Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
Advertisements

Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΣΠΑ Κώστας Συργιάννης Θωμάς Νιαβής Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου ΕΦΕΠΑΕ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
3 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΕΕΕΕΚ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ. Περιλαμβάνει τον ρόλο του νοσηλευτή στις τρεις φάσεις μιας χειρουργικής επέμβασης: το χειρουργικό περιβάλλον απαιτεί γνώση, κρίση.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
28η Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΥΑ, Άρτα 01 & 02 Ιουνίου 2017
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ Iωάννης Παπαδημόπουλος
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Πετράκη Ειρήνη Σολωμός Αλέξανδρος Σπύρου Μαριαλένα Τάξη: Β’2
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Σύγκρουση και διαπραγμάτευση
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Πληροφοριακά Συστήματα και επιχείρηση
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Έσοδα ΤΑΙΠΕΔ από συμβόλαια
Διαδικασίες για την υλοποίηση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος Υ.ΠΑΙ.Θ. – Ι.Ε.Π.
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
 Ένας άντρας και μια γυναίκα που δεν γνωριζόνουσαν, έτυχε συμπτωματικά να βρεθούν στην ίδια δίκλινη καμπίνα (που είχε μείνει τελευταία) ενός Ferry..
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
ΕΝΝΟΜΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων Εισαγωγή ΝΔ IV (Μαχ) – 8ο Εξάμηνο

Τι περιμένετε (ή θέλετε) να ακούσετε σε αυτό το μάθημα ; Τι περιμένετε (ή θέλετε) να ακούσετε σε αυτό το μάθημα ;

Τι είναι η ναυπηγία ; Είναι η επιστήμη που ασχολείται με τα πλωτά ναυπηγήματα (δηλαδή με τις κατασκευές που επιχειρούν στη θάλασσα): πλοία, υποβρύχια, πλωτές δεξαμενές, κλπ. Οι ναυπηγοί ασχολούνται με τον σχεδιασμό των πλωτών ναυπηγημάτων, τις διαδικασίες κατασκευής και συντήρησής τους, αλλά και την επιθεώρησή τους κατά τη διάρκεια του επιχειρησιακού βίου τους.

Τι είναι η ναυπηγία ; Είναι η επιστήμη που ασχολείται με τα πλωτά ναυπηγήματα (δηλαδή με τις κατασκευές που επιχειρούν στη θάλασσα): πλοία, υποβρύχια, πλωτές δεξαμενές, κλπ. Οι ναυπηγοί ασχολούνται με τον σχεδιασμό των πλωτών ναυπηγημάτων, τις διαδικασίες κατασκευής και συντήρησής τους, αλλά και την επιθεώρησή τους κατά τη διάρκεια του επιχειρησιακού βίου τους.

Τι πρέπει να γνωρίζει ένας ναυπηγός;

Τι πρέπει να γνωρίζει ένας ναυπηγός; Μαθηματικά Αγγλικά Μηχανική των στερεών Υλικά (αντοχή υλικών, μεταλλουργία, κλπ) Χημεία Μηχανική των ρευστών (υδροδυναμική, δίκτυα, κλπ) Μηχανολογία (ΜΕΚ, μετάδοση θερμότητας, κλπ) Ηλεκτρολογία (ηλ. μηχανές, αυτοματισμοί, κλπ) Ηλεκτρονικά (radar, υποβρύχια ακουστική, κλπ) Σχέδιο System Engineering Διαχείριση Δυναμικού (ανθρώπων, πόρων και χρόνου) Εμπειρία στη θάλασσα

Όμως, οι αξιωματικοί του ΠΝ δεν είναι ναυπηγοί, είναι πληρώματα (χειριστές) των πολεμικών πλοίων

Γιατί χρειάζονται τα πληρώματα των πλοίων γνώσεις ναυπηγίας; (ποια η χρησιμότητα του μαθήματος;)

Γιατί χρειάζονται τα πληρώματα των πλοίων γνώσεις ναυπηγίας; (ποια η χρησιμότητα του μαθήματος;) Πλοίο= ανθρώπινο κατασκεύασμα, προϊόν πεπερασμένης γνώσης Ο άνθρωπος “είναι φτιαγμένος να περπατάει, όχι να κολυμπάει” Ανθρώπινη παρουσία +ανθρώπινο κατασκεύασμα μέσα στη θάλασσα = παραμονή σε “εχθρικό περιβάλλον”, ακόμα κι όταν δεν υπάρχει κανένας ορατός κίνδυνος (π.χ.βλάβη πλοίου, κακοκαιρία)

Ro-Ro Ferry “Herald of Free Enterprise” 06 Μαρτίου 1987 Το πλοίο αναποδογύρισε μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα. Απώλειες: 189 νεκροί Αιτία: Όταν το πλοίο ανέπτυξε ταχύτητα, νερό εισήλθε από πόρτες στο πρόστεγο που έμεναν ανοιχτές από το πλήρωμα για να γλιτώνουν χρόνο στις φορτοεκφορτώσεις. Το εισερχόμενο νερό μείωσε πολύ γρήγορα την ευστάθεια του πλοίου, λόγω έλλειψης στεγανών φρακτών. www.maritime-history-two.webs.com

Costa Concordia 13 Ιανουαρίου 2012 Ενώ έπλεεε σε ήρεμη θάλασσα προσέκρουσε σε βράχο 50 m πλευρικό ρήγμα- Κλίση –προσάραξη με την πλευρά Απώλειες: 32 νεκροί Aftermath: Η διαδικασία επαναφοράς σε όρθια θέση και ρυμούλκησης σε λιμένα διήρκεσε 2.5 χρόνια (έως τον Ιούλιο 2014) και κόστισε 1.5 εκ euro. Το Σεπτέμβριο 2016 άρχισε η τελική διάλυση της γάστρας

Χρειάζονται τα πληρώματα των πλοίων γνώσεις ναυπηγίας; Χρειάζονται τα πληρώματα των πλοίων γνώσεις ναυπηγίας; Ναι, τα πληρώματα των πλοίων (όλων των ειδικοτήτων) πρέπει να έχουν τουλάχιστον βασικές γνώσεις ναυπηγίας. 1 Στα ναυτικά ατυχήματα, οι ναυπηγοί/σχεδιαστές και οι εταιρίες, στη χειρότερη περίπτωση, έρχονται αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη. Όμως, τα πληρώματα των πλοίων έρχονται αντιμέτωπα με τον θάνατο ! 2 Πολλά ναυτικά ατυχήματα θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί, αν τα πληρώματα των πλοίων είχαν βασικές γνώσεις ναυπηγίας.

Οι Αξκοί του ΠΝ πρέπει να γνωρίζουν ναυπηγία, ώστε να είναι σε θέση να ξαναγράψουν ιστορία: Αντιτορπιλικό «ΑΔΡΙΑΣ» Κυβερνήτης: Αντιπλοίαρχος Ι. Τούμπας ΠΝ Ένταξη στο ΠΝ: 20 Ιουλ 1942 22 Σεπ 1943 προσέκρουσε σε νάρκη και αποκολλήθηκε η πλώρη. Απώλειες: 21 νεκροί 30 τραυματίες Μετά από κατάπλου στην κοντινή ακτή (Γκιου-μουσλούκ) και εκτέλεση μικρών επισκευών απέπλευσε προς την Αλεξάνδρεια (1 Δεκ 1943), όπου όταν εισήλθε στο λιμένα του αποδόθηκαν τιμές από το σύνολο του Βρετανικού στόλου (6 Δεκ 1943).

Η ναυπηγία περιγράφεται ως απάντηση σε τρία ερωτήματα: Η ναυπηγία περιγράφεται ως απάντηση σε τρία ερωτήματα: 1 Πώς επιπλέουν τα πλοία στη θάλασσα; Πλευστότητα Ευστάθεια (χωρίς και μετά από ρήγμα) 2 Πώς κινούνται τα πλοία στη θάλασσα; Αντίσταση και Πρόωση Συμπεριφορά σε κυματισμό 3 Πώς σχεδιάζεται ένα πλοίο για να επιχειρεί ασφαλώς; Δομική σχεδίαση και αντοχή Σχεδιαστική φιλοσοφία πολεμικών πλοίων

Η ναυπηγία περιγράφεται ως απάντηση σε τρία ερωτήματα: Η ναυπηγία περιγράφεται ως απάντηση σε τρία ερωτήματα: 1 Πώς επιπλέουν τα πλοία στη θάλασσα; Πλευστότητα Ευστάθεια (χωρίς και μετά από ρήγμα) 2 Πώς κινούνται τα πλοία στη θάλασσα; Αντίσταση και Πρόωση Συμπεριφορά σε κυματισμό 3 Πώς σχεδιάζεται ένα πλοίο για να επιχειρεί ασφαλώς; Δομική σχεδίαση και αντοχή Σχεδιαστική φιλοσοφία πολεμικών πλοίων

Ας ορίσουμε το πλαίσιο της συνεργασίας μας … Ας ορίσουμε το πλαίσιο της συνεργασίας μας … Θα βρισκόμαστε: τις 3 πρώτες ώρες κάθε Τρίτης (διαλέξεις) 2 ώρες μέσα στο εξάμηνο (εργαστήριο) Γραφείο (ώρες εκτός μαθήματος) (επίλυση αποριών) Βιβλιογραφία: Ασκήσεις/ Εργασίες Βαθμολογία Επικοινωνία εκτός τάξης Email: gpetrop71@gmail.com Κιν.τηλ.: 6943482886

Ας ορίσουμε το πλαίσιο της συνεργασίας μας … Σημεία προσοχής: Έγκαιρη προσέλευση στην τάξη Παρακολούθηση= Υποχρεωτική E-Class- Προσωπικές Σημειώσεις- Σημειώσεις διδάσκοντος- προσοχή στα σύμβολα (διαφέρουν από του βιβλίου) Καθημερινή ενασχόληση (όχι την ημέρα πριν το διαγώνισμα..) Οι εργασίες βοηθούν (γενικώς…)- Διαγωνίσματα Όχι στην αντιγραφή εργασιών-Ναι στην αλληλοβοήθεια και επίλυση αποριών μεταξύ σας Αντιμετώπιση του μαθήματος (κάτι χρήσιμο έχει να μας πει)

Υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία ελληνική και αγγλική Υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία ελληνική και αγγλική

Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων Εισαγωγή ΝΔ IV (Μαχ) – 8ο Εξάμηνο