ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ο ρόλος του ψυχολόγου στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σχολεία
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Διδακτική Πληροφορικής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Πρόνοιες του Νόμου 1. Ο ορισμός της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» είναι η παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Διδακτική της Πληροφορικής
Βιολογία Γυμνασίου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Σχέση διγλωσσίας και γνωστικής / γλωσσικής ανάπτυξης
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

Η τηλεοραση ωσ εκπαιδευτικο εργαλειο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ Τα διάφορα τηλεοπτικά προγράμματα αποσκοπούν Στην επίδειξη πλεονεκτημάτων δραστηριοτήτων που γίνονται για το κοινό καλό Τα προγράμματα αυτά γίνονται αποτελεσματικά όταν: Υπάρχει κάποιος ενήλικας την ώρα παρακολούθησης αυτών, ώστε να ενθαρρύνει τα παιδιά να εφαρμόσουν τα μαθήματα που έμαθαν. Τα προγράμματα δεν προβάλλουν βίαιες ενέργειες που θα τραβούσαν περισσότερο την προσοχή τους Οι ενήλικες στρέφουν την προσοχή των παιδιών στις εποικοδομητικές μεθόδους επίλυσης διαπροσωπικών συγκρούσεων

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Η πρώτη παραγωγή του Children’ Television Workshop (CTW) ήταν το Sesame Street, δημοφιλής παιδική σειρά παγκοσμίως. Απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 3-5 ετών Στοχεύει στην καλλιέργεια γνωστικών δεξιοτήτων Δημιουργήθηκε με την ελπίδα ότι τα παιδιά που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση, θα είναι καλύτερα προετοιμασμένα για το σχολείο μετά την παρακολούθηση του

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ SESAME STREET Τα παιδιά που παρακολούθησαν περισσότερο το πρόγραμμα σημείωσαν βελτίωση: Στη συνολική βαθμολογία του τεστ Στη βαθμολογία του αλφαβήτου Στην ικανότητα γραφής ονομάτων Στην ανάπτυξη του λεξιλογίου των παιδιών προσχολικής ηλικίας Στην ικανότητα ανάγνωσης Ήταν ακόμη καλύτερα προετοιμασμένα για το σχολείο με μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις σχολικές δραστηριότητες Παρατηρήθηκε ότι τα 5 ετών παιδιά παρουσίασαν μεγαλύτερη βελτίωση από τα μεγαλύτερα επειδή ξεκίνησαν έχοντας λιγότερες γνώσεις.

ΑΛΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Η επιτυχία του Sesame Street παρακίνησε το CTW και άλλους μη εμπορικούς παραγωγούς να δημιουργήσουν προγράμματα που διδάσκουν στα παιδιά ποικίλα αντικείμενα όπως : Δεξιότητες ανάγνωσης (The electric company) Μαθηματικά (Square one) Λογική σκέψη (Think about) Θετικές(3-2-1 Contact) & κοινωνικές επιστήμες(Big Blue Marble) ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1 To The Electric Company, απευθύνεται σε μαθητές πρώτης έως και τετάρτης τάξης και βελτιώνει τις δεξιότητες ανάπτυξης, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ όταν τα παιδιά το παρακολουθούν στο σχολείο. ΓΙΑΤΙ ΌΜΩΣ ; Γιατί εκεί οι δάσκαλοι μπορούν να τα βοηθήσουν να εφαρμόσουν στην πράξη τα όσα μαθαίνουν. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2 Τα πρόσφατα εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε μεγαλύτερα παιδιά δεν έχουν καταφέρει να προσελκύσουν πολλούς τηλεθεατές, μολονότι θεωρούνται επιτυχημένα.( Science court ABC, Popular Mechanics For Kids)

ΕΠΙΚΡΙΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑΤΙ? Η εκπαιδευτική τηλεόραση επικρίνεται συχνά, επειδή: Είναι μέσο μίας κατεύθυνσης Ο μαθητής είναι παθητικός δέκτης πληροφοριών κι όχι ενεργητικός δημιουργός γνώσης Η συχνή παρακολούθηση της αμβλύνει την περιέργεια των παιδιών ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Οι δυνατότητες της τηλεόρασης ως εκπαιδευτικού βοηθήματος θα αυξηθούν μόνο όταν αυτή ενσωματωθεί με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ώστε να επιτρέπει στο θεατή να συμμετέχει πιο ενεργά στη διαδικασία μάθησης.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ SESAME STREET Οι πρώτες έρευνες έδειξαν ότι: Το πρόγραμμα παρακολούθησαν περισσότερο τα παιδιά που βρίσκονταν σε πλεονεκτική θέση Το πρόγραμμα ίσως τελικά διευρύνει το χάσμα ανάμεσα στα παιδιά που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση και σε αυτά που βρίσκονται σε πλεονεκτική Αργότερα οι έρευνες έδειξαν ότι: Και οι δύο ομάδες παιδιών παρακολουθούν το πρόγραμμα με την ίδια συχνότητα και μαθαίνουν εξίσου από αυτό. Η παρακολούθηση του αποτελεί πολύτιμη εμπειρία για όλα τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, αλλά παράλληλα ένα βοήθημα που κοστίζει λίγα μόνο χρήματα την ημέρα σε κάθε θεατή ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ… Να πειστούν οι γονείς ότι το Sesame Street κι άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι πολύτιμες πηγές γνώσεων κι ότι τα παιδιά τους δε θα έπρεπε να το χάνουν.

η ανάπτυξη του παιδιού στην εποχή των υπολογιστών ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί σήμερα , εύλογα, πιστεύουν ότι : Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι ένα αποτελεσματικό συμπλήρωμα της διδασκαλίας μέσα στην τάξη Τα παιδιά μαθαίνουν περισσότερα διασκεδάζοντας περισσότερο Είναι, πλέον, γεγονός ότι οι υπολογιστές είναι ευρύτερα διαδεδομένοι.

Ας αναλογιστούμε όμως… Η νέα αυτή τεχνολογία, οι υπολογιστές, βοηθούν πραγματικά τα παιδιά να μάθουν, να σκεφτούν ή να δημιουργήσουν; Μήπως υπάρχει ο κίνδυνος να γοητευτούν τόσο από την τεχνολογία των υπολογιστών οι μικροί « χάκερς» και να γίνουν τόσο μοναχικοί κι αδέξιοι κοινωνικά, ώστε να κινδυνεύουν να εξοστρακιστούν από τους συνομηλίκους τους;

Ευχαριστω για την προσοχη σασ Ευχαριστω για την προσοχη σασ Κιοσε μαρια