ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Γεωργία Τσαπάλου & Στέλλα Κούρτη Μια μικρή εισαγωγή : Η σημασία της ερώτησης στην διδακτική διαδικασία  Η ερώτηση αποτελεί συστατικό μέρος του λόγου.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Συνέντευξη με νήπια.
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Καλωσήρθατε!!!.
Βιολογία Γυμνασίου.
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Σχεδιασμοσ του μαθηματοσ Ένα πρόβλημα ή μία λύση στο πρόβλημα;

Σχεδιασμοσ στη θεωρια και πραξη Τι λαμβάνω υπόψη; Τα Προγράμματα Σπουδών Τους μαθητές μου Τον εαυτό μου Το σχολείο μου και τις δυνατότητές του

Τι περιλαμβάνει ένα σχέδιο μαθήματος; Τίτλο Ταυτότητα (βαθμίδα, τάξη, ώρα, γνωστικό αντικείμενο, ΑΠΣ) Μαθησιακά αποτελέσματα Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων Δραστηριότητες (ανά στάδιο) που επιτυγχάνουν τα αποτελέσματα Υλικό που χρειάζεται για τις δραστηριότητες

Ζητούμε από τα παιδιά να βιώσουν κάτι που έχει σχέση με την εμπειρία τους, κάτι γνωστό, ώστε να συσχετίσουν αυτό που θα μάθουν στη συνέχεια με κάτι γνωστό, να χρησιμοποιήσουν τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους σε ένα θέμα που σχετίζεται αλλά δεν ταυτίζεται με το νέο. Σ’ αυτή τη βάση και στη συνέχεια, στο επόμενο βήμα, νοηματοδοτούν την εμπειρία τους, μαθαίνουν, δηλαδή, τα στοιχεία εκείνα που τη συνδέουν με το θρησκευτικό χαρακτήρα του μαθήματος, με γεγονότα, ορισμούς που δίνουν στη βασική έννοια τη θρησκευτική της χροιά. Το επόμενο βήμα είναι η ανάλυση, Για να γίνει η σχέση του βιώματος με τις νέες πληροφορίες κτήμα των παιδιών, για να κατακτήσουν ως πρόσωπα και να μετασχηματίσουν το βίωμα και τις πληροφορίες σε γνώση, αναλύουν το ζήτημα, το αξιολογούν, εκφράζουν τη γνώμη τους, διαπραγματεύονται τις ομοιότητες και τις διαφορές, διαμορφώνουν προσωπική άποψη και παίρνουν θέση. Στο τέταρτο βήμα τα παιδιά καλούνται να συνδέσουν όλα τα προηγούμενα με το σήμερα, να τα εφαρμόσουν, είτε συσχετίζοντάς τα με την πραγματικότητα που ζουν και τον κόσμο στον οποίο θα ήθελαν να ζήσουν, να ελέγξουν, δηλαδή, τις απόψεις τους αποφασίζοντας αν χρειάζονται αλλαγές, εμβάθυνση, συνειδητοποίηση, αλλαγή στάσης , είτε σχεδιάζοντας δράσεις στο περιβάλλον του σχολείου τους ή έξω από αυτό

Προσδιορισμός του περιεχομένου και των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων το πρώτο βήμα είναι να συνειδητοποιήσεις ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ. Γι’αυτό, Το δεύτερο βήμα είναι να σκεφτείς πώς θα αναγνωρίσεις τον προορισμό σου όταν φτάσεις. Φάσεις Σχεδιασμού Προσδιορισμός του περιεχομένου και των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων Σχεδίαση Αξιολόγησης Σχεδίαση Διδασκαλίας Εφαρμογή στην τάξη Το τρίτο είναι να σχεδιάσεις το ταξίδι σου με τον καλύτερο τρόπο. Το τέταρτο βήμα είναι να κάνεις το ταξίδι.

Προσδοκώμενα Αποτελέσματα Α΄Φάση Προσδοκώμενα Αποτελέσματα Πώς διατυπώνω τα προσδοκώμενα αποτελέσματα; Έχοντας ξεκαθαρίσει στο μυαλό σου ποιες είναι οι Σημαντικές Ιδέες (Μεγάλες Ιδέες- Big Ideas) που θέλεις να κατανοήσουν οι μαθητές σου. Μια ιδέα είναι Μεγάλη,σημαντική (και γι΄ αυτό πρέπει να την κατανοήσουν οι μαθητές), όταν απαντά και δίνει λύση σε ερωτήματα και προβλήματα σημαντικά για τη ζωή μας σε προσωπικό, κοινωνικό ή καθαρά επιστημονικό επίπεδο Επομένως, ένας τρόπος για να την εντοπίσεις, είναι να καταγράψεις αυτά τα Ουσιαστικά Ερωτήματα (Essential Questions) Σκέψου ερωτήσεις που θα παρακινήσουν τους μαθητές να διερευνήσουν βασικές έννοιες και ιδέες: το νόημά τους, τη σημασία τους (μέσα στο δίκτυο εννοιών που ανήκουν και γενικά για τη ζωή), τις συνέπειές τους, τις εφαρμογές τους. Πώς θα εντοπίσω τις Μεγάλες Ιδέες; Υπάρχει τρόπος να τις εντοπίσω;

δραστηριότητες β΄Φαση Οι δραστηριότητες που θα σχεδιάσεις πρέπει να καλύπτουν και τους τέσσερις τρόπους απόκτησης γνώσης. Πρέπει δηλαδή να δίνουν την ευκαιρία στους μαθητές: να εμπλαισιώσουν τη μάθηση με αυτό που ήδη ξέρουν, δηλαδή να επωφεληθούν από αυτό που ξέρουν (:να βιώσουν το γνωστό), να αποκτήσουν εννοιολογική κατανόηση μαθαίνοντας τους ορισμούς και το νόημα των εννοιών, αλλά και τον τρόπο που έννοιες συνδέονται μεταξύ τους, να αναλύσουν λειτουργικά και κριτικά. Λειτουργικά σημαίνει ότι πρέπει να αντιληφθούν το σκοπό, το ρόλο, τη λειτουργία κάποιου πράγματος και κριτικά σημαίνει ότι πρέπει να σταθούν κριτικά απέναντι σε αυτό. να εφαρμόσουν αυτό που έμαθαν σε απλές περιπτώσεις, αλλά και σε πιο σύνθετες καταστάσεις.

Πριν αρχίσεις να σχεδιάζεις τις δραστηριότητες σκέψου την αξιολόγηση των μαθησιακών διαδικασιών. Θα σε βοηθήσει στον σχεδιασμό των δραστηριοτήτων

Πριν ακόμα αρχίσεις να σχεδιάζεις λεπτομερώς τα βήματα της διδασκαλίας σου, θα ήταν καλό να σκεφτείς από την αρχή το θέμα της αξιολόγησης. Με τι είδους δραστηριότητες σκοπεύεις να εξακριβώσεις αν οι μαθητές σου έμαθαν ή όχι; Πρέπει να ξέρεις τι θα ρωτήσεις, για να μην ξεχάσεις να το περιλάβεις στη διδασκαλία σου. Ευτυχώς έχεις πολλούς τρόπους, ερωτήσεις κλειστές, ανοιχτές, πολλαπλών επιλογών, αναστοχασμός, δράσεις…. Τι είδους ενδιάμεση αξιολόγηση θα χρησιμοποιήσεις; (Αυτοαξιολόγηση, Αξιολόγηση από συμμαθητές, άτυπη προφορική…) Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι πρέπει να σκεφτείς δραστηριότητες που θα δώσουν την ευκαιρία στους μαθητές σου να εφαρμόσουν όσα έμαθαν άμεσα και δημιουργικά: να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά ότι ξέρουν σε διαφορετικά πλαίσια, σε καταστάσεις πιο σύνθετες από τις συνηθισμένες, σε καταστάσεις, όπου πρέπει να επιχειρήσουν μια «μεταφορά γνώσης». Να θυμάσαι ακόμα, ότι είναι απαραίτητο, να περιλάβεις στην τελική αξιολόγηση μια αυθεντική δραστηριότητα. Αυθεντικές είναι οι δραστηριότητες που βάζουν το μαθητή σε ένα ρόλο, και όπου πρέπει να χρησιμοποιήσει επιχειρήματα για να πείσει κάποιον.

Επιτέλους ξεκινώ το σχεδιασμό: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 1. Μελετώ το ΠΣ και τον Οδηγό του Εκπαιδευτικού (Γενικοί σκοποί-Ειδικοί στόχοι-Επάρκειες). Επιλέγω την αρχική δραστηριότητα, με την οποία σε ένα προκαταρκτικό στάδιο εμπλέκω τους μαθητές στο να διερευνήσουν τις δικές τους εμπειρίες προκειμένου να προετοιμαστούν για την αντιμετώπιση ενός ζητήματος θρησκευτικού περιεχομένου. Είπαμε ότι μια δραστηριότητα έχει ενδιαφέρον για τους μαθητές μου όταν συνδέεται με αυτά που ξέρουν ήδη και που θα τους άρεσε να ασχοληθούν (Βιώνοντας το γνωστό) Άρα: Θα αναφερθώ στην εμπειρία τους Και μετά θα σκεφτώ κάτι που επεκτείνει άμεσα αυτήν την εμπειρία και θα μου δώσει αφορμή να αγγίξω τον πρώτο μου στόχο, να ξεκινήσουν να δομούν τα δικά τους νοήματα και τις δικές τους κατανοήσεις για το ζήτημα (Βιώνοντας και νοηματοδοτώντας/εννοιολογώντας το νέο) Είπαμε ακόμα ότι: Μέσα από τις δραστηριότητες του βιβλίου (που θα επιλέξω) ή μέσα από αυτές που θα σχεδιάσω, θα επιδιώξω οι μαθητές μου να «κατανοήσουν»....Ένας μαθητής φτάνει στην Κατανόηση μέσα από πολλούς δρόμους Αν πίσω από τη δραστηριότητα που προτείνουμε δεν υπάρχει ένα εννοιολογικό πλαίσιο, δηλαδή αν η δραστηριότητα δεν είναι ενταγμένη σε έναν ευρύτερο σχεδιασμό με συγκεκριμένους στόχους, οι μαθητές δεν θα μπορέσουν να συνδέσουν τις δραστηριότητες μεταξύ τους ώστε να κατανοήσουν τη «μεγαλύτερη εικόνα» που είναι και ο στόχος της διδασκαλίας μας. 2.

Σχεδιάζω, λοιπόν έχοντας κατά νου ότι 3. Σχεδιάζω, λοιπόν έχοντας κατά νου ότι μια δραστηριότητα που στοχεύει στην κατανόηση , δίνει την ευκαιρία στους μαθητές Να εξηγήσουν: να συγκρίνουν, να συσχετίσουν, να καταλήξουν σε «ορισμούς», να διατυπώσουν «θεωρίες», να επιλύσουν προβλήματα και να εξηγήσουν τη λύση τους, να υποστηρίξουν την σκέψη τους, Να ερμηνεύσουν: να αναλύσουν δηλαδή λειτουργικά και κριτικά μια κατάσταση ή ένα γεγονός, να δώσουν μια προσωπική διάσταση στις ιδέες και στα γεγονότα. Ένας μαθητής έχει κατανοήσει ένα γεγονός, ένα φαινόμενο ή μια έννοια αν μπορεί να παραθέσει διαφορετικές ερμηνείες, Να εφαρμόσουν: να δουν ένα ζήτημα κάτω από διάφορες οπτικές γωνίες, διάφορες προοπτικές. Να δουν ένα ζήτημα με ενσυναίσθηση: μπαίνοντας στη θέση του άλλου (Αναλύοντας και εφαρμόζοντας). Γι’ αυτό συμπληρωματικά παρέχω επιπρόσθετη πληροφόρηση για το περιεχόμενο του ζητήματος με υλικό που στηρίζεται στην ύλη

Καλά ταξίδια… Τέλος να θυμάΜΑΙ ότι Ο σχεδιασμός της διδασκαλίας είναι προφανές ότι υπερβαίνει τη στενή οπτική μιας αντικειμενικής γνώσης που πρέπει να διδαχθεί και να μαθευτεί! Καλά ταξίδια…