Project.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Project.
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
ΤΥΠΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ Θ.Μ.
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
Βασικές αρχές διδασκαλίας
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ PROJECT ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Πολυχρόνης Καραγκιοζίδης Χημικός Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Project.
Κοινωνικοπολιτισμικές όψεις της σύγχρονης εκπαίδευσης
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project

Project Μια ανοικτή διαδικασία μάθησης, με συγκεκριμένη μαθησιακή στόχευση και διαθεματική προσέγγιση, η οποία εδράζεται στα ενδιαφέροντα των μαθητών, αποσκοπώντας στην δημιουργική σύνθεση ενός έργου

Project - Πρωτεργάτες Ο John Dewey (1859-1952) φιλόσοφος και παιδαγωγός, ειδικός σε θέματα εκπαίδευσης και καθηγητής στο Σικάγο Ο Αμερικανός παιδαγωγός Ουίλιαμ Κιλπάτρικ (Kilpatrick)(1871 - 1965)

Ένα θέμα project θα πρέπει να έχει τα εξής βασικά χαρακτηριστικά:

Ένα θέμα project θα πρέπει να έχει τα εξής βασικά χαρακτηριστικά : να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα στις ανησυχίες και στις εμπειρίες των μαθητών να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα και στη γνωστική εξειδίκευση των εκπαιδευτικών να ευνοεί τη διαθεματική και διεπιστημονική προσέγγιση

Ένα θέμα project θα πρέπει να έχει τα εξής βασικά χαρακτηριστικά : να είναι ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο σε συνάρτηση με τους διαθέσιμους υλικοτεχνικούς πόρους να προάγει τις αρχές της συνεργατικής μάθησης, της κοινωνικοποίησης και της ομαδικής εργασίας και να συνδυάζει θεωρία και πράξη με έμφαση σε επιμέρους διαστάσεις επαγγελματικού προσανατολισμού

Τα επιμέρους στάδια (βήματα) 1) Επιλογή θέματος, ευαισθητοποίηση μαθητών 2) Συγκρότηση ομάδας, καταρτισμός υποομάδων 3) Καθορισμός γενικού σκοπού-ειδικών στόχων 4) Εντοπισμός θεματικών αξόνων-ενοτήτων 5) Συλλογή δεδομένων 6) Ανατροφοδότηση 7) Επαναπροσδιορισμός στόχων 8) Προγραμματισμός δραστηριοτήτων 9) Σύνθεση, ταξινόμηση υλικού

Τα επιμέρους στάδια (βήματα) 10) Οργάνωση της παρουσίασης 11) Τελική παρουσίαση αποτελεσμάτων 12) Αξιολόγηση της όλης προσπάθειας

Η επιλογή του θέματος μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους, όπως: Επιλογή θέματος Η επιλογή του θέματος μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους, όπως: α) με ανάπτυξη πρωτοβουλίας από τα μέλη μιας ομάδας, ύστερα από μια τυχαία συζήτηση για ένα επίκαιρο θέμα, β) μετά από ανάθεση από τον εκπαιδευτικό στους μαθητές να αναζητήσουν κάποιο θέμα το οποίο να ανταποκρίνεται τις ανάγκες του μαθήματος,

Επιλογή θέματος γ) με επιλογή από τον εκπαιδευτικό θεματικών ενοτήτων από τα σχολικά εγχειρίδια, οι οποίες προσφέρονται για επεξεργασία με τη μέθοδο prοject (Χατζηδήμου, 2012)

Επιμέρους ενέργειες Συγκρότηση ομάδων εργασίας: Η συγκρότηση των ομάδων γίνεται από τον εκπαιδευτικό βάσει των ενδιαφερόντων των μαθητών, των διαπροσωπικών ή φιλικών σχέσεων, κοινών στόχων και ενδιαφερόντων Διαμόρφωση πλαισίου δράσης κάθε ομάδας: Καθοριστικός παράγοντας στη διαμόρφωση του πλαισίου δράσης είναι η σωστή διατύπωση των στόχων, καθώς και ο προσδιορισμός και η διαμόρφωση των επιμέρους θεματικών και στόχων

Επιμέρους ενέργειες Διάλειμμα ενημέρωσης και ανατροφοδότησης Στη φάση αυτή, ο συντονιστής-εκπαιδευτικός, σε καθορισμένο χρόνο, ζητά από την κάθε ομάδα να αναφέρει την πρόοδο των εργασιών της, να παρουσιάσει το υλικό που έχει συγκεντρώσει και να εκφράσει την άποψή της για την επάρκεια του υλικού και την πορεία του project

Επιμέρους ενέργειες Διάλειμμα ενημέρωσης και ανατροφοδότησης Στη φάση αυτή, ο συντονιστής-εκπαιδευτικός, σε καθορισμένο χρόνο, ζητά από την κάθε ομάδα να αναφέρει την πρόοδο των εργασιών της, να παρουσιάσει το υλικό που έχει συγκεντρώσει και να εκφράσει την άποψή της για την επάρκεια του υλικού και την πορεία του project

Σημασία ανατροφοδότησης Σημαντικό στην πορεία ενός project είναι να παρεμβάλλονται διαλείμματα ενημέρωσης και ανατροφοδότησης, και έτσι το θέμα της διευθέτησης του χρόνου θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό

Προϋποθέσεις υλοποίησης Project

Προϋποθέσεις υλοποίησης Project Επάρκεια διαθέσιμου εκπαιδευτικού χρόνου Δυνατότητα συγχρονισμού, προγραμματισμός, οργάνωση, μεθοδικότητα εκπαιδευτικών Ενδιαφέρον και ενεργή συμμετοχή μαθητών Επάρκεια κατάλληλων μέσων και υλικοτεχνικής υποδομής και Κλίμα υποστήριξης από τη διεύθυνση της σχολικής μονάδας

Πλεονεκτήματα Project

Πλεονεκτήματα Project Συνδέονται θεωρητικές γνώσεις και πληροφορίες με δεδομένα της επικαιρότητας και πρακτικές δεξιότητες επιτυγχάνοντας πιο ολοκληρωμένα μαθησιακά αποτελέσματα Αναπτύσσονται δεξιότητες όπως: αυτενέργεια, δημιουργικότητα, ανακαλυπτική μάθηση, κριτική ικανότητα, ομαδική εργασία

Στο πλαίσιο της διαθεματικότητας : Όταν υλοποιείται ένα project, καλό είναι να εμπλέκει όσο το δυνατόν περισσότερους εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων, ώστε να καλύπτεται πληρέστερα και σφαιρικότερα το θέμα Εξάλλου, με αυτόν τον τρόπο, αναπτύσσονται εκτός από διαμαθητικές, και διεκπαιδευτικές σχέσεις.

Βιβλιογραφία Οικονόμου, Β. (2014 ). Διαθεματικότητα (http://economu.wordpress.com) (τελευταία ανάκτηση: 20/2/2014) Frey, K. (1999). Η μέθοδος Project. (μτφρ. Μάλλιου) Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης Knoll, M. (1997): The project method in vocational education. Journal of Industrial Teacher Education 34, 59-80. Παπαγιαννοπούλου, Τ. (2013). Η μέθοδος project σε 12 βήματα (http://dide.fth.sch.gr/grepr/wp-content/uploads/2013/02/PROJECT-12-steps.pdf) (τελευταία ανάκτηση: 23/3/2014) Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ε. (2007). Η Μέθοδος Project στη Θεωρία και στην Πράξη. Θεσσαλονίκη: εκδοτικός οίκος Αδελφών Κυριακίδη. Χατζηδήμου, Δ. & Ταρατόρη, Ε. (2001). Η μέθοδος Project στο σχολείο. Στο: Ι. Πυργιωτάκης (επιμ.). Ολοήμερο Σχολείο. Λειτουργία και Προοπτικές (115-130). Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων. Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ε. (1996). Η Μέθοδος Project και η συμβολή της στη  διαπροσωπική επικοινωνία δασκάλου – μαθητή. Σχολείο και Ζωή, 2, 49-55. Κουτσούκος, Μ. (2012). Σημειώσεις του Μαθήματος Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας. ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσσαλονίκης