; 10. Νομίζετε ότι η βία είναι ένας τρόπος να αντιμετωπίσετε τη βία ;
11. Αντιλαμβάνεστε ότι η ΑΝΟΧΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ ;
11. Αντιλαμβάνεστε ότι η ΑΝΟΧΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ ;
11. Αντιλαμβάνεστε ότι η ΑΝΟΧΗ είναι ΣΥΝΕΝΟΧΗ ;
Συνεργασία με την καθηγήτρια της αισθητικής αγωγής κα Ιωάννα Ευθυμίου: ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ
Συνεργασία με την καθηγήτρια της αισθητικής αγωγής κα Ιωάννα Ευθυμίου: ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ
Συνεργασία με την καθηγήτρια της αισθητικής αγωγής κα Ιωάννα Ευθυμίου: ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ
Οι απόψεις των μαθητών ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. Θανάσης Σταμούλης, μαθ. Α Τάξης ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ. Γιάννης Στεφανής, μαθ. Α Τάξης Αυτός που το προκαλεί δεν έχει αρκετή προσοχή στο σπίτι του και έτσι ζητάει την προσοχή που θέλει στο σχολείο. Θώμας Σιόμπολος, μαθ. Α Τάξης
Οι απόψεις των μαθητών Τα παιδιά που δέχονται bullying δεν μπορούν να αντιδράσουν γιατί δεν πιστεύουν στον εαυτό τους και δεν έχουν αυτοποπεποίθηση. Τίνα Τζάτσου, μαθ. Α Τάξης Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ που είναι το χειρότερο από τα τρία, αυτός που βλέπει και δεν το λέει σε δασκάλους διότι φοβάται. Αμπέρ Χότζα, μαθ. Α Τάξης
Οι απόψεις των μαθητών Μετά συνεχίζεται στο σχολείο αν δεν έχει μάθει το παιδί να εκφράζει τα συναισθήματά του στους άλλους. Αλέξανδρος Ψύλλος, μαθ. Α Τάξης έχουν αδυναμίες που για να μην φανούν αυτές, πειράζουν άλλα παιδιά. Ηλίας Τσιρώνης, μαθ. Α Τάξης καταστρέφουν τη ζωή του άλλου. Βασίλη Τζόλας, μαθ. Α Τάξης
Οι απόψεις των μαθητών ΠΟΤΕ ΝΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. Αιμίλιος Σεϊντολάρι, μαθ. Α Τάξης Κατάθλιψη, φόβος εκμετάλλευση, ψυχικά και σωματικά τραύματα και άλλα πολλά τρομερά συναισθήματα προκαλούνται στο θύμα. Φρέσκου Έλενα, μαθ. Α Τάξης Αν οι γονείς δεν καταλαβαίνουν πρέπει τα παιδιά να μην κοντράρονται μεταξύ τους και να συνεργάζονται. Στρακαντούνα Ροζίνα, μαθ. Α Τάξης
Οι απόψεις των μαθητών Να κάνει φίλους και όχι εχθρούς. Νικολέττα Συλεόυ, μαθ. Α Τάξης δεν ξέρουν πώς να φερθούν, γίνονται συνήθως μοναχικά και κάνουν τα πάντα για να τραβήξουν λίγη προσοχή. Κατερίνα Σιάτη, μαθ. Α Τάξης
Ευχαριστούμε για την προσοχή σας